Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110118/ |
Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64 |
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110118/20285-N-2011.html |
<p class="kh_header"><b>Szczecin: Druk i dostawa biletów miesięcznych, trzymiesięcznych, semestralnych, dobowych i wielodobowych, 10-przejazdowych, rodzinnych weekendowych, grupowych, blankietów do biletów, biletów wolnej jazdy i wizytówek na rok 2011 i 2012 (I kwartał)</b><br> <b>Numer ogłoszenia: 20285 - 2011; data zamieszczenia: 18.01.2011</b><br> OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p> <p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p> <p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p> <p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p> <p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Miasto Szczecin - Zarząd Dróg i Transportu Miejskiego , ul. Klonowica 5, 71-241 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4800444,4800434, faks 091 4393003, 4800453.</p> <ul class="kh_indent_1"> <li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zditm.szczecin.pl</li></ul> <p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p> <p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p> <p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p> <p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Druk i dostawa biletów miesięcznych, trzymiesięcznych, semestralnych, dobowych i wielodobowych, 10-przejazdowych, rodzinnych weekendowych, grupowych, blankietów do biletów, biletów wolnej jazdy i wizytówek na rok 2011 i 2012 (I kwartał).</p> <p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p> <p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest Druk i dostawa biletów miesięcznych, trzymiesięcznych, semestralnych, dobowych i wielodobowych, 10-przejazdowych, rodzinnych weekendowych, grupowych, blankietów do biletów, biletów wolnej jazdy i wizytówek na rok 2011 i 2012 (I kwartał). I. Zakres rzeczowy i szacunek ilościowy: 1. BILETY MIESIĘCZNE drukowane w 9 nominałach (szacunkowa ilość - 1 067 650 szt.) - na linie zwykłe w 4 nominałach, - na linie pospieszne w 5 nominałach, 1) DANE TECHNICZNE: a) papier offset o gramaturze 120-150 g/m2, b) wymiary biletu 40 mm x 70 mm, c) w arkuszach po 10 szt., d) arkusze z perforacją pionową i poziomą, e) podział na dni miesiąca, f) na rewersie nadrukowana treść : - Bilet ważny od dnia wyznaczonego do dnia poprzedzającego ten dzień w miesiącu następnym do godz. 24.00. Bilet ważny jest razem z blankietem (ten zapis nie dotyczy biletów o nominale 150,00 zł Na Okaziciela), - www.zditm.szczecin.pl g) awers biletu drukowany w pełnej gamie kolorów i odcieni. Zamawiający wymaga wyróżnienia kolorów biletów zwykłych od pośpiesznych, wzory i kolory uzgadniane co miesiąc z Zamawiającym, logo zamawiającego umieszczone na awersie biletu, h) zabezpieczony przed kopiowaniem elektronicznym, zawierać będzie między innymi: - hologram typu Hot stamping o rozmiarach do 1 x 1 cm i w kształcie uzgodnionym z Zamawiającym (kształt zmieniany co 2 m-ce), - rok, miesiąc i cenę zabezpieczone farbą fluorescencyjną w kolorach uzgodnionych z Zamawiającym, - mikrodruk wg szczegółowych późniejszych ustaleń z Zamawiającym, - wyraźny, równo wypełniony farbą siedmiocyfrowy numer biletu wykonany farbą w kolorze wg szczegółowych późniejszych ustaleń z Zamawiającym. 2. BILETY TRZYMIESIĘCZNE drukowane w 8 nominałach (szacunkowa ilość - 400 szt.) - na linie zwykłe w 4 nominałach , - na linie pospieszne w 4 nominałach, 1) DANE TECHNICZNE: a) papier offset o gramaturze 120 -150 g/m2, b) wymiary biletu 40 mm x 70 mm, c) w arkuszach po 10 szt., d) arkusze z perforacją pionową i poziomą, e) podział na 12 miesięcy, f) awers biletu drukowany w pełnej gamie kolorów i odcieni, g) rewers drukowany w 2 kolorach, h) logo zamawiającego umieszczone na awersie biletu, i) zabezpieczony przed kopiowaniem elektronicznym, zawierać będzie między innymi: - hologram typu Hot stamping o rozmiarach do 1 x 1 cm i w kształcie uzgodnionym z Zamawiającym, - cenę i rok zabezpieczone farbą fluorescencyjną, - mikrodruk wg szczegółowych późniejszych ustaleń z Zamawiającym, - wyraźny, równo wypełniony farbą siedmiocyfrowy numer biletu wykonany farbą w kolorze wg szczegółowych późniejszych ustaleń z Zamawiającym. 3. BILETY SEMESTRALNE - 4-miesięczne drukowane w 4 nominałach (szacunkowa ilość - 8 600 szt.): - na linie zwykłe w 2 nominałach, - na linie pospieszne w 2 nominałach, 1) DANE TECHNICZNE: a) papier o gramaturze 120 -150 g/m2, b) wymiary biletu 40 mm x 70 mm, c) w arkuszach po 10 szt., d) arkusze z perforacją pionową i poziomą, e) podział na 12 miesięcy, f) awers biletu drukowany w pełnej gamie kolorów i odcieni, g) rewers drukowany w 2 kolorach, h) logo zamawiającego umieszczone na awersie biletu, i) zabezpieczony przed kopiowaniem elektronicznym, zawierać będzie między innymi: - hologram typu Hot stamping o rozmiarach do 1 x 1 cm i w kształcie uzgodnionym z Zamawiającym, - cenę i rok zabezpieczone farbą fluorescencyjną, - mikrodruk wg szczegółowych późniejszych ustaleń z Zamawiającym, - wyraźny, równo wypełniony farbą siedmiocyfrowy numer biletu wykonany farbą w kolorze wg szczegółowych późniejszych ustaleń z Zamawiającym. 4. BILETY SEMESTRALNE - 5-miesięczne drukowane w 4 nominałach (szacunkowa ilość - 12 600 szt.): - na linie zwykłe w 2 nominałach, - na linie pospieszne w 2 nominałach, 1) DANE TECHNICZNE: a) papier o gramaturze 120 -150 g/m2, b) wymiary biletu 40 mm x 70 mm, c) w arkuszach po 10 szt., d) arkusze z perforacją pionową i poziomą, e) podział na 12 miesięcy, f) awers biletu drukowany w pełnej gamie kolorów i odcieni, g) rewers drukowany w 2 kolorach, h) logo zamawiającego umieszczone na awersie biletu, i) zabezpieczony przed kopiowaniem elektronicznym, zawierać będzie między innymi: - hologram typu Hot stamping o rozmiarach do 1 x 1 cm i w kształcie uzgodnionym z Zamawiającym, - cenę i rok zabezpieczone farbą fluorescencyjną, - mikrodruk wg szczegółowych późniejszych ustaleń z Zamawiającym, - wyraźny, równo wypełniony farbą siedmiocyfrowy numer biletu wykonany farbą w kolorze wg szczegółowych późniejszych ustaleń z Zamawiającym. 5. BILETY DOBOWE -drukowane w 2 nominałach (szacunkowa ilość - 720 000 szt.) 1) DANE TECHNICZNE: a) papier offset o gramaturze 80 g/m2, b) wymiary biletu 75 mm x 35 mm, c) sklejone grzbietem w bloczkach po 100 szt., d) awers biletu drukowany w pełnej gamie kolorów i odcieni, e) rewers biletu drukowany w 2 kolorach, na rewersie nadrukowana treść: - Bilet ważny przez 24 godziny od chwili skasowania. - Bilet na okaziciela. - Bilet na linie zwykłe, pospieszne i nocne. - W sprawach spornych uwzględnia się datę i czas drukowany przez kasownik. f) logo zamawiającego, g) zabezpieczony przed kopiowaniem technikami elektronicznymi będzie zawierać: - serię i siedmiocyfrowy numer biletu zabezpieczone farbą fluorescencyjną, seria i numer wyraźny, równo wypełniony farbą, - mikrodruk wg szczegółowych późniejszych ustaleń z Zamawiającym, - hologram typu Hot stamping o rozmiarach do 0,3 x 3,5 cm, - na rewersie gilosz umieszczony na polu kasowania. 6. BILETY WIELODOBOWE - drukowane w 6 nominałach (szacunkowa ilość - 37 000 szt.). 1) DANE TECHNICZNE: h) papier offset o gramaturze 130-150 g/m2, i) wymiary biletu 75 mm x 35 mm, j) sklejone grzbietem w bloczkach po 20 szt., k) awers biletu drukowany w pełnej gamie kolorów i odcieni, l) rewers biletu drukowany w 2 kolorach, na rewersie nadrukowana treść: - Bilet ważny przez 120 lub 240 godzin (godziny) od chwili skasowania. - Bilet na okaziciela. - Bilet na linie zwykłe, pospieszne i nocne. - W sprawach spornych uwzględnia się datę i czas drukowany przez kasownik. m) logo zamawiającego, n) zabezpieczony przed kopiowaniem technikami elektronicznymi będzie zawierać: - serię i siedmiocyfrowy numer biletu zabezpieczone farbą fluorescencyjną, seria i numer wyraźny, równo wypełniony farbą, - mikrodruk wg szczegółowych późniejszych ustaleń z Zamawiającym, - hologram typu Hot stamping o rozmiarach do 0,3 x 3,5 cm, - na rewersie gilosz umieszczony na polu kasowania. 7. KARNETY 10 - PRZEJAZDOWE Z UPUSTEM - drukowane w 6 nominałach (szacunkowa ilość - 234 370 szt.). 1) DANE TECHNICZNE: a) papier offset o gramaturze130-150 g/m2, b) wymiary biletu 35 mm x 420 mm, przy czym wymiary kuponu kontrolnego wraz z biletem nr 10 wynoszą: 35 mm x 60 mm, a każdego następnego biletu w karnecie 35 mm x 40 mm, c) sklejone w bloczkach po 100 szt., d) logo zamawiającego, e) zabezpieczony przed kopiowaniem technikami elektronicznymi będzie zawierać: - serię i numer biletu zabezpieczone farbą fluorescencyjną (na każdym bilecie karnetu) i numer kolejny biletu w karnecie numerowany od ostatniego biletu karnetu do kuponu kontrolnego, - mikrodruk wg szczegółowych późniejszych ustaleń z Zamawiającym, - hologram typu Hot stamping o rozmiarach do 0,4 x 3,5 cm umieszczony na kuponie kontrolnym. 8. BILETY RODZINNE WEEKENDOWE (szacunkowa ilość - 4 300 szt.). 1) DANE TECHNICZNE: a) papier o gramaturze 80 g/m2, b) wymiary biletu 75 mm x 35 mm, c) sklejone grzbietem w bloczkach po 20 szt., d) awers biletu drukowany w pełnej gamie kolorów i odcieni, e) rewers biletu drukowany w 2 kolorach, na rewersie nadrukowana treść: - Bilet ważny do 22.00 od chwili skasowania. - Bilet na linie zwykłe i pospieszne. - Bilet jednodniowy; może być wykorzystany w wybranym dniu świątecznym, sobotę lub niedzielę. - W sprawach spornych uwzględnia się datę i czas drukowany przez kasownik. f) logo zamawiającego, g) zabezpieczony przed kopiowaniem technikami elektronicznymi będzie zawierać: - serię i siedmiocyfrowy numer biletu zabezpieczone farbą fluorescencyjną, seria i numer wyraźny, równo wypełniony farbą, - mikrodruk wg szczegółowych późniejszych ustaleń z Zamawiającym, - hologram typu Hot stamping o rozmiarach 0,3 lub 0,4 x 3,5 cm, - na rewersie gilosz umieszczony na polu kasowania, 9. BILETY GRUPOWE - drukowane w 2 rodzajach (szacunkowa ilość - 9 000 szt.). - do 15 osób + 1 opiekun, - do 25 osób + 2 opiekunów, 1) DANE TECHNICZNE: a) papier o gramaturze 80 g/m2, b) wymiary biletu 75 mm x 35 mm, c) sklejone grzbietem w bloczkach po 20 szt., d) awers biletu drukowany w pełnej gamie kolorów i odcieni, e) rewers biletu drukowany w 2 kolorach, na rewersie nadrukowana treść: - Bilet na okaziciela, - Bilet na linie zwykłe i pospieszne, - W sprawach spornych uwzględnia się datę i czas drukowany przez kasownik, f) logo zamawiającego, g) zabezpieczony przed kopiowaniem technikami elektronicznymi będzie zawierać: - serię i siedmiocyfrowy numer biletu zabezpieczone farbą fluorescencyjną, seria i numer wyraźny, równo wypełniony farbą, - mikrodruk wg szczegółowych późniejszych ustaleń z Zamawiającym, - hologram typu Hot stamping o rozmiarach 0,3 lub 0,4 x 3,5 cm, - na rewersie gilosz umieszczony na polu kasowania, 10. BLANKIETY DO BILETU OKRESOWEGO - drukowane w 2 rodzajach (szacunkowa ilość - 41 000 szt.). - blankiet do biletu okresowego na 1 linię, - blankiet do biletu okresowego sieciowego, 1) DANE TECHNICZNE: a) papier o gramaturze - karton 250g/m2, b) wymiary blankietu 93 mm x 54 mm, c) logo zamawiającego, d) serię i siedmiocyfrowy numer biletu zabezpieczone farbą fluorescencyjną, seria i numer wyraźny, równo wypełniony farbą. 11. BILETY WOLNEJ JAZDY - (szacunkowa ilość - 300 szt.). 1) DANE TECHNICZNE: a) papier o gramaturze - karton 250g/m2, b) wymiary biletu 86 mm x 54 mm, c) logo zamawiającego, d) siedmiocyfrowy numer biletu zabezpieczony farbą fluorescencyjną, numer wyraźny i równo wypełniony farbą, e) hologram typu Hot stamping o rozmiarach do 1 x 1 cm i w kształcie uzgodnionym z Zamawiającym. 12. WIZYTÓWKI - (szacunkowa ilość - 300 szt.). 1) DANE TECHNICZNE: a) papier o gramaturze - karton 250g/m2, b) wymiary wizytówki 93 mm x 55 mm, c) logo zamawiającego. II. Warunki realizacji zamówienia: 1. Wykonanie wszystkich nadruków musi być wyraźne i czytelne, nie pozostawiające wątpliwości jaka to cyfra lub litera. 2. Podane ilości poszczególnych rodzajów biletów, blankietów czy wizytówek mogą ulec zmianie w zależności od zapotrzebowania. 3. Całkowita ilość dostarczonych biletów nie przekroczy 2 197 520 sztuk. 4. W załączonych do SIWZ wzorach biletów Zamawiający zastrzega sobie prawo zmian np.: logo, nominału biletu, nazwę biletu itp. bez wpływu na cenę druku oferowaną przez Wykonawcę. 5. Zamawiający będzie informował Wykonawcę o ewentualnych zmianach z wyprzedzeniem w terminach określonych w umowie. 6. Wzory wszystkich biletów, legitymacji zostaną szczegółowo omówione po podpisaniu umowy. 7. Załączone wzory biletów mogą zostać zmodyfikowane przez wykonawcę po zaakceptowaniu przez zamawiającego..</p> <p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p> <ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających na podstawie art. 67 ust 1 pkt. 6 ustawy prawo zamówień publicznych. Zamówienie uzupełniające może zostać udzielone w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, o wartości nie przekraczającej 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegające na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień</li></ul> <p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.81.00.00-5, 79.82.30.00-9, 34.98.00.00-0.</p> <p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p> <p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br> <p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2011.</p> <p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p> <p><b>III.2) ZALICZKI</b></p> <ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul> <p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p> <ul class="kh_indent_1"> <li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p> <p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p> <ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania tego warunku</p> </li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p> <p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p> <ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą spełniać warunki dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia, poprzez wskazanie, że wykonali należycie (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum jedną usługę podobną do objętych przedmiotem zamówienia. Za pracę podobną zamawiający uzna drukowanie biletów na rzecz organizatorów lub wykonawców komunikacji miejskiej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez Wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.</p> </li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p> <p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p> <ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania tego warunku</p> </li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p> <p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p> <ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania tego warunku</p> </li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p> <p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p> <ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania tego warunku</p> </li></ul></li></ul> <p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p> <ul class="kh_indent_1"><li> <p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p> <ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;"> <li style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li> </ul></li> <li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p> <ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li> <li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li> </ul></li> <li> <p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p> <p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p> <p class="bold">III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p> <ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;"> <li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li> </ul></li> </ul> <p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p> <p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p> <p>Ponadto wykonawcy mają dołączyć do oferty następujące dokumenty: 1) ofertę cenową zgodnie z Rozdziałem I pkt 3 siwz; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument 2) odpowiednie pełnomocnictwa; Tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale I pkt 5 zdanie 2 siwz lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział III pkt 1 siwz) 3) oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz wskazujące część zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców, jeżeli Wykonawca nie przewiduje udziału podwykonawców należy wpisać - nie dotyczy); W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument 4) oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz wskazujące, że Wykonawca posiada system zabezpieczeń produkcji biletów i przechowywania papieru, w szczególności: a. system alarmowy włamania i napadu lub 24 godzinna ochrona przez wyspecjalizowane służby ochroniarskie, b. produkcja biletów na terenie jednego zamkniętego obiektu w celu zabezpieczenia i kontroli obiegu dokumentacji produkcyjnej, normowania materiałów nanoszenia zabezpieczeń biletów, rozliczania produkcji oraz nadzorowania niszczenia odpadów, c. kontrolę wewnętrzną produkcji i ciągów technologicznych produkcji biletów. W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument 5) Wzory biletów wykonywanych dla innych odbiorców, zawierających hologram, W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument 6) Dokumenty poświadczające zastrzeżenie hologramu (rejestracja w Międzynarodowym Stowarzyszeniu Producentów Hologramów, lub rejestracja w Urzędzie Patentowym). W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument</p> <p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p> <p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p> <p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p> <p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p> <p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p> <p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p> <p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p> <p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p> <p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p> <p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p> <p>Zmiana postanowień niniejszej umowy może nastąpić wyłącznie w sytuacji, gdy: 1) wystąpi konieczność zmiany kadry przewidzianej do realizacji umowy, 2) wystąpi konieczność zmiany konta bankowego Wykonawcy, 3) wystąpi konieczność wykonania zamówienia uzupełniającego w rozumieniu art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy PZP, którego realizacja będzie miała wpływ na harmonogram i termin wykonania przedmiotu umowy, 4) wystąpi konieczność wprowadzenia zmian, np.: logo, nominału biletu, nazwę biletu itp. 5) wystąpi konieczność zmiany ilości określonych w § 2 pkt 1 - 12) umowy (w poszczególnych rodzajach biletów) w zależności od zapotrzebowania.</p> <p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p> <p><b>IV.4.1)</b> <b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zditm.szczecin.pl<br> <b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zarząd Dróg i Transportu Miejskiego, ul. S.Klonowica 5, 71-241 Szczecin, Pokój nr 318-III piętro..</p> <p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 26.01.2011 godzina 08:30, miejsce: Zarząd Dróg i Transportu Miejskiego, ul. S.Klonowica 5, 71-241 Szczecin, Sekretariat - Pokój nr 314-III piętro.</p> <p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p> <p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>