Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110119/ |
Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64 |
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110119/8690-N-2011.html |
<p class="kh_header"><b>Kraków: Dostawa montaż oraz naprawa żaluzji pionowych i poziomych dla potrzeb jednostek organizacyjnych obsługiwanych przez CIOR w Krakowie</b><br> <b>Numer ogłoszenia: 8690 - 2011; data zamieszczenia: 19.01.2011</b><br> OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p> <p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p> <p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p> <p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p> <p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Poczta Polska S.A. Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Krakowie , ul. Bronowicka 44, 30-093 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 6190516.</p> <ul class="kh_indent_1"> <li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.poczta-polska.pl</li></ul> <p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Podmiot prawa publicznego.</p> <p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p> <p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p> <p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa montaż oraz naprawa żaluzji pionowych i poziomych dla potrzeb jednostek organizacyjnych obsługiwanych przez CIOR w Krakowie.</p> <p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p> <p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia są: 1.żaluzje pionowe z osprzętem do wysokości 2 m szyna aluminiowa kolor biały, materiał: I gatunek, skład surowcowy bawełna + poliester , kolor do wyboru, atest higieniczny 2.żaluzje pionowe z osprzętem powyżej 2 m szyna aluminiowa kolor biały materiał:, I gatunek, skład surowcowy bawełna +poliester , kolor do wyboru, atest higieniczny 3.żaluzje poziome z osprzętem materiał aluminium, taśma szerokości 25mm, żaluzje nawierzchniowe z mocowaniem dolnym, automat zwijający 4.montaż żaluzji (wyceniając należy uwzględnić również koszty dojazdu oraz pomiaru - 100% zamówień, ewentualny demontaż starych żaluzji 30%zamówień) 5.naprawa żaluzji poziomych i pionowych (cena ryczałtowa) np. uszkodzone lub pofalowane listwy, przetarty sznurek lub uszkodzony łańcuszek kulkowy, przekrzywiona rolka prowadząca sznur. Naprawy polegają na usuwaniu uszkodzeń i wymianie niesprawnych części w celu przywrócenia pełnej sprawności technicznej żaluzji (wyceniając należy uwzględnić również koszty dojazdu) . Przetarg podzielony jest na cztery części: Cześć 1 obszar obsługiwany przez CIOR w Krakowie Część 2 obszar obsługiwany przez Wydział Operacyjny Infrastruktury w Tarnowie, Część 3 obszar obsługiwany przez Wydział Operacyjny Infrastruktury w Nowym Sączu Część 4 obszar obsługiwany przez Wydział Operacyjny Infrastruktury w Rzeszowie Zamawiane ilości dla poszczególnych części wyspecyfikowano w załącznikach 2A-2D Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej części.</p> <p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p> <p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.51.54.40-1.</p> <p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 4.</p> <p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br> <p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p> <p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p> <p><b>III.1) WADIUM</b></p> <p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.Wniesienie wadium 1.1.Każda składana oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: Część 1 - 1 000 zł (słownie: tysiąc złotych 00/100). Część 2 - 300 zł (słownie: trzysta złotych 00/100). Część 3 - 250 zł (słownie: dwieście pięćdziesiąt złotych 00/100) Cześć 4 - 450 zł (słownie: czterysta pięćdziesiąt złotych 00/100)</p> <p><b>III.2) ZALICZKI</b></p> <ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul> <p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p> <ul class="kh_indent_1"> <li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p> <p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p> <ul class="kh_indent_1"><li><p>Za spełnienie tego warunku zamawiający uzna wykazanie, iż wykonawca wykonał należycie w powyższym okresie min. 1 umowę na dostawę i montaż żaluzji na kwotę dla części 1: min. 30 000 zł, dla części 2: 10 000 zł., dla części 3: 10 000 zł, dla części 4: 10 000 zł. W przypadku złożenia oferty na więcej niż jedną część należy wykazać się doświadczeniem w zakresie realizacji co najmniej 1 dostawy o której mowa powyżej odpowiadającej sumie kwot dla części na które wykonawca składa ofertę. Za dokumenty potwierdzające należyte wykonanie dostaw wskazanych w wykazie Zamawiający uzna np. referencje lub inny dokument potwierdzający należyte wykonanie tych dostaw. W przypadku gdy Wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go nimi stosunków, jest zobowiązany udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.</p> </li></ul></li></ul> <p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p> <ul class="kh_indent_1"><li> <p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p> <ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;"> <li style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li> </ul></li> <li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p> <ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li> <li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li> <li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li> </ul></li> <li> <p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p> <p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p> <p class="bold">III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p> <ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;"> <li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li> </ul></li> <li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul> <p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p> <p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p> <p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p> <p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p> <p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p> <p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p> <p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p> <p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p> <p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p> <p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p> <p>Zamawiający zastrzega sobie prawo, w razie braku potrzeb do zmniejszenia wielkości zamówienia w ramach poszczególnych części maksymalnie o 30% wartości tj. do kwoty kwoty netto .... Cena brutto zaoferowana przez Wykonawcę zostanie zmieniona w przypadku urzędowych zmian w obowiązujących przepisach podatkowych dotyczących zmiany podatku VAT. Płatności będą odbywać się z uwzględnieniem stawek VAT obowiązujących w dniu wystawienia faktury.</p> <p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p> <p><b>IV.4.1)</b> <b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.poczta-polska.pl<br> <b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> CIOR w Krakowie ul. Bronowicka 44, p.II, pok. 213.</p> <p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 01.02.2011 godzina 11:00, miejsce: CIOR w Krakowie ul. Bronowicka 44, p.II, pok. 213.</p> <p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> do 02.03.2011.</p> <p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p> <p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p> <p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Dostawa montaż oraz naprawa żaluzji pionowych i poziomych dla potrzeb jednostek organizacyjnych obsługiwanych przez CIOR w Krakowie. Cześć 1 obszar obsługiwany przez CIOR w Krakowie.</p> <ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia są: 1. żaluzje pionowe z osprzętem do wysokości 2 m szyna aluminiowa kolor biały, materiał: I gatunek, skład surowcowy bawełna + poliester , kolor do wyboru, atest higieniczny 2. żaluzje pionowe z osprzętem powyżej 2 m szyna aluminiowa kolor biały materiał:, I gatunek, skład surowcowy bawełna +poliester , kolor do wyboru, atest higieniczny 3. żaluzje poziome z osprzętem materiał aluminium, taśma szerokości 25mm, żaluzje nawierzchniowe z mocowaniem dolnym, automat zwijający 4.montaż żaluzji (wyceniając należy uwzględnić również koszty dojazdu oraz pomiaru - 100% zamówień, ewentualny demontaż starych żaluzji 30%zamówień) 5.naprawa żaluzji poziomych i pionowych (cena ryczałtowa) np. uszkodzone lub pofalowane listwy, przetarty sznurek lub uszkodzony łańcuszek kulkowy, przekrzywiona rolka prowadząca sznur. Naprawy polegają na usuwaniu uszkodzeń i wymianie niesprawnych części w celu przywrócenia pełnej sprawności technicznej żaluzji (wyceniając należy uwzględnić również koszty dojazdu) ..</p></li> <li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.51.54.40-1.</p></li> <li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li> <li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br> <p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Dostawa montaż oraz naprawa żaluzji pionowych i poziomych dla potrzeb jednostek organizacyjnych obsługiwanych przez CIOR w Krakowie Część 2 - obszar obsługiwany przez Wydział Operacyjny Infrastruktury w Tarnowie.</p> <ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> żaluzje pionowe z osprzętem do wysokości 2 m szyna aluminiowa kolor biały, materiał: I gatunek, skład surowcowy bawełna + poliester , kolor do wyboru, atest higieniczny 2. żaluzje pionowe z osprzętem powyżej 2 m szyna aluminiowa kolor biały materiał:, I gatunek, skład surowcowy bawełna +poliester , kolor do wyboru, atest higieniczny 3. żaluzje poziome z osprzętem materiał aluminium, taśma szerokości 25mm, żaluzje nawierzchniowe z mocowaniem dolnym, automat zwijający 4. montaż żaluzji (wyceniając należy uwzględnić również koszty dojazdu oraz pomiaru - 100% zamówień, ewentualny demontaż starych żaluzji 30%zamówień) 5. naprawa żaluzji poziomych i pionowych (cena ryczałtowa) np. uszkodzone lub pofalowane listwy, przetarty sznurek lub uszkodzony łańcuszek kulkowy, przekrzywiona rolka prowadząca sznur. Naprawy polegają na usuwaniu uszkodzeń i wymianie niesprawnych części w celu przywrócenia pełnej sprawności technicznej żaluzji (wyceniając należy uwzględnić również koszty dojazdu) ..</p></li> <li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.51.54.40-1.</p></li> <li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li> <li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br> <p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Dostawa montaż oraz naprawa żaluzji pionowych i poziomych dla potrzeb jednostek organizacyjnych obsługiwanych przez CIOR w Krakowie Część 3 obszar obsługiwany przez Wydział Operacyjny Infrastruktury w Nowym Sączu.</p> <ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. żaluzje pionowe z osprzętem do wysokości 2 m szyna aluminiowa kolor biały, materiał: I gatunek, skład surowcowy bawełna + poliester , kolor do wyboru, atest higieniczny 2. żaluzje pionowe z osprzętem powyżej 2 m szyna aluminiowa kolor biały materiał:, I gatunek, skład surowcowy bawełna +poliester , kolor do wyboru, atest higieniczny 3. żaluzje poziome z osprzętem materiał aluminium, taśma szerokości 25mm, żaluzje nawierzchniowe z mocowaniem dolnym, automat zwijający 4. montaż żaluzji (wyceniając należy uwzględnić również koszty dojazdu oraz pomiaru - 100% zamówień, ewentualny demontaż starych żaluzji 30%zamówień) 5. naprawa żaluzji poziomych i pionowych (cena ryczałtowa) np. uszkodzone lub pofalowane listwy, przetarty sznurek lub uszkodzony łańcuszek kulkowy, przekrzywiona rolka prowadząca sznur. Naprawy polegają na usuwaniu uszkodzeń i wymianie niesprawnych części w celu przywrócenia pełnej sprawności technicznej żaluzji (wyceniając należy uwzględnić również koszty dojazdu) ..</p></li> <li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.51.54.40-1.</p></li> <li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li> <li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br> <p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Dostawa montaż oraz naprawa żaluzji pionowych i poziomych dla potrzeb jednostek organizacyjnych obsługiwanych przez CIOR w Krakowie Część 4 obszar obsługiwany przez Wydział Operacyjny Infrastruktury w Rzeszowie.</p> <ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. żaluzje pionowe z osprzętem do wysokości 2 m szyna aluminiowa kolor biały, materiał: I gatunek, skład surowcowy bawełna + poliester , kolor do wyboru, atest higieniczny 2. żaluzje pionowe z osprzętem powyżej 2 m szyna aluminiowa kolor biały materiał:, I gatunek, skład surowcowy bawełna +poliester , kolor do wyboru, atest higieniczny 3. żaluzje poziome z osprzętem materiał aluminium, taśma szerokości 25mm, żaluzje nawierzchniowe z mocowaniem dolnym, automat zwijający 4. montaż żaluzji (wyceniając należy uwzględnić również koszty dojazdu oraz pomiaru - 100% zamówień, ewentualny demontaż starych żaluzji 30%zamówień) 5.naprawa żaluzji poziomych i pionowych (cena ryczałtowa) np. uszkodzone lub pofalowane listwy, przetarty sznurek lub uszkodzony łańcuszek kulkowy, przekrzywiona rolka prowadząca sznur. Naprawy polegają na usuwaniu uszkodzeń i wymianie niesprawnych części w celu przywrócenia pełnej sprawności technicznej żaluzji (wyceniając należy uwzględnić również koszty dojazdu) ..</p></li> <li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.51.54.40-1.</p></li> <li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li> <li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>